Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: World Tour [X360]

Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Eilen yöllä tuli tutustutta tuohon Music Studioon ja sain tehtyä sillä Ukko Nooan. Biisin kesto vaivaiset 14 sekunttia ja biisin tekemiseen meni joku 2h :D.
Seuraavaksi voisi alkaa tehdä hieman haastavempiakin biisejä.

Nyt kun on tullut hieman enemmän pelattua, niin huomasin, että punainen ei ota enään niin hyvin iskuja, tai jos haluaa, että ottaa melkein kaikki iskut, pitää lyödä sika kovaa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Mulla taas sattui tuossa illalla rumpujen kanssa sellaista, että ne sammuivat vähän väliä itsestään. Aina meni pause päälle ja piti guide-napista käynnistää rummut uudelleen. Pahimmillaan 10 sekunnin välein. Välillä sitten rummut eivät menneetkään enää ollenkaan Guide-napista päälle. Siihen ei auttanut mikään muu kuin patterien irroitus ja takaisin laitto. Tämä auttoi muutenkin aina hetkeksi, mutta sitten ongelma palasi.
Itellä kävi kanssa tota samaa välillä ja mielessä kävi että voisko olla et ne batterit pääsee vähän liikkumaan siellä ku rumpuja hakkaa ja siitä syystä menee pois päältä.Niinpä päätin laittaa sinne pienen pahvi palan puristamaan niitä battereita ja ainekaan reilu parin tunnin sessiossa sitä ongelmaa ei enää ollu.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itellä kävi kanssa tota samaa välillä ja mielessä kävi että voisko olla et ne batterit pääsee vähän liikkumaan siellä ku rumpuja hakkaa ja siitä syystä menee pois päältä.Niinpä päätin laittaa sinne pienen pahvi palan puristamaan niitä battereita ja ainekaan reilu parin tunnin sessiossa sitä ongelmaa ei enää ollu.

Sama homma täällä, heitin sinne toppaukseksi kuplamuovia, ja johan pelitti. Pian tämän jälkeen tosi punainen täppylä koki täyskuoleman, joten ei tuolla taas hetken pelailla. Toivottavasti saa GameStopista uuden tilalle hetimiten.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Mulla on nyt käynyt sillä tavalla, että vein 4 Xbox 360-peliä ja 70 euroa rahnaa tuonne Itiksen Gamestoppiin n. kuukausi sitten ja käytin tuon Guitar Hero: World Tour -tarjouksen (Full band bundle). Olin tänään lähtemässä hakemaan peliäni, koska julkaisupäiväksi kerrottiin 21. päivä. Päätin kuitenkin varmistaa, että pelini on siellä, joten soitin liikkeeseen. Liikkeestä vastattiin, että valitettavasti et pysty nyt noutamaan tilaustasi, koska tavaraa ei ole siellä tarpeeksi ja edelläsi "jonossa" on muita tilaajia. Eivät pystyneet sanomaan koska saan oman kappaleeni. :(
Mielestäni outoa, koska lukemani mukaan muissa liikkeissä varastot ovat suorastaan pursuneet näitä paketteja...
Nyt vaan pitää ootella, että jospa he joskus ilmoittelisivat kun oma yksilöni saapuu :(

Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itse olen ainakin ollut oikein tyytyväinen omiin rumpuihini. Ainoa ongelma taitaa olla se, että oma soittotyylini on niin hiljainen, että noita lyö kovaa -nuotteja saan lyödä suhteessa todella lujaa siihen verrattuna mitä normaalisti, että ne rekisteröidään. Ei taasen kehtaa paukuttaa mahdottoman lujaa, että naapurirauha säilyy.

Kitarakin tuntuu todella hyvältä aiempiin verrattuna. Ainoa harmituksen aihe on tällä hetkellä ladattavien biisien määrä, mutta kun tulee varmaan piakkoin ostettua Rock Band tähän rinnalle niin ei tuo soitettava kesken lopu :)

Lauluosuuksia en ole päässyt käheän äänen takia kokeilemaan, mutta ehtiipähän opetella sanoja muita soittimia pelatessaan.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

en tiedä onko tämä vika sinäänsäkkään, mutta omat rumpuni tekee sitä että tää keltanen ja oranssi ei tahdo välillä ollenkaan ottaa kontaktia.. eli toisin sanoen se ei ota melkkeista ees joka kolmatta lyöntiä.. ihan sama mihin kohtaan sitä paskaa hakkaa :confused:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

en tiedä onko tämä vika sinäänsäkkään, mutta omat rumpuni tekee sitä että tää keltanen ja oranssi ei tahdo välillä ollenkaan ottaa kontaktia.. eli toisin sanoen se ei ota melkkeista ees joka kolmatta lyöntiä.. ihan sama mihin kohtaan sitä paskaa hakkaa :confused:


