Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

Originally posted by DemonWithin
Hemmetti kun ei saa tarpeeksi irti juttua halosta tuolta netistä. Kaikissa vaan kehutaan samoja asioita. Voisitteko heitellä joitain mageita juttujua mitä teille on pelissä tapahtunu kuhan ei kauheen spoilaavia ole. Ja vähän juttuja noista eri ajokeista ja semmosta.

Jäi vaan semmonen ärsyttävä kutina päälle kun tuli siellä GW:ssä raapastua pelin pintaa. Jollain sitä täytyy raapia.

Trust me, sun ei kannata tietää liikaa etukäteen jos aiot Halon ostaa itsellesi. Kuten Edgen arvostelussa sanotaan (kiitos sen postaamisesta toisaalla):

You can talk around Halo a lot, but you can't talk specifics if you don't want to spoil it for those who want to experience it.

Sun pelikokemus tulee olemaan paljon hauskempia ja hienompi kun itse koet upeita "wow"-elämyksiä kun teet Halossa jotain hienoa. (kuten vaikka kun juokset kymmentä örkkiä paniikissa karkuun, huomaat örkkien hylätyn Bansheen, hyppäät puikkoihin ja nouset ilmaan ja pommitat jahtaajasi tuhannen päreiksi) :).
 
Joo, hemmetti, en itsekkään huomannu, että Xboxin tuloon on vain hieman päälle 2 viikkoa. Valitettavasti mulla ei oo rahaa ton konsolin ostoon, joten täytyy varmaan mennä kaverin luo asustelemaan :D...
 
Halo JPN-trailer

http://xbox.jp/asx/halo.asx

Vaikka FPS-pelit eivät olekaan japanilaisten suosikkeja, mukava huomata että Bungie ja MS silti panostaa täysillä Halon japski-versioon. Master Chief kuullostaa coolilta puhuessaan jaappania. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
...joutuu kyyhöttään selkä kyyryssä näppiksen ja hiiren kanssa, kun taas huomattavasti mukavampi vaihtoehto on rötvätä sohvalla ja jalat pöydällä! Jos ohjattavuudesta joutuu vähän tinkiin, niin ei meinaa mitään!

Kyllä mä ainakin pystyn nojaamaan mukavasti tässä mun tuolissa ja käyttään samalla näppistä ja hiirtä. Eikä tartte olla selkä kyyryssä.
Enkä todellakaan usko, että padi voi koskaan voittaa näppis hiiri yhdistelmää FPS -peleissä.
 
Halo -raakuutta vai peli-iloa ??

No täytyy myöntää...en oo sellanen aivot seinälle sisälmysten kanssa-fni mut jotenkin toi kiinnostaa...

No miten on...ne joilla on pelistä kokemuksia niin onko se mitenkään tosi raaka ???

ja sit vielä...millaset controllit siinä on eli mitä milläkin tikulla hallitaan ???:confused:
 
Re: Halo -raakuutta vai peli-iloa ??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
No täytyy myöntää...en oo sellanen aivot seinälle sisälmysten kanssa-fni mut jotenkin toi kiinnostaa...
Siis kumpi nyt oikein kiinnostaa, raakuus á la sisälmykset seinille vai itse peli, eli Halo? Ei tullut oikein selväksi...

Mutta no joo, kysymykseesi vastaus: Halo ei todellakaan ole raaka. Pikaiselta pelitestaukseltani muistelisin, että pelissä ei ollut yhtään / tai vain hyvin vähän verta/gorea/gibsejä.
 
Jep, Halo on puhdasta peli-iloa, taktista sodankäyntiä älykkäiden vihollisten kera, eikä mitään pomppivia irtopäitä tai suolenpätkiä. ;) Halossa ne "ahaa" ja "wow"-elämykset tulee jostain muulta kuin väkivallasta.

Verta on, mutta ei paljon.
 
No hyvä...

No en siis siedä sellasia pelejä jossa päät pomppii lattialle, esim. residen evilit on perseestä.

Toivoinkin että peli ei ois silleen raaka jotta sitä jaksaa pelata, oon muuten huomannu et ne pelit missä verta löytyy joka paikasta on aivan paskoja, ja niihin on yritetty saada lisää iloa sillä et se mikä äsken oli pään paikalla löytyy muusina lattialta...

