Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2

Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
Tottakai voi, mutta minulla ei ole liveä, eikä se olisi silloin miitti, jossa tavattaisiin konsolifin porukkaa..
Ja jokainen tuo oman boxinsa mukaan? ;)
Itsellänikään ei liveä ole ja se kyllä harmittaa pirusti, sillä täältäkin löytyisi monia, joita mieluusti rökittäisin taistelukentällä. :D

Sarine sanoi:
Nyt tulee suuri miinus co-oppiin Legendary tasolla, on se tyhmää kun toinen kuolee niin peli palautuu automaagisesti edelliseen checkpointtiin, tämä rupee kyrsimään ja peli jämähtää tiukkoihin kohtiin ikuisuudeksi. Halo 2:sen Legendary on kuin Halon Legendary toiseen potenssiin. Onnea vaan NviperO:lle, yrittää kannattaa mutten itse ainakaan vielä koske siihen vaikeustasoon..
No eihän tuo Legendary loppujen lopuksi niin vaikea ole. Ainoa turhautuminen, mitä nyt kaverin kanssa viime viikonloppuna pelasin, oli ensimmäinen kenttä ja se tietty kohta missä Covenantteja saapuu sankoin joukoin siihen hangaariin, jossa ylhäällä on ne neljä plasma cannonia. Perkele, kun kaveri meni aina kuolemaan siinä. Pelattiin muistaakseni sitä kohtaa ainakin kaksi tuntia :rolleyes:
Muuten on peli sujunut kuin tanssi..
 
Vastaus: Halo 2

bungie on luvannut päivittää ainakin tuota Matchmaking systeemiään huomattavasti nopeammaksi lähikaikoina...ehkäpä muitakin korjauksia on luvassa
 
Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
Onnea vaan NviperO:lle, yrittää kannattaa mutten itse ainakaan vielä koske siihen vaikeustasoon..
Heh, eilen kokeilin tuota pari tuntia ja pääsin ekassa kentässä siihen hangaariin missä Covenanteilla on se putki kiinni ja porukkaa lappaa lisää ja lisää. Kerran jopa melkein pääsin siitä läpi, mutta 2 viimeistä Eliteä vei hengen (luulin, että siellä oli enää yksi ja toinen pääsi yllättämään). :)

Silti, vaikka otin melkein tunnin turpaan samassa kohdassa, innostuin pelistä vaan enemmän ja enemmän. Samaan aikaan rakastaa ja vihaa koko peliä, ja seuraavalla kerralla kyllä raivaan itseni siitä läpi. Hakkaa päälle, krpl! :D
 
Vastaus: Halo 2

Cyrus1 sanoi:
Sellainen lista, josta serverin voi valita, pitäisi kuitenkin ehdottomasti olla.

True, eipä tuosta haittaakaan olisi. Kovin kaksijakoinen tuo Halo 2:n Live-systeemi mielestäni on. Periaatteessa siinä on monia hauskoja ideoita, mutta niistä on seurannut myös ongelmia. Matchmaking on yksi näistä, ja esimerkiksi "lähiääni" kuuluu samaan kastiin. Sillä on helppo rupatella esimerkiksi Warthogissa mukana olevien kanssa, mutta se myös tarjoaa todella ärsyttävän tavan sanomisillaan ihmisten peli-ilon pilaaville peeloille harrastaa toimintaansa. Mikään ei ota enemmän aivoon kuin kuoleman jälkeen joku korvanjuuressa tärkeyksiä kiljuva skidi. Ja häirikköähän ei voi serveriltä bannia sen vastapainoksi, että itse ei joudu bannituksi esimerkiksi kansallisuuden takia. :mad:

Kokonaisuudessaan olen tyytyväisempi Halo 2:n yksinpeliin kuin Live-moninpeliin. Ei peli Livessäkään huono ole - päinvastoin -, mutta ihan semmoinen tykki se ei ole kuin kuvittelin... :(
 
Vastaus: Halo 2

Hakkiz sanoi:
Mikään ei ota enemmän aivoon kuin kuoleman jälkeen joku korvanjuuressa tärkeyksiä kiljuva skidi.

Ainakin meilläpäin pienessä piirissä pelatessa, tämä kommentointi pitkin peliä vihun korvaan kuuluu just asiaan :) Ei mitään mykkäkouluja vaan hyvää meininkiä ja osana tunnelman luontia. Lähiääni on eräs hauskimpia uusia tuulia nettipelaamiseen pitkään aikaan.
 
