Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Spoilerit kiitos toiselle osastolle...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paha Keisari
Noista bugeista/glitcheistä oli kai jotain huomautuksia aiemmin (vene), mutta onkos kukaan todistanut tätä: satunnainen auto "lentää", eli ajaa ilmassa n. 2x oman ukkos korkeudella nokka 45 astetta alaspäin? Tällaisen nimittäin näin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari
Miten tuo peli ns. alkaa? Tuleeko jengeiltä jotain puheluita, joihin pitäisi vastata ja tehdä annettuja tehtäviä? Voiko tuossa liittyä johonkin tiettyyn jengiin? Sorry typeryyteni, muuta GTA2:sta kun joskus kokeilin, niin ainoastaan räiskin ihmisiä kuoliaaksi, enkä tehtäviä edes yrittänyt suorittaa Kirjoitustenne mukaan vaikuttaa ostamisen arvoiselta peliltä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Minä en kiinnittänyt pelin nykimiseen tai "huonoon" grafiikkaan mitään huomiota ennen kuin täällä siitä mainittiin.
Eli tästä voi päätellä, että peli on jo itsessään niin loistava ettei tuommoisia pieniä puutteita edes huomaa.
No mutta näyttäähän tuo driverin jälkeen aika nannalta eikö?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Tänään löysin taas uuden auton nimeltä Cheetah! Se on kyllä tosi nopee, ainakin yhtä nopee kuin Banshee! Auto nous kertaheitolla mun lemppariks! Kyllä tuo kolmas saari on kuitenkin vähän parempi kuin toinen, koska siellä on niin paljon hyviä stuntti paikkoja ja LENTOKENTTÄ!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
No, infernus, Banshee ja Cheetah ovat vauhdissa aika tasavertaisia! Hyppäsin Infernuksella kolmos-kentässä päälle 90metriä, mutta en ole kokeillut samaa vielä Cheetahilla. Bansheella hyppäsin jotain 89,50metriä!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Musta siistein auto on ehdottomasti Patriot (armeija tyylinen maasturi). Vaikka se ei nopein olekkaan.
Mä oon kokeillu kaikilla nopeilla urheilu-autoilla ja aina on jääny vajaaks, pitää varmaan koklaa paloautollaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Kyseessähän on legendaarinen Hummer. Kyllähän se mukava auto on. Uskallan kuitenkin väittää että paloauto on yksi nopeimmista. Ainakin se Bansheen päihittää. Jos kantti kestää, niin kokeilkaa Portlandissa satamassa hypätä siitä yhdestä hyppyristä, josta on suht vaikeaa päästä toiselle puolelle (alla vettä). Voin taata, että hyvillä vauhdeilla paloauto menee yli! Nimim. Kokeiltu on.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Mä oon kokeillu kaikilla nopeilla urheilu-autoilla ja aina on jääny vajaaks, pitää varmaan koklaa paloautolla