Vastaus: Halo 2
Olen kyllä onnellinen, että ottivan sen pois - tavallaan. New Mombasa oli liian futuristinen (katsokaa sitä alun Star Wars -maisemaa) ja kolkko. Kentästä on kuitenkin ripoteltu osia sinne tänne. Kokonaisuudessaan peliin on saatu hieman uskottavampi ja orgaanisempi ilme (siis Bungien metalliseinämittapuulla), mikä on kaikkea muuta kuin pahoiteltavaa.
Halo 2:ssa on tosiaan virallisesti 15 yksinpelitehtävää, mutta käytännössä pari näistä on lähes kokonaan pelkkää cutsceneä. Ja miten niin tylsiä sisäkenttiä? Herranjumala niissä on ihan kauhistuttavan klaustrofobinen tunnelma. Kun ei ole ammuksia, kun ei ole raskaita aseita - on vain hirveä lauma kihiseviä vihollisia ja lähes täydellinen pimeys. Argh! Juoksin nuo kentät läpi suojat lähes kokoajan nollilla ja kusi sukassa. Mutta kyllä minä oikeasti nautin enemmän niistä asenteella ja kunnon aseilla rikastetuista kentistä, missä sai runnomalla runnoa porukkaa. Halo 2 on toimiva räiskintäpeli, ei mikään wannabe survival horror.
Tarinan loppu oli yllättävä ja pienoinen pettymys, koska olisin halunnut jatkaa pelaamista, mutta jos katsotaan asian valoisaa puolta, nyt ei ainakaan jää Halo 3 hankkimatta. Ja lopputekstien jälkeen tuleva pikku video on varmasti omiaan nostattavamaan mielenkiintoista fan fictionia keskusteluboardeille.
Orin sanoi:Kyseisessä E3-esittelydemossa pyörinyt kenttä eli New Mombasa oli vain pelin esittelykäyttöön, ja kyseistä rataa ei itse pelistä löydy. Sinäänsä sääli.
Olen kyllä onnellinen, että ottivan sen pois - tavallaan. New Mombasa oli liian futuristinen (katsokaa sitä alun Star Wars -maisemaa) ja kolkko. Kentästä on kuitenkin ripoteltu osia sinne tänne. Kokonaisuudessaan peliin on saatu hieman uskottavampi ja orgaanisempi ilme (siis Bungien metalliseinämittapuulla), mikä on kaikkea muuta kuin pahoiteltavaa.
Halo 2:ssa on tosiaan virallisesti 15 yksinpelitehtävää, mutta käytännössä pari näistä on lähes kokonaan pelkkää cutsceneä. Ja miten niin tylsiä sisäkenttiä? Herranjumala niissä on ihan kauhistuttavan klaustrofobinen tunnelma. Kun ei ole ammuksia, kun ei ole raskaita aseita - on vain hirveä lauma kihiseviä vihollisia ja lähes täydellinen pimeys. Argh! Juoksin nuo kentät läpi suojat lähes kokoajan nollilla ja kusi sukassa. Mutta kyllä minä oikeasti nautin enemmän niistä asenteella ja kunnon aseilla rikastetuista kentistä, missä sai runnomalla runnoa porukkaa. Halo 2 on toimiva räiskintäpeli, ei mikään wannabe survival horror.
Tarinan loppu oli yllättävä ja pienoinen pettymys, koska olisin halunnut jatkaa pelaamista, mutta jos katsotaan asian valoisaa puolta, nyt ei ainakaan jää Halo 3 hankkimatta. Ja lopputekstien jälkeen tuleva pikku video on varmasti omiaan nostattavamaan mielenkiintoista fan fictionia keskusteluboardeille.