Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 [X360]

Vastaus: Guitar Hero 3

Jaahas. Syötin 42h live koodin ja nyt ajattelin kokeilla nettipeliä. Kuitenkin joka kerta valittaa "connection failed" kun yritän peliä etsiä. Muilla ongelmia ja ratkaisuja? Kuitenkin muut livepelit on toiminut ihan normaalisti.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Wlofer sanoi:
Ajattelinpahan täällä ilmoitella millä hinnalla ostin kyseisen pelin.... 87,95 + 2,90 postikuluja (kitaran kanssa siis) ^^
Eli jos et ole vielä peliä hommannut niin nyt kipinkapin CDON nettisivuille ja sieltä tilaamaan. Tulee ruotsin puolelta, että menee varmaan se viisi päivää ennen kuin tulee... ainakin mulla tuntuu menevän. Hyvällä tuurilla saan jo tänään ^^

"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"

Niin no, sitä sai suomesta 94eellä ja kun kävi torstaina ostaa ni sai vaihtopeleistä joku 30-40% ekstraa (ennakkoo) joten jäi maksettavaks 0 kahella pelillä ja sai heti.

Toki jos ei oo vaihtopelejä ni toi on ihan kannattavaa, jos jaksaa odotella.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Eilen tuli ensimmäisen kerran pelattua GH-sarjaa ja aivan loistavaa mättöö oli!
Toivottavasti pukki tuo pelin xboxille tullessaan.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Kolmosen kitara toimii varmaan kakkosessa?
Jäänyt se väliin ja samalla voisi korjata tilanteen kun käy hakemassa III bundlen.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Piti se käydä poistamassa tämä bundle kakkosen kaveriksi. Nyt pääsi serkun kanssa tykittämään Livessä. Vähän tuli repeilyä, kun ekan kerran alettiin kiskoa kappaleita Mediumilla. Se bassoraitahan on hankalampi vielä kuin kitararaita. :D Yhdessä kappaleessa oli jo pakko alkaa opettelemaan molempiin suuntiin strummausta. Käsi väsy yhteen suuntaan. :eek:

Easyllä kaikki 5 tähdellä. Paitsi Raining blood edelleen 3:lla. Ikävä biisi, liian ikävä. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero 3

Itsellä jumittaa tuo Raining Blood kanssa.
Melkein kaikki kappaleet uramoodissa kaikilta vaikeusasteilta 5tähteä, mutta se prkl biisi ei mene läpi ei sitten millään.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

GH3-kitara. Ihan kun se jättäisi ottamatta painalluksia ja sammuttaa nuotin itsestään, vaikka varmasti painaa frettiä pohjassa. Langallisella GH2 kitaralla ei samoja virheitä toistu. Onko se paskana :( ? Onko tee-se-itse korjauksia. Olen ottanut kaulaa irti ja laittanut sitä uudelleen paikoilleen. Auttaa jonkin aikaa, mutta ei pitkään.

Muox: Itse itselleni vastaten, kun hieman surffaa, Tee-se-itse-fix: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=628006

Mulla sen näki siitä, että vaikka painoi keltasta tai punaista, niin ruudulla ei näkynyt ollenkaan, että frettiä olisi painettu. Sehän näkyy siis, jos sitä painaa vaikkei nuotteja tule vielä. Samoin näkyi, kuinka painallus katkesi itsekseen. Noh, sitten bundle lähtee vaihtoon, jos tuo tee-se-itse ei auta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero 3

Miten porukka oikein pitää sormiaan kun soittaa hardilla tai expertilla. Oon tottunut pitää etusormea vihreellä, keskari punaisella jne. mutta jostain oon kuullut et kannattaisi pitää eturormee punasella, keskaria keltasella jne. Eli mikä teidän mielestä olis helpoin tapa soittaa hardin ja expertin biisei?
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Mr.Black sanoi:
Miten porukka oikein pitää sormiaan kun soittaa hardilla tai expertilla. Oon tottunut pitää etusormea vihreellä, keskari punaisella jne. mutta jostain oon kuullut et kannattaisi pitää eturormee punasella, keskaria keltasella jne. Eli mikä teidän mielestä olis helpoin tapa soittaa hardin ja expertin biisei?