Onhan tuo selvä vika. Tuo sama vika tuntuu olevan isossa osassa gh-rumpuja. Gh:n sivuilta saa tilattua ilmaiseksi kaapelin jolla voi _yrittää_ säätää rumpujen herkkyydet kohilleen. Linkki löyty jostain tästäkin keskustelusta.

Ja tuota vain kolmen kuukauden takuuta ei todellakaan kannata ottaa tosissaan.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itellä kävi kanssa tota samaa välillä ja mielessä kävi että voisko olla et ne batterit pääsee vähän liikkumaan siellä ku rumpuja hakkaa ja siitä syystä menee pois päältä.Niinpä päätin laittaa sinne pienen pahvi palan puristamaan niitä battereita ja ainekaan reilu parin tunnin sessiossa sitä ongelmaa ei enää ollu.

Kiitti vinkistä, pitääpä kokeilla jotain tuollaista.

Tuli laitettua se kaapelikin ihan varmuuden vuoksi tulemaan. Jossain vaiheessa kuitenkin tulee jotain ongelmaa (pessimismi ftw), ja silloin on hyvä olla se kaapeli jo valmiina.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Nyt alkaa jo vähän epäilyttämään Gh hankkinta.. Aika paljon noita rumpu ongelmia on kuulunu ja just rummut eniten haluaisin kun ei ole tullu vielä rummuteltua pelien tahdissa, kitaralla vaan.
Olisi aika pettymys jos rummut ei toimis..
Täällä on jo sylettänyt 3 enemmän tai vähemmän viallista GH3 kitaraa, joten noihin Activisionin rahastusleluihin en olisi koskenut ekojen vikaraporttien jälkeen.
Ihan suosiolla odottaisin RB2 rumpuja irtomyyntiin. Niistä ei samanlaisia vikaraportteja ole näkynyt.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Täälläkin on ongelmia rumpujen kanssa. Punainen padi ei tahdo rekisteröidä lyöntejä kunnolla, varsinkaan jos samaan aikaan lyö keltaista lautasta. Toivottavasti sillä midi-kaapelilla voi jotenkin auttaa asiaa, tulee muuten vaihtoreissu..
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Tuli laitettua tuo rumpusäätökaapeli eilen tilaukseen. Onko kellään tietoa miten kauan tuossa kaapelin tulossa kestää? Ei taida ihan viikossa tulla.

Uus kitara vaikuttaa muuten tosi hyvältä. Ja mulla, ainakin vielä, ihme kyllä toimii. Yks expert prima vista FC-kin napsahti.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Joo-o, tuli soiteltua Gamestoppiin ja kyselin vähän kun ei tuo kitara eikä rummut toimi. Kuulemma kitaran voivat vielä vaihtaa mutta rumpuja ei, sillä niitä ei kuulemma koko Suomesta tunnu tällä hetkellä löytyvän. Sanoivat, että pitäisi Redoctanen sivuille mennä kattelemaan, että mitä pitää tehdä.

Jäi vähän epäselväksi tuo, että mitä ihmettä sitten näillä Redoctanen sivuilla pitää tehdä. Pitääkö minun mennä taas tuonne http://www.redoctanegames.com/Warranty/ ja pistää sitä kautta uusi setti noita Xbox 360 World Tour Drum Main Pads:ja tilaukseen? Eikö minun pidä tätä rikkinäistä settiä minnekään lähetellä? Pieni apu olisi todella arvostettua. En ennen ole tämmöstä säätöä joutunut tekemään.

Kitaran varmaankin vien ihan Gamestoppiin vaihdettavaksi. Varmaankin niin saan uuden kitaran nopeammin käsiini. Onko sillä väliä, että minkälaisessa paketissa tuon kitaran sitten sinne vie?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Joo-o, tuli soiteltua Gamestoppiin ja kyselin vähän kun ei tuo kitara eikä rummut toimi. Kuulemma kitaran voivat vielä vaihtaa mutta rumpuja ei, sillä niitä ei kuulemma koko Suomesta tunnu tällä hetkellä löytyvän. Sanoivat, että pitäisi Redoctanen sivuille mennä kattelemaan, että mitä pitää tehdä.

