Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 3

GodSpeed sanoi:
Mulla meni hardilla ja expertillä noi tom morello ja slash boss battlet ensimmäisellä yrityksellä. Deviliin asti en oo vielä päässyt.

No nyt meni hardilla läpi tokalla yrityksellä toi devil. Expertillä ei oo päässy kokeileen ku raining blood pitäs saaha läpi..
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Siis että mitäh? Nyt tuli tähän peliin joku oudompi bugi tai jotain, tai sitten oon ymmärtäny achievementin aivan väärin?

Enlightened Guitarist 30GS
Gold Star 20 songs on Expert

Tommonen napsahti kun voitin jonkun ranked battlessa. Itse pelasin easylla ja se mediumilla, biisinä TTFaF.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

On Hard ainakin vaikeampi kun 2:ssa.

BTW: Taidan tietää miksi tämä peli on niin suosittu. Ei tarvitse kun 15 minuttia pelata, kääntää katseen muualle, niin seinät alkaa valumaan silmissä. Free Acid! :D
Kaikki ovat sanoneet samaa, jotka peliä ovat tuijottaneet. Ei silti varmaan mitään vaarallista?
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Oli pakko tulla lesottamaan tänne. Ensimmäinen online peli ikinä, itse hostasin Helicopterin mediumina, voitin, ja lopussa tilille kilahti Meet Your Maker achievment :D :D

Se nosti achievmentit pelistä 30:stä 50:neen, eli melkoinen super-noob olen silti...
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Ite en ole pahemmin päässyt tähän syventymään. Ostan varmaan enemmin SingStarin ja myöhemmin ensi vuonna RockBandin. :cool:
 
Vastaus: Guitar Hero 3

tsinivuo sanoi:
On Hard ainakin vaikeampi kun 2:ssa.

BTW: Taidan tietää miksi tämä peli on niin suosittu. Ei tarvitse kun 15 minuttia pelata, kääntää katseen muualle, niin seinät alkaa valumaan silmissä. Free Acid! :D
Kaikki ovat sanoneet samaa, jotka peliä ovat tuijottaneet. Ei silti varmaan mitään vaarallista?

Joo toi efekti on aika jänskä. Ei tunnu tekevän silmissä niin pahasti X360:llä kuin PS2:lla. Ruudunpäivitys on selvästi smoothimpi X360:llä tai sitten ton telkkarin kuvaprosessointi PS2:lle on ihan paska (Scart-RGB)
 
Vastaus: Guitar Hero 3

tsinivuo sanoi:
On Hard ainakin vaikeampi kun 2:ssa.

BTW: Taidan tietää miksi tämä peli on niin suosittu. Ei tarvitse kun 15 minuttia pelata, kääntää katseen muualle, niin seinät alkaa valumaan silmissä. Free Acid! :D
Kaikki ovat sanoneet samaa, jotka peliä ovat tuijottaneet. Ei silti varmaan mitään vaarallista?

Eipä oo mulla ikinä vielä noin tehnyt. Ja kaikki GH:t läpi pelattu. Noh jokainen on erilainen :rolleyes:
 
Silmissä vilisee

tsinivuo sanoi:
BTW: Taidan tietää miksi tämä peli on niin suosittu. Ei tarvitse kun 15 minuttia pelata, kääntää katseen muualle, niin seinät alkaa valumaan silmissä. Free Acid! :D
Kaikki ovat sanoneet samaa, jotka peliä ovat tuijottaneet. Ei silti varmaan mitään vaarallista?
Kerran olen tuon efektin saanut aikaan itselleni GH2:ssa. Silloin verhot olivat kovin elävän oloiset :p
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Tosi juttu, pelasin siinä 3 tuntia putkee innoissani ja sen jälkee koitin käyttää tietokonetta, valu kyl kuva joka suuntaa aika kivasti hahaha..
 
Vastaus: Guitar Hero 3

tsinivuo sanoi:
On Hard ainakin vaikeampi kun 2:ssa.

