Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eihän tossa nykimisestä suoraan puhuttu vaan jostain hyppimisestä *tietyissä kohdissa*... Kyllä minä ainakin Kaizun puheisin luotan, kun tuo Halon arvostelu oli niin hyvä. Sitä ei tosin tehty PAL-versiosta.

Jos Halo tosiaan olis huono, niin MS vois julkasta aluekoodittoman Halon. En tajua, miksi ne koodit edes on pitänyt vääntää... Turhaa työtähän siitä vaan tulee..? Myisivät suoraan aluekoodittomia kaikkialle. Tosin verot vois vähentää voittoja...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Jos Halo tosiaan olis huono, niin MS vois julkasta aluekoodittoman Halon. En tajua, miksi ne koodit edes on pitänyt vääntää... Turhaa työtähän siitä vaan tulee..? Myisivät suoraan aluekoodittomia kaikkialle. Tosin verot vois vähentää voittoja...
Jeps, mutta taasen pelijulkaisijat eivät tähän suostu. Esim. jossakin haastiksessa Microsoftin jonkun pääjehun kanssa, tämä kyseinen henkilö sanoi, että Mikkisofta suosii aluekoodittomia pelejä, mutta pelijulkaisijat eivät kuulemma jaa Microsoftin kanssa samaa mielipidettä (--> eli julkaisijat siis vastustavat aluekoodittomia pelejä).
 
Jos ne on ryysiny Halon, niin kyllä se jonkin verran latistaa peliä. Toivottavasti edes Jet Set Radio Future olisi käännetty kunnolla. Sithän minua kiinostaisi eniten päästä pelaamaan. Vai pitääköhän tässä menettää senkin suhteen toivo? :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Jeps, mutta taasen pelijulkaisijat eivät tähän suostu. Esim. jossakin haastiksessa Microsoftin jonkun pääjehun kanssa, tämä kyseinen henkilö sanoi, että Mikkisofta suosii aluekoodittomia pelejä, mutta pelijulkaisijat eivät kuulemma jaa Microsoftin kanssa samaa mielipidettä (--> eli julkaisijat siis vastustavat aluekoodittomia pelejä).


Mikkisofta suosii? ROFLMAO! Kukas onkaan Halon tai oddworldin julkaisija? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Mikkisofta suosii? ROFLMAO! Kukas onkaan Halon tai oddworldin julkaisija? :D
Muistaakseni joku Interplay, tai joku vastaava...

*viheltelee*... ;)

Ei mut tosissaan, jossakin haastiksessa joku Mikkisoftan kaveri väitti näin. Itsekin kyllä mietin sitä samaa mitä sinäkin, kun luin sen. Yritän etsiä kuiteskin sen haastiksen, niin näette...
 
näinpä tietysti.... tv manuskassa sanotaan kovin selvästi et 50hertzinen tuo tv on =((

noh... eipä mahda mitään...

kaipa tollakin pystyy jotenkin pelaamaan
 
Kiitti vaivannäöstä, mut oon lukenu ne molemmat joku 10 kertaa...

Kumpi mahtaa olla raaempi, kummasta riittää pidemmäksi aikaa peli-iloa ja miksi ???
 
Mites tuo halon moninpeli. Saako peliin lisää vautia vai onko tosiaan niin "hidas" kun miltä tuntui. Esimerkkinä PS2:sen 007 Agent Under Firessä nopeus oli samanlainen. Mutta onneksi valikosta sitä pystyi lisäämään reippaasti ja johan alkoi hahmot liikkumaan.

Tai juokseeko jostakin napista ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Mites tuo halon moninpeli. Saako peliin lisää vautia vai onko tosiaan niin "hidas" kun miltä tuntui. Esimerkkinä PS2:sen 007 Agent Under Firessä nopeus oli samanlainen. Mutta onneksi valikosta sitä pystyi lisäämään reippaasti ja johan alkoi hahmot liikkumaan.

