Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Tässä kuussa se siis tapahtuu - peli, jota odotan yli kaiken, saa julkaisunsa. Olen jo yhden kaverini kanssa suunnitellut, että pelaamme kamppanjan läpi cooperativella. Can't wait! :)
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Pjerse. Julkaisupäivästä seuraavana päivänä olis kutsunnat klo. 10.00. :( Ne on vielä eri paikkakunnalla missä satun tällä hetkellä asumaan opiskelun takia. Ei mahda mitään. Lintsaan keskiviikon ja paukutan peliä aamusta asti :) Legendary Edition on tulossa Konsolinetiltä, olin kuulemma ensimmäisiö varaajia (23.5.).

Toivottavasti Betasta oli oikeasti apua nettikoodin viilauksessa. 8v8 matsit Sandtrapissa. Aah! En malta odottaa :D
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Kokeilin sillon sitä MP Betaa ja oon katellu kaikki mahdolliset trailerit ja yrittänyt lukea pelistä mahd paljon juttuja mut en ole käsittäny miks hemmetis tätä odotetaa ku jeeksuksen uutta tulemista? Kaiken näkemän/kuuleman perusteella täähä on vittu sama ku Halo 2 uudella juonella ja isoimmilla resoluutioilla.... wtf... ei ymmärrä. Pikkasen alkanu vituttaa kattoo ku joka puolel hypetetään ja itse peli vaikuttaa keskinkertaiselta putkijuoksulta.

Noh odotetaa nyt julkasua... ehkä se on kaiken sen hypen arvosta tai sit ei.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

kovaydin sanoi:
Kokeilin sillon sitä MP Betaa ja oon katellu kaikki mahdolliset trailerit ja yrittänyt lukea pelistä mahd paljon juttuja mut en ole käsittäny miks hemmetis tätä odotetaa ku jeeksuksen uutta tulemista? Kaiken näkemän/kuuleman perusteella täähä on vittu sama ku Halo 2 uudella juonella ja isoimmilla resoluutioilla.... wtf... ei ymmärrä. Pikkasen alkanu vituttaa kattoo ku joka puolel hypetetään ja itse peli vaikuttaa keskinkertaiselta putkijuoksulta.

Noh odotetaa nyt julkasua... ehkä se on kaiken sen hypen arvosta tai sit ei.

Jos ei sulle maistu niin ei maistu. Vai tunnetko olevasi jotenkin huonompi yksilö, kun et tajua miksi miljoonaa muuta tämä kiinnostaa enemmän jeesuksen toinen tuleminen? Lisäksi omasta kommentista Halo 2 uudella juonella kertoo tietämyksestäsi paljon. Tämä päätää juonen, joka alkoi Halo 1:ssä.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

kovaydin sanoi:
Kokeilin sillon sitä MP Betaa ja oon katellu kaikki mahdolliset trailerit ja yrittänyt lukea pelistä mahd paljon juttuja mut en ole käsittäny miks hemmetis tätä odotetaa ku jeeksuksen uutta tulemista? Kaiken näkemän/kuuleman perusteella täähä on vittu sama ku Halo 2 uudella juonella ja isoimmilla resoluutioilla.... wtf... ei ymmärrä. Pikkasen alkanu vituttaa kattoo ku joka puolel hypetetään ja itse peli vaikuttaa keskinkertaiselta putkijuoksulta.

Noh odotetaa nyt julkasua... ehkä se on kaiken sen hypen arvosta tai sit ei.

Samaa "täähän on sama ku edellinen" -periaatetta voisi soveltaa suurinpiirtein jokaikiseen sarjaan, joten siltä "väitteeltä" vähän niinkuin katoaa pohja. Myös jokainen peli on enemmän tai vähemmän putkijuoksua, toiset vain peittelevät putkimaisuutta ns. visuaalisella vapaudella (Oblivion). Ihme porua porukoilta, ja kenen idea oli pitää "putkimaisuutta" tai "skriptattuja tapahtumia" pahana asiana? Toki se saattaa nakertaa uudelleenpeluuarvoa, mutta eikös toiminta-/räiskintäpeleissä ole kuitenkin kyse tilanteen fiiliksestä ja toiminnan jouhevuudesta?
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Scatterbrain XO sanoi:
Lisäksi omasta kommentista Halo 2 uudella juonella kertoo tietämyksestäsi paljon. Tämä päätää juonen, joka alkoi Halo 1:ssä.

No shit?? No sithä tän on pakko olla paras peli ikinä. Luulin et tää kolmonen kertois neutrooni apinoitten sisällis sodasta.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

hide sanoi:
Myös jokainen peli on enemmän tai vähemmän putkijuoksua, toiset vain peittelevät putkimaisuutta ns. visuaalisella vapaudella (Oblivion). Ihme porua porukoilta, ja kenen idea oli pitää "putkimaisuutta" tai "skriptattuja tapahtumia" pahana asiana? Toki se saattaa nakertaa uudelleenpeluuarvoa, mutta eikös toiminta-/räiskintäpeleissä ole kuitenkin kyse tilanteen fiiliksestä ja toiminnan jouhevuudesta?

