Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lastsoul
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul


Kyllä sen voi saada.

Sen Stauton Islandin ensimmäisen tehtävän (Sayonara Salvatore) jälkeen se alkaa ilmestymään Portlandiin sinne alueelle, jonka lähellä on Diablojen puhelin. Auto ilmestyy sinne aina välillä, jos ei nyt ole siellä, niin pelaa hieman ja voi kohta löytyäkin.

kiitän
 
Mulla kävi aamulla aika siisti homma GTA3:sessa. Pääsin ajelemaan veneellä maan päälle, oli aika siistii hurjastella botskil maan päällä. Onko jollain muulla käynyt samalla tavalla?
 
Siis ajoitko maan päällä siten, että vauhti säilyi, vai ryytyikö meno ns. luonnollisesti? Staunton islandin pohjoispäässä on matala kohta josta veneen voi karauttaa maalle. Sinne se myös jää.
 
naisiin

Terve,

GTA3 on paras. Ja sitten asiaan: miten käydään huorissa?
 
Re: naisiin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pekka
Terve,

GTA3 on paras. Ja sitten asiaan: miten käydään huorissa?

Kun huomaat huoran kadulla, ajat hänen vierelleen ja eiköhän se lutka kohta kömmikkin autoosi. Ajat esim. jollekkin kujalle. Pysäytät auton, ja samalla autosi alkaa nitisemään. Rahasi vähenevät ja saat lisäenergiaa. Sitten huora astuu ulos autostasi ja jatkaa matkaansa. Turha sitten odottaa että se olisi mitään hardcorea!:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idaho

Onko kellään tietoa saako tossa pelissä sen rantakirpun jostain?? meinaan olen nähnyt netissä kuvan jossa joku ajaa sillä.

Noniin, nyt on tallissa semmonen :)
Aika hassu ajaa..
 
Vahe: Mistäs olet semmoisen löytänyt! Jostain beachilta vai? Mistä saarelta? Kerro tarkemmin! Muuten miten sillä lentokoneella pysyy ilmassa. Itse saan sen ilmaan, mutta muutaman sekunnin kuluttua se tippuu nokka pitkänä alas. Painan alussa alas niin se nousee ilmaan, mutta miten sen saa pysymään siellä! :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Vahe: Mistäs olet semmoisen löytänyt! Jostain beachilta vai? Mistä saarelta? Kerro tarkemmin!
Ensimmäiseltä saarelta sen diablojen tehtäväpuhelimen luota.
Siinä puiston nurkassa oli, jos ei ole heitä jossain kauempana lenkki ja tuu kattoon takasin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jar
Siis ajoitko maan päällä siten, että vauhti säilyi, vai ryytyikö meno ns. luonnollisesti?

Ajoin ihan kunnolla, vauhti säilyi kun painoi kaasua niin se kiihtyi. Mutta kun otin vauhdin kokonaan pois niin sitten se ei enää kiihdyttänyt. Seuraavalla kerralla ei enää toiminut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Vahe: Mistäs olet semmoisen löytänyt! Jostain beachilta vai? Mistä saarelta? Kerro tarkemmin! Muuten miten sillä lentokoneella pysyy ilmassa. Itse saan sen ilmaan, mutta muutaman sekunnin kuluttua se tippuu nokka pitkänä alas. Painan alussa alas niin se nousee ilmaan, mutta miten sen saa pysymään siellä! :confused:

Hjesus selostaa melko hyvin noi lentämisen niksit. Mutta älä missään tapauksessa koita nostaa nokkaa kiihdytyksessä, vaan paina nokkaa alaspäin ja kun päästät napin ylös, niin nokka nousee itsekseen ja sitten varmistat vain, ettei nouse liian jyrkästi.
 
Loppuuko noi Taxi reissut koskaan? kun kuskataan ihmisiä, kuinka pitkälle ootte päässy? mä vedin 38 reissua enkä jaksanu enempää sain n:50.000 massia aikaa oli vähän alle 2min jäljellä

Paloautolla on outo ajaa ja ambulanssi kaatuu aika vähän helposti..
 
