Halo: Reach

Kabanossi

Active Member
Vastaus: Halo: Reach

Pitääkö tässäkin uhrata noin pari lippaallista ammuksia jokaiseen vastaantulevaan keskikokoiseen tai suurempaan mörkkiin ennen kuin ne putoavat - samalla tavalla kuin muissa Halo-trilogian peleissä?
Paavin videon katsomalla tai tekstin lukemalla olisi tämäkin selvinnyt. Eli kyllä. Ei niiden kuulukaan olla mitään käveleviä maalitauluja. Gruntit hoitavat sen osan.
 

pelle

Well-Known Member
Vastaus: Halo: Reach

Näytti olevan ilmainen invasion premium teema ladattavissa. Onko tuo sitten tänään tullut vai joku vanha, sitä en tiedä. Ihan nätti se oli, mutta onneksi se maksullinen teema on paljon komeampi.
 

Berserker

New Member
Vastaus: Halo: Reach

JES! Ammuksia taas 600 kiväärissä! Bungie on älynnyt jotain! Bungie on älynnyt että ihmiset tykkäävät ammuskella lempiaseellaan, eikä vain etsiä ammuksia siihen! YEAH! XD

EDIT: ...jahas. Alun jälkeen kivääriin saakin vain 288. :(

Voi harmi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Halo: Reach

Kampanjaa en vielä aloittanut, kun cooppi odottaisi huomenna, mutta Livessä tuli käytyä testaamassa. Olihan aikamoinen shokki kun on tässä viimeisen vuoden hakannut lähes pelkästään MW2:sta. Olin huono. No noin 3 tunnin pelaamisen jälkeen se kuuluisa tatsi rupesi taas löytymään ja olin välillä jopa voittavassa tiimissä.
Service Recordistakin sen näkee että alkuun ei oikein onnistunut: Bungie.net : Reach : Service Record.

No lähti se sitten siitä jotenkin rullaamaan ja kyllä tämä maistuu edelleen paremmalta kuin Halo 3. Vaikka olihan se jo Betan jälkeen tiedossa. Ei muuta kuin jatkamaan.
 

Joohanh

Active Member
Vastaus: Halo: Reach

EDIT: ...jahas. Alun jälkeen kivääriin saakin vain 288. :(

Voi harmi.
Musta Halon kampanjaan kuuluu se, että taistelun tiimellyksessä joutuu improvisoimaan ja ajattelemaan pitkänäköisesti. Rikkaus, ei rajoite.

Riitsi on nyt vihdoin ja viimein asentumassa, ehkäpä se sitten tästä. Kattoo ny, jos sen Limitedin ehtisi vielä lisäksi Massakakkosen malliin ostaa, mutta mennään nyt tällä mitä tänään käteen saatiin.

EDIT: No mihis helvettiin se käärme nyt hävisi näistä emblemeistä? Hirvee pettymys.
 

Berserker

New Member
Vastaus: Halo: Reach

Musta Halon kampanjaan kuuluu se, että taistelun tiimellyksessä joutuu improvisoimaan ja ajattelemaan pitkänäköisesti. Rikkaus, ei rajoite.
Ymmärrän mitä ajat takaa ja pelin tekijätkin ovat varmasti samalla asialla...
Harmi että ne pyssyt johon joutuu turvautumaan on sellaisia lelun näköisiä ja oloisia. Joten hauskuus siltä kantilta on kaukana.

Hyvä peli ollut tähän asti, mitä olen pelannut tohon kolmanteen kenttään asti. :)
 

Tumbbu

Member
Vastaus: Halo: Reach

Mahtavaa! Ollaan tossa veljen kanssa co-op campaingia aloteltu ja tuntuu todella hyvältä. Nyt kaverin kanssa testaillaan vähän firefigtia tässä ja myöhemmin pitää vielä tuolla nettimähinöissä käydä. Omasta mielestä on ollut ihan odotusten arvoinen peli. :)
 

Berserker

New Member
Vastaus: Halo: Reach

Mahtavaa! Ollaan tossa veljen kanssa co-op campaingia aloteltu ja tuntuu todella hyvältä. Nyt kaverin kanssa testaillaan vähän firefigtia tässä ja myöhemmin pitää vielä tuolla nettimähinöissä käydä. Omasta mielestä on ollut ihan odotusten arvoinen peli. :)
Firefightissa on kiva kun voi ne kallot vihdoinkin säätää pois päältä jos niin haluaa. :)
 

Anzelmitos

New Member
Vastaus: Halo: Reach

onko kukaan törmännyt samaan ongelmaan kun minä, nightfall ni siin kentässä bugaa mulla aivan saamarin pahasti mulla kuva pysähtyy kestää puoltoist minuuttii ja sit se ukko herää toiselt puolelt kenttää ja tätä tapahtuu 3 minuutin välein onko pelini vituillaa vai kaipaako vaan päivityksen oon kokeillu neljästi käynistää boxin uusiks ja yhenkerran annoin boxil levätä tunnnin mut ei jumittaa silti
 

M!!K@

New Member
Vastaus: Halo: Reach

Jokuset tunnit takana. Muutama tehtävä kampanjaa ja netissä hitusen peliä. Ja onhan se nyt ihan helvetin hieno peli ja on sitä juuri mitä toivoin ja odotin. Moninpeli jopa paljon parempaa mitä osasin toivoa.

