Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lastsoul
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onhan se kyllä hienoa kun noinkin loistavaan peliin kuin gta3 saa oman nimikko autonsa =)

no asiasta kolmanteen..

eilen löydettiin helppo tapa ansaita kuusi tähteä.. sen jälkeen odotellaan vain piilossa hetki ja ryöstetään tankki.. se vasta onkin namua jysäytellä tykillä muita autoja =)

ootteko muut vielä saanut ryöstettyä tankkia ?? tai kuutta tähteä ?? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SuperMies


Se olin minä !!

Sain sen silleen että olin ekalla saarella ja riehuin siellä, lopulta kun sain armeijan perääni ja tankin käsiini ajoin sen tokan saaren auto talliin ( Ekaksi oli kyl pakko etsii ekalta saarelta yksi police bride jotta armeija heput lakkas kiusaamasta ) Sitten kun se tankki oli tokan saaren autotallissa niin ei muuta kuin tallentamaan ja sitten itsari tai police police brideja etsimään :D

Joo sain mäkin jo oman tankin talliini. Se on aika helppoa, kun vaan tallentaa pelin heti, kun sen on saanut. Helpoiten sen saa ehkä hankittua Staunton Islandilla: aluksi hankkii 6:n tähden wanted levelin ja sitten juoksee sieltä hideoutista ylös ja nopeasti takaisin niin usein lähtee tankki perään ja sitten vaan hoitelee ne äijät ja menee sisään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Muuten, pitääkös siinä Stauntonin ekassa tehtävässä tapaa se Salvatore! Aseista sen verran, että niitä poliisihelikoptereita on nätti ampuu alas singolla! Myös asekauppa on hyvä, mutta siellä ei ol M16:sta!:cool: Kentistä hienoin on ehdottomasti 3 saari

Kai tiedät sen armeijan ylijäämävaraston (tavaraa halvemmalla varsinkin jos oot tehny siihen liittyvän tehtävän)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Parhaat radio-kanavat ovat Rise Fm ja Game Fm! Klassinen on hyvä silloin kun ajaa limulla! Huonoin radio-kanava on ehdottomasti Flachback ja jih Fm! No mitkä ovat teidän lempi-autoja, mun on ehkä infernus! Idaholla on varmaan idaho, lol!:cool:

Flashback on hyvä jos on nähnyt scarfacen! ;)

brln..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Berlin


Flashback on hyvä jos on nähnyt scarfacen! ;)

brln..

YEAH, BABY YEAH, flashback fucking kicks donkey balls. Vähän mä ekaks ihmettelin et on pirun tuttu piisi, kun tuli toinen saman teemanen heti perään, niin kaivoin ohjekirjan ja tarkistin; hitto, kolmanneks parhaan mafia leffan biisit on saanu arvoisensa kunnianosoituksen....:cool:
 
Onko toi ruudunpäivitys teidän mielestä nopeatakin? itse petyin... eli onko koneessa vika vai pelissä??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kun pääsee pelin läpi, armeija-varasto-kaupasta saa ilmaisia tankkeja.

Ruudnpäivitys tuntui minustakin alussa aika hitaalta, mutta kyllä siihen tottuu.

Lisää hienoja hetkiä: Ajaa nopealla autolla täyttä vauhtia Stauntonin ja Shoresiden välinen silta. Pujotella autojen seassa ja niissä kaarteissa pienikin virhe saattaa merkitä alas syöksymistä.

Oiva paikka teurastukseen on toisen saaren Amco-rakennuksen katoilla.

paras auto - Banshee
paras raadio - Double Cleff
paras saari - Staunton
paras jengi - Yakuza
paras ase - Shotgun
 
Kokeilkaapa te joilla on tankki (minun lisäkseni).

Menette lentokentän pisimmän kiitoradan päähän, sillä tavalla että tankin "nokka" on merelle päin, ja tankki suorassa siinä kiitoradalla. Sitten alatte ampumaan tykillä, kokoajan siis joka laukauksen jälkeen uudestaan. Ja annatte vauhdin vaan kiihtyä ja kiihtyä.

Niin tankilla pääsee varmasti kovempaa kuin millään bansheella, ja kuunnelkaa ääniä :)
 
Alkaa muuten menee aika sekasin nämä GTA3 viestit, kun täällä on spoilereita ja tuolla taas missä ne pitäis olla on jotain ihan muuta.
 