Kiitti !!!
 
No edellisen osan tuntien siitä tulee sellanen että jos tulee joku konflikti niin voi seurata verisin silmi seinältä minkä paksusuolen tunnistaa omakseen...;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010


Toivoinkin että peli ei ois silleen raaka jotta sitä jaksaa pelata, oon muuten huomannu et ne pelit missä verta löytyy joka paikasta on aivan paskoja, ja niihin on yritetty saada lisää iloa sillä et se mikä äsken oli pään paikalla löytyy muusina lattialta...

Kiitti !!!

Ai kaikki pelit missä on verta on paskoja? No huhu huh.. Tekeekö se veri siitä pelistä paskan? Esim. Tenchussa oli paljon verta, mutta peli oli helvetin hyvä. Kyllähän niistä verisistä peleistäkin löytyy paskoja siinä missä muissakin peleissä, mutta ei se veri siitä paskaa tee.
 
No ei minustakaan ole kiva pelata peliä jossa veri roiskuu ja päät lentää. Hyvä kun Halossa ei nähtävästi ole näitä ominaisuuksia. Siinä taas syy miksi saan ostaa Halon, vaikka oon vasta 12, kun toi äitimuori on vähän eri mieltä:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Sof2:sta odotellessa:D
Sanos muuta. Ykkönen oli ehkä paras yksinpeli FPS PC:lle. Lopun sci-fi meni kyllä vähän yli, mutta kokonaisuutena helvetin hyvä. Ja saihan tuossa sen goren määrää vähennettyä, jos halusi.
 
Mun kanssa isukki taas joskus eri mieltä :(

Mut joka tapauksessa taas ajattelin; Code kun oot pelannu molempia, niin kumman ostaisit Max payne vai halo...??
En ajatellu vaan graffoja, vaan sitä et kumpi on parempi, raaempi ja jne...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olli.aalto
No ei minustakaan ole kiva pelata peliä jossa veri roiskuu ja päät lentää.
Sairasta, sanon minä! :p
Myöntäkää, ettei mikään tee yhtä hyvää kuin kunnon teurastus koulun jälkeen, jossa vihollisten päät leviävät pariin kymmeneen palaseen, aivot losahtavat seinälle, kädet irtoilevat verisateen lomassa, maa täyttyy sisäelimistä ja verestä, koko ajan kuuluu armoton valitus ja viholliset kaatuvat toisensa jälkeen lattialle toisten ruumiiden joukkoon. Tai toisin sanoen pari polygonia muuttuu punaisiksi ja irtoaa toisistaan samalla kun punertavat pikselit sinkoilevat ympäri teksturoitua huonetta.
No joo.. hauskaa se on kumminkin. :) (Olenkohan hullu?)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey

Sairasta, sanon minä! :p
Myöntäkää, ettei mikään tee yhtä hyvää kuin kunnon teurastus koulun jälkeen, jossa vihollisten päät leviävät pariin kymmeneen palaseen, aivot losahtavat seinälle, kädet irtoilevat verisateen lomassa, maa täyttyy sisäelimistä ja verestä, koko ajan kuuluu armoton valitus ja viholliset kaatuvat toisensa jälkeen lattialle toisten ruumiiden joukkoon. Tai toisin sanoen pari polygonia muuttuu punaisiksi ja irtoaa toisistaan samalla kun punertavat pikselit sinkoilevat ympäri teksturoitua huonetta.
No joo.. hauskaa se on kumminkin. :) (Olenkohan hullu?)

No jaah... Itse rentoutuisin koulupäivän jälkeen Kainin parissa paremmin. Silpoo viattomia kadullakävelijöitä ja lopuksi imeä niiltä veret... Tulispa se Kain. Tietenkin on myös toinen, ei niin raaka, vaihtoehto eli kunnon ROPE! Xboxilla ne on vielä harvassa, mutta kun Morrowind tulee niin sitten alkaa juhlat.
 
:confused: Päätös arvostella jenkkiversiot löi näpeille heti kun huomattiin myöhemmin ettei Halon PAL-versio pyöri yhtä sulavasti kuin jenkkiversio.
:confused:

pelit.fi:n keskustelu alueelta löytyi tämmöistä tietoa...
Kirjoittaja Kaj Laaksonen.

Kokemuksia muilla???
 
Ylös Bottom