Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

Huomenna pelaan

Ollaan kaverin kanssa liikkeellä huomen ehtoosti. Tervetuloa vaan koittaan ken kerkee! :D Meidät saa XBconnectin puolelta kinni nikillä Temppa.

Yleensä vedetään Blood Gulchissa King of the hilliä tai team slayeriä.

Säännöt on muuten vakiot, mutta tutka, death bonus ja kill penalty on pois päältä.
 
Tää on nyt vähän off-topic.. mutta pelailin tossa neljän kaverini kanssa haloa ctffää blood gulchis ja me hallittiin peliä aika reilusti... menin sitten vastustajien baseen ja löin toista pelajaa, ei kuollut hän heitti kranua ja minä löin ym.. noh kuitenkin sitten me kummatkin kuolimme ja ruudulleni tuli lukemaan killed by guardians tms... ja ei kaverini eikä kenenkään muun nimi ollut mikään guardians, joten olisiko siinä jokin tasoitus systeemi tai anti-spawn killing systeemi tms. ? onko kenelläkkään muulle tullut tätä tekstiä?
 
Eihän noist ruottalaisist oo mihinkään!! Saivat huolella pataa multa ja yheltä norjalaiselta blood gulchin CTF:ssä :)
 
Professionals wanted!

Mennään kaverin tossa iltasella taas dominoimaan. Nikillä "Temppa" saa kiinni XBConnectista. Meitä on 2-3 samalla koneella, eli mieluiten sais toisessa päässäkin olla vähintään 2/kone.

Säännöt on muuten vakiot, mutta tutka, death bonus ja kill penalty on pois päältä. Välillä pelataan myös "no sniping" moodissa, jolloin ei ole pistoolia ja sniperiä käytössä. Yleensä taistot käydään Blood Gulchissa.

Tervetuloa vaan käsittelyyn ken pääsee/uskaltaa!? ;)
 
Gimble tuu tänää n. klo 16 jos kerkiit saan 2-3 pelaajaa mun messiin. pelaamme jonnekki aamuyöhön asti tod. näk. Äsken pelasin kaverin kaa 19 matsii eikä hävitty yhtää niist 8 oli luovutusvoittoi. Oon samalla nicillä ku tääl
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan redlynx
Gimble tuu tänää n. klo 16 jos kerkiit saan 2-3 pelaajaa mun messiin. pelaamme jonnekki aamuyöhön asti tod. näk. Äsken pelasin kaverin kaa 19 matsii eikä hävitty yhtää niist 8 oli luovutusvoittoi. Oon samalla nicillä ku tääl
Eilen oli niin surkeet setit, että pakko koitta tänään uudestaan. Ei meinannu löytyä peliseuraa, ei sitten kirveelläkään (mm. sen takia, että #xboxfin kanavakin on vaan täynnä plessuhousuja) :D

Tänään mennään tossa kahdeksan jälkeen tosiaan koittaan uudestaan, toivottavasti kerkeet paikalle? Kaikki muutkin boardilaiset on tietenkin myös tervetulleita! Kaikki kynnelle kykenevät pelaan! Meillä on viikonloppuna "LANit" pakko saada treeniä. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Tänään mennään tossa kahdeksan jälkeen tosiaan koittaan uudestaan, toivottavasti kerkeet paikalle? Kaikki muutkin boardilaiset on tietenkin myös tervetulleita! Kaikki kynnelle kykenevät pelaan! Meillä on viikonloppuna "LANit" pakko saada treeniä. :)
No ollaan pelattu koko päivä netis et tervetuloo vaa ottaa turpiin. Ei olla vieläkään hävitty yhtää matsii!! :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan redlynx
No ollaan pelattu koko päivä netis et tervetuloo vaa ottaa turpiin. Ei olla vieläkään hävitty yhtää matsii!! :cool:
Höh, mitä te aloitte mamoileen? Olis voinu tulla hyvät geimit? Saitte pari tappookin tuurilla heti siihen alkuun. No, toisella kertaa sitte!

Jossette ole vielä harjotellu king of the hiliä, niin alkakaa treenaan. Piestään teijät joskus siinä. :D Se on paljon hienompaa kuin team-slayerissä sniperin kanssa kyräileminen. Mun mielestä parhaimmat mätöt käydään melkein riippumatta melkin "no sniping" modessa. (Varsinkin PAL-etana versiolla) Joutuu vähän muutakin taktiikoita miettiin, kun sniperillä zoomaileminen...no CTF:ssä sniperit ei "raiskaa peliä" niin pahasti, eli siinä ne on joskus ihan jees.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Höh, mitä te aloitte mamoileen? Olis voinu tulla hyvät geimit? Saitte pari tappookin tuurilla heti siihen alkuun. No, toisella kertaa sitte!

