Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
kerran mulla tilttas kesken ajelua.
tuli vaan viesti
"error reading grand theft auto 3 dvd"
ja peli pysähty kuin seinään.
painoin heti resettiä, eli en tiedä oisko se lähteny jollain muulla tavalla toimimaa.

Yleensä tuossa tilanteessa on auttanut: Kelkka ulos ja sisään.
 
Mulla alko jumiutumis ongelmat päästyäni Stauton Islandiin. Edes levyluukun aukaiseminen ei auttanut.
 
Mulla peli ei oo tiltannut kuin pari kertaa, ja kun on tiltannut niin on koko höskä pitäny sammuttaa.
 
Tosta tilttailusta sen verran että mulla ei ole yhtään tilttaus kertaa ollut ja pisimmät sessiot olivat noin 8h ilman sammutuksia.

On se kyl siistii kun ottaa paljon urheilujuomaa (limu), uppoutuu pehmeään sohvää ja alkaa kaahata pitkin libertyn synkkiä katuja ja painaa kaasu pohjassa tietämättömien kaduntallaajien ylitse. Mmmmmm... on muuten yksi parhaimmista peleistä jota olen pelannut, parhaisiin kuuluu mm. FF6
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Mulla ei ole peli ainakaan kertaakaan tiltannut ja on ollu peli 13h putkeen päällä.

Sama täällä, ei ole kertaakaan tiltannut ja pelattu on tommoiset 62 tuntia.
 
Joo kyllä se välillä jumittuu ku hakee tehtävän ja tulee se sininen sarjakuvahahmo ja keltainen tehtävä teksti.

Sitten on käynyt niinkin,että ei pystynyt kuuntelemaan radiosta mitään kanavaa, eli musat loppu eikä tullut takas ennenkun resetoi.

Sitten on käynyt silleen, että auton moottorin äänet häviää; muitten autojen äänet ja muut ääni efektit kuuluu, mutta oman auton äänet vaan häviää vaikka kaasuttelee minkä kerkee.
 
En tiedä teistä, mutta mä olisin ainakin halunnut että Gta3:een olis laitettu 2-pyöräsiä! Olis ollu vitun lesoa ajaa väärällä kaistalla täyttä ja sulavasti väistellä autoja. Ja kehiin vaan katupyörät ja crossit! Ajatelkaa, jollain crossilla helvetin isosta hyndästä. Se olisi ollut piste i:n päälle!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
En tiedä teistä, mutta mä olisin ainakin halunnut että Gta3:een olis laitettu 2-pyöräsiä! Olis ollu vitun lesoa ajaa väärällä kaistalla täyttä ja sulavasti väistellä autoja. Ja kehiin vaan katupyörät ja crossit! Ajatelkaa, jollain crossilla helvetin isosta hyndästä. Se olisi ollut piste i:n päälle!

Minäkin odotin Gta3:seen kaksipyöräisiä! Varmaan hyndeistäkin olisi ollut nätti ajaa. Mutta onneksi siinä on lentokone, jota en itse osannut alunperin odottaa! :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
En tiedä teistä, mutta mä olisin ainakin halunnut että Gta3:een olis laitettu 2-pyöräsiä! Olis ollu vitun lesoa ajaa väärällä kaistalla täyttä ja sulavasti väistellä autoja. Ja kehiin vaan katupyörät ja crossit! Ajatelkaa, jollain crossilla helvetin isosta hyndästä. Se olisi ollut piste i:n päälle!

Pyörän ajotuntuma taitaa vaan olla aika vaikea saada hyväksi.

Vain haravat moottoripyöräpelit ovat onnistuneet ajotuntumassa,
ehkä tekijät eivät halunneet ottaa riskiä.

Onnistuessaan tuo olisi ollut kyllä kiva asia.
 
No totta hemmetissä nuo kaksi pyöräset olisi pelissä ollut hauska lisä, mutta minulle peli kelpaa enemmän kuin mainiosti ilman kaksi pyöräisiäkin.
 
Ootteko muuten harrastaneet autolla hyppimistä?
Se on ihan sika hienoa pistää hirveetä vauhtia jostain hirveestä hyppyristä tai parkkitalon ylätasanteelta.
Minkä laiset tulokset (kierre, pituus, korkeus, ym) teillä on niissä hypyissä?

Tein muuten kerran vahingossa siistit Aceventura (lemmikkidekkari) parkeeraamiset, ajoin maasturilla täpöt linkussa semoseen korokkeeseen, siitä sitten auto ottaa volttia oikeen kunnolla ja rojahtaa nätisti oikeinpäin toisen auton viereen parkkiruutuun, tosin maasturi ei ollut kovinkaan hyvässä kunnnosa enää. :)
Harmi kun ei ole hidastusta, sitä kyllä tarvittas.
 
Olen pariin otteeseen kertonut omia ennätyksiäni, mutta eivätpä ne jaksa ketään kiinnostaa :)
Noh ehkä seuraavaan viestiin taas...

Bansheella on muuten mukava päästellä jyrkillä kallionseinämillä. Pääsee miltei mihin vain.
Olettekos suorittanut yhtään niistä kolmesta bansheella suoritettavasta tehtävästä? (joka saaressa on yksi tehtävä)

Ja vielä tilttiongelmasta, en nyt tarkoita sitä maikkarin "showta". Minulla on seonnut tasan yhden kerran ja olen pelannut kymmeniä tunteja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Olen pariin otteeseen kertonut omia ennätyksiäni, mutta eivätpä ne jaksa ketään kiinnostaa :)
Noh ehkä seuraavaan viestiin taas...

Bansheella on muuten mukava päästellä jyrkillä kallionseinämillä. Pääsee miltei mihin vain.
Olettekos suorittanut yhtään niistä kolmesta bansheella suoritettavasta tehtävästä? (joka saaressa on yksi tehtävä)

Ja vielä tilttiongelmasta, en nyt tarkoita sitä maikkarin "showta". Minulla on seonnut tasan yhden kerran ja olen pelannut kymmeniä tunteja.

Kun sanot Banshee, tarkoitat Patriot.
 
GTA3 bugi

Löysin bugin jossa tipuin rappusten läpi hortoillessani Pan Lantic työmaalla Staunton Islandilla. Olin siinä keskeneräisessä talossa ja olin ajanut pakun rappusiin ja koitin päästä sen ohi jolloin tipuin rappusten läpi. Kyrsii vaan vähän kun pitäisi keksiä miten sieltä pääsee pois kun muuten menee monta vedettyä tehtävää hukkaan :(

Kaappasin videopätkän siitä (1.8 MB)
http://koti.welho.com/aautio1/gta3_bugi_echo.avi
 
Hmm...pikkubugi, ei haitallinen pelinautinnon kannalta. Se olisi toinen asia jos tippuisi aina siltojen läpi...tänään mulle kävi niin että juoksin eräässä vaiheessa suoraan muurin läpi veteen satamassa, vaikka muuri yltyi vyöhön asti...kai niitä pikkubugeja jonkin verran on.
 
Stunttiennätyksenne GTA3:ssa.

Kertokaapa. Sain pelin alle viikko sitten, joten ei ole ihan kauheasti tullut, mutta pisin hyppy taisi olla jotain 70 m., korkein n. 12 m, eniten rotationia vähän alle 500 ja paras oli double insane stunt.
 
Ylös Bottom