Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lastsoul
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
mikäs on teidän ennätys ihmisten kuskaamisessa taksilla? meikäläisellä on vain 7 kun aina onnistun pistään sen auton ulosteeksi.

oon pystyny kuskaamaan 78 ihmistä ihan yhteen menoon...tein tämän staunton islandissa ja aikaa meni pari tuntia...kun on vieny joku 6 ihmistä ni pitäis olla ylimäärästä aikaa aika paljon jäljellä joten jos taksi on huonossa kunnossa ni ei muuta ku korjaamaan ja sit taas viemään ihmisiä paikasta toiseen...olisin varmaan saanu vietyä yli 100 ihmistä meinaa mulla oli joku 14min aikaa ja se vaan kasvo mut jotenkin onnistuin jäämään kytille kiinni kun olin paikallaan ja mulla sattus olemaan yks tähti ku olin ajanu jonkun yli joten se loppus siihen....taksikuskina saa tehtyä hyvät rahat meinaa ku aina 5 tai 10 viedyn ihmisen jälkeen saa bonuksen ja sekin kasvaa sitä mukaa ku niitä kuskaa eli ihan lopuks taisin saada jotain yli 50 000 bonusta...
 
Onko teillä Gta3:nen heittänyt koskaan tilttiin ?
Mulla heitti tänään vähän reilun 5h session aikana 3 kertaa jumiin, vaikka luultavasti se johtui älyttömästä save/load rumbasta...

Se tilttas ainakin yhden kerran latausruutuun, kun latailin melkoisen paljon...

Voihan ne tilttaukset olla vaan sattumaa, eihän niiden välttämättä kylläkään tarvitse mistään johtua...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mun lempi autoja ovat Banshee, Infernus ja poliisi auto. Siinä vasta siistejä menopelejä, kova vauhti ja muuta hauskaa. Vaikkakin eniten tulee ajeltua taksilla. Limut ja bussitkin rokkaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari
Onko teillä Gta3:nen heittänyt koskaan tilttiin ?
Mulla heitti tänään vähän reilun 5h session aikana 3 kertaa jumiin, vaikka luultavasti se johtui älyttömästä save/load rumbasta...

Se tilttas ainakin yhden kerran latausruutuun, kun latailin melkoisen paljon...

Voihan ne tilttaukset olla vaan sattumaa, eihän niiden välttämättä kylläkään tarvitse mistään johtua...

Tänään ajelin veneellä, ja törmäyksen jälkeen vene "putosi"
pois pelialuuelta. Sitten se ilmestyi takaisin autotielle, hyppäsin ulos paatista ja lähdin juoksemaan. Sitten peli vaan jumittui.
 
Mulla on käynyt semmonen tiltti että aluksi jätkä jäi juoksemaan vaikken painanut mitään, sen jälkeen rämpläsin kaikkia nappuloita ja sitten peli tilttas.
 
Kyllä nopein vehje on ehdottomasti tankki. Kääntää vain tykin taaksepäin ja ammuskelee minkä kerkeää. Saa meinaan aivan käsittämättömiä nopeuksia kun vaan suorahkoa tietä riiittää tarpeeksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hjesus


3616 Executioner

Mulla on tilttaillut useasti latausruutuihin sun muuta hämärää tapahtunut pelin aikana. Kerran ei kuulunut mitään ääniä ja tehtävissä ei näkynyt minne pitää mennä. Toisen kerran takaa-ajettava pysähtyi kuin seinään eikä sille voinut tehdä mitään. Kolmannen kerran poliisi ajoi puoliksi kadulla ja puoliksi seinän sisällä ja paljon muita enemmän tai vähemmän haittaavia tekijöitä.
 
Voisko joku antaa hyviä vinkkejä sillä dodolla lentämiseen. Mä oon pysynyt parhaillaan vaan 10 sekuntia ilmassa, vaikka oon kokeillut vaikka mitä.

Onhan täällä ollut jotain vinkkejä, mut enmä kumminkaan onnistu lentää sillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bex
Voisko joku antaa hyviä vinkkejä sillä dodolla lentämiseen. Mä oon pysynyt parhaillaan vaan 10 sekuntia ilmassa, vaikka oon kokeillut vaikka mitä.

