Vastaus: Halo 3
Kaksi ekaa kenttää pelattu läpi co-operativella Legendarylla. Pitihän se heti aloittaa vaikeimmalla.
Pettynyt olen:
-Muutaman aseen nykyiset muodot. Pistooli ja haulikko lähinnä. Haulikon teho ainakin yksinpelissä ihan liian alhainen, pistooli ei vain muuten tuntunut kivalta. Brute spiker tuntui myös suhteellisen turhakkeelta. Myös SMG on yhä sama vanha räpätin.
-Muutamat viholliset. Brutet ovat hieman tylsempiä vastuksia verrattuna ykkösen eliitteihin. Samoin ne lentävät kärpäset ovat jotain, jotka olisivat vaan saaneet jäädä pois.
-Toka kenttä... Yffff, aivan kauhea. Ei se nyt mikään totaalisen huono ollut, mutta lähenteli omalla asteikollani ensimmäisen Halon Libraryn tai toisen Halon ensimmäisten Arbiter -kenttien tasoa. Uskomatonta putkijuoksua. ARGH.
-Televisiomme ei sitten millään halua skaalata peliä kokoruudulle. Eikä sitä voi edes venyttää koko ruudulle.
Näistä olen kiitollinen:
-Co-opin pistelaskusysteemi. Tuo mukavaa lisää, kun napsii pisteitä toisen edestä ja ison läjän tappaessa ropisee komea pisterivi.
-Parin aseen nykyiset versiot. Assault rifle, luojan kiitos, toitte sen takaisin! Eikä sitä ole pilattu, vaan ase on itseasiassa hyvä. SMG:n ei tehnyt enää mieli koskea pitkällä tikullakaan tämän käteen saatuani. Samoin Needlerin taso on palannut takaisin ykköseen, jossa se etenkin legendarylla oli ehdottomasti pelin murhaavin ase.
-Uudet käyttöesineet. Oikeasti ihan hyvää tavaraa ja käyttökelpoisia, vaikkakin muutaman käyttötarkoitus jäi toistaiseksi itselleni hämäräksi.
-Uudet näppäinasettelut myös ovat mukavat, vaikkakin sormet hakeutuvat yhä X-napille asetta vaihdettaessa tai autoon noustessa.
-Ensimmäinen kenttä. Toi mieleen ensimmäisen Halon kuudennen kentän, joskin valoisampana ja tylsät sisäalueet jätettiin pois.