Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

Äänet muttei kuvaa

No joo, tämäki vielä, tahtoo nähä.

Quicktime ja Wintoosan mediaplayeri soittaa kyllä mutteivät näytä. Ideoita? Plugini ketuillaa, uusi ajuri?

Xbox kuume on tosi paha ja Halo on saatava ja sit tossa videossa ei oo kuvaa, voi #¤ttu! :mad:
 
Flamingo:
Käy hakemassa uudempi Quick Time Playeri niin pitäisi toimia. Sillä tuo mov-formaattikin on kokenut hieman kehitystä ja jotkin videot vaativat Quick Time 5.0-ohjelman jotta niissä näkyy myös kuva.
 
No voi *&¤#¤ mul on tää hikine modeemi. En taida nähä tota videopätkää ikinä.:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
No voi *&¤#¤ mul on tää hikine modeemi. En taida nähä tota videopätkää ikinä.:(

No, tuolla http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelikonsolivideot/3d-raiskinta-toiminta/2188/ on toi sama video vähän pienempänä, jos sen joskus jaksat ladata :)
 
Täytyy myöntää, että tätä peliä odotan(puuceelle kylläkin). Olen venttaillut tätä peliä moontv:n ensi previkoista lähtien, ja vaikuttaa kyllä kommenteista päätellen aivan loisto tekeleeltä.
 
Jos ei oo haloo. (mulla ei ole)
Tällä sivulla alhaalla olisi ihan hyvä Halo "pelattavuus" movie in 480*640.

:)
se on sit 21MB, pituus 2.45min

An earlier level from Halo, which shows a good amount of action, story-advancing narration, dapper combat NPCs, and of course, some Warthog vehicle fun! ;)


http://firingsquad.gamers.com/hardware/xboxlaunch/page5.asp
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kumpi kandee ostaa Halo vai Dead or alive3 :confused:
Pelit lehti tulee kyllä kai ensi viikolla siin on molempien arvostelut, mut jos jollain on halo ja dead or alive3, vois tietää...
 
Originally posted by qscq
Kumpi kandee ostaa Halo vai Dead or alive3 :confused:
Pelit lehti tulee kyllä kai ensi viikolla siin on molempien arvostelut, mut jos jollain on halo ja dead or alive3, vois tietää...

Tää on taas todella vaikea kysymys, pelit edustaa täysin erilaista pelityyppiä, eli vertailu on vaikeaa. Pidätkö tappelupeleistä? pidätkö FPS-peleistä? kummasta ehkä enemmän?

Jos mun olisi PAKKO valita vain toinen, Halon ottaisin koska tahansa. Mutta eipä tämäkään tuskin sua auta, koska mä taas en pidä tappelupeleistä. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ikoju


No, tuolla http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelikonsolivideot/3d-raiskinta-toiminta/2188/ on toi sama video vähän pienempänä, jos sen joskus jaksat ladata :)

Deam se ei toimi!:mad: Jumala on ihan selvästi mua vastaan.
 
Halo: Maailman paras peli?

Tiistain Iltasanomissa 19.2 on puolen sivun juttu Halosta. Siinä kerrotaan Edge- lehden antamasta arvosanasta (10) ja arvioidaan peliä yhdeksi maailman parhaista. En tuota artikkelia jaksa tähän kopioida joten jokainen saa sen itse lukea. Ja minun mielestäni Halo ansaitse tämän kyseisen tittelin sanokoot muut mitä tahansa.
 
Ärsyttäviä yleensä nämä "maailman paras sejase"-jutut, kun kaikilla ihmisillä on kuitenkin oma mielipide. Jos haluaa antaa jollekin asialle parhaan mahdollisen arvosanan tms., niin ihan vapaasti, mutta jonkin tituleeraaminen maailman parhaaksi on yksinkertaisesti typerää.
 
Ylös Bottom