Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2

Vastaus: Halo 2

Viikonloppuna Normaalilla ja Heroicilla läpi ja ihan täysin koukussa. Paras peli mitä olen ikinä pelannut. Linkillä pelattiin 2 vs 2 matseja kun pitää olla niin köyhä ettei ole liveä mutta eiköhän se jo ensi vuodeksi järjesty.

Niin pelihän on muuttunut paljon taktisemmaksi. Lähinnä suojien ansiosta. Eipäs lähettäkkään enää raivoilemaan päättömästi tai tulee aika nopeasti lähtö varsinkaan Heroicilla. Ohjattavuuskin on reilusti ärhäkämpi kuin Halossa. Todellakin tällaista sen pitää ollakin. Ja paaalljjjooon vihollisia joita sikiää joka suunnasta. Jo metalliboksista huomaa että peli on kulutus käyttöä varten tehty. Tästä parempaa saa kyllä odottaa ja pitkään :D .
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2

gefilus A sanoi:
Nyt on viikonloppuna ollut ensimmäiset Halo 2 sessiot, ja täytyy kyllä myöntää että kolahti vielä paremmin kuin ykkönen.

Yksinpeli oli lähes täydellinen, niin juoneltaan, kuin pelattavuudeltaan.
Yksinpelin loistava käänne oli se että siinä pelattiin välillä myös Eliitillä.

Veit sanat suustani. Juuri pääsin heroicilla läpi ja on ollut aivan mieletön kokemus. Ja suurimmalta osalta juonen takia. Ja pelin loppu ei kyllä jättänyt ainakaan allekirjoittanutta kylmäks. Jää odottelemaan 3 osaa. :D
 
Vastaus: Halo 2

Olen kyllä pettynyt tähän peliin. Se on aivan liian lyhyt ja samankaltainen kuin edeltäjänsä :(
Taas nähtiin kuinka hypetys on turhaa...
 
Vastaus: Halo 2

Olihan Halo 2 täysin tajuntaa laajentava kokemus kuten myös MasterChieffi Stockmannin edustalla turvamiehen kanssa... heheh :D .
 
Vastaus: Halo 2

Ihan hyvä räiskintäpeli. Koska en yleensä ole räiskintäpelien ystävä (poikkeuksena Half life) niin ei tämäkään iskenyt kovin paljon. Koko tarina on kuitenkin mielenkiintoinen ja Halo 3 tulee varmaan myös pelattua läpi.
Yksinpeli-tarina Halo 2:ssa liian lyhyt. Grafiikka ei yllä ihan parhaimmalle tasolle eikä maisemat yleensäkään. Tunnelma oli parempi Halo:ssa, mutta johtui varmaan siitä, että oli uutuuden viehätystä. Jonkun verran pätkimistä pelissä oli, erityisesti välianimaatioissa. Muuten pelattavuus hyvä. Tykkäsin erityisesti eri ajoneuvoista, varsinkin tankki mukavan tehokas.
Erehdyin pelaamaan eka kerran normal-tasolla, joka oli liian helppo. Heroic-tasolla aloittelin, mutta ehkei viitsi pelata koko peliä toista kertaa tai sitten viitsii. :)
 
Vastaus: Halo 2

Hakkiz sanoi:
Milläs vehkeillä sä Nisu näitä kuvaat? Ja mitä softaa käytät. Saisit opastaa nyyppää... http://hakkiz.1g.fi/videot/ :p

Tässä linkki yhteen cäppäysoppaaseen:

Gonzon capping-opas


Se on englanninkielinen, mutta en usko että tuottaa vaikeuksia ymmärtää. Tyyppi, joka oppaan on tehnyt, julkaisee Tony Hawk-videoita suhteellisen usein ja ne ovat loistavaa laatua pienessä koossa, eli uskoisin oppaan olevan hyvä.
 
Vastaus: Halo 2

Hakkiz sanoi:
Ei kuulemma. Tosin jenkkiboardeilla on ollut juttua siitä, että ko. vaikeusasteella lopputeksteissä olisi seuraava lisäys: "Coming February 9th". Arvatkaapa, rupesiko Halo 3 -spekulaatio lentämään... Tai kenties "The Final Battle" Livestä ladattavaksi? :D


Laittaisitko jonkin linkin tuohon keskusteluun, kiinnostaisi nähdä kuulostaa jutut uskottavilta.
 
