Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero -sarja [PS2]

Vastaus: Guitar Hero

on tuo biisi valikoima kyllä aika suolesta.
onneksi bonus biiseissä on sitten parempaa kamaa.
minua taas ottaa päähän se että medium taso on täysin vesitetty, ykkösessä ei ollut yhtään tylsää biisiä mediumilla mutta kakkosessa aivan helvetisti.
oikeastaan vasta fret burners kategoriassa alkaa tulemaan soittamisen fiilistä kuten ykkösessä.
ja varsinkin jordan on vesitetty täysin mediumilla ja hardilla se on jo liian vaikea.
kyllä minä sen varmaan sillä läpi pääsisin jos yrittäisin mutta se ei ensinnäkään ole hauskaa ja kuitenkin n.puolet biisin kestosta saisi kuunnella pelkkiä virhe ääniä.

pikku galluppi niille jotka osti kakkosen kitaran kanssa: oliko teillä paketissä punainen vai musta kitara?
minulla oli musta ja tilasin play.com:sta.
 
Vastaus: Guitar Hero

pelle sanoi:
pikku galluppi niille jotka osti kakkosen kitaran kanssa: oliko teillä paketissä punainen vai musta kitara?
minulla oli musta ja tilasin play.com:sta.
Punainen oli. Ostin Suomesta.
 
Vastaus: Guitar Hero

Musta on ja tilasin Play.comista ja kuten aiemmin totesin, Briteissä taitaa olla yleisempi tuo musta kitara tuossa bundlessa.
Pikaisen testin perusteella tuo uusi kitara tuntui hiukan erilaiselta, mutta en lainkaan ole varma onko se samanlainen kuin kakkosen mukana yleensä tuleva punainen (värieroa tietenkään lukuunottamatta).
Itse pelistä sen verran, että medium tuntui ykkösen vastaavaa helpommalta (tai sitten olen vain kehittynyt) ja biisivalikoima tuntui jopa hiukan ykköstä paremmalta. Kieltämättä osasta biisejä puuttuu tuo soittamisen fiilis, mutta loppua kohden sekin ongelma korjaantuu.
Medium meni läpi päivässä ja tänään alkaa hardin tahkoaminen, easy jääköön toiselle hetkelle.
 
Vastaus: Guitar Hero

ja varsinkin jordan on vesitetty täysin mediumilla ja hardilla se on jo liian vaikea.
Hardilla se nyt oli suht samaa tasoa muutaman muun vaikeamman pään biisin kanssa eikä mitenkään poikkeuksellisen vaikea. Expertillä se on jo puhdas legenda ja pari kertaluokkaa vaikeampi kuin mikään muu biisi GH1:ssä tai GH2:ssa, tasoharppaus hardilta expertille on täysin älytön.

http://www.purplefrog.com/~thoth/guitar-hero/2/jordan-4.png

Kannattaa kokeilla practicessa normaalinopeudella. Tilujen alkaessa päälle vyöryy yksi sekava massa nuotteja joista ei saa mitään tolkkua. En usko pääseväni tuota läpi ihan vähään aikaan.

Sen yhden täyden kierroksen perusteella hardilla minun mielestäni vaikeimmat kappaleet olivat Psychobilly Freakout ja Six. Mielipide todennäköisesti muuttuu kun biisit käyvät tutummiksi ja niitä harjoittelee hieman.

pikku galluppi niille jotka osti kakkosen kitaran kanssa: oliko teillä paketissä punainen vai musta kitara?
minulla oli musta ja tilasin play.com:sta.
Punainen, Verkkokauppa.comista skandinaviaversio. Ja eikun TROGDOR!
 
Vastaus: Guitar Hero

Pelailin eilen kahdentoista kaljan voimin itseni kuudenteen settiin expertillä. Kun Heartin Crazy on You ei enää mennyt millään läpi, päätin aikani kiroiltua mennä nukkumaan. Aika tuntemattomia nuo pelit ovat olleet, mutta haastetta on löytyi ihan kivasti, ei ainakaan toistaiseksi liikaa.

BTW - minkänimisiä bändejä teillä on? GH1:ssä bändin nimi oli tietenkin Ilmaista Kaljaa, ja 2:ssa loistavan Airheads-elokuvan innoittamana The Lone Riders.
 
Vastaus: Guitar Hero

Vigor Mortis sanoi:
BTW - minkänimisiä bändejä teillä on? GH1:ssä bändin nimi oli tietenkin Ilmaista Kaljaa, ja 2:ssa loistavan Airheads-elokuvan innoittamana The Lone Riders.

niinkin laadukas nimi kuin MATAFAKAS:D
ei o koskaan toi nimien keksiminen ollu mun vahvuuksia.
 
Vastaus: Guitar Hero

No nyt on nuo "oikeat" kappaleet vedetty expertillä läpi, ja täytyy kyllä sanoa, että ekan GH:n biisilista oli todella paljon parempi. Peli itsessään oli helpohko, mutta hauska. Tulee varmaan tahkottua tulevaisuudessa noihin kaikkiin biiseihin ainakin neljä, ehkä viisikin tähteä jos hermot kestää.

