Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tähän vastauksia ja varmistuksia mahdollisimman nopeesti!!
ei meinaan enää kauaa xboxin ostoon... ja jos tä pitää totta niin pitää kai halo ostaa jenkeistä... ei kai siinä meinaan reqion codee ollu?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
ei meinaan enää kauaa xboxin ostoon... ja jos tä pitää totta niin pitää kai halo ostaa jenkeistä... ei kai siinä meinaan reqion codee ollu?
Kyllä siinä varmaan on region code. Mutta luulenpa, että Kaj Laaksonen puhuu puuta heinää... mutta olkoot niin tai näin, kaipa se ihan kohta nähdään miten on asian laita... Ei kai tässä muutakaan vaihtoehtoa ole kuin juosta päin miekkaa ja toivoa, että terä joustaa...

Tuo on sitten vanha kiinalainen sananlasku.

...

Miten niin ei ole?? En kai nyt valehtele.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut

Xbox pelit EIVÄT ole aluevapaita.

PAL-peleistä en osaa sanoa missä niissä on tuki 50Hz lisäksi myös 60Hz:lle, eli jos PAL-Halo sattuisi tukemaan vain euro-alueella tuttua 50Hz:ä, se olisi siis himpun hitaampia kuin 60Hz jenkkiversio. Toivottavasti 60Hz tuki myös löytyy... Mutta ei tässä nyt mitään paniikkia kannata ottaa, ei tuo 50Hz sitä tarkoita että peli tökkisi pari framea sekunnissa. ;)

PAL-Xbox tukee myös 60Hz:ä, pelintekijöistä on sitten enää kiinni tekevätkö PAL-pelinsä myös tukemaan sitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Xbox pelit EIVÄT ole aluevapaita.

PAL-peleistä en osaa sanoa missä niissä on tuki 50Hz lisäksi myös 60Hz:lle, eli jos PAL-Halo sattuisi tukemaan vain euro-alueella tuttua 50Hz:ä, se olisi siis himpun hitaampia kuin 60Hz jenkkiversio. Toivottavasti 60Hz tuki myös löytyy... Mutta ei tässä nyt mitään paniikkia kannata ottaa, ei tuo 50Hz sitä tarkoita että peli tökkisi pari framea sekunnissa. ;)

PAL-Xbox tukee myös 60Hz:ä, pelintekijöistä on sitten enää kiinni tekevätkö PAL-pelinsä myös tukemaan sitä.
No luulis nytten, kun Halo kumminkin on first-party peli, niin siitä 60hz tuki löytyy.

%&$@ (sensuroitu), mä kyllä suutun, jos Halo on 50hz... Tai JSRF... Tai RalliSport!

Jos näin on, myyn samantien sen paskan koneen ja ostan Amigan tilalle.

%&$@!!

toi "vähemmän asiallinen" sopi tähä ku nyrkki silmään (lisää sanontoja)

hehe... äkkiä manuskaa lukemaan ja kattoo onko mun tv:ssä 60hertzi stydeemit... jos ei oo niin sit ei haittaa =)

Dodii, ei vielä Halosta mitään tietoa, mutta kysyin kaveriltani (joka omistaa pelisaitin --> sai Xboxinsa Mikkisoftalta jokunen päivä sitten) mitkä pelit tukevat 60hz:ä, niin hän sanoi, että nämä ainaskin:

Munch's Oddysee
Project: Gotham Racing
se Batman -peli, mikä lie nyt olikaan

Muita pelejä hän ei vielä edes omistakkaan, joten tähän asti kaikki pelit ovat tukeneet 60hz:ä. Huomenna saan sitten vielä tietää, jos Halo tukee 60hz:ä (eiköhän se kyllä tue).

