Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lastsoul
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meitsilläkin on yks kaara lentänyt. Se oli taksi, näytti aika siistilt ku taksi lensi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

Spoilerit kiitos toiselle osastolle...;)

Jep, yrittäkää laittaa nuo Spoilerit/avun huudot oikeaan osoitteeseen. Niin emme pilaa toisilta pelaamisen iloa.

Miten tuo peli ns. alkaa? Tuleeko jengeiltä jotain puheluita, joihin pitäisi vastata ja tehdä annettuja tehtäviä? Voiko tuossa liittyä johonkin tiettyyn jengiin? Sorry typeryyteni, muuta GTA2:sta kun joskus kokeilin, niin ainoastaan räiskin ihmisiä kuoliaaksi, enkä tehtäviä edes yrittänyt suorittaa ;) Kirjoitustenne mukaan vaikuttaa ostamisen arvoiselta peliltä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paha Keisari
Noista bugeista/glitcheistä oli kai jotain huomautuksia aiemmin (vene), mutta onkos kukaan todistanut tätä: satunnainen auto "lentää", eli ajaa ilmassa n. 2x oman ukkos korkeudella nokka 45 astetta alaspäin? Tällaisen nimittäin näin.

On lentänyt.
Ja näin jopa miten se lähti lentoon :)

Kaippari: Peli alkaa kun pelin sankari Fido ja joku sen kaveri karkaa vankilasta. Sen jälkeen teet vain tehtäviä. Jotka pitää hakea henkilöilta esim: Luigi, Salvatore.

Tämmösen huomasin eilen, kun lensin Shoreside Valesta Staunton Islandille ja suoraan tietysti seinään(eka lento kun oli). Lentokone syttyi palamaan ja räjähti, heti perään ihmisjoukko ryntäsi koneen luo ja alkoi palvomaan sitä. Omituista :D, mutta mukava yksityiskohta...

Minä en kiinnittänyt pelin nykimiseen tai "huonoon" grafiikkaan mitään huomiota ennen kuin täällä siitä mainittiin.
Eli tästä voi päätellä, että peli on jo itsessään niin loistava ettei tuommoisia pieniä puutteita edes huomaa.
No mutta näyttäähän tuo driverin jälkeen aika nannalta eikö?

Jokin aika sitten puhuttiin auton päällä surffauksesta.
Parhaista surffaukseen soveltuvista autoista löytyy avolava. tietysti siksi, ettei putoa niin helposti kyydistä.
Voit myös antaa surffausvälineellesi lisää vauhtia ampumalla sitä muutaman kerran :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari
Miten tuo peli ns. alkaa? Tuleeko jengeiltä jotain puheluita, joihin pitäisi vastata ja tehdä annettuja tehtäviä? Voiko tuossa liittyä johonkin tiettyyn jengiin? Sorry typeryyteni, muuta GTA2:sta kun joskus kokeilin, niin ainoastaan räiskin ihmisiä kuoliaaksi, enkä tehtäviä edes yrittänyt suorittaa ;) Kirjoitustenne mukaan vaikuttaa ostamisen arvoiselta peliltä.

Rupsin tossa koitteleen gta2:sta ja nyt olisinkin toivonut että tuo 3 olisi ollut enemmän sen tyylinen... juuri noissa jengi asioissa...
koska 3 on aika suoraan juonen menoa...

on siistii olla auton lavalla kyydissä ja ampuu samalla ihmisiä Sniper Riflellä tai heitellä polttopulloja.

Chatterbox:sta tulee ihan kipeetä juttuu.
on jääny muut asemat vähä toissijaiseksi.

mikäs on teidän ennätys ihmisten kuskaamisessa taksilla? meikäläisellä on vain 7 kun aina onnistun pistään sen auton ulosteeksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Minä en kiinnittänyt pelin nykimiseen tai "huonoon" grafiikkaan mitään huomiota ennen kuin täällä siitä mainittiin.
Eli tästä voi päätellä, että peli on jo itsessään niin loistava ettei tuommoisia pieniä puutteita edes huomaa.
No mutta näyttäähän tuo driverin jälkeen aika nannalta eikö?

Tuo on totta puhuen outoa, ennen kehuttiin GT 1:n grafiikkaa mahtavaksi, nykyään siitä ei saa mitään selvää (tietenkin grafiikka huononee ajan kuluessa, mutta kuitenkin).

Samoin Driver aikanaan oli minusta varsin vaikuttava peli. Nyt jos sitä pelaisi, niin aika rajoittunut olisi.
Driver 2:ssa sentään pystyi vaihtamaan autoa, sekin on silti GTA3:en verrattuna varsin rajoittunut.

