Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voit mennä baariin hajoilemaan kun peli osoittautuikin flopiksi?uGGo sanoi:Ihanaa kun ilmestyy 18v syntymäpäivänä
Sillonhan sitä just ehtii hakkamaan. Vai haitko tässä edes mitään ironiaa?olge sanoi:Ihanaa kun ilmestyy koeviikolla
Killi sanoi:
kovaydin sanoi:Kokeilin sillon sitä MP Betaa ja oon katellu kaikki mahdolliset trailerit ja yrittänyt lukea pelistä mahd paljon juttuja mut en ole käsittäny miks hemmetis tätä odotetaa ku jeeksuksen uutta tulemista? Kaiken näkemän/kuuleman perusteella täähä on vittu sama ku Halo 2 uudella juonella ja isoimmilla resoluutioilla.... wtf... ei ymmärrä. Pikkasen alkanu vituttaa kattoo ku joka puolel hypetetään ja itse peli vaikuttaa keskinkertaiselta putkijuoksulta.
Noh odotetaa nyt julkasua... ehkä se on kaiken sen hypen arvosta tai sit ei.
kovaydin sanoi:Kokeilin sillon sitä MP Betaa ja oon katellu kaikki mahdolliset trailerit ja yrittänyt lukea pelistä mahd paljon juttuja mut en ole käsittäny miks hemmetis tätä odotetaa ku jeeksuksen uutta tulemista? Kaiken näkemän/kuuleman perusteella täähä on vittu sama ku Halo 2 uudella juonella ja isoimmilla resoluutioilla.... wtf... ei ymmärrä. Pikkasen alkanu vituttaa kattoo ku joka puolel hypetetään ja itse peli vaikuttaa keskinkertaiselta putkijuoksulta.
Noh odotetaa nyt julkasua... ehkä se on kaiken sen hypen arvosta tai sit ei.
Scatterbrain XO sanoi:Lisäksi omasta kommentista Halo 2 uudella juonella kertoo tietämyksestäsi paljon. Tämä päätää juonen, joka alkoi Halo 1:ssä.
hide sanoi:Myös jokainen peli on enemmän tai vähemmän putkijuoksua, toiset vain peittelevät putkimaisuutta ns. visuaalisella vapaudella (Oblivion). Ihme porua porukoilta, ja kenen idea oli pitää "putkimaisuutta" tai "skriptattuja tapahtumia" pahana asiana? Toki se saattaa nakertaa uudelleenpeluuarvoa, mutta eikös toiminta-/räiskintäpeleissä ole kuitenkin kyse tilanteen fiiliksestä ja toiminnan jouhevuudesta?
LOLkovaydin sanoi:neutrooni apinoitten sisällis sodasta.
kovaydin sanoi:Sanoinko, että putkijuoksuissa ois jotain vikaa? Onhan niitä paljonki hyviä rännijuoksuja, mutta tää Halo 3 kaiken previikan perusteella vaikuttaa semmoselta keskinkertaiselta. Varmasti hyvä niille Halo faneille ketkä haluu nähdä miten tarina päättyy... noh mitäpä mä tässä vielä tuomitsemaan. Odotellaa sitä julkasua ja katotaa mitä paketti pitää sisällään.
kovaydin sanoi:Hehehe...halo 3... repesin. Keskiverto putkijuoksua pahimmillaan. Peli minkä ainoa kova uus juttu on 4 pelaajan coop. Noh kaippa sitä voi syödä paskaa vaikka ois oikeetaki ruokaa tarjolla
kovaydin sanoi:No shit?? No sithä tän on pakko olla paras peli ikinä. Luulin et tää kolmonen kertois neutrooni apinoitten sisällis sodasta.
Imagine you just procured, quite illegally, a copy of Halo 3 before the release date. Now, considering this is the biggest franchise the Xbox 360 has, and Microsoft is a company that does not mess around when it comes to monitoring its customers and punishing all who betray it, what would be the first thing you do? Would you, say, take it online for everybody in the whole bloody world to see how illegal you're being!? Apparently that's what these utter morons did.
The fools didn't even figure out what was wrong until one of them actually COMPLAINED about the banning, compounding the stupidiocy of the situation and bringing a whole new level of retarded to the table.
XRay sanoi:Innokas Halo 3-fanittaminen johti pitkiin banneihin Xbox Livestä...31.12.9999 saakka:
http://www.destructoid.com/halo-3-thief-gets-banned-from-live-until-the-year-9999-42820.phtml
Pari kuvaa: http://homicidalinsomniac.blogspot.com/2007/09/guy-plays-halo-3-and-gets-banned-for.html
TeRm0z sanoi:Hieman offtopiccia, mutta mites tuon jätkän Gamerscoret: 61700!! - ei taida olla uhan puhtaita jauhoja pussissa muutenkaan..