Ei taida tulla lisää vauhtia, Halossa on pyritty suht realistiseen nopeuteen eikä mihinkään sinkoileviin ukkoihin kuten jossain Quakeissa. Ja älä Xshava mainitse jotain kälystä 007-peliä samassa kappaleessa Halon kanssa....aaaargh!!!! ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code


Ei taida tulla lisää vauhtia, Halossa on pyritty suht realistiseen nopeuteen eikä mihinkään sinkoileviin ukkoihin kuten jossain Quakeissa. Ja älä Xshava mainitse jotain kälystä 007-peliä samassa kappaleessa Halon kanssa....aaaargh!!!! ;)

Nyt olet kyllä väärässä, pitää noissa peleissä olla vauhtia. Nyt käy niin että ensin ampunut melkein voittaa kun äijä ei liiku tarpeeksi vikkelästi. Tällöin ei mielestäni enään ole kyse pelaajien taidoista, kun liikutaan etana vauhdilla.

Tietty jos sinulla on hitaat refleksit, niin silloinhan tuo "realistinen" nopeus sinulle sopii ;)

Eikä 007 moninpeli ole mikään kälynen. Tosin tuota nopeuden vaihtoa ei saa jäämään asetuksiin vakioksi, vaan jokaisen kentän vaihdon jälkeen sen joutuu säätämään. Ja nyt oli puhe moninpelistä, eikä yksinpelistä.
 
aivan varmasti halosta iloa enemmän sillä siinä on co-op peli eli voit pelaa koko tarinan kaverin kaa läpi. max payne menee "peruspelaajalla" läpi sanotaan 5 tunnissa ja sen uudelleen läpi pelaaminen on vähän kökköä vaikka onkin muutama vaikeustaso ja aikaa vastaan pelattava modi
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Nyt olet kyllä väärässä, pitää noissa peleissä olla vauhtia. Nyt käy niin että ensin ampunut melkein voittaa kun äijä ei liiku tarpeeksi vikkelästi. Tällöin ei mielestäni enään ole kyse pelaajien taidoista, kun liikutaan etana vauhdilla.

Tietty jos sinulla on hitaat refleksit, niin silloinhan tuo "realistinen" nopeus sinulle sopii ;)
Omituista yhteen muottiin tunkemista. On toki pelejä, joissa jumalaton vauhti toimii. Nopeutettiinhan juuri pelaajien toiveesta Quake 3:n liikkumisnopeuksia edellisen osan hidastamisen jälkeen. (omasta mielestäni ratkaisu oli kyllä huono) Silti moneen "realistisempaan" peliin hitaampi liikkuminen sopii paremmin. Taitoa ja refleksejä ne vaativat yhtälailla, älykästä pelaamista ehkä enemmänkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Omituista yhteen muottiin tunkemista. On toki pelejä, joissa jumalaton vauhti toimii. Nopeutettiinhan juuri pelaajien toiveesta Quake 3:n liikkumisnopeuksia edellisen osan hidastamisen jälkeen. (omasta mielestäni ratkaisu oli kyllä huono) Silti moneen "realistisempaan" peliin hitaampi liikkuminen sopii paremmin. Taitoa ja refleksejä ne vaativat yhtälailla, älykästä pelaamista ehkä enemmänkin.

No omituinen pelaaja olenkin ;) Mutta tarkoitukseni oli tiedustella saanko halon itselleni heti mieleiseksi.

Coden kanssa IRC:ssäkin asiasta "kinasteltiin", mutta asiaa sinäkin puhut.

Niin olen tottunut nopeampaan tempoon. Näin ollen hiljaisempi tuntuu oudolta, mutta kuten code veikkasi, niin siihenkin kyllä tottuu.

Haloa kerkesin pelaamaan siellä xbox-bileissä ja kaksinpelinä tuli otettua kolme matsia. Tosin voitin niistä kaksi ;) Mutta siinä ajassa hitaus häiritsi ja kaiken lisäksi porukkaa kulki tykin ohi jatkuvalla syötöllä.