Onhan täällä ollut jotain vinkkejä, mut enmä kumminkaan onnistu lentää sillä.

no sehän lentää melkein ittestään... näpäyttelee vaan alaspäin nappia lentäessä että se kone pysyy suorassa... kiitoradalta vaan lähtee ja koittaa aluks lentää stauntonille... kertaakaan ei tartte painaa ylöspäin koko session aikana... alussa vaan vauhtia painamalla alaspäin että se kiihtyy sitä kiitorataa pitkin... sitten vaan kone suoraan...
vaikeemmin ei voi selittää :D


maksimit tällä hetkellä 542 sekunttia....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Kyseessähän on legendaarinen Hummer. Kyllähän se mukava auto on. Uskallan kuitenkin väittää että paloauto on yksi nopeimmista. Ainakin se Bansheen päihittää. Jos kantti kestää, niin kokeilkaa Portlandissa satamassa hypätä siitä yhdestä hyppyristä, josta on suht vaikeaa päästä toiselle puolelle (alla vettä). Voin taata, että hyvillä vauhdeilla paloauto menee yli! Nimim. Kokeiltu on.:cool:
Paloautolla on myös mukava loikata Portlandin junaraitelle ja ajella yläilmoissa :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari
Onko teillä Gta3:nen heittänyt koskaan tilttiin ?
Mulla heitti tänään vähän reilun 5h session aikana 3 kertaa jumiin, vaikka luultavasti se johtui älyttömästä save/load rumbasta...

Se tilttas ainakin yhden kerran latausruutuun, kun latailin melkoisen paljon...

Voihan ne tilttaukset olla vaan sattumaa, eihän niiden välttämättä kylläkään tarvitse mistään johtua...

Mulla on kaks kertaa siihen latauskohtaan tiltannu, kummallakin kerralla eka varottanu siitä silleen että autoissa ei kuulu radiot, joten jos sen huomaa niin kannattaa äkkii mennä seivaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari
Onko teillä Gta3:nen heittänyt koskaan tilttiin ?
Mulla heitti tänään vähän reilun 5h session aikana 3 kertaa jumiin, vaikka luultavasti se johtui älyttömästä save/load rumbasta...

Se tilttas ainakin yhden kerran latausruutuun, kun latailin melkoisen paljon...

Voihan ne tilttaukset olla vaan sattumaa, eihän niiden välttämättä kylläkään tarvitse mistään johtua...

Minulla tilttasi kerran latausruutuun, kun olin pelaillut aika pitkän putken...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hjesus


no sehän lentää melkein ittestään... näpäyttelee vaan alaspäin nappia lentäessä että se kone pysyy suorassa... kiitoradalta vaan lähtee ja koittaa aluks lentää stauntonille... kertaakaan ei tartte painaa ylöspäin koko session aikana... alussa vaan vauhtia painamalla alaspäin että se kiihtyy sitä kiitorataa pitkin... sitten vaan kone suoraan...
vaikeemmin ei voi selittää :D


Ja tässä "alaspäin" tarkoittaa nokan painamista alaspäin, eli siis tikusta ylöspäin. Sekä toisin päin.
 
Kyllä tuli hyvä fiilis kun sain sitten vihdoinkin vedettyä gta3:n läpi.

Tallissa on tällähetkellä pelin kaksi parasta ajoneuvoa mielestäni
eli siis Tankki + FBI car

Onko kellään tietoa saako tossa pelissä sen rantakirpun jostain?? meinaan olen nähnyt netissä kuvan jossa joku ajaa sillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idaho
Kyllä tuli hyvä fiilis kun sain sitten vihdoinkin vedettyä gta3:n läpi.

Tallissa on tällähetkellä pelin kaksi parasta ajoneuvoa mielestäni
eli siis Tankki + FBI car

Onko kellään tietoa saako tossa pelissä sen rantakirpun jostain?? meinaan olen nähnyt netissä kuvan jossa joku ajaa sillä.

Kyllä sen voi saada.

Sen Stauton Islandin ensimmäisen tehtävän (Sayonara Salvatore) jälkeen se alkaa ilmestymään Portlandiin sinne alueelle, jonka lähellä on Diablojen puhelin. Auto ilmestyy sinne aina välillä, jos ei nyt ole siellä, niin pelaa hieman ja voi kohta löytyäkin.
 
Ylös Bottom