Vastaus: Halo 2

Hakkiz sanoi:
Nätti pätkä. Varsinkin loppu oli hauska. ;)

Milläs vehkeillä sä Nisu näitä kuvaat? Ja mitä softaa käytät. Saisit opastaa nyyppää... :p

Videoilla nauhottaa matsit, tästä mallista löytyy edestä rca:t mihin kytkeä pelikonsoli. Siitä siirtää kuvan näytönohjaimen ViVo- ja äänen Line In -liittimien kautta tietokoneelle. Leikkaus ja muu fiksaus tapahtuu Pinnacle Studio Plus v9.3:lla. Aluksi riittää ihan XP:n mukana tuleva MovieMaker, mutta nälkä kasvaa syödessä tässäkin tapauksessa :)

Kiitos kehuista kickoffin osalta!
 
Vastaus: Halo 2

Nisupulla sanoi:
Tuli väännettyä sunnuntai-iltapäivän ratoksi Halo2:sta video nettiin.

http://koti.mbnet.fi/~socom2/kickoff.wmv

Kommentteja? :)

Toi video oli ihan kiva! En ole Halo2:sta vielä pelannut. Sain ihan hyvän maun siitä, millainen Halo2 on. No.. kaverilla pääsen testaamaan. (mulla PS2) Ihan hyvältähän tuo näytti, vaikka ei kovin paljoa kiinnosta plasmakanuunapelleily. :p

On muuten aina hyvät musat sulla videoiden taustalla! :cool:
 
Vastaus: Halo 2

Nyt vaikuttais olevan selvillä ongelma siihen 5.1 DD ongelmaani.
Syy vaikuttaisi olevan xboxissa. Testi onnistuttiin tekemään jo niin ettei edes kytkenyt kumpaakaan testissä olevaa xboxia kotiteatteriin, vaan omasta boxistani kun laittaa DD:n päälle, ei ääntä tule töllöttimestäkään ollenkaan, kun taas 2 kk myöhemmin ostettu, vaimon veljen boxi pelitti...
Ei kenelläkään muulla ole vastaavaa ongelmaa ollut?
No täytyy siis lähteä ilmeisesti käymään xbox-kaupassa kun alkaa tuo boxi olla muutenkin huoltoa vailla.

Halo 2 tuli pelattua vihdoin läpi (Live varasti paljon aikaa sitoen töllön ääreen täysin) co-op heroic, ja fiilikset olivat katossa, en itse pettynyt laisinkaan. Fiilikset nousivat jostain kumman syystä kun laittoi Halo2 LCE:n mukana tulleen bonari DVD:n koneeseen. Jo pelkkä äänitesti oli niin hauskasti toteutettu että hymy levisi huulille. Muutenkin levy täynnä mukavaa ja helposti seurattavaa materiaalia pelin kehityksestä. Kuvaa mm. -98 vuodelta kun Halo ol viel suunnittelupöydällä. Suosittelen, mutta hyvä pelata peli läpi, spoilereita tiedossa, onneksi olin itse tietoinen tästä ennen kuin Bonus DVD:tä koneeseen työnsin. Täytyy pyrkiä tästä palaamaan mahd. pian Liven pariin. Ihmissuhteet "oikeassa" elämässä ehkä hieman tässä kärsii, mutta kun HALO 2!
Täytyypi muistaa vain paikkailla. ;)
 
Vastaus: Halo 2

Doleful sanoi:
Suosittelen, mutta hyvä pelata peli läpi, spoilereita tiedossa, onneksi olin itse tietoinen tästä ennen kuin Bonus DVD:tä koneeseen työnsin.

Minä työnsin tuon levyn sisään jo ennen pelin läpi pelaamista, mutta alku Warningeista huomasin kohdan, jossa suositeltiin videopätkien katsomista vasta pelin pelaamisen jälkeen.

Jäi sitten katsomatta, mutta pitää kyllä tutustua heti pelin pelaamisen jälkeen.
 