Itse vaihtelen sormien paikkoja nuottien mukaan. Jotkut voi soittaa etusormi vihreällä, mutta joissakin pitää vaihtaa kaikkia sormia yksi rivi eteenpäin (eli etusormi punaisella jne.).
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Onko joku päässyt sen Raining Bloodin Hardilla läpi? Aivan mahdottoman vaikea kohta se "Mosh 1" ja mielestäni jopa epäreilu verrattuna Careerin muista biiseistä löytyviin nuotituksiin. Kohta on vielä sen verran pitkä ettei star powerillakaan pitkälle pötkitä vaan matka päättyy lähes aina 36 % kohdalle. Ja ottaa pattiin aivan törkeästi kun koittaa biisiä practicessa niin meno helpottuisi tuon moshauksen jälkeen suunnattomasti....

Biisilista on kyllä todella hyvä tässä pelissä, huomattavasti parempi kuin kakkosessa. Loppuun päin fiilikset paranevat koko ajan, Slayerin ylivaikeutta lukuunottamatta. Olen Museen asti pelannut Expertillä ja ainoa lähellekään rainingin hard-luokan tasoista menoa oleva kohta on Knight of Cydonian "Galloping triplets"-trioli häröily, mikä mielestäni kertoo aika paljon Slayerin ärsyttävyydestä.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

ppsa_ sanoi:
Onko joku päässyt sen Raining Bloodin Hardilla läpi? Aivan mahdottoman vaikea kohta se "Mosh 1" ja mielestäni jopa epäreilu verrattuna Careerin muista biiseistä löytyviin nuotituksiin. Kohta on vielä sen verran pitkä ettei star powerillakaan pitkälle pötkitä vaan matka päättyy lähes aina 36 % kohdalle. Ja ottaa pattiin aivan törkeästi kun koittaa biisiä practicessa niin meno helpottuisi tuon moshauksen jälkeen suunnattomasti....

Biisilista on kyllä todella hyvä tässä pelissä, huomattavasti parempi kuin kakkosessa. Loppuun päin fiilikset paranevat koko ajan, Slayerin ylivaikeutta lukuunottamatta. Olen Museen asti pelannut Expertillä ja ainoa lähellekään rainingin hard-luokan tasoista menoa oleva kohta on Knight of Cydonian "Galloping triplets"-trioli häröily, mikä mielestäni kertoo aika paljon Slayerin ärsyttävyydestä.

Juuri äsken menin Raining Bloodin hardilla, joka on kieltämättä vittumaisen ärsyttävä tuohon mosh 1 kohdan loppuun saakka. Siitä loppuun biisi onkin sitten suhteellisen helppo.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Raining Blood menee kohtuu helposti SP:n avulla kunhan Mosh 1 pääsee. Expert on sitten toinen juttu. Ei ole menossa. Tosin en vielä peliä omista. Tuli testattua peliä viikko naapurimaassa ennen julkasua. Pieni pettymys, mutta tuleehan sitä pelattua. Sormi asiaan, että käsi kannattaa todella totuttaa RYBO asenttoon. Soitat sitten etusormella myös vihreän. Helpompaa, kuin koko käden slaidaus. Uudesta kitarasta en tykännyt vaikka napit ovat paremmat. Istualtaan oli huono soitella, ja terävä se reunakin on.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

olge sanoi:
Juuri äsken menin Raining Bloodin hardilla, joka on kieltämättä vittumaisen ärsyttävä tuohon mosh 1 kohdan loppuun saakka. Siitä loppuun biisi onkin sitten suhteellisen helppo.

Samassa kohtaa itsekin juuri kamppailen. Tosin Metallican Onen ryssin kans aina soolon alkuun...
 
