Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

Ootetko muuten keränneet kaikki autot Portlandin tai Shoreside Valen "autotalleihin"? Siis ei OMAAN tallin, vaan niihin missä on lista seinällä. Bonuksena tulee kiva ylläri :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Kuinkas paljon lössillä on tota criminal ratingia, mulla on sitä 2788 Right hand man.

on taas tullut lisää ratea, 3987 Executioner...vielä vähän niin on 4000
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Ootetko muuten keränneet kaikki autot Portlandin tai Shoreside Valen "autotalleihin"? Siis ei OMAAN tallin, vaan niihin missä on lista seinällä. Bonuksena tulee kiva ylläri :D


En oo keräillyt kun en oo edes varma missä nämä tallit sijaitsee:(
Voisko jok kertoa missä ne olis:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe



En oo keräillyt kun en oo edes varma missä nämä tallit sijaitsee:(
Voisko jok kertoa missä ne olis:)

Portlandin talli sijaitsee satamassa ja Shoresiden lähellä Pay ´n Sprayta. Listat löytyvät tallin ovien vierestä. Good luck :)
 
Kuinka paljon tolla paloautolla pitää sammuttaa paloja yhteensä, että saa sen flamerin sinne himan pihalle, itse vedin 55putkeen ja siitä ei vielä näyttänyt saavan:confused:
 
IGNin mukaan 20.
Itse vedin 34, eikä ole mullekaan tullut. Siis 34 putkeen...
 
Mitkä aseet saa siihen pihalle?Pesaria,pistoolia ja uzia ei tartte laittaa ku ne on jo siellä mulla...
:confused:
 
Mistä muuten singon saa? Armeijan ylijäämäkaupasta ei ainakaan, joten se on varmaan jossain piilossa. Onko tietoa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomey
Mitkä aseet saa siihen pihalle?Pesaria,pistoolia ja uzia ei tartte laittaa ku ne on jo siellä mulla...
:confused:

Jos tarkoitat "Hidden Packages":ien löytämisestä saatavia juttuja niin ne tulevat seuraavasti (otettu GTA3FAQ:ista, http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_3.txt):
10 pakettia - - - Pistooli
20 pakettia - - - Uzi
30 pakettia - - - Kranaatteja
40 pakettia - - - Haulikko
50 pakettia - - - Panssaria
60 pakettia - - - Polttopullot
70 pakettia - - - AK-47
80 pakettia - - - Kiikarikivääri
90 pakettia - - - M-16
100 pakettia - - - Sinko + $1,000,000.00 rahaa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman
Mistä muuten singon saa? Armeijan ylijäämäkaupasta ei ainakaan, joten se on varmaan jossain piilossa. Onko tietoa?

:confused:

Mitä ihmettä? Itse ainakin saan singon armeijan ylijäämäkaupasta. Pitää käsittääkseni suorittaa kauppaan liittyvä tehtävä ensiksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge


Kun sanot Banshee, tarkoitat Patriot.

Näinhän se taisi olla.

Tässä muutama statusvalikosta poimittu ennätykseni:
Days passed in game--- 242
eli kovin montaa päivää en ole pelannut. Tuon päivän voisi kertoa kahdella jos mukaan laskettaisi myös ilman tallentamista pelaamani ajan.

People you´ve wasted---- 3380
Cars exploded---- 1332
Times busted---- 62
Hospital visits---- 187
Gang members wasted---- 701
Helicopters destroyed---- 7
Best turismo time in secs---- 176 (olen kokeillut kolme kertaa)
Cars crushed---- 12
Bling-bling Scramble: Most checkpoints---- 10

Distance travelled on foot (m)---- 250499
Distance travelled by car (m)---- 1322567
Mm rain fallen---- 847

Max. INSANE Jump dist. (m)---- 79
Max. INSANE Jump height (m)---- 16
Max. INSANE Jump flips---- 3
Max. INSANE Jump rotation---- 820
Best INSANE stunt so far: Perfect triple insane stunt

Daily police spending---- 619840

Paljon turhaa statistiikka. Kiitos että jaksoitte lukea.
 
juu-u

Ostinpa itekkin gta3 ihan hetken mielijohteesta, enkä edes pitänyt aiemmista osista. mutta jösses, johan oli yllätys että näin mahtava peli oli! Pelimaailman toimivuus ja laajuus on jotain mitä ei ole ennen nähty, eikä silti ruudunpäivitys notkahda pahasti. Täytyy myöntää että en uskonut ps2n venyvän tämmöiseen.
Gta3ta pidän kyllä virstanpylväänä pelien historiassa, ei ehkä suurimpana mutta kuitenkin :). Pelkkä kaupungissa ajeleminen on viihdyttävää ja fysiikanmallinnus on uskottava. Pelintekijöillä on ollut varmasti aivan uskomattoman suuri urakka saada kaikki palaset näin hyvin kohdalleen.

suosittelen kyllä kaikille
 
Kuinkahan ton criminal ratingin saa noin korkeeks? Ite oon ihan lopussa ja criminal rating on vasta n.1500. Se kyllä laskeeaina pidätysten/kuolemien myötä, mutta tuskinpa se olis siltikään yli 2000.:confused:
 
armeijan ylijäämävarasto

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Onkos tota armeijan ylijäämävarastoa tuolla 2. saarella vai vain tossa vipas?

Kakkossaarellahan se armeijan ylijäämävarasto on siellä sairaalan takana. Pitää vaan suorittaa siihen liittyvä tehtävä, ennen kuin kaupan saa auki.

Ja sinko, M16 ja vielä joku yksi siellä on myynnissä.

- Esa
 
Ylös Bottom