Jossette ole vielä harjotellu king of the hiliä, niin alkakaa treenaan. Piestään teijät joskus siinä. :D Se on paljon hienompaa kuin team-slayerissä sniperin kanssa kyräileminen. Mun mielestä parhaimmat mätöt käydään melkein riippumatta melkin "no sniping" modessa. (Varsinkin PAL-etana versiolla) Joutuu vähän muutakin taktiikoita miettiin, kun sniperillä zoomaileminen...no CTF:ssä sniperit ei "raiskaa peliä" niin pahasti, eli siinä ne on joskus ihan jees.
Tuurilla, siin ei tainnu olla ku puhdasta taitoa :) Eikä alettu mamoilemaan! Pingiä oli alusta asti 90-140 ni tykkäs pykii sen verran et ei sitä olis hullukaan pelannu!! king of the hill käy muute mut jos on vähän pelaajia ni se on mun mielest aika kökkö moodi tosin sitä voi pelata no snipingissa. Itse tykkään kaverien kans pelata team slayeriä tai CTF:ää!! Sunnuntaina ollaan taas pelaamassa klo. kahden jälkeen.
 
Olen Gimblen kanssa samaa mieltä, että sniput saisi ottaa pois, koska se ei ole tasavertainen joillekkin pelaajille joilla lagaa.. Eli joudut ottamaan metrin ennakkoa että osut! Tämä on melko turhauttavaa varsinkin jos hostaaja on ahkera snaippaaja.
 
Eikös tuolla periaatteella pitäisi kieltää myös pistooli? Se on oikeissa käsissä AINAKIN yhtä kuolettava ase kuin snipukka... :D Henk. koht. olen sitä mieltä, että pelatkoon kaikki tyylillään ja jos lagi vaivaa, niin mikä pakko niitä ulko(snipu)kenttiä on pelata?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli Eikös tuolla periaatteella pitäisi kieltää myös pistooli?
Huom. ottamalla sniput pois lähtee myös pistooli!
Henk. koht. olen sitä mieltä, että pelatkoon kaikki tyylillään ja jos lagi vaivaa, niin mikä pakko niitä ulko(snipu)kenttiä on pelata?
Samaa mieltä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Eikös tuolla periaatteella pitäisi kieltää myös pistooli? Se on oikeissa käsissä AINAKIN yhtä kuolettava ase kuin snipukka... :D Henk. koht. olen sitä mieltä, että pelatkoon kaikki tyylillään ja jos lagi vaivaa, niin mikä pakko niitä ulko(snipu)kenttiä on pelata?
Pistooli lähtee, kun valitaan "no sniping" ja hyvä niin. Sehän on myös ihan mamo ase blood gulchissa. Se on morjens hienoille taktisille kuvioille sen jälkeen, jos on sniping päällä...mun mielestä. Jokanen pelaa tietenkin kuten haluaa, en tässä mitään uutta lakiehdotusta todellakaan ajatellutkan esittää!?

Blood Gulchia on pakko pelata varmaan sen takia, koska pidämme siitä eniten. Siellä on myös warthohgit käytössä, joita ei ainakaan mun halossa ole sisä kentissä näkynyt. Omasta mielestä suurin osa niistä sisämapeista on aika mitäänsanomattomia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Pistooli lähtee, kun valitaan "no sniping" ja hyvä niin. Sehän on myös ihan mamo ase blood gulchissa. Se on morjens hienoille taktisille kuvioille sen jälkeen, jos on sniping päällä...mun mielestä.

Pakko hiukan protestoida: mitä hienoa on juoksennella kuudetta kierrosta vihollisen ympäri ampuen jollakin täysin tehottomalla assault riflellä? Omasta mielestäni blood gulch (etenkin CTF) pääsee oikeuksiinsa vasta kun otetaan suojat pois ja mätetään kaikilla ajoneuvoilla ja aseilla... Siinä ne taktiset kuviot vasta alkavat muodostumaan, kun ei voikkaan enää edetä suoraa dyynien yli, vähät välittäen vihollisten ammuskelusta.

Tämä oli tietenkin vain minun mielipiteeni, eikä mikään Jumalainen Totuus, mutta eiköhän tästäkin aikamoinen kiista synny... :D
 
Mun mielestä Halon parhaat CTF-säädöt Blood Gulchissa:

No sniping
Ajoneuvoista: Warthog
Kummallakin hyökkäysvuorot, (3-5min aikaa hyökätä)

En ymmärrä miksi kukaan muu ei pelaa tolleen et välissä puolustetaan täysillä ja välillä taas hyökitään.
 
Nyt Haloa pelaamaam ja äkkiä !

Tänään pelataan Haloa XBconnectin avulla kello 18.30 lähtien!
Porukkaa paljon mukaan !
 
WANTED

8 hengen klaani/laniporukka. Vois ottaa matsia netissä? Hosti pitäs löytyy. Sovitaan joku viikonloppu ajankohdaksi.

Onko joku muuten pelannut Haloa 16:lla pelaajalla? Laitappa kokemuksii yms.
 
Ylös Bottom