Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2

Vastaus: Halo 2

No kun minkään pelin kanssa ei toimi DD, mutta leffojen kanssa toimii.
Ja se juuri kun kytken dashboardilta DD:n päälle, ei kuulu laitteista pihaustakaan.
ja sehän ottaa kupoliin.
 
Vastaus: Halo 2

Ne kenellä peli jo on, varmaan tietävät meinaako se planeetta siinä tv mainoksen alussa Maata?
Onko jotenkin tyhmä kysymys?
 
Vastaus: Halo 2

Onko muilla ongelmia tallennuksien kanssa, eli välillä kun pelaa peli ei talenna checkpointeja vaan kun kuolen joudun aloittamaan jostain kaukaa :( ? Mutta tämän jälkeen peli seivaa useamman kerran ennen kun tulen paikkaan johon kuolin viimeksi.Tulipas sekavasti selitettyä, mutta mietin vaan onko tähän jotain syytä.
 
Vastaus: Halo 2

Pistetääs tännekkin sama postaus kuin peliplaneettaan:

Kertokaapas joku, että onko Brute Plasma Riflellä ja tavallisella Plasma Riflellä minkäänlaista eroa? Brute on punainen ja ampuu punaisia panoksia, tavallinen on sininen. Ei muuta eroa, vai? o_O

Itse en ole pettynyt juuri mihinkään muuhun, kuin pelin moninpeli valikkoihin ja hieman Live puolen toimivuuteen.

Esim. kesken pelin pelistä ei voi lähteä kuin kirjautumalla Livestä ulos. Voice messageja ei voi lukea kuin etsimällä henkilön, jolta se on tullut. Tällöinkin ne toimivat hieman oudosti, ja en löytänyt kuinka niitä voi poistaa.

Optimatch systeemi on todella paska... onneksi frendi listalta löytyy aina valmiit custom gamet joltain.

-----------------------------------------------------

Splitscreenissä on myös omia ongelmiaan.

1. Profiilin valinnan suorittaminen hidasta, koska sen pystyy tekemään vain yksi kerrallaan.

2. Okei, tiimi valintoja on paljon, mutta peli heittää ruudut päin hevon vittua. Ensimmäisellä kerralla toimi oikein, 1 ja 3 ohjain olivat molemmat vasemmalla puolella ja samassa tiimissä. Näin sen pitäisi toimia, ja ykkösessä se toimi loistavasti. Tokan pelin jälkeen se ei enää onnistunutkaan, vaan sääti aina ruudut ristiin, jolloin yhdellä telkkarilla pelatessa vihollisen ruutuja on mahdoton peittää. Missä ihmeessä lienee vika? Onneksi System-linkillä pelatessa ei ole kyseistä ongelmaa.

3. Wraith ja Scorpion ovat entistä peelompia välineitä. Ennen niistä oli jo riittävästi riesaa. Onneksi ne saa pois, ja onneksi pystyy hakkaamaan porukat ulos niistä.

---------------------------------------

Yksinpeli on ollut tähän asti mahtava. En kyllä ole ehtinyt pelaamaan tokaa kenttää pidemmälle, tällä hetkellä olen siellä jossa saa ensimmäistä kertaa Warthogin ja tulee paljon ghosteja ja muita hommeleita. Co-oppia en ole vielä päässyt testaamaan, kun veli ei ole vielä tullut lomille armeijasta.
 
Vastaus: Halo 2

Peli vaikuttaa ihan jees-räiskinnältä. Tosin Halo ykkönen iski aikoinaan kovempaa; pelit on kehittyny siinä ajassa todella paljon. Vähän häiritsee tuo krafiikan säröily, kun on tottunu taas pelaa pc:llä.

Mut oli miul kysyttävääkin eli miten tolla singolla saa lukittua ammuksen kohteeseensa; kun tähtää singolla tulee, että paina "symbolia" niin panos lukittuu. En kuitenkaan saanut selvää napista; miul on pieni telkku tai sit oon vaan sokea
:eek:
 
Vastaus: Halo 2

Onpa tullut paljon viestejä :) En ole kerinnyt edes ajatella kirjoittamista tänne kun pääsin postista kotia, sen verran loistava peli on taas tehty. Pieni miinus tulee tästä covenant osiosta, en pitänyt paljoakaan, siihen voi vaikuttaa vaikeustaso (heroic) joka teki pelaamisesta välillä piinaa. Kentät ovat hienoja ja suuria, varsinkin kaupunki kentät ovat olleet erittäin mukavaa pelattavaa (toivottavasti niitä tulee vielä lisää). Olen juuri menossa Libraryyn (vasta siellä :( ).