MÄ veikkaan, että suuri ja mahtava HALO tökkii aivan törkeän paljon ei ne jaksa kääntää enää sitä PAL versiota kunnolla, ja mikä siitä tekee Maailman parhaimman pelin EHKÄ kaikista peleistä saa MAAILMAN PARHAIMMAN PELIN kun sitä tehdään 5v Taitaa porukka vaan unohtaa kuinka kauan tätäkin peliä on väännetty. Tulee porukka huomaamaan, että SE onkin vain yksi FPS muiden joukossa, en ole itse ainakaan kuullut mitään puhuttavan scriptatuista pätkistä pelissä ja muutenkaan "juonesta" mutta KAUNISTA KARKKIA sitäkin enemmän, sehän se pelin tekee.

I have Spoken...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jopo
MÄ veikkaan, että suuri ja mahtava HALO tökkii aivan törkeän paljon ei ne jaksa kääntää enää sitä PAL versiota kunnolla, ja mikä siitä tekee Maailman parhaimman pelin EHKÄ kaikista peleistä saa MAAILMAN PARHAIMMAN PELIN kun sitä tehdään 5v Taitaa porukka vaan unohtaa kuinka kauan tätäkin peliä on väännetty. Tulee porukka huomaamaan, että SE onkin vain yksi FPS muiden joukossa, en ole itse ainakaan kuullut mitään puhuttavan scriptatuista pätkistä pelissä ja muutenkaan "juonesta" mutta KAUNISTA KARKKIA sitäkin enemmän, sehän se pelin tekee.

I have Spoken...

1. Ei töki, todistettu on.
2. Peli on aivan identtinen NTSC-veljensä kanssa.
3. Ja onhan Halo nyt sitten virallisesti tituleerattu MAAILMAN PARHAAKSI PELIKSI
4. Tottakai Halo on vain yksi FPS muiden kaltaistensa joukossa. Mutta yksi sellainen, joka myös erottuu joukosta.

en ole itse ainakaan kuullut mitään puhuttavan scriptatuista pätkistä pelissä ja muutenkaan "juonesta" mutta KAUNISTA KARKKIA sitäkin enemmän, sehän se pelin tekee.

Et ole itse kuullut? Sekö tekee asiasta faktan? LOL.

;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Et ole itse kuullut? Sekö tekee asiasta faktan? LOL.

;)

Tarkoitin itse kuulemisella, että en ole lukenut muiden ihmisten tekemiä arvosteluita missä olisi kehuttu scriptattuja pätkiä (paitsi nyt uusimmassa pelit-lehdessä vähän mainittiin), ja siinäkin arvostelussa taas HEHKUTETTIIN kuoren kauneutta.
Ja peli-ikää luvattiin ainakin VIIKOKSI =)
Ei saa vetää hernettä nenään...

http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screenindex/0,11104,476317-2,00.html

Ja tälläistä jälkeä tulee sitten kun peliin ei panosteta 5vuotta.
Ikävän näköistä tuo antialiasoinnin puute...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tarkoitin itse kuulemisella, että en ole lukenut muiden ihmisten tekemiä arvosteluita missä olisi kehuttu scriptattuja pätkiä (paitsi nyt uusimmassa pelit-lehdessä vähän mainittiin), ja siinäkin arvostelussa taas HEHKUTETTIIN kuoren kauneutta.
Ja peli-ikää luvattiin ainakin VIIKOKSI =)
Ei saa vetää hernettä nenään...

Mitäs pahaa on kauniin ulkokuoren hehkutuksessa jos ulkokuori on kaunis? Ei kai ota lujille jos Xbox-peliä hehkutetaan? ;) Kyllä se nyt on niin että Halo oikeasti on hyvä peli, tietenkään se ei miellytä kaikkia, mutta ei tee niin mikään muukaan peli. Minua ei miellytä nykyset Final Fantasyt pätkääkään, mutta en silti kiistä etteivät ne varmasti olisi monelle todella loistavia pelejä.

Ja minkä tahansa toimintapelin pelaa läpi alle viikossa jos tarpeeksi käyttää tunteja, jotkut pelit jopa viidessä tunnissa.

