Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

Hyvä kysymys mulla on nimittäin toinenkin konsoli, mutta en millään muista kummalle konsolille tuon alkuperäisesti latasin. Pitää kokeilla ladata tuo legendary uudestaan ja jos se ei toimi niin sitten täytyy koittaa tuota DRM toolia.

Edit: Nyt toimii nuo Legendary mapit tein tuon DRM hommelin, mutta siltikään nuo Legendary mapit eivät näkyneet itsellä custom games kohdassa ennen kuin olin pelannut yhden Social Team DLC:n.
Juu, tuo Halon DLC on joskus vekkulia. Kun kerran saa toimimaan, niin sitten pitäis kyllä pelittää jatkossakin.

Nuo boksin DRM-säännöthän menevät sillä lailla, että sillä konsolilla, jolla sisältö on ladattu, sisältö toimii kaikilla profiileilla. Muulla konsolilla sisältö toimii vain sillä profiililla, jota käytettiin sisällön lataamiseen, ja tällöinkin pitää olla yhteydessä verkkoon. DRM Toolilla voi vaihtaa ladattujen tuotteiden lisenssit konsolista toiseen (jolloin niitä pystyy käyttämään kaikilla profiileilla), mutta tämän voi tehdä vain kerran vuodessa, ja lisenssi voi olla kerrallaan vain yhdessä konsolissa. Jos konsoli vaihtuu korjauksessa, niin lisenssit vaihdetaan automaattisesti uuteen konsoliin.

Offaria, mutta selventävät ehkä asiaa.
 
Vastaus: Halo 3

Bungie.netin Render to Video -ominaisuus on edennyt betaan. Betaan osallistuvat voivat siis kääntää klippejään videoiksi, joita myös muut jäsenet voivat katsoa jo sivuilta: Bungie.net : Halo 3 Community Files

Varsin näppärältä vaikuttaa. Videon voi myös ladata koneelleen.
 
Vastaus: Halo 3

Bungie.netin Render to Video -ominaisuus on edennyt betaan. Betaan osallistuvat voivat siis kääntää klippejään videoiksi, joita myös muut jäsenet voivat katsoa jo sivuilta: Bungie.net : Halo 3 Community Files

Varsin näppärältä vaikuttaa. Videon voi myös ladata koneelleen.
Näppärää toki, mutta itse käsitin tuon ominaisuuden melko hinnakkaaksi sitten kun päästään itse asiaan. Tietenkään katsominen ei maksa mitään, mutta itse uppaaminen on suuren rahamäärän takana.
 
Vastaus: Halo 3

Kavereiden kanssa vedettiin Annual-saavutussetti läpi tuossa illalla, kesti taas melko kauan, noin puolitoista tuntia. Minulle tuo oli käytännössä kolmas Annual-roundi ja huikeaa settiä oli jälleen kerran, varsinkin lopun ghost-ajelu on yhtä kaaosta. Huh huh, eeppistä.
 
Vastaus: Halo 3

Kavereiden kanssa vedettiin Annual-saavutussetti läpi tuossa illalla, kesti taas melko kauan, noin puolitoista tuntia. Minulle tuo oli käytännössä kolmas Annual-roundi ja huikeaa settiä oli jälleen kerran, varsinkin lopun ghost-ajelu on yhtä kaaosta. Huh huh, eeppistä.

Vaadin kyllä revanssin. Epäilen, että Huugi ei ajanut ihan kaikkien sääntöjen mukaan!
 
Vastaus: Halo 3

Vaadin kyllä revanssin. Epäilen, että Huugi ei ajanut ihan kaikkien sääntöjen mukaan!

http://paavi.defines.us/Kuvia/Halo/3GhostiaEpic2.jpg ---- > http://paavi.defines.us/Kuvia/Halo/Arbiter ja Ghost 1.jpg :cool:

http://paavi.defines.us/Kuvia/Halo/Laatta%20putoaa%20Ghostin%20p%e4%e4lle%201.jpg ---> http://paavi.defines.us/Kuvia/Halo/Laatta%20putoaa%20Ghostin%20p%e4%e4lle.jpg :p

Jos kuvia haluaa katsella enemmänkin, voi niitä löytää täältä: http://haloscreenshots.net/gallery/Paavi/

Hyvä sivusto, joka osaa pitää kätevästi kirjaa kaikista Bungie.netiin upatuista kuvista. Kätevää! Valitettavasti huomasin palvelun vasta kuvien ottamisen jälkeen, joten 20 ensimmäistä jäivät uppaantumatta tuonne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

Tämä nyt menee vähän ahdistavaksi, kun ei oikein tiedä enää, mihin ketjuun postailisi, mutta pistetään nyt tänne.

Staten vahvisti IGN:n haastattelussa, että Heretic todellakin on Midshipin remake. Tästähän on ehditty puhua jo aikaisemminkin, mutta nyt asialle saatiin virallinen vahvistus.

http://i41.tinypic.com/j96ezs.jpg
 
Vastaus: Halo 3

Elä ny jumankauta sano että Social Big Team vaatii tätä nykyä uusintakin mappipakettia... -_-
Mua niin v*tuttaa tää systeemi. Jääköön Halo 3:n peluu tähän.
 