Moninpelistä vielä sen verran, mukavaa se on, hienot ja suuret kentät, mutta kaksinpeliin ne eivät sovellu, ovat liian suuria :) Livessä kun en pääse testaan niin täytyy toivoa että pääsee lanittamaan neljän boxin välillä viimeistään Joulukuuhun mennessä.

Voi kunpa joku järjestäisi konsolilanit tyyliin Assembly ja MindTrek..
 
Vastaus: Halo 2

[edit] No tulihan nekin kysymykseni selvityksi, mutta uusia pukkaa:

Voiko noita optimatch pelejä jotenkin luoda? Minä kun en löydä mitään muita vaihtoehtoja kuin Create party. Vai onko se juuri uuden pelin luominen? Tai siis täh? Olen ihan ulalla tosta Halo 2:n nettipeli systeemistä.

Eli siis miten voi tehdä oman pelin ja olla siellä ite admin, jotta voi päättää kentät ja säännöt?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2

Doleful sanoi:
No kun minkään pelin kanssa ei toimi DD, mutta leffojen kanssa toimii.
Ja se juuri kun kytken dashboardilta DD:n päälle, ei kuulu laitteista pihaustakaan.
ja sehän ottaa kupoliin.
1. Käytät siis varmasti Xboxia elokuvien katseluun? Jos käytät, pitäisi äänten kyllä kuulua myös peleissä. Samaa optista kaapelia pitkin ääni kulkee molemmissa. Olethan tarkistanut, että Dolby Digital 5.1 -asetus on myös vahvistimesta valittuna (tai vaihtoehtoisesti AUTO, joka valitsee automaattisesti asetuksen äänilähteen mukaan). Kaukaa haettua, mutta mahdollista.

2. Jos et käytä Xboxia elokuvien katseluun (vaan dvd-soitinta), niin sulla on Xboxin optinen kaapeli kiinnitetty vahvistimeen ja muistat vaihtaa vahvistimesta oikean lähteen Xbox-pelaamista varten?

Vähän oudolta kyllä vaikuttaa, jos näiden tarkistusten jälkeen ei DD ala potkia boxista.
 
Vastaus: Halo 2

Arcane sanoi:
[edit]Voiko noita optimatch pelejä jotenkin luoda? Minä kun en löydä mitään muita vaihtoehtoja kuin Create party. Vai onko se juuri uuden pelin luominen? Tai siis täh? Olen ihan ulalla tosta Halo 2:n nettipeli systeemistä.

Eli siis miten voi tehdä oman pelin ja olla siellä ite admin, jotta voi päättää kentät ja säännöt?

Nimenomaan toi Create Party ja olet isäntä talossa.
 
Vastaus: Halo 2

Ulfast sanoi:
Mut oli miul kysyttävääkin eli miten tolla singolla saa lukittua ammuksen kohteeseensa; kun tähtää singolla tulee, että paina "symbolia" niin panos lukittuu. En kuitenkaan saanut selvää napista; miul on pieni telkku tai sit oon vaan sokea
:eek:

Painat liipasimen "tuntumaan" jolloin sinko lukittuu kohteeseen ja tämän jälkeen pohjaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2

Arcane sanoi:
[edit] No tulihan nekin kysymykseni selvityksi, mutta uusia pukkaa:

Voiko noita optimatch pelejä jotenkin luoda? Minä kun en löydä mitään muita vaihtoehtoja kuin Create party. Vai onko se juuri uuden pelin luominen? Tai siis täh? Olen ihan ulalla tosta Halo 2:n nettipeli systeemistä.

Eli siis miten voi tehdä oman pelin ja olla siellä ite admin, jotta voi päättää kentät ja säännöt?
Nisupulla sanoi:
Nimenomaan toi Create Party ja olet isäntä talossa.

