Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero II

En ole minäkään ladannut. Enkä lataa ennen kuin asia selviää johonkin suuntaan. Turha ottaa riskiä kun whammy muutenkin toimii normaalisti kitaran tee-se-itse-korjauksen jälkeen.

Joo no ehkä minäkin jätän tuon sitten hankkimatta. Pelottaa vain ajatus, kun joku kaveri kylään tullessaan haluaisi tuota kokeilla ja käynnistää koneen ja laittaa sen kummemmin ajattelematta sen päivityksen latautumaan (tuskin näin käy). Voisivat yrittää edes ottaa sitä päivitystä pois siitä, jos se ei kerta edes toimi.

Onko irtonaisia kitaroita tulossa myyntiin vai pitäisikö edelleen ostaa peli, jos toisen kitaran haluaa hankkia?

Langallisia ohjaimia on myyntiin erikseen tulossa. Jopa langatonkin ohjain on tulossa kuulemma. Mutta, onko tavallista että whammy-bar on löysä ja kun se on ylhäällä, se liukuu itse alas. Whammy bar toimii kyllä mainiosti, mutta ärsyttää ku tippuu sinne alas ja biisi menee ihan shaisseks :D. Ps.Itse olen ladannut päivityksen, eikä mitään ongelmia ilmennyt. Mutta ei sitä koskaan tiedä milloin toimii, ja milloin ei :D.

Finnfox sanoi:
Mutta, onko tavallista että whammy-bar on löysä ja kun se on ylhäällä, se liukuu itse alas..
Ikävä ongelma makuuhuonees... eiku joo. Itsellä löystyi kans tuo whammy bar. Pistin palan jeesusteippiä siihen ja nyt pysyy paikoillaan.

Latasin pätsin heti kun se tuli ulos ja olen pelaillut GH2:sta ongelmitta varmaan lähemmäs 10 tuntia sen jälkeen... Mulla on siis heti julkaisussa ostettu kone. Hommasin kuitenkin ihan kaiken varalta tuon uuden 512 mt muistikortin, joten nyt on GH2 -savet (ja muutkin tärkeät pelitallennukset) turvassa.

Itellä ainakin on vehkeet kunnossa ja hyvin pysyy ylhäällä ilman vippaskonsteja. Päivitysen latailin, kun pelin hommasin reilu viikko sitten ja hyvin toimii kone vieläkin.

Finnfox sanoi:
Langallisia ohjaimia on myyntiin erikseen tulossa. Jopa langatonkin ohjain on tulossa kuulemma. Mutta, onko tavallista että whammy-bar on löysä ja kun se on ylhäällä, se liukuu itse alas.

Eikö Microsoft ole kieltänyt muita valmistamaan X360:lle langattomia ohjaimia? Ainakin näin muistan lukeneeni. Ja onko noiden kitaroiden myyntiintulosta mitään tietoa?

Latasin nyt muuten tuon päivityksen kun Xbox alkoi valittamaan ettei Live toimi ilman päivitysten lataamista, ja ajattelin, että saahan sen sitten ennen kesälomaa, jos nyt hajoaa. Hyvin on toiminut ja Whammy Bar toimii myös nyt täydellisesti.

Latasin itse työn päivityksen ja ihan mukavasti on toiminut. Ohjaimen whammy nyt tosin tuppaa kääntymään alas, kun se on pikkasen löysä... ja eikun teippaamaan...

Meikäläisellähän noita ongelmia päivityksen jälkeen tuli. Peli jumahti joka kerta aina siinä vaiheessa kun alkoi lataamaan mun tallennuksia. Testasin sit jossain vaiheessa pelata ilman mun gamertagia ja toimi ihan normaalisti. Sen jälkeen deletoin ne tallennukset ja päivitykset ja peli on toiminu taas ihan normaalisti.

Kerran tämänkin jälkeen eräs henkilö latas päivityket vahingossa. Poistin ne saman tien. Vielä ei ole ongelma uusinut ainakaan.

Tragedy sanoi:
Eikö Microsoft ole kieltänyt muita valmistamaan X360:lle langattomia ohjaimia? Ainakin näin muistan lukeneeni. Ja onko noiden kitaroiden myyntiintulosta mitään tietoa?

Latasin nyt muuten tuon päivityksen kun Xbox alkoi valittamaan ettei Live toimi ilman päivitysten lataamista, ja ajattelin, että saahan sen sitten ennen kesälomaa, jos nyt hajoaa. Hyvin on toiminut ja Whammy Bar toimii myös nyt täydellisesti.
Niin, mutta jossain tuo nyt luki että olisi tulossa langaton ohjain. Eipä ole tietoa mutta kitaroita voi tilata sieltä redoctanen kaupasta. Ja kiitos Rockylle, whammy bar ei enää tipahda alas :D.

