Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaikka minulla ei olekaan xboxia (vielä!) Olen sitä mieltä että tuommoinen peelomainen haukkuminen ei kuulu pelit-lehteen! *alkaa kirjoittaa kirjettä pelit lehteen* :mad: :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Vaikka minulla ei olekaan xboxia (vielä!) Olen sitä mieltä että tuommoinen peelomainen haukkuminen ei kuulu pelit-lehteen! *alkaa kirjoittaa kirjettä pelit lehteen* :mad: :mad:

toivottavasti jatat ton peelon pois tai et ittekkaan vaikuta kovin asialliselta
 
no jätän kyllä pois mutta ottaa se päähän kun itse kehuvat olevansa niin puolueettomia jne.
 
xbox taitaa tulla minunkin tv:ni alle piakkoin, sillä se vaikuttaa todella kovalta.
Juinkahan hyvä tämä kakkonen yulee olemaan. Toivon että xbox ei tukehdu noihin tusina pelaihin kuten on käyny PS2:lle. Pelit kuten halo kääntävät tilanteen xboxin hyväksi!!!!

Xbox, here I come!;)
 
Juuri tuon trailerin katsoneena ei voi kuin hämmästellä. Mihin kaikkeen tuosta Xboxista oikein on? Täytyy sanoa, ettei se Doom3:kaan loksauttanu leukaa samalla tavalla mitä tuo teki. Ja taas alkaa piinallinen 1 vuoden hype :D...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Juuri tuon trailerin katsoneena ei voi kuin hämmästellä. Mihin kaikkeen tuosta Xboxista oikein on? Täytyy sanoa, ettei se Doom3:kaan loksauttanu leukaa samalla tavalla mitä tuo teki. Ja taas alkaa piinallinen 1 vuoden hype :D...

No satuin imasemaan ton "saman" (Halo trailer 6.465M kokoo) ja siinähän ei ollut yhtään itse pelitilanne videoo?
Joten mietin vaan mitä ylistät tossa???
 
Kiva teaserihan tuo oli. Jos peli käyttää edelleen samaa moottoria pelille ja cut-sceneille, on odotettavissa aikamoista grafiikkaa.

Vähän ketutti asennella vääränkielistä Mediaplayeria ja vielä beettaa, mutta sen verran hyvältä uusi wmv-codec tuntuu, että ehkä kannatti kuitenkin. Harvinaisen selkeästi näkyivät grafiikat ilman perinteisten videoformaattien pelikuvaan aiheuttamia artifakteja ja sottaisuutta.
 
Hieman olisin kaivannut kuvaa itse pelistä tohon pätkään, mutta sitä on kait odotettavissa seuraavaksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99


No satuin imasemaan ton "saman" (Halo trailer 6.465M kokoo) ja siinähän ei ollut yhtään itse pelitilanne videoo?
Joten mietin vaan mitä ylistät tossa???

Tuo pätkä pyörii pelimoottorilla. Sitä ylistän...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


Tuo pätkä pyörii pelimoottorilla. Sitä ylistän...

Eihän tuo pätkä edes ollut kuin 480x288 resolla. siis 27mb

Niin, niin kyllä se tuollaisenakin upea on.
 
Upeahan tuo video oli, ja ainakin itse katselen vielä tässä vaiheessa paljon mieluummin videoita, joissa ei pelitilannetta näytetä koska tuote on vielä niin keskeneräinen että se muuttuu valmistumiseen mennessä vielä vaikka kuinka paljon. Enkä ainakaan itse innostu noista pelitilannevideoista niin paljon kuin leffatrailer -tyyppisistä videoista kuten tämä Halo 2 -trailer.
 
Halo 2:n enginestä on muuten noussut varteen otettava kilpailija Doom 3:n pelimoottorin kanssa. Lueskelin TXB:n foorumista näitä juttuja ja sen jälkeen sain videon graafisesta ilmeestä eroteltua vielä enemmän realistisia yksityiskohtia. Tässä lainaus TXB:stä niille ketkä haluavat tietää mitä missäkin kohtaa tapahtuu :p

Bump Mapping - This one is everywhere, all the time. Pretty much everything seems to be bumpmapped in the game.

Cube Mapping - Yes, Master Chief's visor is cube mapped! You can see some pretty nice examples at about 25 seconds in and 1:17.

Light Blooms - Damn these look cool. 19 seconds in. 57 seconds in.

Stencil Shadows - Now it looks like they are using stencils for shadows kinda like Doom 3. This could make for some very cinematic lighting. About 1 minute in.

Gloss mapping - Just a little bit of a hack for bumpmapping, but you can see a real good example of it in the panning shot starting at 1:07.

Depth of field - 1:13 seconds in. I know this will be used for unbelievably cool stuff during the game. Cinematic as hell.
 
Tuohan on vähän kuin pelaisi FFX:n välianimaatioita :D. Tästä tulee kyllä taas kaikkien aikojen piiiiiiiiiiiiisin vuosi... huoh...
 
En ole kyllä nähnyt yhtä hyvää grafiikkaa nyt olevassa tai tulevassa pelissä millekään laitteelle, siinä on muille konsoleille vähän haastetta. :D

Minkäköhän laisia ulkotilat on?
 
Heeeeeeee-eeeeeeeeeeeee. Joo-o. Katoinpa trailerin ja sanonpa vaan että enpä sano mittään. Onpas HUONO grafiikka! TOSI SURKEA!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Revenged
Heeeeeeee-eeeeeeeeeeeee. Joo-o. Katoinpa trailerin ja sanonpa vaan että enpä sano mittään. Onpas HUONO grafiikka! TOSI SURKEA!

Taisi olla sarkasmia...;)
 
Ylös Bottom