Valitettavasti Nisupulla johti nyt Arcanea harhaan. Pelissä ei voi luoda MITENKÄÄN omia optimatch-pelejä - ei mitenkään, usko pois. Create Partyllä voi tehdä pelejä, jonne sitten saa asetettua pari kriteeriä, miten peliin pääsee: Open (kaikki kaverilistalla ja kaverin kaverilistalla, jne., olevat pääsee peliisi), Invited (Muistaakseni vain hosti voi kutsua kaverilistaltaan pelaajia peliin, tai sitten kaikki voi kutsua, evt.) ja Closed (kukaan ei pääse peliin, paitsi ne jotka ovat jo sisällä). Todella ärsyttävää, ettei pelaaja pääse itse vaikuttamaan mitenkään, mihin peliin serverit heittävät.
 
Vastaus: Halo 2

Siis jos halutaan tehdä oma peli ja päättää itse kentät ja säännöt, on valinta create party. Siihen inveitillä muutamat frendit sisään ja loput seuraavat perässä. Hyvin yksinkertaista ja helppoa. Tuskin kuitenkaan kukaan (?) pelaa rankin takia vai pelaako? Lopetettaessa pelaamista voi "hostaaja" siirtää vetovastuun valitsemalleen pelaajalle joka taas vuorollaan päättä kentät ja säännöt.

Eli siis miten voi tehdä oman pelin ja olla siellä ite admin, jotta voi päättää kentät ja säännöt?
 
Vastaus: Halo 2

Nisupulla sanoi:
Siis jos halutaan tehdä oma peli ja päättää itse kentät ja säännöt, on valinta create party. Siihen inveitillä muutamat frendit sisään ja loput seuraavat perässä. Hyvin yksinkertaista ja helppoa. Tuskin kuitenkaan kukaan (?) pelaa rankin takia vai pelaako? Lopetettaessa pelaamista voi "hostaaja" siirtää vetovastuun valitsemalleen pelaajalle joka taas vuorollaan päättä kentät ja säännöt.

Näinhän se käy, mutta silti hankala ja turhauttava, jos kukaan ei halua liittyä peliin - mistäs sitten revit pelaajia.
 
Vastaus: Halo 2

Huomioita 3 tunnin hostaamisen jälkeen.

Live-peli ei lagaa, ei katko yhteyksiä eikä töki mitenkään. Nettikoodi on siis kohdallaan ja kelpaa esimerkiksi muille.

Suosituimmat pelimuodot olivat slayer, capture the flag ja assault. Myös King of the Hill oli hauskaa. Vaikka ruudulla hääri noin 16 pelaajaa, osa jalan ja osa ilmassa - ei mitään tökkimistä havainnut missään vaiheessa. Näitä kaikkia 2- tai 3-tiimin voimin. Mielummin tiimeissä kuin kaikki kaikkia vastaan, vaikka se pelkkä slayerkin on nannaa ainakin kerran illassa :)

Vielä tässä vaiheessa kun peli on uusi ja uusia pelaajia tulee läjittäin on peli ajoittain kaaottaista. Selvästi osa pelaajista allekirjoittanut mukaanlukien, on täysin ulkona ainakin erän alussa missä mennään. Luulen pelin luonteen muuttuvat selvästi kun peli tulee tutummaksi suuremmalle osalle porukasta.

Hostaajalle tämä on unelma, häärit kaikkien säätöjen takana suvereenisti ja porukat ei itke lagista :)
 
Vastaus: Halo 2

Nisupulla sanoi:
Huomioita 3 tunnin hostaamisen jälkeen.

Live-peli ei lagaa, ei katko yhteyksiä eikä töki mitenkään. Nettikoodi on siis kohdallaan ja kelpaa esimerkiksi muille.

Jos hostaa Partyä Suomalaisille, niin olisi kyllä aivan käsittämätöntä jos lagaisi. Harmi vain, että peli lagaa toisinaan Big Team Battlessa täydellä 16-pelaajan setillä, jos pelaajat on sieltä täältä ja tähänhän ei itse pysty vaikuttamaan mitenkään. Ihan jees nettikoodi, mutta on sitä parempiakin tullut vastaan - esim. MotoGP:t, joissa lagia ei saanut 256/256:llakaan (jos oli kohtuullinen pelaajamäärä).
 
