Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Kyllähän tuosta videosta uutta infoa saa, jos vain jaksaa katsoa tarkasti ja kuunnella tarkasti ;) Olihan helvetin eeppinen 60 sekuntia.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Minusta tuo traileri tuntui lyhyemmältä kun 60 sekuntia ja kun se loppui, oli sellainen ".....:eek: ...." -olo hyvässä mielessä. Vähän kun kuuntelee jotain hyvää biisiä ja se loppuu, niin ärsyttää ja sitä haluaa heti lisää.... Ja tuntuu että se loppui liian pian.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Scatterbrain XO sanoi:
Minusta tuo traileri tuntui lyhyemmältä kun 60 sekuntia ja kun se loppui, oli sellainen ".....:eek: ...." -olo hyvässä mielessä. Vähän kun kuuntelee jotain hyvää biisiä ja se loppuu, niin ärsyttää ja sitä haluaa heti lisää.... Ja tuntuu että se loppui liian pian.

NOKO SE EI OLLU Q 59 SEKKAAA!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

gefilus A sanoi:
NOKO SE EI OLLU Q 59 SEKKAAA!!!!!!!!!!!!!1111111111111111

Enpä tiedä kun en kellolla aikaa ottanut, mutta tuntui enemmän joltain 10 sekunnilta. Olin niin HALTIOISSANI koko trailerin ajan, että aika-avaruus ympärilläni vääristyi ja siirryin nirvanaan.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

NO HUH! Olipa huikea traileri. Alkukin oli mukavan erilainen mitä yleensä trailereissa nähdään.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Jees, nyt varmistui oma paikkani parin kuukauden päästä alkavaan betatestiin. Microsoft jakelee näköjään 100kpl betapaikkoja kaikille suomalaisille pelisivustoille (varmaan samat jotka mukana NXL-liigassa). Luultavasti täälläkin on kohta jaossa niitä.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Hmm... Aika surkea traileri... Edellisen olen katsonut vähintään 15 kertaa völyymit kaakossa ja se vaan paranee kerta toisen jälkeen.

EDIT: Ohhoh tiong:eek:
Pakko päästä itsekkin tuonne mukaan:D
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Pibe sanoi:
Hmm... Aika surkea traileri... Edellisen olen katsonut vähintään 15 kertaa völyymit kaakossa ja se vaan paranee kerta toisen jälkeen.

EDIT: Ohhoh tiong:eek:
Pakko päästä itsekkin tuonne mukaan:D


Jep, täysin samaa mieltä. En pysty ymmärtämään miksi porukka on kyseisestä trailerista niin innostunut. Noh, makuja on tietenkin monenlaisia. Meikäläinen tykkäsi myös paljon enemmän tosta edellisestä pätkästä.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

tiong sanoi:
Jees, nyt varmistui oma paikkani parin kuukauden päästä alkavaan betatestiin. Microsoft jakelee näköjään 100kpl betapaikkoja kaikille suomalaisille pelisivustoille (varmaan samat jotka mukana NXL-liigassa). Luultavasti täälläkin on kohta jaossa niitä.

Se on kyllä narun ja jakkaran paikka, jossei pääse mukaan.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Paavi sanoi:
Se on kyllä narun ja jakkaran paikka, jossei pääse mukaan.

eDomessa ja Livegamersissa on ainakin 100kpl betapaikkoja jaossa kummassakin. eDomessa puhdas arvonta ja Livegamersissa kait jotain tietokilpailun tyyppistä. Itse pääsin ns. "jonon ohi" eDomen NXL-joukkueen kapteenina.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

tiong sanoi:
eDomessa ja Livegamersissa on ainakin 100kpl betapaikkoja jaossa kummassakin. eDomessa puhdas arvonta ja Livegamersissa kait jotain tietokilpailun tyyppistä. Itse pääsin ns. "jonon ohi" eDomen NXL-joukkueen kapteenina.

Näin olen havainnoinut. Valitettavasti KonsoliFINille moisia paikkoja ei ole vielä ainakaan jaettu, mutta ainahan sitä voi toivoa. Pakko tuohon on kuitenkin päästä osalliseksi. Pakko!
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Yllättävän hieno tuo uusin traileri. Varsinkin se kohtaus missä räjähtää (ja jytinällä räjähtääkin) kun se "yö" muuttuu päiväksi. Hieno tuollainen kikka. En tosin ymmärtänyt et mikä pointti on heittää kranua maahan ja pistää suojakenttää ympärilleen, mutta.. ei kai se Master Chiefin kyseessä olekaan olennaista. Se on vaan äijä ja tekee just niin miten haluaa. Ihan tyylikäs.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Onhan tuo melkoisen tyylikäs traileri. Saisi kyllä kestää puolisen minuuttia pidempään.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Itsellä nuo Halo 1 ja 2 on mennyt aivan ohi, koska tutustuin mikkisoftan ja xboxin ihmeelliseen maailmaan vasta tänä kesänä Xbox360 myötä. Ja ennen en ole hirveästi noista surrealistista "avaruusräiskinnöistä" (ei tarvitse vetää kasveja nenään jos kategoriointini ei osunut oikeaan) ole ennen kovasti välittänyt, mutta mitä nyt olen seurannut Halo 3 hypetystä, niin täytyy sanoa että on oikeasti saanut kiinnostukseni heräämään. Taitaa joutua vaikka ihan kokeilun vuoksi hankkimaan pelin sitten hamassa tulevaisuudessa kun kauppoihin ilmestyy.
Etenkin tuo mainos/traileri näytti siistiltä ja jäi semmonen "mitä täällä tapahtuu?" -fiilis käteen. Mutta itse jään todellakin odottamaan kyseistä peliä suurella mielenkiinnolla.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Yksi Livegamerisssa pyörivä kaveri pääsi tuohon betatestiin mukaan. Pitääkin käydä joku päivä testaamassa :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

En vain suostu hyväksymään julkista betaa. Kamalaa spoilausta. Perkeleet.
 
Ylös Bottom