AINUT outo johon olen törmännyt, Team Slayerissa tuntuu tulevan peräperään vain Forge World mappeja, ja itseasiassa kaikissa muissakin pelimuodoissa, PAITSI Invasionissa. Mistäköhän moinen johtuu ? Pelattiin kaverin kanssa varmaan joku 6 matsia, välillä multiteamia ja team slayeria ja AINA kenttänä oli joku Forge World mappi. Mitävittua ?

+ toki odotuksessa lisää kenttiä Invasioniin, eihän niitä ole kuin kaks nyt ?
 

Joohanh

Active Member
Vastaus: Halo: Reach

No on kyllä aika saatanan kova. Paras Halo (ja räiskintä) koskaan. Lisää myöhemmin.
 

Hex

Active Member
Vastaus: Halo: Reach

Harmi että ne pyssyt johon joutuu turvautumaan on sellaisia lelun näköisiä ja oloisia. Joten hauskuus siltä kantilta on kaukana.
Hyvä, että uskaltavat olla värikkäitä ja mielikuvituksellisia. Harmaita vakioaseita on ihan riittävän monessa pelissä. Ja sama vihollisista ja ajoneuvoista.
 

zexel

Member
Vastaus: Halo: Reach

Yeah! Verkkiksessä oli vielä legendaarisia painoksia irtokappaleina ja yksihän sieltä tarttui mukaan. Harmi kun pääsee pelaamaan vasta viikonloppuna.
 

stammy

Well-Known Member
Vastaus: Halo: Reach

Hyvä olla nyt gines. Pelaamaan pääsee siinä vajaa kahden viikon päästä. :/
 

Arbiter

New Member
Vastaus: Halo: Reach

Legendarylla ainakin riittää haastetta. Elitet kestää ihan helvetisti osumaa ja plasmapistooleilla varustetut perusgruntitkin ovat vaarallisia. Ammuksia jaellaan todella vähän, paitsi paskaan assault rifleen. Cooppina ollaan menty muutama tehtävä, enkä ole kyllä yhtään varma, tuleeko pelattua yksin legendarylla. Huomenna vois pelata kampanjan loppuun, ja kokeilla vähän moninpeliä, jos ehtii.
Todella hyvä peli tähän mennessä vaikeudestaan huolimatta, mutta en osaa vielä sanoa onko tämä nyt paras Halo vai ei.

E: Mitä ****** tuli tuplat, kun piti editoida. Poistakaa aiempi viesti, kiitos!
 

Muntu

New Member
Vastaus: Halo: Reach

Yksinkertaisesti kyllä v*tun kovaa tykitystä, mitään konkreettista valitettavaa ei yksinkertaisesti keksi. Tällä hetkellä tosin peli jumissa kun latasi mapin ja pelimuodon mutta jökitti latauksen loppuun.. Ja nyt ei ttu tunnu muuttuvan asia.

Kolme ekaa tehtävää Legendarylla cooppina ja jokunen peli netissä veljen kanssa. Uskomattoman kova.
 

Berserker

New Member
Vastaus: Halo: Reach

Hyvä, että uskaltavat olla värikkäitä ja mielikuvituksellisia. Harmaita vakioaseita on ihan riittävän monessa pelissä. Ja sama vihollisista ja ajoneuvoista.
Värien kanssa voi olla myös tyylikäs ja käyttää kattavaa palettia. :)
 

Tumbbu

Member
Vastaus: Halo: Reach

Ite oon ainakin todella tyytyväinen. Cooppina heroicilla kolmanteen tehtävään (pitää jättää viikonlopulle pelattavaa kans.) ja livessä tullu sit pelattua loppuilta. Huomasin, että credittejä tulee aika tiuhaan tahtiin. Mapit ollu ihan perus settii, yks iso big team battlen mappi oli ihan surkea kyllä. Liian tilava ja avonainen.

Hologramilla on mukava tehdä jäynää, mutta oma lemppari on silti toi sprintti. Helposti vihun taakse ja finisheri! : D

Yks pieni bugi campaingissa, kun kaveri voi hypätä kaverin päälle ja vaikka alla oleva liikkuu niin silti siinä päällä pysyy. Kranaateilla sattuu kans vaikka ja mitä kun theatterista katellu.


E: Ja nyt on online serverit jostain syystä alhaalla/lukittu?
 

Cole-Locomotive

New Member
Vastaus: Halo: Reach

No huh huh. Peli on kyllä niin nopeatempoista välillä että en meinaa pysyä perässä. Ja vaikeaa.
Heroicilla joutuu välillä pelaan tosissaan, että pääsee eteenpäin.

3 ensimmäistä kentää eivät vielä täysin vakuuttaneet, mutta täytyy vielä pelata eteenpäin ja kirjoitella sitten.

Nettipeliä en vielä testannut.
 
Ylös Bottom