Vastaus: Halo 3

Elä ny jumankauta sano että Social Big Team vaatii tätä nykyä uusintakin mappipakettia... -_-
Mua niin v*tuttaa tää systeemi. Jääköön Halo 3:n peluu tähän.
Vaikea tilanne tuo tietysti on, koska vastakkain ovat mappipackeista maksaneiden etu ja muiden pelaajien etu. Ongelmaa tietysti pahentaa se, että Legendarykin on yhä maksullinen. ODST:hän onneksi "korjaa ongelman", paitsi taas niiden osalta, joilla on kyllä Mythic ja kaikki, mutta jotka eivät osta ODST:tä. :)

Bungie.net : Matchmaking Playlists

^Tuolta katsoin, niin "ilmaiseksi" pystyy pelaamaan:

Lone Wolves
Squad Battle
MLG
Social Slayer
Social Skirmish

Team Snipers vaatii Legendaryn. Muut sitten vaativat kaiken DLC:n.

Jos tykkäsit Big Teamista, mutta et halua ostaa Mythiciä, niin suosittelen tuota Squad Battlea. Huonoina puolina on ranked (tai emt, ainakin saa jotenkuten omantasoista porukkaa vastaan) ja vähentynyt pelaajamäärä (6 vs. 6). Pelimuodot ovat kuitenkin samantyyppinen sekoitus slayeria ja objective-pelimuotoja kuin Big Teamissa.
 
Vastaus: Halo 3

Vaikea tilanne tuo tietysti on, koska vastakkain ovat mappipackeista maksaneiden etu ja muiden pelaajien etu. Ongelmaa tietysti pahentaa se, että Legendarykin on yhä maksullinen. ODST:hän onneksi "korjaa ongelman", paitsi taas niiden osalta, joilla on kyllä Mythic ja kaikki, mutta jotka eivät osta ODST:tä. :)

Niin, tottahan tuo on, mutta en muutenkaan ole mikään "suuri" valmiiksi päätettyjen pelilistojen fani.. Etenkin, kun pitää kahdesta mappipaketista maksaa jo ihan siitä, jos haluaa pelata 8v8 -pelejä :|

No. ODST tullee ostettua ennen vuoden loppua niin siinä sen saa.
 
Vastaus: Halo 3

No. ODST tullee ostettua ennen vuoden loppua niin siinä sen saa.
Jeps, näinhän se menee ja sitähän juuri mainostetaan, että ODST:n mukana tulee "täysi" Halo 3 -multiplayer. En nyt muista paljonko niitä mappeja tulee olemaan, mutta paljon + vielä lukuisat Sandbox-variantit (nytkin niitä on Matchmakingissä ~5 erilaista).

Eilen tuli linjoille nämä playlistmuutokset, mukaanlukien "hullunhauska" Action Sack. Oikein rento ja typerä pelilista, mutta suurella painotuksella olevat hardcore-pelimuodot Tug of War ja 2 flag shottys ihmetyttivät. Toivottavasti niitä vähennetään tulevaisuudessa ja lisätään esim. Sumon painotusta, joka kuulostaa loistavalta, mutta jota en päässyt kokeilemaan. Pelilistahan on siitä erikoinen, että expaa ei tule, mutta myöskään quittaamisesta sitä ei menetä. Saa nähdä nouseeko pelilista suosikiksi, vai kyllästyykö pelleilyyn jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Halo 3

Onko se vaa mulla vai miks mulla ei oo playlisteis enää team mythiccii:(:mad: eilen se vaa katos ja sit social playlistiin tuli ihan tajuton action sack.... :S
 
Vastaus: Halo 3

Onko se vaa mulla vai miks mulla ei oo playlisteis enää team mythiccii:(:mad: eilen se vaa katos ja sit social playlistiin tuli ihan tajuton action sack.... :S
Juu, tän kuun playlistpäivitykset tulivat eilen voimaan, mukaanlukien Team Mythicin eläköityminen ja Action Sackin glooriallinen tuleminen. Mythic Mapit on kuitenkin nyt vaadittu melkein jokaisessa playlistissa, jolloin niitä saa kyllä pelata aivan tarpeeksi muissakin kuin niille erikseen räätälöidyssä listissä.
 
Vastaus: Halo 3

Anteeksi, jos en ole lukenut topicin aikaisempia viestejä, mutta olisi kysymys:

Onko Halo 3 kannattava ostos, jos ei ole koskaan pelannut aikaisempia haloja? Alkaako peli kesken juonta, vai pitäisikö teidän mielestä ostaa aiemmatkin osat?
 
Vastaus: Halo 3

Onko Halo 3 kannattava ostos, jos ei ole koskaan pelannut aikaisempia haloja? Alkaako peli kesken juonta, vai pitäisikö teidän mielestä ostaa aiemmatkin osat?
Vaikea näin äkkiseltään asettua sinun saappaisiisi, mutta kyllä vähän pelkään juonen jäävän torsoksi (alkaa töksähtäen lähes H2:n lopusta, hahmoja ei liiemmin esitellä), jos ei aiempia osia ole pelannut. Tästä huolimatta väittäisin Halo 3:n olevan kuitenkin erinomaisen kannattava ostos. Pelattavuus, hauskuus, uudelleenpeluuarvo ja moninpeli niin co-opin kuin matchmakingin muodossa tekee nykyään halpishintaisesta H3:sta varmasti kannattavan ostoksen, vaikka juoni jäisi täysin pimentoon. Jos ei aiempia pelejä halua ostaa, niin suosittelin vilkaisemaan wikipediasta tms. pienen juonikertauksen.
 
Vastaus: Halo 3

Anteeksi, jos en ole lukenut topicin aikaisempia viestejä, mutta olisi kysymys:

Onko Halo 3 kannattava ostos, jos ei ole koskaan pelannut aikaisempia haloja? Alkaako peli kesken juonta, vai pitäisikö teidän mielestä ostaa aiemmatkin osat?

Käytettynä saattaa saada myös erikoispainoksen, missä on aikasempien osien kertaus DVD:llä. Tämä tuli itsellenikin tarpeeseen.
 
Ylös Bottom