Yritä siinä sitten pelata kun kuva menee pimeeks juuri kriittisellä hetkellä ;)
 
Hmm.. en oikein sulata näitä <=25fps ruudunpäivityksiä kuten Halo "MAAILMAN NOPEIMMALLA KONSOLILLA"

25fps pelejä oli myös se lumilautailu ja sitten se joku vene peli oli ihan kummallisesti tökkivä (<25fps..?!)

Uhh, no ehkä XBOX ei olekkaan NIIIN tehokas ja helppo ohjelmoida kuin olivat antaneet ymmärtää..

JJ
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi
Hmm.. en oikein sulata näitä <=25fps ruudunpäivityksiä kuten Halo "MAAILMAN NOPEIMMALLA KONSOLILLA"

25fps pelejä oli myös se lumilautailu ja sitten se joku vene peli oli ihan kummallisesti tökkivä (<25fps..?!)

Uhh, no ehkä XBOX ei olekkaan NIIIN tehokas ja helppo ohjelmoida kuin olivat antaneet ymmärtää..

JJ

30 FPS EI NÄYTÄ XBOXILLA TODELLAKAAN SAMALTA KUIN PLEIKALLA!!!! sun pitää itse nähdä miten sulavasti se menee ja varsinkin kun ruudulla tapahtuu niin prklsti. Pleikalla peli tukehtuisi alta aikayksikön. Tee itsellesi palvelus ja mene pelaamaan haloa.
 
Mielestäni kaikki konsolipelit pitäisi aina pyöriä 50fps (PAL) tai 60 fps (NTSC), koska konsolia ei voi päivittää nopeammaksi.

Valitettavasti, kuten tästäkin threadista huomaa, kaikki eivät edes huomaan jos peli ei pyöri täydellä frameratella. Eihän tuo 25fps nyt oikeastaan ole nykivä, mutta ei se ole täysin sulavakaan. Ongelma on kuvan näkyminen kahtena ja se häiritsee toisilla televisioilla enemmän ja toisilla taas vähemmän.

Halossa näkyi olevan myös semmoinen vika, että jos pyörii paikallaan, kuva nykäisee hieman noin sekunnin välein. Onkohan tuo jotain PAL käännösongelmia vai onko NTSC versiossa sama vika?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


30 FPS EI NÄYTÄ XBOXILLA TODELLAKAAN SAMALTA KUIN PLEIKALLA!!!!

Läyght Äyt Läyd! Eiköhän se 30 (tai 25 standardi PAL) ruutua sekunnissa näytä ihan yhtä sulavalta Dreamcastilla, PS2:lla, XBoxilla ja tukevaisuudessa Gamecubella. Eri asia sitten onko tuo 25 tasainen, vai pomppiiko se koko ajan viiden ja 25 välillä. FPS-peleissä tuo 25 on kuitenkin aika vähän, sillä esimerkiksi PC:n Quake 3 (joo, joo, rumemman näköinen, mutta silti) pyörii vähän vanhemmallakin koneella helposti 60 framea sekunnissa ja vielä paremmalla resoluutiolla.

Xbox ei ole täydellinen, ei myöskään PS2. Turha tuollaisia pikkumokia on lähteä vatkaamaan ja veivaamaan ja yrittää muuttaa vähäpätöisemmiksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirvasto
Halossa näkyi olevan myös semmoinen vika, että jos pyörii paikallaan, kuva nykäisee hieman noin sekunnin välein. Onkohan tuo jotain PAL käännösongelmia vai onko NTSC versiossa sama vika?

Tuo ominaisuus on ainakin Pelit-lehden mukaan PAL-käännöksen yksinoikeus. Tosin, mitä olen peliä pelanneilta kuullut, se ei juuri menoa ole haitannut.
 
Ylös Bottom