Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Onks kukaan muuten löytänyt tän nimistä autoa kuin "Flatbed", jos on niin mistäpäin Libery Cityä.

Moni on jo kertonut kuinka Flatbeltin saa, mutta yksi asia on aina unohtunut: Auto jolla ajat vaikuttaa liikenteessä esiintyviin autoihin, joten hae armeijan ylijäämävarastosta Barracks OL ja ajele sillä ympäri kaupunkia, nyt Flatbelttejä pitäisi olla melkein joka kadunkulmassa.


Minä yritin lentää sen Dodon sinne Portlandin satamaan, tulos oli enemmänkin syöksyminen.

Missäs päin Libertyä sijaitsee se toinen Import/Export garage? (jos niitä edes on kaksi)
Olen yrittänyt etsiä, mutta ilman tulosta.
 
Terve sellasta kyselen että miten sen "langenneen" poliisin saa vietyä lentokentälle? veneellä olen kokeillut ei onnistu autolle en ole onnistunut lentokone?? en osaa sitä lentää(en ole edes kokeillut) mutta kertokaapa ei jos se lentskari on vastaus niin täytyy sitten opetella lentää mutta helpompikin keino käy... kiitos
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
Terve sellasta kyselen että miten sen "langenneen" poliisin saa vietyä lentokentälle? veneellä olen kokeillut ei onnistu autolle en ole onnistunut lentokone?? en osaa sitä lentää(en ole edes kokeillut) mutta kertokaapa ei jos se lentskari on vastaus niin täytyy sitten opetella lentää mutta helpompikin keino käy... kiitos

tankilla tankilla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
Terve sellasta kyselen että miten sen "langenneen" poliisin saa vietyä lentokentälle? veneellä olen kokeillut ei onnistu autolle en ole onnistunut lentokone?? en osaa sitä lentää(en ole edes kokeillut) mutta kertokaapa ei jos se lentskari on vastaus niin täytyy sitten opetella lentää mutta helpompikin keino käy... kiitos

Itse käytin kuljetukseen nopeaa autoa (Cheetah, Infernus tms.)
 
Myydään alle 18 v

Ainakin MegaSwap Oy:ssä myydään alle 18v.
Lähetin sinne sähköpostii ja kysyin:"myyttekö GTA3:n alle 18 vuotiaalle" ja vastaus oli "KYLLÄ! :)":D

Ainiin kannattaa kokeilla sitä violence koodii Ja raajat lentelee hienosti ukkeleilla!!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
miten sen "langenneen" poliisin saa vietyä lentokentälle?
jollain nopeella autolla tunnelin kautta.
itse vein Cheetahilla
sen tunnelin alkupää on sairaalan takana.

Lastsoul: se toinen talli on Shoresidessa lähellä Pay ´n Sprayta.
 
Paras ase on Uzi. Sen kans voi juosta ja ampuu samaan aikaan. Myös pyrähdys onnistuu Uzi kädessä toisin kuin esim. liekkarin kanssa. Uzi on myös kohtalaisen tehokas.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn


Lastsoul: se toinen talli on Shoresidessa lähellä Pay ´n Sprayta.

Kiitän, jostain luin että Stautonilla lähellä Pay´n Sprayta, tuli muutama minuutti etsittyä sitä (tietänkään en löytänyt).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Vaikein homma tossa dodolla lentämisessä on ilmassa kääntyminen. *tulipa pitkä viesti*

No jaa, mun mielestä se on melkoisen helppoa, kun ei tarvitse kuin kerran painaa haluttuun suuntaan ja sitten vain odottaa, että kone on kääntynyt tarpeeksi ja sitten vain oikaistaan. Stauntonilla talojen välissä pujottelu on vaikeaa, kun se on niin hidasta se kääntyminen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Paras ase on Uzi. Sen kans voi juosta ja ampuu samaan aikaan. Myös pyrähdys onnistuu Uzi kädessä toisin kuin esim. liekkarin kanssa. Uzi on myös kohtalaisen tehokas.

Paras ase on mielestäni m16, koska siinä on tähtäin systeemi, vaikka onkin vähän hidas vlillä ruveta tähteilemään m16:sta, kun uzilla vois vaan vetää autoaimilla.:)
 
Siis paras ase? Mihin tarkoitukseen?
Kiikarikiväärillä hoitelee kartellin pojat oikein mallikkaasti, kunhan on itse suojassa/kaukana niin, ettei ne tapa sua ihan heti. Niillä tyhmyreillä on nimittäin tapana seisoskella paikallaan ja odottaa
saaliin tulemista viereen.
Jos taas käyvät päälle isommalla lössillä, kuten siinä tehtävässä missä pitää suojella sitä Rayn yksikätistä kaveria (armeijan ylijäämäkauppias), on M-16 ihan ehdoton.
Myös Kalashnikov on tehokas, kunhan ei joudu pulaan typerän autoaimin takia.

Itse olen senverran serbi, että tykkään ammuskella ihmisiä kiikarikiväärillä. Mukava katsella, kun pomppivat jalkaanammuttuina tai veri purskahtaa pääosumasta.

Pislari, molotovit ja liekinheitin kelpaavat lähinnä hauskanpitoon tai tilapäisvälineiksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
Terve sellasta kyselen että miten sen "langenneen" poliisin saa vietyä lentokentälle? veneellä olen kokeillut ei onnistu autolle en ole onnistunut lentokone?? en osaa sitä lentää(en ole edes kokeillut) mutta kertokaapa ei jos se lentskari on vastaus niin täytyy sitten opetella lentää mutta helpompikin keino käy... kiitos

Jos tarkoitat sitä puiston vessassa asuvaa kyttää, niin itse kerkesin viemään sen metro tunnelin kautta auto tais olla taksi ajoin perille asti pitkin metrotunnelia pitää vain väistellä sitä metroa ja muistaa lähteä ajamaan oikeaan suuntaan, käytin etelässä olevaa tunnelia koska sinne pääsi mielestäni nopeiten
 
Onkos kukaan onnistunut pääsemään Shoreside valen observatorioon?
Se on siellä korkealla kukkulalla, mutta itse en ole ainakaan löytänyt sinne mitään reittiä kun kallioseinä estää sinne pääsyn.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Onkos kukaan onnistunut pääsemään Shoreside valen observatorioon?
Se on siellä korkealla kukkulalla, mutta itse en ole ainakaan löytänyt sinne mitään reittiä kun kallioseinä estää sinne pääsyn.

Kävellen pääsee lähelle, mutta silti se on liian kaukana. Onkos kukaan koittanut lentää sinne?
 
Observatoriota suojaa näkymätön seinä. Sinne ei siis pääse ainakaan sitä reittiä, maanalainen tie jää ainoaksi vaihtoehdoksi.
 
On niin perkeleen hyvä peli, että ei oo järkee !

Enää ei ole edes tilttaillu :)

Peli tilttaa hyvin harvoin, ja se johtuu siitä jos lataa koko ajan uutta peliä ...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-Dub


Kävellen pääsee lähelle, mutta silti se on liian kaukana. Onkos kukaan koittanut lentää sinne?
Mä "lensin" bansheella sen kallioseinän yli sinne nurmikolle(pientä taiteilua oli, että sai vauhtia hyppyyn) ja tipuin tyhjyyteen.. ei sinne pääse, mitenkään :(
 
Ylös Bottom