Mä en edes jaksa enää alkaa postaamaan tänne Gamespotista rumien PS2-pelien kuvia...olen pahoillani Jopo. (itseasiassa Mace Griffin näyttää jo nyt varhaisessa vaiheessaan paremmalta kuin 90% PS2-peleistä...eli etsi joku parempi esimerkki. ;)

Peliaikaa VIIKOKSI!?!?!

hyvä... kun ajattelee et MGS2 pääsee 10 tunnissa läpi... vakio kyllä tuntuu olevan 17 tuntii

Luepa uudestaan niin huomaat mitä kaikkea siinä hehkutetaan... Valmiiksi skriptattuja yllätyksiäkin sanotaan olevan paljon. Onhan tuo "vähän mainitsemista", mutta sanat kertovat enemmän kuin virkkeen pituus, eikö totta?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Vastatkaa nyt ihmeessä codekin jolta löytyy toinen ja toista oot kokeillu;

KUMPI ON PAREMPI, MAX PAYNE VAI HALO ?!?!

Halo...Peli on erittäin monipuolinen, mahtavat grafiikat, vielä parempi juonet ja äänet vailla vertaa. Max Paynestä en menisi maksamaan 20 enempää. Max Payne=Bullet time, ei mitään muuta. Joten osta ihmeessä HALO! Et tule katumaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Vastatkaa nyt ihmeessä codekin jolta löytyy toinen ja toista oot kokeillu;

KUMPI ON PAREMPI, MAX PAYNE VAI HALO ?!?!

Codelta löytyy molemmat ja molemmistä hän on tehnyt arvostelut. Lue ne arvostelut, jos vaikka helpottaisi ostopäätöstä.
täältä löytyy ne arvostelut, oikeasta palkista.

Ei kai vain

Ei kai vain ne ole vetäneet PAL-käännöstä persiille...:( Seuraava lainaus Peli.fi:n keskusteluauleelta:

Pelit.fi
ti 12.3.2002

Sami Lehtinen - RutteR:
"Onko pahojakin ongelmia? Kun arvostelu ei ole vielä netissä/postilaatikossa ja ilmestymispäivä lähenee..."

Kaj Laaksonen (Pelit) - kaizu
"Valitettavasti ehdin kokeilemaan Halon PAL-versiosta vain kahta ekaa kenttää, ennen kuin Tuukan ryökäle vei koneen ja pelit. Jenkkikone ja sen pelit ovat huomattavasti tutumpia.

Kahdessa ekassa kentässä näytti hieman ristiriitaiselta, eli heti alun ahtaissa huoneissa ympäristö hyppi ikävän töksähtelevästi kun katsetta käänsi sivuttain. Sitä on hieman vaikea kuvailla, mutta ohjaus liikkui kyllä nopeasti, mutta kaikki kuvassa siirtyi liian suurin harppauksin.

Kyllähän Halon jenkkiversiokin välillä takkuilee, mutta se ei nyi vaan joissain tilanteissa varsinkin kaksinpelissä peli vain hidastuu hetkeksi. Huomattavasti siedettävämpää kuin nykiminen."

Tuukka Grönholm (Pelit)
"Kuvauksesi meni silti nappiin, sillä varsinkin käytävillä riehuessa ruutu loikkii ärsyttävästi. Harmittavasti jenkit saivat taas parempaa, aikaisemmin ja halvemmalla."

No, Halossa on 60hz-tuki se nyt on selvä.

Jotenkin nyt en vaan usko Kain ja kaverinsa Tuukan väittämiin. Epäilen todella, että PAL-käännös on ryssitty, mutta kohtahan sen näkee sitten varmuudella.

Mitäköhän peliä ne pelit-lehden äijät on oikeasti pelannut? Pelasin Haloa 3 tuntia. Ei mitään nykimistä. 5 sotilasta, ainakin 8 grunttia, 2 huntteria ja jotain 3 eliteä liikkuu heittelee kranaatteja ja ammuskelee plasma rifleilla ja pistooleillla. Ei minkäänlaista nykimistä...

Ylös Bottom