Vastaus: Guitar Hero 3

basisti sanoi:
Samassa kohtaa itsekin juuri kamppailen. Tosin Metallican Onen ryssin kans aina soolon alkuun...

Onessa suosittelen säästämään täydet starpowerit sooloon saakka. Starpoweria kuitenkin jaellaan aika runsaasti intron aikana, ja kunhan muistaa käynnistää tähtivoiman juuri viimeisimmällä hetkellä niin pitäisi mennä kyllä läpi. Mielestäni nämä battle loppupomot olisi suosiolla voinut jättää pois yksinpelistä. Moninpelissä battle on sinäänsä ihan jees, kun pointtina kuitenkin on kurittaa vastustajaa, mutta konetta vastaan ei homma kovin hauskaa ole. Kone kuitenkin soittaa aina täydellisesti ellet ammu jotain iskua, jotka ovat usein hyvin vaikeasti saatavilla paikoilla. Slash ja Morello nyt meni helposti mut tämä Lou on rasittava.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

olge sanoi:
Onessa suosittelen säästämään täydet starpowerit sooloon saakka. Starpoweria kuitenkin jaellaan aika runsaasti intron aikana, ja kunhan muistaa käynnistää tähtivoiman juuri viimeisimmällä hetkellä niin pitäisi mennä kyllä läpi. Mielestäni nämä battle loppupomot olisi suosiolla voinut jättää pois yksinpelistä. Moninpelissä battle on sinäänsä ihan jees, kun pointtina kuitenkin on kurittaa vastustajaa, mutta konetta vastaan ei homma kovin hauskaa ole. Kone kuitenkin soittaa aina täydellisesti ellet ammu jotain iskua, jotka ovat usein hyvin vaikeasti saatavilla paikoilla. Slash ja Morello nyt meni helposti mut tämä Lou on rasittava.

Juu, aivan samaa mieltä noiden pomojen suhteen. Toi Lou on omastakin mielestä todella rasittava. Pelin yleinen hauskuus on kyllä todella kaukana jokaista pomoa vastaan kamppaillessa. En ymmärrä, että mikä takia ne ylipäätänsä on pitänyt ympätä mukaan tollaisen toteutuksen kanssa.

Moninpelissä en ole battlea kerennyt vielä testaamaan, mutta luulisi sen tosiaan toimivan ainakin hieman paremmin toista ihmispelaajaa vastaan.

Muuten ei ole pelistä kyllä hirveästi valitettavaa, vaan kaikki on toteutettu yhtä ensiluokkaisesti kuin aikaisemminkin. Biisilista ja pelattavuus rokkaa, joten kaikki on tärkeimmiltä osilta kunnossa. Peli on toki hyvin tutun tuntuinen, kun toimivaa kaavaa ei ole lähdetty muuttamaan. Nettipeli on tosin hyvä ja erittättäin toivottu lisä peliin.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

olge sanoi:
Onessa suosittelen säästämään täydet starpowerit sooloon saakka. Starpoweria kuitenkin jaellaan aika runsaasti intron aikana, ja kunhan muistaa käynnistää tähtivoiman juuri viimeisimmällä hetkellä niin pitäisi mennä kyllä läpi.

Enpä moista ole edes pelissä hoksannut. Pitääpä kokeilla.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

On kyl ollut mahtavan hauskaa tän pelin parissa eilisestä lähtien. Täysi ummikko olen tälle pelille joten ei puhettakaan edes medium-tasosta vielä, vaikkei tulekaan kuin sininen mukaan mut sekin on tarpeeks kaukana sormista:D Mut kyllä tossa jammailee easylläkin vielä. Mut ehdottomasti 95 euron väärti.

Ja toimiikos ton kitaran kanssa sarjan aiemmat pelit?
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Luin jostain et Livestä sais ladattu GH2 biisejä pelattavaks GH3:lle. Onko kellään mitään tietoa tuosta?
 
Ylös Bottom