Vastaus: Halo 2

Nisupulla sanoi:
Ainakin meilläpäin pienessä piirissä pelatessa, tämä kommentointi pitkin peliä vihun korvaan kuuluu just asiaan :) Ei mitään mykkäkouluja vaan hyvää meininkiä ja osana tunnelman luontia. Lähiääni on eräs hauskimpia uusia tuulia nettipelaamiseen pitkään aikaan.

Hyvällä porukalla se toimiikin, mutta kun täysin ulkopuoliset jostain toiselta puolelta maailmaa heittävät maailman kuivinta läppää, se ei piristä peliä pätkääkään. Imo...
 
Legendary

Jooh, ei se lege niin paha ole ekan kentän jälkeen.. tai no kuudennessa olen menossa. Sniperit tosin vittumaisia kun ne ampuu niitä hedareita samantien... käy usein niin, että ekalla yrityksellä juostaan ja kuollaan snipu tuleen, sitten tokalla tiedetään missä snipu on ja liu-utaan hitaasti nurkan ohi tai jotain. Tiedän kyllä heroicin perusteella, että edessä on kaiken laisia sairauksia... let 'em come! :D

Ps./edit: Legendaryllä varsinkin siellä cairo stationilla on hiton näppärää ottaa leetit plasma charge + headshot battle rifusta taktiikalla... myös charge + pislalla/karbiinilla sama toimii hyvin... ja sniperit on pirun kovaa tavaraa :D
 
Vastaus: Halo 2

Dr Evil sanoi:
Nyt on näköjään tullut update, jonka pitäisi auttaa tuohon odotteluun matchmakingissä, ei pääse vain vielä itse kokeilemaan kun Usa-versioni ei ole vieläkään tullut ja Pal-versio on jo myyty prkl. Lisäksi Foundation kenttä on avoinna kaikille.

http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=autoupdateh2


Bungie ei näköjään paljon lepäile laakereillaan, en muista koska viimeksi olisi näin pian julkaisun jälkeen tullu päivitys? ja pian on tulossa jo toinen päivitys. nopeita poikia siellä töissä.
 
Vastaus: Halo 2

Sainpa minäkin tämän kohutun tekeleen viimeinkin käsiini. Ja vaikka ykkösosan
perusteella en tältä mitään ihmeellistä odottanutkaan, täytyy tunnustaa, että
Halo 2 on varsin mainio ja viihdyttävä paketti. Onhan se hyvä että edes
jatko-osasta saadaan sellainen mitä ykkösosan jo piti olla. Mikään genren
uudistaja tämä ei ole, samaa vanhaa lineaarista juoksua putkikentissä mutta
hyvin toteutettuna ja onhan ne kentät pirun komeita ja hyvin suunniteltuja.
Eli kelpaa kyllä pelailla Half-Life 2:sta odotellessa - joka tulee nostamaan
fps-räiskinnät uudelle tasolle.
 
Vastaus: Halo 2

Nisupulla sanoi:
Lähiääni on eräs hauskimpia uusia tuulia nettipelaamiseen pitkään aikaan.

Oon kyl aivan samaa mieltä...
Esim. vaikka jos Coagulationissa tietää, että basen katolla on vihulainen
heittelemässä kranaatteja ni on se kiva, ku vähän provosoimalla saa miehen sieltä alas piipun eteen...
 
Vastaus: Halo 2

Dark Master sanoi:
Bungie ei näköjään paljon lepäile laakereillaan, en muista koska viimeksi olisi näin pian julkaisun jälkeen tullu päivitys? ja pian on tulossa jo toinen päivitys. nopeita poikia siellä töissä.

Ennen vanhaan lepäiltiin kyllä paljon vähemmän kun konsolipelejä ei "voinut" päivittää. Eräällä konsolilla ei onneksi vieläkään.

Mjoo, toki pelit on nykyään niin valtavia, että lähes aina jää jotain korjattavaa, mutta päivitysmahdollisuus jo itsessään aiheuttaa kiusauksen olla viimeistelemättä tuotetta ihan loppuun asti, että saataisiin se ulos esim. joulumarkkinoille (tai jonkun käteen tatuoituna päivänä).
 
Vastaus: Halo 2

Azathoth sanoi:
Eli kelpaa kyllä pelailla Half-Life 2:sta odotellessa - joka tulee nostamaan fps-räiskinnät uudelle tasolle.

