Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veib
Mezatte, millä hahmoilla te sielläpäin pelaatte?
Itse voisin sanoa että pystyn MELKEIN kaikilla pelaamaan kohtuullisen hyvin. Ainoat joilla ei sujuisi ollenkaan, mutta tietäisin kuitenkin basicit, mitä yrittää tehdä ja miten vastata useimpiin tilanteisiin, olisivat Ino, Millia, May, Bridget, Slayer ja Chipp... oikeastaan Faustikin... ja Axl.
Muut ovat kohtuullisella tasolla.
Tsiisus, kuten olen maininnutkin ja hänkin sen juuri paljasti, pelaa pääasiallisesti Chippillä, kohtalaisella I-nolla(ei mitään chanceja oppiakaan tuota, jos et pysty vetämään chemical lovea mistä tahansa... se kun on I-non main loop device), sanoisin myös että hän osaa pelata kohtuullisen hyvin Faustilla ja Dizzyllä (Dizzy GGXssä yhtenä mainina oli), jos liiallisia turhia virheitä ei lasketa.
Sen lisäksi täällä on parikin sellaista random sillointällöin pelaavaa tyyppiä (jotka gatheringissä varmasti tapaisi), pelaavat vain aniharvoin eivätkä oikein harjoittelekaan... minä ja Tsiisus oikeastaan ainoat jotka yrittävät parantaa taitojaan.
Yksi Testament pelaaja, Venom/Zappa pelaaja ja Faust/Zato pelaaja. Pelaavat todella harvoin, tasokin on sen mukaista... Zappa/Venom pelaaja on ihan hyvä.
No, ainakin he ovat osallistumassa gatheringiin, siellä pelaavat aika varmasti.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tsiisus
Itseasiassa Mezin main on Sol, ja "kakkoshahmoina" tulee Baiken, Pote, ja periaatteessa Mez on aika jees Venomilla.
Johnny vähän jääny hieman vähemmälle verrattuna GGX:ään.
Mistä sä ton Poten repäsit?

Zatollakin periaatteessa pelaan enemmän nykyisin.
Venomilla osaa perusloopit, niin sillä pärjää useimpia nyyppä/scrubeja vastaan.
Ja joo, Johnny on jäänyt enemmän teoriapohjaiseksi, osaksi sen takia etten onnistunut vielä jokin aikaa sitten melkein ollenkaan maa-Ensengaa.
Nyt se on alkanut sujumaan, niin saas nähdä...
Saa vielä Mez sanoo itse korjauksen jos meni mettään, mut meillä o ollu kaksi tai kolme Chipp vs Chipp-matsia joskus vuonna 3...
Ja ne on olllut ainoat kerrat kun Mez on pelannu Chippillä (kauhee muoto... mikä toi olikaan, adessiivi?) ihmeistä vastaan...as far as I remember.
Konetta se on kiusannut jonkin verran.
Ja perukset olen oppinut Meziltä, toisaalta en pelaa vieläkään kovin oikein taktisesti...
Ja muistatko miten ne on kaikki CvsC matsit on päättynyt? Sun voittoos...
Chippi on mulla teoriapohjainen hahmo, siitä kyllä tietää ihan liikaa, mutta sitten ei osaa käyttää sitä ollenkaan.
Tietäminen on kuitenkin hyvästä, pystyy neuvomaan enemmän.
Ja pitäis oppia että Chipp on heikko, kun high risk - low reward-taktiikka ei toimi kenelläkään muullakaan (ehkä Potella hieman), niin vielä vähemmän se toimii Chippillä.
Ja tekisi hyvää kokeilla skillejään vähän muitakin vastaan.
Ainakin välillä Mezii rupee umm "tympäännyttään" aina samoja pelaajia vastaan pelaaminen, kun loppujen lopuksi kaikki kangistuu aina jonkin verran kaavoihin, ja nehän me tiedetään aika hyvin kun ollaan pelattu vastakkain vuodesta joo-o...
Sekin ottaa päähän, kun näkee että on pelaajia, mutta kukaan niistä ei ole kiinnostunut pelaamaan kunnolla, saatika sitten treenaamaan.
Eikä se ole oikeastaan samoja pelaajia vastaan pelaaminen, mikä tympäännyttää, vaan uusien taktiikoiden puuttuminen ja samaa hahmoa vastaan... mikään ei muutu.
Btw onko "mr. Anemic" käynyt pelaileen missään vaiheessa, vai onko sillä uudet kuviot?
Hmm... virkistä muistiani, kenestä mr. Anemicista puhumme?