Vastaus: Halo 2

joo... äsken pääsin läpi tolla heroicilla ja täytyy kyllä sanoa, että aivan loistavasta pelistä on tosiaankin kyse. ja ihmisen, muistakaa kun olette päässeet läpi niin kattokaa ihmeessä ne lopputekstit (ite tuppaan aina tässä vaiheessa tyrkkäämään koneen kiinni) koska niiden jälkeen tulee vielä yks video... tai no ainakin heroicilla tuli. ja sitten...
Arcane sanoi:
Kertokaapas joku, että onko Brute Plasma Riflellä ja tavallisella Plasma Riflellä minkäänlaista eroa? Brute on punainen ja ampuu punaisia panoksia, tavallinen on sininen. Ei muuta eroa, vai? o_O
näyttäisi vähän siltä että brute plasma rifle ampuu noita panoksia nopeammin kuin se tavallinen... en mene silti vannomaan, mutta siltä se näyttäisi mun silmään.

liveen pääsen luultavimmin viikonlopun aikana... mut tapaatte nimellä Herkkusieni (pelasin joskus keväällä sen kaks kuukautta nimimerkillä Sieni)
 
Vastaus: Halo 2

Loistava peli kyllä, ei voi muuta sanoa! Saako tähän muuten sen 4-peli co-opin? Olisi ihan mukava lisä.
 
Vastaus: Halo 2

Corca sanoi:
1. Käytät siis varmasti Xboxia elokuvien katseluun? Jos käytät, pitäisi äänten kyllä kuulua myös peleissä. Samaa optista kaapelia pitkin ääni kulkee molemmissa. Olethan tarkistanut, että Dolby Digital 5.1 -asetus on myös vahvistimesta valittuna (tai vaihtoehtoisesti AUTO, joka valitsee automaattisesti asetuksen äänilähteen mukaan). Kaukaa haettua, mutta mahdollista.

2. Jos et käytä Xboxia elokuvien katseluun (vaan dvd-soitinta), niin sulla on Xboxin optinen kaapeli kiinnitetty vahvistimeen ja muistat vaihtaa vahvistimesta oikean lähteen Xbox-pelaamista varten?

Vähän oudolta kyllä vaikuttaa, jos näiden tarkistusten jälkeen ei DD ala potkia boxista.

Siis kyllä, jossain aiemmassa viestissä mainitsin että kaikki on kunnossa, optiset sun muut.. Tietenkään en normisti katso elokuvia boxin kautta, mutta olen testannut elokuvilla boxissa ääniä ja kun elokuvasta esim xXx laittaa 5.1 DD:n päälle, vahvistimeenkin tulee näyttöön ilmoitus että DD on päällä ja hyvin potkii, äänet kuuluu ja muuten. MUTTA MIKSEI TOIMI PELEISSÄ?!?! :(
Tulee vain totaali hiljaisuus, ei edes telkkarin kautta kuule silloin ääntä...
Pakko siis ottaa dashboardilta DD pois päältä ja itkeä. Tosin potkii äänet silti, mutta ois DD herkku sitten sitä jotain... Voisko olla mahdollista että o joku bugi, kuitenkin boxi edelleen ostettu siitä ensimmäisestä erästä mitä suomessa myytiin ja kone ei ole edes huollossa käynyt...
 
Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
Voi kunpa joku järjestäisi konsolilanit tyyliin Assembly ja MindTrek..

Mikä estää osallistumasta näihin pelkkä konsoli kainalossa? :) Kesällä vedettiin pleikkarilla ja äxboksilla kolme päivää Assemblyillä. Konsolilaneille olisi tilausta jos vain löytyisi sopivan raamikkaat järjestäjät ja tilat.
 
Vastaus: Halo 2

Meinaakohan ne julkaistu tohon kampanjaan Liven kautta maksullisia jatko-episodeja, se olisi varmaan ihan hyvää bisnestä, vai joutuukohan tolle oikeasti odottelemaan jatkoa taas jotain 3-vuotta.
 
Ylös Bottom