Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt vielä viimeistä kertaa mahdollisuus lunastaa paikka suljettuun betaan: https://www.sofstudios.com/index.php?/page/beta_access.html
Pelkkä beta. Kickstarterissa oli tarjolla peliä ja hupparia yms. Nyt ovat suuren kysynnän takia avanneet vielä mahdollisuuden päästä osaksi suljettua betaa. Avoin beta kyllä tulee sitten myöhemmin.Jos tuonne nyt lahjoittaa tuon 45 dollaria, niin ostanko sillä vain itseni betaan mukaan, vai onko se samalla pelin ennakkotilaus?
Ensimmäinen mappi Sismus:
Milloin tätä voisi odotella kauppojen hyllyille?
Animaatioissa näyttäisi olevan videon perusteella rutkasti hiottavaa, mutta kauneusvirheet sallittakoot jos sisältö on kunnossa.
H-Hour on sen luokan peli, että se tarvitsee miljoonia valmistuakseen ja Kickstarter ei ollut alkujaankaan realistinen vaihtoehto koko rahasumman saamiseen. Se Kickstarter rahoitus oli siis sitä varten, että saadaan demo valmiiksi, jolla saadaan sitten rahoittaja messiin. Kickstarterissa oli toki mahdollisuus rahoittaa koko projekti, muttei sinne asti pääsemättömyys siis millään lailla sulje mitään pelin osaa pois. Eli sinänsä pelkällä Kickstarterilla ei saada minkäänlaista peliä, vaan sormet ristissä toivotaan, että joku rahoittaja nappaa projektin omakseen.Oliko tähän tullut jo varmistus ps4 versiosta? Vai onko tuo alkuvuonna 2015 vain puucee versio? Ainakin kickstarter vaiheessa ei rahoitus ollut lähelläkään ps4 version toteutumista.
H-Hour: World’s Elite is a tactical, team-based, military shooter. Our first release is a core multiplayer experience on PC & PS4 that includes no less than six maps, four new gameplay modes, and our comprehensive community-building/clan management tools.
No game development production is risk-free. That’s why we’re keeping our initial scope manageable. We would rather offer you a slightly smaller game at a much higher quality level then release lots of DLC as we finish rigorous game tuning. Frequent content updates are a lot to manage and are probably the biggest risk we face—we don’t want you to download something that will break the play balance.
Another troublesome risk is the ongoing war with griefers and glitchers. No matter how good your game is, some people love to ruin it for everyone else. For this reason we’re spending considerable time and attention on monitoring online “bad behaviors” and developing strategies to prevent bad players from ruining your fun.
Pelailin PS2 Socomeita viikonloppuisin serkulla, eli en oikeestaan kukaan.. En siis ole ihan varsinainen "veteraani", mutta sen verran pelailin, että Confrontationin ja varsinkin Socom 4 (ihan omalla PS3:lla...) älysin paskaksi. Tosin jossaan vaiheessa korjasivat Confosta ihan pelattavan ja parisen sataa tuntia pelalailin tähän tiliin linkatulla PSN nikillä. Socom 2 oli kuitenkin paras (mitä nyt nostalgialta muistaa) ja samanlaista tästä H-Houristakin toivotaan.OT: hihitys, kuka olit Socomissa?