Lentäessä ei koskaan saa nostaa nokkaa ylös (eli painaa tikkua alas). Se on tärkeintä.

BF Injection, eli se kirppu on paikalla vain öisin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Loppuuko noi Taxi reissut koskaan? kun kuskataan ihmisiä, kuinka pitkälle ootte päässy? mä vedin 38 reissua enkä jaksanu enempää sain n:50.000 massia aikaa oli vähän alle 2min jäljellä

Paloautolla on outo ajaa ja ambulanssi kaatuu aika vähän helposti..

Saat ajaa taksi reissuja aina hamaan loppuun asti. Itse kyllästyin jossain 100 kyytiläisen kohdalla, aikaa oli jäljellä joku 10 minuuttia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Mulla on käynyt semmonen tiltti että aluksi jätkä jäi juoksemaan vaikken painanut mitään, sen jälkeen rämpläsin kaikkia nappuloita ja sitten peli tilttas.

sama täällä.
mitään ei voinut tehdä paitsi vaihtaa asetta ja kuvakulmaa.
painoin suosiolla starttia ja latasin uudestaan.

brln..
 
Muihin kaupunginosiin pääseminen

Olin mielestäni aikamoinen rikollinen, mutta luettuani viestejänne tajuan olevani lähinnä punaisia päin kävelijän ja myymälävarkaan välimaastossa.

Kertokaapa aloittelijalle miten paljon keikkaa on tehtävä, jotta pääsee muihin kaupunginosiin? hilloa on jotain 200 tonnia ja keikkoja on tullut tehtyä 10-20? Onko joku tietty juttu, jolla sillan ja tunnelin saisi korjattua jne?

Vaimo jo vihjailee, että pitäisi tehdä muutakin, mutta kun ruoho on niin paljon vihreämmän näköistä sillan toisella puolella. Kiinalaisetkin ampuu mua aina nähdessään joten olisi kiva nähdä vieraita maita.

terv.
Jonne
 
En tiiä onko tätä kysytty.
Löytyykö sinko ilmaseksi mistään? Oon toisessa saaressa/kaupungissa, niin mitkä tehtävät pitää suorittaa?, että sen voi ostaa sieltä armeijan varastosta.

Ootteko muuten huommanneet, että mitä enemmän juokset X:sä pohjassa sillä äijälläs niin se kehittyy ja jaksaa juosta täpöt pitempiä matkoja. :cool:

Toinen siistí juttu on se, että kun ammutte kiikarikiväärillä jalankulkiaa polveen niin se pompii vähän aikaa toisella jalalla kunnes kuolla kupsahtaa. :D .....joku on voinut ton jo sanoa, mut sanoinpa nyt sitten minäkin...

Mulla muuten on jäkännyt peli aika usein siihen kun on tehtävää ladannut.

Edit: kirjotus virheitä ja lauseen selvennys.
 
GTA3 tilttailee kyllä aika usein kuten jo aikasemmin on todettu tällä palstalla. Useimmiten tehtävän lataukseen jää jumiin.

Kerran kävi tälleen tipuin sillalta alas ja jäin sillan sisään ja sieltä ei sitten takasin päässytkään enää.

Ja poliisien kädet vois pysyy siellä seinän toisella puolella eikä tulla läpi...
 
Porukka voisi alkaa pistämään noita statiikoita tänne. Ihan kaikkea ei kannata pistää, esim mafia massacre yms.
Olisi kiva vertailla hieman.

Tai joku voisi tehdä ihan oman aiheen tästä ?
 
kerran mulla tilttas kesken ajelua.
tuli vaan viesti
"error reading grand theft auto 3 dvd"
ja peli pysähty kuin seinään.
painoin heti resettiä, eli en tiedä oisko se lähteny jollain muulla tavalla toimimaa.
 
Ylös Bottom