Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Onks kukaan muuten löytänyt tän nimistä autoa kuin "Flatbed", jos on niin mistäpäin Libery Cityä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
Terve sellasta kyselen että miten sen "langenneen" poliisin saa vietyä lentokentälle? veneellä olen kokeillut ei onnistu autolle en ole onnistunut lentokone?? en osaa sitä lentää(en ole edes kokeillut) mutta kertokaapa ei jos se lentskari on vastaus niin täytyy sitten opetella lentää mutta helpompikin keino käy... kiitos
Terve sellasta kyselen että miten sen "langenneen" poliisin saa vietyä lentokentälle? veneellä olen kokeillut ei onnistu autolle en ole onnistunut lentokone?? en osaa sitä lentää(en ole edes kokeillut) mutta kertokaapa ei jos se lentskari on vastaus niin täytyy sitten opetella lentää mutta helpompikin keino käy... kiitos
jollain nopeella autolla tunnelin kautta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
miten sen "langenneen" poliisin saa vietyä lentokentälle?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
Lastsoul: se toinen talli on Shoresidessa lähellä Pay ´n Sprayta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Vaikein homma tossa dodolla lentämisessä on ilmassa kääntyminen. *tulipa pitkä viesti*
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jackass
Mikähän mahtaa muuten olla tässä maksimi, itselläni on 5416 Boss
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Paras ase on Uzi. Sen kans voi juosta ja ampuu samaan aikaan. Myös pyrähdys onnistuu Uzi kädessä toisin kuin esim. liekkarin kanssa. Uzi on myös kohtalaisen tehokas.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Onkos kukaan onnistunut pääsemään Shoreside valen observatorioon?
Se on siellä korkealla kukkulalla, mutta itse en ole ainakaan löytänyt sinne mitään reittiä kun kallioseinä estää sinne pääsyn.
Mä "lensin" bansheella sen kallioseinän yli sinne nurmikolle(pientä taiteilua oli, että sai vauhtia hyppyyn) ja tipuin tyhjyyteen.. ei sinne pääse, mitenkäänLainatun viestin kirjoitti alkujaan J-Dub
Kävellen pääsee lähelle, mutta silti se on liian kaukana. Onkos kukaan koittanut lentää sinne?