Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä siinä varmaan on region code. Mutta luulenpa, että Kaj Laaksonen puhuu puuta heinää... mutta olkoot niin tai näin, kaipa se ihan kohta nähdään miten on asian laita... Ei kai tässä muutakaan vaihtoehtoa ole kuin juosta päin miekkaa ja toivoa, että terä joustaa...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
tähän vastauksia ja varmistuksia mahdollisimman nopeesti!!
ei meinaan enää kauaa xboxin ostoon... ja jos tä pitää totta niin pitää kai halo ostaa jenkeistä... ei kai siinä meinaan reqion codee ollu?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
tähän vastauksia ja varmistuksia mahdollisimman nopeesti!!
ei meinaan enää kauaa xboxin ostoon... ja jos tä pitää totta niin pitää kai halo ostaa jenkeistä... ei kai siinä meinaan reqion codee ollu?
No luulis nytten, kun Halo kumminkin on first-party peli, niin siitä 60hz tuki löytyy.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Xbox pelit EIVÄT ole aluevapaita.
PAL-peleistä en osaa sanoa missä niissä on tuki 50Hz lisäksi myös 60Hz:lle, eli jos PAL-Halo sattuisi tukemaan vain euro-alueella tuttua 50Hz:ä, se olisi siis himpun hitaampia kuin 60Hz jenkkiversio. Toivottavasti 60Hz tuki myös löytyy... Mutta ei tässä nyt mitään paniikkia kannata ottaa, ei tuo 50Hz sitä tarkoita että peli tökkisi pari framea sekunnissa.
PAL-Xbox tukee myös 60Hz:ä, pelintekijöistä on sitten enää kiinni tekevätkö PAL-pelinsä myös tukemaan sitä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jopo
MÄ veikkaan, että suuri ja mahtava HALO tökkii aivan törkeän paljon ei ne jaksa kääntää enää sitä PAL versiota kunnolla, ja mikä siitä tekee Maailman parhaimman pelin EHKÄ kaikista peleistä saa MAAILMAN PARHAIMMAN PELIN kun sitä tehdään 5v Taitaa porukka vaan unohtaa kuinka kauan tätäkin peliä on väännetty. Tulee porukka huomaamaan, että SE onkin vain yksi FPS muiden joukossa, en ole itse ainakaan kuullut mitään puhuttavan scriptatuista pätkistä pelissä ja muutenkaan "juonesta" mutta KAUNISTA KARKKIA sitäkin enemmän, sehän se pelin tekee.
I have Spoken...
en ole itse ainakaan kuullut mitään puhuttavan scriptatuista pätkistä pelissä ja muutenkaan "juonesta" mutta KAUNISTA KARKKIA sitäkin enemmän, sehän se pelin tekee.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Et ole itse kuullut? Sekö tekee asiasta faktan? LOL.
![]()
Tarkoitin itse kuulemisella, että en ole lukenut muiden ihmisten tekemiä arvosteluita missä olisi kehuttu scriptattuja pätkiä (paitsi nyt uusimmassa pelit-lehdessä vähän mainittiin), ja siinäkin arvostelussa taas HEHKUTETTIIN kuoren kauneutta.
Ja peli-ikää luvattiin ainakin VIIKOKSI =)
Ei saa vetää hernettä nenään...
Tarkoitin itse kuulemisella, että en ole lukenut muiden ihmisten tekemiä arvosteluita missä olisi kehuttu scriptattuja pätkiä (paitsi nyt uusimmassa pelit-lehdessä vähän mainittiin), ja siinäkin arvostelussa taas HEHKUTETTIIN kuoren kauneutta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Vastatkaa nyt ihmeessä codekin jolta löytyy toinen ja toista oot kokeillu;
KUMPI ON PAREMPI, MAX PAYNE VAI HALO ?!?!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Vastatkaa nyt ihmeessä codekin jolta löytyy toinen ja toista oot kokeillu;
KUMPI ON PAREMPI, MAX PAYNE VAI HALO ?!?!