Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
1. Käytät siis varmasti Xboxia elokuvien katseluun? Jos käytät, pitäisi äänten kyllä kuulua myös peleissä. Samaa optista kaapelia pitkin ääni kulkee molemmissa. Olethan tarkistanut, että Dolby Digital 5.1 -asetus on myös vahvistimesta valittuna (tai vaihtoehtoisesti AUTO, joka valitsee automaattisesti asetuksen äänilähteen mukaan). Kaukaa haettua, mutta mahdollista.Doleful sanoi:No kun minkään pelin kanssa ei toimi DD, mutta leffojen kanssa toimii.
Ja se juuri kun kytken dashboardilta DD:n päälle, ei kuulu laitteista pihaustakaan.
ja sehän ottaa kupoliin.
Arcane sanoi:[edit]Voiko noita optimatch pelejä jotenkin luoda? Minä kun en löydä mitään muita vaihtoehtoja kuin Create party. Vai onko se juuri uuden pelin luominen? Tai siis täh? Olen ihan ulalla tosta Halo 2:n nettipeli systeemistä.
Eli siis miten voi tehdä oman pelin ja olla siellä ite admin, jotta voi päättää kentät ja säännöt?
Ulfast sanoi:Mut oli miul kysyttävääkin eli miten tolla singolla saa lukittua ammuksen kohteeseensa; kun tähtää singolla tulee, että paina "symbolia" niin panos lukittuu. En kuitenkaan saanut selvää napista; miul on pieni telkku tai sit oon vaan sokea
Arcane sanoi:[edit] No tulihan nekin kysymykseni selvityksi, mutta uusia pukkaa:
Voiko noita optimatch pelejä jotenkin luoda? Minä kun en löydä mitään muita vaihtoehtoja kuin Create party. Vai onko se juuri uuden pelin luominen? Tai siis täh? Olen ihan ulalla tosta Halo 2:n nettipeli systeemistä.
Eli siis miten voi tehdä oman pelin ja olla siellä ite admin, jotta voi päättää kentät ja säännöt?
Nisupulla sanoi:Nimenomaan toi Create Party ja olet isäntä talossa.
Nisupulla sanoi:Siis jos halutaan tehdä oma peli ja päättää itse kentät ja säännöt, on valinta create party. Siihen inveitillä muutamat frendit sisään ja loput seuraavat perässä. Hyvin yksinkertaista ja helppoa. Tuskin kuitenkaan kukaan (?) pelaa rankin takia vai pelaako? Lopetettaessa pelaamista voi "hostaaja" siirtää vetovastuun valitsemalleen pelaajalle joka taas vuorollaan päättä kentät ja säännöt.
Nisupulla sanoi:Huomioita 3 tunnin hostaamisen jälkeen.
Live-peli ei lagaa, ei katko yhteyksiä eikä töki mitenkään. Nettikoodi on siis kohdallaan ja kelpaa esimerkiksi muille.
näyttäisi vähän siltä että brute plasma rifle ampuu noita panoksia nopeammin kuin se tavallinen... en mene silti vannomaan, mutta siltä se näyttäisi mun silmään.Arcane sanoi:Kertokaapas joku, että onko Brute Plasma Riflellä ja tavallisella Plasma Riflellä minkäänlaista eroa? Brute on punainen ja ampuu punaisia panoksia, tavallinen on sininen. Ei muuta eroa, vai?
Corca sanoi:1. Käytät siis varmasti Xboxia elokuvien katseluun? Jos käytät, pitäisi äänten kyllä kuulua myös peleissä. Samaa optista kaapelia pitkin ääni kulkee molemmissa. Olethan tarkistanut, että Dolby Digital 5.1 -asetus on myös vahvistimesta valittuna (tai vaihtoehtoisesti AUTO, joka valitsee automaattisesti asetuksen äänilähteen mukaan). Kaukaa haettua, mutta mahdollista.
2. Jos et käytä Xboxia elokuvien katseluun (vaan dvd-soitinta), niin sulla on Xboxin optinen kaapeli kiinnitetty vahvistimeen ja muistat vaihtaa vahvistimesta oikean lähteen Xbox-pelaamista varten?
Vähän oudolta kyllä vaikuttaa, jos näiden tarkistusten jälkeen ei DD ala potkia boxista.
Sarine sanoi:Voi kunpa joku järjestäisi konsolilanit tyyliin Assembly ja MindTrek..