"Loppuhirviön" (Free Bird) jälkeen tuli sellainen tunne, kuin olisi jotain hienompaakin saanut aikaan. :D Silloin on peli tehnyt tehtävänsä.
 
Vastaus: Guitar Hero

14 biisiä soitettu ja 4. setissä menossa... Todella pitkäpiimäisiä biisejä tosiaankin! Tainnut olla vaikeaa saada lisenssejä kunnon biiseihin. Tai sitten peliä on hieman lokalisoitu jenkkien makuun sopivaksi..joka on perseestä jos on totta.
Tulee vaan mieleen tämmöisiä kun suurin osa kappaleista on tuntemattomia, enemmän tai vähemmän. En minä ainakaan vielä ole rokkitunnelmaan päässyt ja pelaaminen piti kahden ekan tunnin jälkeen lopettaa kun ei vaan kiinnostanut. Toista se oli ykkösosan kanssa keväällä.:(

***tu mua kiinnosta ny mikää!! :D
 
Vastaus: Guitar Hero

Onko noissa gh1:n ja 2:n mukana tulevissa kitaroissa mitään eroa? Entä kumpi on itse pelinä (näin kokonaisuudessaan) parempi? Biisilistaa kun katselin niin ykkösen kappaleet kyllä vievät kakkosen mennen tullen, mutta onko kakkosessa jotain pelillisiä uudistuksia, jotka tekevät siitä paremman kuin ykkösestä?
 
Vastaus: Guitar Hero

kakkosen hammer on/pull off systeemi on paljon parempi kuin ygösessä, tosin ilman niitäkin pärjää.
jotkut sanoo että siinä punaisessa kakkosen mukana tulevassa kitarassa olisi paremmat frettinapit ja hiljaisempi strumbar, tuo minun kakkosen mukana tullut musta on mielestäni täysin identtinen vanhan mustan kanssa.
ainoa ero on siinä että uusi on matta pintainen ja vanha kiiltävä.
 
Vastaus: Guitar Hero

Lloope sanoi:
Onko noissa gh1:n ja 2:n mukana tulevissa kitaroissa mitään eroa? Entä kumpi on itse pelinä (näin kokonaisuudessaan) parempi? Biisilistaa kun katselin niin ykkösen kappaleet kyllä vievät kakkosen mennen tullen, mutta onko kakkosessa jotain pelillisiä uudistuksia, jotka tekevät siitä paremman kuin ykkösestä?

Pelit-lehteä lainatakseni: "Hyvää: Mahtava uudistettu kaksinpeli. Kappaleissa käytetään koko sointialaa. Huonoa: Osa biiseistä on liian pitkiä. Turhan tuntemattomia kappaleita. Yhteenveto: Vuoden parhaan pelin vaikeampi ja laajempi seuraaja."
 
Vastaus: Guitar Hero

ZedNut sanoi:
14 biisiä soitettu ja 4. setissä menossa... Todella pitkäpiimäisiä biisejä tosiaankin! Tainnut olla vaikeaa saada lisenssejä kunnon biiseihin. Tai sitten peliä on hieman lokalisoitu jenkkien makuun sopivaksi..joka on perseestä jos on totta.
Tulee vaan mieleen tämmöisiä kun suurin osa kappaleista on tuntemattomia, enemmän tai vähemmän. En minä ainakaan vielä ole rokkitunnelmaan päässyt ja pelaaminen piti kahden ekan tunnin jälkeen lopettaa kun ei vaan kiinnostanut. Toista se oli ykkösosan kanssa keväällä.:(
Hoh, minusta hieman yllättävää. Minulle kolmessa ensimmäisessä tierissä oli tasan yksi vähän vieraampi biisi, lähes kaikki ovat kuitenkin hittejä eri aikakausilta, ja ykkösen alkupuolen biiseistä löytyi paljon enemmän vierasta materiaalia (tunnen uudemmat mainstream-rokkihitit melkoisen huonosti). Pidän muutenkin kakkosen paljon laaja-alaisemmasta kappalevalikoimasta, mutta on vielä liian aikaista sanoa miten hauskoja pelattavia kaikki ovat pitemmän päälle, ja mistä biiseistä muodostuu itselleni samanlaisia jatkuvasti pelattavana pyöriviä kestosuosikkeja kuin ykkösessä More Than A Feelingistä tai Even Ratsista. Alustavia ehdokkaita on jo kuitenkin kymmenkunta.