BTW: Taidan tietää miksi tämä peli on niin suosittu. Ei tarvitse kun 15 minuttia pelata, kääntää katseen muualle, niin seinät alkaa valumaan silmissä. Free Acid! :D
Kaikki ovat sanoneet samaa, jotka peliä ovat tuijottaneet. Ei silti varmaan mitään vaarallista?

Mulla käy kans aika usein noin, jos pelaa esim tunninkin putkeen. Tästäkin tulee hieno efekti.
Eli ei se kaiketi mitään niin hirveen vaarallista...
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Tulipas ostettua peli ja tämä onkin ensimmäinen Guitar hero minkä omistan. Aloitin biisit mediumilla räpeltämällä ja hommaan meni 2 päivää. Nyt oon hardilla menossa Tenacious D:n Metal -kappaleessa. Vaikeita kohtia kun tulee niin ei muuta kuin treenimoodi päälle ja tempoa alaspäin :)
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Täytyy sanoa että nuo emokappaleet, joita tuntuu olevan vähintään joka toinen, ovat aivan järkyttävän laimeaa soitettavaa expertillä. Joka välissä triplanuotteja ja tahti on kokoajan sama. Kaikkea roskaa sitä nykyajan nuorille syötetäänkin.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Jos Guitar Hero 3 laittaa kaikki biisit auki koodin päälle niin jääkö sen jälkeen saavutukset saamatta?
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Thilli sanoi:
Jos Guitar Hero 3 laittaa kaikki biisit auki koodin päälle niin jääkö sen jälkeen saavutukset saamatta?

Ei ainakaan mulla. Koodeja joita oon unlockannut on Unlock everything from store, performance mode, presiccion mode, ja hyperspeed. Silti paukkuu saavutuksia. Eri asia onkin varmasti jos laittaa no fail koodin tai vastaavan.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Kylläpäs vaihtelee paljon Xbox-versioiden hinnat. Hain just omani Verkkokaupasta hintaan 98,90 , kun sama peli Tilt-kaupassa ja Sokoksella on 119,90 .
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Quagmire sanoi:
Kylläpäs vaihtelee paljon Xbox-versioiden hinnat. Hain just omani Verkkokaupasta hintaan 98,90 , kun sama peli Tilt-kaupassa ja Sokoksella on 119,90 .

Ja Gamestopista irtosi lokakuussa hintaan 74,90 ennakkovarauksella ;)
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Onko tämä ominaisuus vai vika:

Kun ostin pelin pääsin kylllä päävalikossa olevaan xbox Live valikkoon, mutta nykyään se valittaa ettei live tili ole kulta tili (jota se ei ole ikinä ollu). Eli johtuuko siitä että pelissä tulee 2pv kulta-tili kokeilu joka kestikin sitten enemmän kuin kaksi päivää?

Tämä siksi että sieltä live kohdasta ois saanu sen henk. koht koodin webissä näkyville statseille..

EDIT: en muuten ikinä syöttäny sitä 48h Gold koodia
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Jusaus sanoi:
Onko tämä ominaisuus vai vika:

Kun ostin pelin pääsin kylllä päävalikossa olevaan xbox Live valikkoon, mutta nykyään se valittaa ettei live tili ole kulta tili (jota se ei ole ikinä ollu). Eli johtuuko siitä että pelissä tulee 2pv kulta-tili kokeilu joka kestikin sitten enemmän kuin kaksi päivää?

Tämä siksi että sieltä live kohdasta ois saanu sen henk. koht koodin webissä näkyville statseille..

EDIT: en muuten ikinä syöttäny sitä 48h Gold koodia

Viikonlopun ajan oli ilmainen kultalive kaikille.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Ajattelinpahan täällä ilmoitella millä hinnalla ostin kyseisen pelin.... 87,95 + 2,90 postikuluja (kitaran kanssa siis) ^^
Eli jos et ole vielä peliä hommannut niin nyt kipinkapin CDON nettisivuille ja sieltä tilaamaan. Tulee ruotsin puolelta, että menee varmaan se viisi päivää ennen kuin tulee... ainakin mulla tuntuu menevän. Hyvällä tuurilla saan jo tänään ^^

"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"
 
Ylös Bottom