Jumissa ollaan hard-tasolla ja kappale on WOMAN. Ei mene vielä,mutta lisää treeniä. Nyt jääny pelaaminen vähemmälle, mutta jos sitä taas viikonloppuna ehtis.:)

Jani86 sanoi:
Jumissa ollaan hard-tasolla ja kappale on WOMAN. Ei mene vielä,mutta lisää treeniä. Nyt jääny pelaaminen vähemmälle, mutta jos sitä taas viikonloppuna ehtis.:)

Heh, kuten myös. Alku tossa menee leikiten, mutta loppu sitten pissii ihan täydellisesti, vielä. Mut mut, kyllähän se tästä. Hardilla on kyllä GH2 paljon, paljon hauskempi.

Enpä olisi arvannut, että samoja kappaleita jaksaa hinkata joka ikinen päivä julkaisun jälkeen, vaikkakin onhan tuossa 70 biisin valikoimassa valinnanvaraa. Peli on tarjonnut haasteita, sillä aluksi piti lähteä mediumista ja nyt kuukaudenpäivät vinguttaneena on expert puolessavälissä. Achievementeissa on kyllä todellisia helmiä saavutettavana tällaiselle sunnuntaisoittajalle. 300 000 pinnan kerhoon en ole yltänyt ja Jordan on suoraan sanoen mahdoton työnnättää läpi Expertillä. Nostan virtuaalista silinteriäni samantien niille uljaille kitarasankareille jotka kepittävät tämän biisin kunniakkaasti läpi. Itsellä Bucketheadin komea kappale töksähtää soolo-osuuteen, joka on sanalla sanoen hankala.

Omaksi ehdottomaksi suosikiksi on kuitenkin kappaleiden seasta noussut Sweet child o' mine, sillä soolo on niin komia. Mitäs kappaleita muut sankarit mielellään kepittävät?

paulus sanoi:
Omaksi ehdottomaksi suosikiksi on kuitenkin kappaleiden seasta noussut Sweet child o' mine, sillä soolo on niin komia. Mitäs kappaleita muut sankarit mielellään kepittävät?
Itse pelaan vasta mediumilla, 1 biisi on vailla 5 tähteä, Psychobilly Freakout, helvetin ärsyttävä soittaa ja muutenkin ei mitenkään hyvä biisi edes. Eipä tässä taas vähään aikaan ole tullut pelattuakaan tosin, hardilla on pelattu jonkin verran mutta ei tarpeeksi:)
Oma suosikkini kaikista biiseistä 360 versiolla on The Trooper ehdottomasti :)

paulus sanoi:
Enpä olisi arvannut, että samoja kappaleita jaksaa hinkata joka ikinen päivä julkaisun jälkeen.

Minäkin olen tuota nyt todella paljon pelannut nämä pari viikkoa putkeen. Tämä kevät vain ei ole sitä parasta aikaa uhrata pelaamiselle kun koulu ja harrastukset vievät veronsa, mutta kesälomalla voisi vähän taas yrittää. Kyllä tästä peli-iloa NHL 08:n julkaisuun asti riittää (riittäähän Liveaikasi sinne asti? :-).

Itse en ole hirveästi kappaleisiin perehtynyt, kun vedän samaa kappaletta aina niin kauan, että saan ne viisi tähteä. Kavereille tuota myös saa opettaa aika reilusti, joten tuo Surrender (ensimmäinen kappale) on yleensä se mitä näille saa soittaa, joten sitä on tullut kuultua ihan liikaa. Trooper, Mother ja pari muuta kuuluvat omiin suosikkeihini.

Vihdoinkin pääsi testaamaan co-op peliä kaverin kanssa.. aivan mahtavaa! :)

Todella hyvä peli ja paranee vaan lisää, kun vaikeusastetta muuttaa. Easylla ja mediumilla pelasin ja noilla nyt pärjäsin ihan kohtalaisesti. Oma suosikki oli Nirvana - Heart Shaped Box.

Tänään ostettu ja medium jo läpi. Hardilla alkaa olemaa jo fiilistä :D Wolfmotherin biisin sooloa hardilla piti muutama kerta runkata, jotta pääsi loppuun asti.

Aivan per**leen mahtava peli!!! :D

Taitaa olla RedOctanelta unohtunut tämä ladattavan sisällön tuottaminen. Ei ole lisäbiisejä ensimmäisen satsin jälkeen näkynyt. Tai sitten on liian kiire kasari-GH:n tekemisessä. Toivottavasti 80's biisejä saadaan sitten ladattavaksi 360-versioon. Siellä oli muutama jonka voisi ostaakin, jopa näillä hiukka suolaisilla hinnoilla. Holy Diver! \,,/

jakestyles sanoi:
Taitaa olla RedOctanelta unohtunut tämä ladattavan sisällön tuottaminen. Ei ole lisäbiisejä ensimmäisen satsin jälkeen näkynyt. Tai sitten on liian kiire kasari-GH:n tekemisessä. Toivottavasti 80's biisejä saadaan sitten ladattavaksi 360-versioon. Siellä oli muutama jonka voisi ostaakin, jopa näillä hiukka suolaisilla hinnoilla. Holy Diver! \,,/

Tekisivät nyt vaan todellisen kulttuuriteon ja julkaisisivat koko GH1 setin vaikka 30 euron hintaan. Ei tuollai pienissä erissä ja perkeleen kalliilla.

Ylös Bottom