Sellaisia definitiivisiä klassikoita jotka ihan kaikki tuntevat on aika rajallisesti, ja niitä käytettiin pois paljolti jo ykkösessä. Biisien lisensoinnissa kyllä on ongelmia mm. siinä, että luvat pitää saada hyvin monelta taholta, ja jotkut esittävät vaatimuksia siitä millainen version pitää olla, mutta en usko että ykkösen menestyksen jälkeen kovinkaan monelta tulee jyrkkä ja ehdoton ei. Valinnanvaraa on aivan varmasti ollut täysin riittävästi, jolloin on helppo pudottaa kappaleita joiden suhteen on tolkuttomia vaatimuksia.

Toivottavasti jatkossa saadaan niitä väläyteltyjä teemallisia lisälevyjä, tyyliin pelkkää 80-luvun tukkaheviä, 90-luvun grungea, tai vaikkapa 70-luvun progerokkia.
 
Vastaus: Guitar Hero

Vigor Mortis sanoi:
BTW - minkänimisiä bändejä teillä on? GH1:ssä bändin nimi oli tietenkin Ilmaista Kaljaa, ja 2:ssa loistavan Airheads-elokuvan innoittamana The Lone Riders.
Ykkösosan Clique Mob jatkaa voittokulkuaan kakkosen settilistoilla. Vaikeamman tuntuinen peli kuin edeltäjänsä, mutta samalla myös palkitsevamman tuntuinen. Settilistan huonoutta verrattuna ykköseen en allekirjoita. Aluksi tuntui samalta, mutta yhden illan kaljanmakuisen co-opin veivaamisen jälkeen mielipide muuttui täysin. TROGDOR!

sph sanoi:
Pidän muutenkin kakkosen paljon laaja-alaisemmasta kappalevalikoimasta, mutta on vielä liian aikaista sanoa miten hauskoja pelattavia kaikki ovat pitemmän päälle, ja mistä biiseistä muodostuu itselleni samanlaisia jatkuvasti pelattavana pyöriviä kestosuosikkeja kuin ykkösessä More Than A Feelingistä tai Even Ratsista. Alustavia ehdokkaita on jo kuitenkin kymmenkunta.
Minä olin myös More Than a Feelingin suurkuluttaja, ja kakkososan Boston on mielestäni Policen "Message in a Bottle". Veisu on sopivan helppo hardilla ja jää aivan taatusti soimaan päähän. Pretendersin Tattooed Love Boys sekä varsin oiva That Handsome Devilin "Elephant Bones" ovat myös varteenotettavia ehdokkaita. Kaikista paras(ja hauskin soittaa) on kuitenkin ylivoimaisesti Butthole Surfersien loistava "Who Was in My Room Last Night?" aivan mielettömän perusriffinsä ansiosta.
 
Vastaus: Guitar Hero

Toinen (oletettavasti?) todellinen sankari ilmoittautuu, eli nyt on expertit minultakin läpi. Freebirkin oli melko helppo, kunhan vain osasi säästellä star powereita, ja aika yllätyksenä tuli myös neljä tähteä ensimmäisellä kerralla. Jordania tosin soitellaan seuraavat... seuraavat... hmm...:confused:
 
Vastaus: Guitar Hero

Siis ainoot biisit missä mulla on tullu onkelmia tosssa expeltillä on noin hemmetin seittemännen session biisit!!!! sitä hemskatin psykobillyä en vaan saa läpi:mad: :mad: 88% menee mut sitten kusahtaa.. itkettäää:( kitara lentää kohta seinään:D
 
Vastaus: Guitar Hero

jotkut osaa / jaksaa hakkeroida.
system of a down - chop suey

aika hyvää työtä.
nuotit tuohon on siis tehty ihan itse.
tuota ei siis ole pelissä valmiina vaikka millä action replaylla yrittäisi tonkia.
 
Vastaus: Guitar Hero

olge sanoi:

Ei saakeli, melko mahdotonta. Hirveät kiksit olis päästä pelaamaan guitar heroa. Paikallisessa gigantissa tuli käytyä pari viikkoa putkeen joka ruokatunnilla veivaamassa ekaa versiota. Nyt sinne oli tullu kakkos versio testiin mutta ne oli ottanu virrat pois kun viimeks kävin. Jos ne katto, että yks tyyppi tulee aika pelaamaan vaan sinne.

Kannattaako toi GT tilata Playsta? Mikä se tulli homma oli jota joku täällä kertoili?
 
Vastaus: Guitar Hero

Vigor Mortis sanoi:
BTW - minkä nimisiä bändejä teillä on?
Violet Ground jammailee meikäläisen kämpillä. Samallä nimellä tulen myös jatkamaan GH2:ssa, jahka saan pelin hommattua jossain vaiheessa.

GH1 oli pakko saada mahdollisimman pian, ja olinkin jo julkaisuviikolla liikkeellä rahat säästettyinä. Jatko-osan suhteen ei taasen ole niin kiirettä, kun en ole vielä ehtinyt kyllästyä ykkösosankaan biisivalikoimaan kokonaan.
Mutta eiköhän tuo houkutus käy liian suureksi jo aika pian vuodenvaihteen jälkeen... Misirlouta tekisi mieli päästä rämpyttämään.
 
Ylös Bottom