Mun mielest parhaita radio asemia ovat Game FM, Rise FM ja Double Cleff. Autoista paras on Banshee. Ja hienoin saari on Staunton Island.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Janne

...Grafiikalta ei kannata odottaa mitään ihmeitä. Rockstarin pojat ovat olleet hieman laiskalla tuulella ja käyttäneet Renderwaren valmista engineä. Hyvä ratkaisu siksi että se on antanut aikaa keskittyä olennaiseen, huono siksi ettei ruudunpäivitys juuri päätä huimaa ja objektit ovat kulmikkaita. Nykiminen ei koskaan häiritse pelattavuutta ja sääefektit on toteutettu tyylikkäästi, mutta ei tällä pelillä leukoja loksautella. PAL-käännös on kokoruudun formaatissa ja laajakuvatukikin löytyy.
Joten mitä jää käteen? Äärimmäisen viihdyttävä, paikoitellen äärimmäisen turhauttava peli, jonka parissa riittää tekemistä piiiiitkäksi aikaa.

Noh, olipas vuodatus. Ettei haukut kuitenkaan menisi väärään osoitteeseen, niin kerrottakoon että pelin on koodannut DMA design eikä Rockstar Games. Rockstarin pojat ovat olleet julkaisijan ominaisuudessa. Muuten kritiikkisi oli paikoitellen ihan aiheellistakin. GTA3 on loistava peli, mutta onneksi voimme aina odottaa parempaa. Näin pysyy jännitys ja mielenkiinto yllä. Siitä ei pääse kuitenkaan mihinkään, etteikö GTA3 olis addiktiivinen. Se on sitä TODELLA! Liberty city lights are calling me again...


-liar, liar, pants on fire-

:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raatiherra
Äsken GTA3:a pelaillessa tapahtui jotakin hyvin outoa...

gta3-outo.jpg


gta3-outo2.jpg


gta3-outo3.jpg

.

Näytti ihan James Bondin veneeltä, ettei vaan olis Bondi joka tuolla kaahailee.. ei tämä kyllä ole eka peli missä olisi vastaavia bugeja.. joskus melko hauskojakin.. Driverissa oon päässy monta kertaa ajelemaan vesillä kun poliisit on ajanut täydellä vauhdilla kylkeen minun ollessa muurissa kiinni..
 
Veneenhän sä saat kun ajat vaan ihan täböllä rantaan tai jonnekin siellä Staunton Islandin puolella. Kavereiden kanssa naureskeltiin ku hypättiin sieltä ja veneen allle jäi yks pahaa aavistamaton mummo ostoskassit kädessä :D :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Veneenhän sä saat kun ajat vaan ihan täböllä rantaan tai jonnekin siellä Staunton Islandin puolella. Kavereiden kanssa naureskeltiin ku hypättiin sieltä ja veneen allle jäi yks pahaa aavistamaton mummo ostoskassit kädessä :D :D

Minä hyppäsin tänään Speedsterillä maantielle, oli kiva työntää vene takaisin veteen. Siis Kulkuneuvojahan voi liikutella juoksemalla niitä kohti, tiedoksi niille kahdelle jotka eivät tätä tienneet.
 
Voipi olla tyhmä kysymys, mutta voiko noita rampageja yrittää useampaa kertaa? Ainakaan heti ne eivät tule takaisin.. Vai vaihtavatko paikkaa??
 
Jes jes! Tänään pääsin Stauntoniin, vihdoinkin. Tuli pelattua nyt vihdoinkin kunnolla niitä tehtäviä, eikä vaan leikittyä ympäriinsä.

......Spoilerit poistettu, XShava........
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Meisseli
Voipi olla tyhmä kysymys, mutta voiko noita rampageja yrittää useampaa kertaa? Ainakaan heti ne eivät tule takaisin.. Vai vaihtavatko paikkaa??

jokaiselle rampagella pitäs olla kaks paikkaa mapissa... kun kuset jonkun ni ne vaihtaa kaikki aina toiseen paikkaansa...
 
Paras radioasema on Chatterbox.Ainakin on kovaa läppää niillä tyypeillä siellä.
Noita radioasemia kyllä vaivaa se, että ei niitä kovin pitkää aikaa jaksa kuunnella.
 
Noista bugeista/glitcheistä oli kai jotain huomautuksia aiemmin (vene), mutta onkos kukaan todistanut tätä: satunnainen auto "lentää", eli ajaa ilmassa n. 2x oman ukkos korkeudella nokka 45 astetta alaspäin? Tällaisen nimittäin näin.
 
Ylös Bottom