Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eiih.... Ajattelin mennä heti aamusta kärkkymään itelleni Johnsonia, mutta tämä tarkoittaa että ilta saattaisi olla parempi. Prkl mitä säätöä.Kävin tänään tuolta lähimmästä GameStopista kyselemässä mm. Johnsonin kohtaloa ja oli myyjilläkin pieni paniikki päällä, kun peli julkaistaan huomenna ja ilmeisesti mihinkään GameStoppeihin ei ole vielä saatu Johnsoneita tai muutakaan ennakkovaraus sälää. Ja jos alle tunti sitten tilanne oli tämä, niin on suuri ihme jos se muuttuu huomisaamuun mennessä.. valitettavasti.
Grafiikoissa en itse huomannut ollenkaan parannusta Halo3:een verrattuna. Eikös tässä jotain ulkonäöllisiä parannuksia kuitenkin pitänyt olla? Vai olenko vaan niin puusilmä etten sitä tajunnut?
Netissä liikkuu asiasta vähän ristiriitaista tietoa, joten kysytäänpä täällä.
Onko peli PEGI +16?
Tilasin VPD:stä, eikä näytä siltä että minulle tai kellekkään muulle sieltä tilaaneille olisi tullut sähköpostia johnsonista ja latauskoodista(vaikka saattaahan se viesti ehkä vielä tänään ehtiä, jos nyt aikovat edes lähettää.).
Onkohan mahdollista, että se tulee postipaketissa tai pelin kotelossa sitten kun se huomenna tulloo?![]()
Joissakin arvosteluissa tämä hintalappu tuodaan varsin selvästi esille, esimerkiksi Eurogamerin revikan lopussa...
Jos kuitenkin napsisimme Halo 3:sta sen (melkein) kaikkien vihaaman Cortana-tason pois, lyhenisi kampanja vastaamaan ODST:n yksinpelikokemusta.
Tuohan nyt on niin subjektiivista kuin olla voi. Minun ja hyvin, hyvin monen muun mielestä Halo on aina näyttänyt suunnan FPS-peleissä, aina Combat Evolvedista lähtien.
Muut pelit kuten mainitsemasi Killzone 2 ja Modern Warfare eivät juuri ole muuta tehneet, kuin käyttäneet hyvin samaa reseptiä jonka Halo on osoittanut ja keskittäen huomionsa meiningin entistä komeammaksi tekemiseen. Mikähän ei sinänsä ole huono asia, mutta ei ainakaan nosta pelejä Halon yläpuolelle.
Modern Warfaresta minulla onkin oikein erityiset mielipiteet, mutta en niitä rupea tilittämään nyt. Tulee taas kourallinen käyttäjiä haukkumaan mua trolliksi.
Ja mitä Haloon tulee nykyään, kyllä, on se mielestäni edelleen FPS-pelien mestari. Ei se "ainoa ja oikea", mutta paras.
Jep, subjektiivista toki ja kaikilla ovat omat suosikkinsa. Varmasti Halot tulevat aina olemaan yksi FPS-genren merkkipaaluista, sitä ei varmaan kiistä kukaan.
"Mestarilla" tavallaan tarkoitan aina sitä "viimeisintä" todella kovaa ja suosittua FPS-peliä. Kyllä Halo 3:n jälkeen on nyt tullut jo muitakin (olisin aika huolestunut jos ei) ja monille "kingi" on "Call of Duty 4: Modern Warfare" (ja mulle "king" on KZ2). Mutta mielipiteitä, mielipiteitä..
Arvosana spoilattuna:Halo is all about these epic, flowing battles and ODST has some of the series’ most jaw-dropping. It may be the shortest Halo game – it takes a little over six hours to finish on Heroic difficulty – but that time is spent in one of the richest and, most surprisingly, varied campaigns so far.
Edge:n erittäin positiivinen arvostelu pelistä. Tämä arvostelu on ehdottomasti lukemisen arvoinen ja ehdottomasti yksi parhaiten kirjoitettu arvostelu ODST:stä; lyhyt & ytimekäs.
Arvosana spoilattuna:
Edge: [9]
Katsos vielä, ettei he lähetä oikeaa Johnssonia pistää sinut vangiksi.No nytpä Konsolinet vasta repäisi. Lähettivät Johnson-koodin, vaikka olen perunut tilauksen sinne. >.
Tosin rahoja eivät ole vielä palauttaneet vaikka kolme viikkoa on jo tilauksen perumisesta mennyt. Joudun siis pitämään Johnsonia panttivankina.