Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikö voisi vain sanoa, että vitun hyvä peli, nastaa pelata. Maailman paras peli kuulostaa joltain missikisoilta tai ala-asteen pihalta "meidän isä on vahvempi kuin teidän".

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Eikö voisi vain sanoa, että vitun hyvä peli, nastaa pelata. Maailman paras peli kuulostaa joltain missikisoilta tai ala-asteen pihalta "meidän isä on vahvempi kuin teidän".
mutta eikös siinä jutussa ollut se "kysymysmerkki"?
"julistettu klassikoksi jo syntyessään"
..ja tämä lainaus riittänee:
"Jos peliväki ei tappele siitä, voittaako ps2 xboxin, se ihmettelee, ovatko konsolit takapuolesta, koska pc on taivaassa tehty. Parhaiden pelien listat ovat aikuisten Pokemon-kamppailua. Katsotaan, kenellä on parhaat hirviöt taskussa"
;)

Originally posted by Jore
Maailman paras peli kuulostaa joltain missikisoilta tai ala-asteen pihalta "meidän isä on vahvempi kuin teidän".

Käsittääkseni ei asiasta kukaan tapellut ennenkuin te PS2-heput tulitte tappelemaan, kaveri vain toi oman mielipiteensä esiin. Eri asia olisi ollut jos heppu olis selittänyt että "MGS2, GT3 yms. pleikka kakkosen pelit on paskoja ku Halo on paras ku yhes lehdes luki niin." Eli tehän tuosta viestistä nyt teitte "pahemman asian" kuin mitä se oli tai millaiseksi se oli tarkoitettu.

Sen kyllä myönnän että on ihan turha nostaa yksi peli maailman parhaaksi oli se peli sitten Xboxin, PS2:n, GC:n, DC:n, yleensäkkään konsolin taikka sitten PC:n tai minkään muunkaan alustan.

Jep. Yleensäkin huipulla erot ovat pieniä ja pelimaailmassa se oma maku sitten ratkaisee huippupelien välillä. Jokainen voi tietty julistaa oman maailman parhaan pelinsä, se on ok. Halo on yksi parhaista peleistä, mutta maailman paras on TETRIS. Sitä on tullut pelailtua jo 15 vuotta. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

Käsittääkseni ei asiasta kukaan tapellut ennenkuin te PS2-heput tulitte tappelemaan, kaveri vain toi oman mielipiteensä esiin. Eri asia olisi ollut jos heppu olis selittänyt että "MGS2, GT3 yms. pleikka kakkosen pelit on paskoja ku Halo on paras ku yhes lehdes luki niin." Eli tehän tuosta viestistä nyt teitte "pahemman asian" kuin mitä se oli tai millaiseksi se oli tarkoitettu.

Sen kyllä myönnän että on ihan turha nostaa yksi peli maailman parhaaksi oli se peli sitten Xboxin, PS2:n, GC:n, DC:n, yleensäkkään konsolin taikka sitten PC:n tai minkään muunkaan alustan.

Tässä on nyt tapahtunut parikin väärinkäsitystä.
Oikaistaan ne nyt tässä:

1) En tullut tänne tappelemaan. Sanoin vain että mielestäni on typerää julistaa MITÄÄN asiaa maailman parhaaksi.

2) En lukenut Ilta-Sanomien artikkelia, joten sain ehkä hieman väärän kuvan siitä tuon ensimmäisen postauksen perusteella.

Yhteenvetona sanottakoon, että kritiikkini, joskin ehkä hätäisesti annettu, kohdistui vain ja ainoastaan niihin henkilöitymiin, jotka väittävät jotain, oli se peli, elokuva tai vaikkapa ruoka, maailman parhaaksi julkisessa tiedotusvälineessä.

Kyllä MINUN mielestäni Halo ansaitsee paikan MGS:ien ja Half-Lifen ja FF:ien joukuossa yhtenä vaikutusvaltaisimpana pelinä. Olen kyllä samaa mieltä siinä, ettei mikään otsikko missään lehdessä tai lehdistölainaus pelin kannen takana tee minkäänlaista vaikutusta. Olen pelannut Haloa ja tehnyt päätökseni. Siinä se.

p.s. Laitoin tämän topicin ihan keskustelun vuoksi. Tarkotuksena oli saada vähän mielipiteitä tällaisesta "maailman paras peli" systeemistä. Sotaa siitä on turha aloittaa.

Originally posted by EdHunter

Tässä on nyt tapahtunut parikin väärinkäsitystä.
Oikaistaan ne nyt tässä:

1) En tullut tänne tappelemaan. Sanoin vain että mielestäni on typerää julistaa MITÄÄN asiaa maailman parhaaksi.

2) En lukenut Ilta-Sanomien artikkelia, joten sain ehkä hieman väärän kuvan siitä tuon ensimmäisen postauksen perusteella.

Yhteenvetona sanottakoon, että kritiikkini, joskin ehkä hätäisesti annettu, kohdistui vain ja ainoastaan niihin henkilöitymiin, jotka väittävät jotain, oli se peli, elokuva tai vaikkapa ruoka, maailman parhaaksi julkisessa tiedotusvälineessä.