Sanoinko, että putkijuoksuissa ois jotain vikaa? Onhan niitä paljonki hyviä rännijuoksuja, mutta tää Halo 3 kaiken previikan perusteella vaikuttaa semmoselta keskinkertaiselta. Varmasti hyvä niille Halo faneille ketkä haluu nähdä miten tarina päättyy... noh mitäpä mä tässä vielä tuomitsemaan. Odotellaa sitä julkasua ja katotaa mitä paketti pitää sisällään.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

kovaydin sanoi:
neutrooni apinoitten sisällis sodasta.
LOL

Itse aiheesta sen verran voisin nyt myös heittää, että viimeisimmät videot kampanjasta ovat mielestäni hieman auttaneet epäilyihin, joita pelin ylle on langetettu mm. moninpelibetan vuoksi. Videoiden perusteella graafisesti peli näyttää oikein mukiinmenevältä eikä jää jalkoihin tämänhetkisten graafisten tykitysten kanssa. Ja sehän riittää jos muut ominaisuudet pelissä ovat kohdallaan. Halon maailmaan en ole tutustunut paljoa koska uusi boksi on ensimmäiseni, joten suurimmat odotukset minulla on moninpelin ja co-opin suhteen.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Halo 1 oli kyllä mahtava peli, mut toi Halo 2 jätti kylmäksi: neljännestä kentästä eteenpäin peli muuttu aika tylsäksi, huomasi selvästi että Bungiella ei ollu aikaa viilata peliänsä. PvP:ssä tämä ei ehkä haitannu, mutta ammuksia ei meinannu koskaan olla tarpeeksi mukana. En ymmärrä miksi Bungie pudotti maksimi ammus määrää ensimmäisestä Halosta. Lisäksi oli naurettavaa että normi ihminen kesti enempi osumaa kuin taistelupuvussa häärivä 500 kiloinen Master Chief, heti kun suojat lähti niin pari osumaa ja henki pois. Oli kiva idea, mutta sitä ei oikein sovellettu muihin kuin Master Chiefiin ja Arbiteriin.

Noh kolmas kerta toden sanoo kait :)
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

kovaydin sanoi:
Sanoinko, että putkijuoksuissa ois jotain vikaa? Onhan niitä paljonki hyviä rännijuoksuja, mutta tää Halo 3 kaiken previikan perusteella vaikuttaa semmoselta keskinkertaiselta. Varmasti hyvä niille Halo faneille ketkä haluu nähdä miten tarina päättyy... noh mitäpä mä tässä vielä tuomitsemaan. Odotellaa sitä julkasua ja katotaa mitä paketti pitää sisällään.

No perustele nyt ihmeessä vähän, mikä siitä tekee keskinkertaisen? Aika radikaalia tulla heittämään läppää keskiverto-putkijuoksusta tässä vaiheessa kun peliä ei ole vielä julkaistu. Ja mikäs se sun live gamertagi olikaan niin voidaan käydä vähän katselemassa tilastoja bungienetistä, että kuinka paljon tulikaan pelattua multiplayeria.. Riitaa sinä tulit haastamaan etkä mitään muuta kun sananvalintojasi katsoo:

Kovaydin at Bioshock ketjussa:

kovaydin sanoi:
Hehehe...halo 3... repesin. Keskiverto putkijuoksua pahimmillaan. Peli minkä ainoa kova uus juttu on 4 pelaajan coop. Noh kaippa sitä voi syödä paskaa vaikka ois oikeetaki ruokaa tarjolla
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

AAAhhh.... Legendary edition saatu onneks jo varattua kun paikallinen pelejä myyvä liike saa sitä sittenkin. :p:p Toivottavasti paketti on nyt sen 120e arvonen!!
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

kovaydin sanoi:
No shit?? No sithä tän on pakko olla paras peli ikinä. Luulin et tää kolmonen kertois neutrooni apinoitten sisällis sodasta.

Uskottavuutta lisäisi, jos ensin opettelisit yhdyssanat ja muutoinkin hieman edes yrittäisit. Mitä jos jättäisit ketjun niille, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Halosta?
Henk. koht alkaa tuntumaan siltä, että Syyskuun lopulla alkaa todella sapettamaan XO:n myynti kunhan tätä pääsee koittamaan. Noh, onneksi kaupasta saa uusia.. :p
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Innokas Halo 3-fanittaminen johti pitkiin banneihin Xbox Livestä...31.12.9999 saakka:

http://www.destructoid.com/halo-3-thief-gets-banned-from-live-until-the-year-9999-42820.phtml
Imagine you just procured, quite illegally, a copy of Halo 3 before the release date. Now, considering this is the biggest franchise the Xbox 360 has, and Microsoft is a company that does not mess around when it comes to monitoring its customers and punishing all who betray it, what would be the first thing you do? Would you, say, take it online for everybody in the whole bloody world to see how illegal you're being!? Apparently that's what these utter morons did.

The fools didn't even figure out what was wrong until one of them actually COMPLAINED about the banning, compounding the stupidiocy of the situation and bringing a whole new level of retarded to the table.
:D

Pari kuvaa: http://homicidalinsomniac.blogspot.com/2007/09/guy-plays-halo-3-and-gets-banned-for.html
 
Ylös Bottom