Half-Life 2 julkistettiin peeceellä nyt tiistaina ja kokemus on ollut polvia tärisyttävä! Pelimoottori on mennyt valovuoden pidemmälle kuin mikään aikaisempi. Fysiikan lakeja pyritään simuloimaan tarkasti ja näin luomaan uskottava kuva ympäristöstä. Tavaraa voi nostaa maasta ja viskata ilmaan niin, että lentoradat ja muu animointi on uskottavaa. Eräät tehtävät jopa vaativat tämän ymmärtämistä päästäksesi eteenpäin. Grafiikka on hienoa ja ykkösosasta tuttuja elementtejä löytyy aina äänimaailmaa myöten. Gordon Freeman on entisessä terässään ja sen saavat vihut huomata tarkkoina luotisuihkuina konepistoolin piipusta :)
 
Vastaus: Halo 2

Dark Master sanoi:
Bungie ei näköjään paljon lepäile laakereillaan, en muista koska viimeksi olisi näin pian julkaisun jälkeen tullu päivitys? ja pian on tulossa jo toinen päivitys. nopeita poikia siellä töissä.

Tämä nyt on vähintä mitä voivat sen hypetyksen ja suitsutuksen jälkeen tehdä. Jouluksi saisivat julkaista sellaisen kivan päivityspaketin johon mukaan uusia kenttiä, ajoneuvoja ja pelimuotoja. Olisi varmaan pelaajalle parhaimpia lahjoja vaikka muut eivät sitä ymmärtäisi :D
 
Vastaus: Halo 2

Farm-Boe sanoi:
Oon kyl aivan samaa mieltä...
Esim. vaikka jos Coagulationissa tietää, että basen katolla on vihulainen
heittelemässä kranaatteja ni on se kiva, ku vähän provosoimalla saa miehen sieltä alas piipun eteen...

Tämän myötä on äänestäkin tullut taktinen elementti nettipelissä. Juuri esimerkikiksi hämäämisessä ja provosoinnissa. Ennenkin on melulla hämätty mutta ei puhumalla kuitenkaan. Taidat muuten löytyä kommentoimassa tuosta videosta.
 
Vastaus: Halo 2

Nisupulla sanoi:
Tämän myötä on äänestäkin tullut taktinen elementti nettipelissä. Juuri esimerkikiksi hämäämisessä ja provosoinnissa. Ennenkin on melulla hämätty mutta ei puhumalla kuitenkaan. Taidat muuten löytyä kommentoimassa tuosta videosta.


toi kickoff video on kyllä loistava, latasin sen jo paripäivää sitten ja katsonut sen ainakin 6 kertaa. Musiikki sopii kuin nappi otsaan ja aina videon katselun jälkeen on pakko ruveta pelamaan halota livessä.
 
Vastaus: Halo 2

Nyt kun peliin on ilmestynyt päivitys, on tuo Foundation saatavilla kaikille pelaajille päivityksen mukana. Myös Matchmakingia kait hiotaan ja muutenkin Live-puolta. Väittävät että 4 tiimin CTF Foundationissa olisi hauskaa.
 
Vastaus: Halo 2

Niin sen foundainin saa, kun menee yksin Heroicilla läpi? Minä menin eilen sen läpi kyseisellä vaikeustasolla.. Katsoin kiltisti lopputekstit ja kaikki, sitten menin sinne moninpeliin katsomaan kenttiä, mutta ei kyseistä kenttää sitten siellä listassa ollut. vaan Live-kenttä? :confused:
 
Vastaus: Halo 2

Locku sanoi:
Niin sen foundainin saa, kun menee yksin Heroicilla läpi? Minä menin eilen sen läpi kyseisellä vaikeustasolla.. Katsoin kiltisti lopputekstit ja kaikki, sitten menin sinne moninpeliin katsomaan kenttiä, mutta ei kyseistä kenttää sitten siellä listassa ollut. vaan Live-kenttä? :confused:

Itse menin normaalilla läpi ja kenttä aukesi.
 
Vastaus: Halo 2

Locku sanoi:
Niin sen foundainin saa, kun menee yksin Heroicilla läpi? Minä menin eilen sen läpi kyseisellä vaikeustasolla.. Katsoin kiltisti lopputekstit ja kaikki, sitten menin sinne moninpeliin katsomaan kenttiä, mutta ei kyseistä kenttää sitten siellä listassa ollut. vaan Live-kenttä? :confused:

Viimeisessä kentässä kuulemma piti joku triggeri aktivoida (eli siis tehdä joku juttu joka aktivoi sen että kenttä "unlockautuu"), mutta nyt Liven kautta ladattava AutoUpdate päivittää pelin niin että se on vapaana kaikille, eikä vain pelin läpi pelanneille unlockaajille.
 
Ylös Bottom