Mihinköhän suuntaan Driver 3 ja GTA4 kehittyvät? Vapautta tulee varmaan lisää, ja kaikkea on enemmän.
Aika näyttää...

Tänään löysin taas uuden auton nimeltä Cheetah! Se on kyllä tosi nopee, ainakin yhtä nopee kuin Banshee! Auto nous kertaheitolla mun lemppariks! Kyllä tuo kolmas saari on kuitenkin vähän parempi kuin toinen, koska siellä on niin paljon hyviä stuntti paikkoja ja LENTOKENTTÄ!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Tänään löysin taas uuden auton nimeltä Cheetah! Se on kyllä tosi nopee, ainakin yhtä nopee kuin Banshee! Auto nous kertaheitolla mun lemppariks! Kyllä tuo kolmas saari on kuitenkin vähän parempi kuin toinen, koska siellä on niin paljon hyviä stuntti paikkoja ja LENTOKENTTÄ!

Cheetah on ainakin helpompi ajaa kuin banshee ja saattaa se hitusen nopeempikin olla. Mutta mun mielestä nopein auto on silti infernus. Tai ainakin sillä saa pisimmät hypyt tehtyä. Mielipiteitä?

Musta siistein auto on ehdottomasti Patriot (armeija tyylinen maasturi). Vaikka se ei nopein olekkaan.

Cheetah vs. Infernus!

No, infernus, Banshee ja Cheetah ovat vauhdissa aika tasavertaisia! Hyppäsin Infernuksella kolmos-kentässä päälle 90metriä, mutta en ole kokeillut samaa vielä Cheetahilla. Bansheella hyppäsin jotain 89,50metriä!

Re: Cheetah vs. Infernus!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
No, infernus, Banshee ja Cheetah ovat vauhdissa aika tasavertaisia! Hyppäsin Infernuksella kolmos-kentässä päälle 90metriä, mutta en ole kokeillut samaa vielä Cheetahilla. Bansheella hyppäsin jotain 89,50metriä!

Infernuksella pisin hyppy kantoi 102 metriä. Siinä on hyvä hyppy-paikka missä ne yakuzan tyypit odottaa siinä bait-tehtävässä. Hyppäät niiltä laudoilta, niin siinä on viä hyvä alamäki mihin laskeutua. Onko kukaan muuten onnistunut siitä lentokentän lähellä olevasta "korkkiruuvi"-hyppyristä laskeutuun oikein päin alas? Mulla tulee aina katolleen vaikka kuinka kovaa ajais.

Kuinkas monta autoa olette mahduttaneet Stauton Islandilla hidoutin talliin?
Minulla on tällä hetkellä siellä 7 autoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Musta siistein auto on ehdottomasti Patriot (armeija tyylinen maasturi). Vaikka se ei nopein olekkaan.

Kyseessähän on legendaarinen Hummer. Kyllähän se mukava auto on. Uskallan kuitenkin väittää että paloauto on yksi nopeimmista. Ainakin se Bansheen päihittää. Jos kantti kestää, niin kokeilkaa Portlandissa satamassa hypätä siitä yhdestä hyppyristä, josta on suht vaikeaa päästä toiselle puolelle (alla vettä). Voin taata, että hyvillä vauhdeilla paloauto menee yli! Nimim. Kokeiltu on.:cool:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic

Kyseessähän on legendaarinen Hummer. Kyllähän se mukava auto on. Uskallan kuitenkin väittää että paloauto on yksi nopeimmista. Ainakin se Bansheen päihittää. Jos kantti kestää, niin kokeilkaa Portlandissa satamassa hypätä siitä yhdestä hyppyristä, josta on suht vaikeaa päästä toiselle puolelle (alla vettä). Voin taata, että hyvillä vauhdeilla paloauto menee yli! Nimim. Kokeiltu on.:cool:
Mä oon kokeillu kaikilla nopeilla urheilu-autoilla ja aina on jääny vajaaks, pitää varmaan koklaa paloautolla;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Mä oon kokeillu kaikilla nopeilla urheilu-autoilla ja aina on jääny vajaaks, pitää varmaan koklaa paloautolla;)

Joo, mutta muista ottaa kovat vaudit, eli meinaan, että ajat ihan sen valkosen kadun päähän ja jostain sieltä pusikosta lähdet täyttä vaan ajamaan. Autot joilla olen tuon itse onnistunut tekemään.

-Banshee
-Mafia Sentinel/Sentinel
-poliisiauto
-paloauto
-Cartel Cruiser

Muilla en ole sitten ehtinytkään vielä kokeilla, kun eilen vasta pääsin Stautoniin. Siis muilla nopeilla autoilla.

PS. Nopealta vaikuttava Diablo Stallion ei lennä tarpeeksi pitkälle kyseistä hyndästä.

Ylös Bottom