Vastaus: Halo 2

Eilen pääsin pelin läpi Heroicillä (vasta eilen!), aivan loistavat fiilikset jäivät. Tänään alotellaan kaverin kanssa Legendaryllä, joten pääsee näyttämään parastaan :)

Bonus DVD:ltä katsoin eilen 'Making of' dokumentin, oli kyllä aivan loistava sekin, muutenkin DVD vetää vertoja Metal Gear Solid 2:sen vastaavalle. Hienot lanpartyt heillä olivat, sinne kun olisi päässyt mukaan :) No mutta ens viikonloppuna yritetään järjestää kaverien kanssa vastaava, vähintään kahdeksan pelaajaa pitää saada.
 
Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
No mutta ens viikonloppuna yritetään järjestää kaverien kanssa vastaava, vähintään kahdeksan pelaajaa pitää saada.

Itsekin voisi yrittää suostutella kaveria tuomaan Boxinsa luokseni. Lähinnä ollaan sen luona hakattu neljän pelaajan voimin Haloa, joten olisi se vähän mieluisampaa käyttää hyväksi kahta boxia kuin molemmilla on sama pelikin. Ei tarvi kattoa toisten ruudusta, missä mennään :D
 
Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
Eilen pääsin pelin läpi Heroicillä (vasta eilen!), aivan loistavat fiilikset jäivät. Tänään alotellaan kaverin kanssa Legendaryllä, joten pääsee näyttämään parastaan :)
Itsekin meni eilen läpi ja olin kyllä lopputekstien ensimmäiset puoli minuuttia kirjaimellisesti monttu auki. Tiesihän sen jo ennakkoon, ettei tässä pelissä tulla näkemään mitään ratkaisua, mutta juoni jäi niin pirun kiinnostavaan kohtaan että haluan saada lisää. LISÄÄ!

Noh, kohta sitten uusintana legendaryllä.
 
Vastaus: Halo 2

Yritin pikaisesti kaivaa netistä vastaavia ongelmia, mutta ei iskenyt silmään.

Aloitin pari päivää sitten pelamaan ketjussa paljon puhuttua peliä ja kiltisi pelisession jälkeen olen valinnut "Save and Quit". Seuraavalla kerralla peli on jatkunut kiltisti hyvin läheltä siitä mihin jäin. Tänään oli kuitenkin tilanne toinen. Nyt jostain mystisestä syystä olen pari tehtävää taaempana ja pelaan aivan väärällä hepulla.

Eilen kun lopetin pelaamisen ennen tallennusta pelasin örkillä ja tehtävä oli laskea örkki-invaasion tieltä suojat ja olin juuri tuhonnut ison robohärvelin, kun tallensin ja lopetin. Nyt kun äsken latasin pelin kökötin pyssy kädessä hississä menossa tappamaan örkkien pikkupomoa ja siis ihmisenä. Muistan aivan selvästi miten tapoin örkin nyrkillä ja välivideo johti pelaajasankarin merten syvyyksiin ja peli jatkui örkkinä.

Miten ihmeessä on mahdollista, että päädyin näin paljon taaemmas peliä? Ei jaksaisi millään pelata uusiksi, vituttaa.
 
Vastaus: Halo 2

rugueux sanoi:
Miten ihmeessä on mahdollista, että päädyin näin paljon taaemmas peliä? Ei jaksaisi millään pelata uusiksi, vituttaa.

Viallinen versio? Mahdollinen bugi? Itselläni ei ainakaan ole mitään vastaava käynyt peliä tahkotessa. Eihän tuossa muu auta, kuin uudestaan vaan hampaat irvessä pelata. :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 2

rugueux sanoi:
Miten ihmeessä on mahdollista, että päädyin näin paljon taaemmas peliä? Ei jaksaisi millään pelata uusiksi, vituttaa.
Jaa-a... ehkä joku muu on käynyt pelaamassa peliä? Katsos onko "Select level" kohdassa muistissa se kenttä mihin asti olet pelannut. Checkpointtiin et takaisin pääse, mutta ainakin sinne kentän alkuun.
 
Ylös Bottom