Joo, no oikeastaan se mun vuodatus oli tarkoitettu juurikin sitä sanomaa vastaan mitä Jore siinä mun lainauksessa höpisi... hieman yleistin, anteeksi.

Niin siis mä sanoin vaan yleisesti että "Maailman paras peli?" -keskustelut on turhia. Jos Halo tulisi pleikalle, niin ostaisin varmasti, on niin makean olonen peli. Enempi mun makuun kuin esim. MGS II.

Originally posted by Sniper3002
PC-versiota odotellessa... (Jos nyt joskus ilmestyy)

FPS. Pelit ovat PC:tä varten...

Ja konsoleille ovat vain hypi-pompi-pelit joissa vaaleanpunainen possu pomppii niitulla?

;)

...paremman ohjattavuuden kannalta [/B]

Onkos kukaan teistä pelannut Haloa xboxin kapulalla? Mielestäni se sopii siihen paremmin kuin hiiri+näppis (*ottaa lääkettä*). Ehkä siksi, koska Halo ei ole niin kauhena nopea temponen peli (vrt. Quake III Arena tai Unreal) joten Xboxin ohjaimella pysyy erinomaisesti perässä taistelun tiimmellyksessä.

Originally posted by DemonWithin

Onkos kukaan teistä pelannut Haloa xboxin kapulalla? Mielestäni se sopii siihen paremmin kuin hiiri+näppis (*ottaa lääkettä*). Ehkä siksi, koska Halo ei ole niin kauhena nopea temponen peli (vrt. Quake III Arena tai Unreal) joten Xboxin ohjaimella pysyy erinomaisesti perässä taistelun tiimmellyksessä.

Aivan, Halossa ukot käyskentelee suht normaalia vauhtia, ja pädi sopii siihen enemmän kuin hyvin. Tottakai näppis+hiiri on ehkä helpompi ja vaatii hieman aikaa totutella pädiin FPS-peleissä, mutta jos se on AINOA syy miksei FPS-pelit konsoleilla kiinnosta niin :rolleyes:

Mutta makuasia, en väitä enempää neljän numeron poikien mielipidettä vastaan. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Ja konsoleille ovat vain hypi-pompi-pelit joissa vaaleanpunainen possu pomppii niitulla?

;)

Omistan PS2:en ja xboxin osto on suunnitelmissa...
Mutta, !!"MINUN"!! mielestäni hiiri+näppis sopii paremmin FPS-peleihin kuin padi. (Tuskin halokaan olisi huononpi hiirellä ja näppiksellä.)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Omistan PS2:en ja xboxin osto on suunnitelmissa...
Mutta, !!"MINUN"!! mielestäni hiiri+näppis sopii paremmin FPS-peleihin kuin padi. (Tuskin halokaan olisi huononpi hiirellä ja näppiksellä.)
Toki FPS:t ovat tarkin ohjata näppis+hiiri yhdistelmällä, mutta on siinä huonot puolensakkin...

...joutuu kyyhöttään selkä kyyryssä näppiksen ja hiiren kanssa, kun taas huomattavasti mukavampi vaihtoehto on rötvätä sohvalla ja jalat pöydällä! Jos ohjattavuudesta joutuu vähän tinkiin, niin ei meinaa mitään!

Mulle on ainakin pääasia, että pelaaminen on mukavaa! Halon ohjattavuudesta meikällä ei valitettavasti vielä ole mitään kokemuksia, mutta on kuulemma todella hyvin toteutettu!?

Originally posted by Gimble
...joutuu kyyhöttään selkä kyyryssä näppiksen ja hiiren kanssa, kun taas huomattavasti mukavampi vaihtoehto on rötvätä sohvalla ja jalat pöydällä! Jos ohjattavuudesta joutuu vähän tinkiin, niin ei meinaa mitään!
No kyllä meikäläinen saa hyvin näppisen syliin, jalat pöydälle ja hiiren kivasti tohon viereen. Kone kun on sohvan ääressä ;)

Ja kyllä hiiri/näppis yhdistelmä pesee padilla ohjauksen 6-0, vaikka pad-ohjaus olisi kuinka hyvin toteutettu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble

Mulle on ainakin pääasia, että pelaaminen on mukavaa! Halon ohjattavuudesta meikällä ei valitettavasti vielä ole mitään kokemuksia, mutta on kuulemma todella hyvin toteutettu!?

se etta jos sina kaytat pc konettas tossa asennossa ei tarkota etta muutkin kayttais

Hemmetti kun ei saa tarpeeksi irti juttua halosta tuolta netistä. Kaikissa vaan kehutaan samoja asioita. Voisitteko heitellä joitain mageita juttujua mitä teille on pelissä tapahtunu kuhan ei kauheen spoilaavia ole. Ja vähän juttuja noista eri ajokeista ja semmosta.

Jäi vaan semmonen ärsyttävä kutina päälle kun tuli siellä GW:ssä raapastua pelin pintaa. Jollain sitä täytyy raapia.

Ylös Bottom