öööö. joensuun gamestopissa oli kasapäin pakkauksia jokaiselle alustalle, joten :rolleyes: taitaa gs viilailla :eek:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Jäi vähän epäselväksi tuo, että mitä ihmettä sitten näillä Redoctanen sivuilla pitää tehdä. Pitääkö minun mennä taas tuonne http://www.redoctanegames.com/Warranty/ ja pistää sitä kautta uusi setti noita Xbox 360 World Tour Drum Main Pads:ja tilaukseen? Eikö minun pidä tätä rikkinäistä settiä minnekään lähetellä? Pieni apu olisi todella arvostettua. En ennen ole tämmöstä säätöä joutunut tekemään.
Itse kun soittelin tonne GameStoppiin viallisista rummuista, niin myyjä käski käydä RedOctanen sivuilta tilaamassa sen USB-Midi-kaapelin, jonka avulla voi kyktkeä rummut koneeseen ja säätää rumpujen eri osien herkkyyttä tietokoneelle erikseen ladattavalla ohjelmalla. Kaapelin tilaus onnistuu tuon laittamasi linkin kautta, mutta "Select your Product"-kohdassa valitset sen USB Midin.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itse kun soittelin tonne GameStoppiin viallisista rummuista, niin myyjä käski käydä RedOctanen sivuilta tilaamassa sen USB-Midi-kaapelin, jonka avulla voi kyktkeä rummut koneeseen ja säätää rumpujen eri osien herkkyyttä tietokoneelle erikseen ladattavalla ohjelmalla. Kaapelin tilaus onnistuu tuon laittamasi linkin kautta, mutta "Select your Product"-kohdassa valitset sen USB Midin.

Ongelma on siinä, että minun rummuissani tuo punainen rumpu ei toimi lainkaan. Eli ei ole kyse rumpujen herkkyydestä vaan toimimattomuudesta.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Ongelma on siinä, että minun rummuissani tuo punainen rumpu ei toimi lainkaan. Eli ei ole kyse rumpujen herkkyydestä vaan toimimattomuudesta.

Minulla oli sama vika, mutta sain sen korjattua melko helposti. Avasin rummut, ja kas, siellä oli johto irronnut sensorista. Kuorin vähän johdon päätä ja teipillä kiinnitin sensoriin, rummut takaisin kasaan ja nyt pelittää kuin uusi. Eipä tuosta taida takuukaan mennä, kun ei sisällä mitään tarroja ollut.

Tosin tuota keltaista saa edelleen hiukan takoa, mutta sen saa korjattua kunhan johto saapuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itse taas olen kuullut että tuon punaisenrummun voi korjaantua tulevalla päivityksellä, eli ongelma ei ole niinkään laitteessa vaan softassa. Mutta kaipa tuosta joku tiedote Activisionilta tulee :confused:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Minulla oli sama vika, mutta sain sen korjattua melko helposti. Avasin rummut, ja kas, siellä oli johto irronnut sensorista. Kuorin vähän johdon päätä ja teipillä kiinnitin sensoriin, rummut takaisin kasaan ja nyt pelittää kuin uusi. Eipä tuosta taida takuukaan mennä, kun ei sisällä mitään tarroja ollut.

Tosin tuota keltaista saa edelleen hiukan takoa, mutta sen saa korjattua kunhan johto saapuu.

Tuota voisin itsekin kokeilla. Mites sait tuon auki?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Täälläkin (yllättäen) löytyy rumpuongelmia. Punaista saa hakata ihan keskelle ja kohtalaisen napakasti ja ainakin välillä tuntuu että nuo symbaalitkin takkuilee.

Koitin jo aiemmin mainittua jätskitikkukorjausta punaiseen ja se toimikin.. liian hyvin: jos keltaista löi liian kovaa niin välillä punainenkin aktivoitui. Toivottavasti se kaapeli tulisi piakkoin, mutta sen verran on varmaan ruuhkaa että sen saa varmaan ensi vuoden jouluksi.
Olisi Activision voinut sen verran kuitenkin käyttää pelisilmää, että olisi korjannut rumpuongelmat ennen eurojulkkaria.

Muuten ei pelistä valittamista kauheasti löydy, edelleen tuttua ja turvallista (hyvässä ja pahassa) Gh:ta.
 
Ylös Bottom