Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Halo-arvostelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Grafiikka 97... *köh, köh*

Tuntuu vähän siltä kun noita osia Peliversumin arvosteluista lukee, että jos peli on esim. pelattavuudelta hyvä se nostaa äänien ja grafiikankin pisteitä ja toisin päin.

Joo no käy kattoon MGS2-arvostelu saman hepun tekemänä, pelattavuus jotain 72, *KÖH KÖH*...
Ei oo kyllä epäselvää mitä konsolia peliversumi puoltaa:p
No eipä siinä mitään, kyllä itsekin EHKÄ Xboxin hankin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jopo
No eikös se tuolla mainittuna ole ?
R-a-l-l-y C-h-a-m-p-i-o-n-s-h-i-p ;)
Ai Rally Championshipissä on paremmat graffat kuin RalliSportissa? (suurempaa resoluutiota ei tietenkään lasketa mukaan)

Okei...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton

No joo, olen kyllä tainnut huomata mainitsemasi tähtäyksen esimerkiksi Operation Flashpointia pelatessa, mutta jotenkin se ei vaan ollut niin autenttisen tuntuista.

Et ole tainnut koskaan rynkyllä ampua? Flashpointia realistisempaa softasotaa ei ole ja saa nähdä milloin tulee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jar
Et ole tainnut koskaan rynkyllä ampua? Flashpointia realistisempaa softasotaa ei ole ja saa nähdä milloin tulee.

En puhunutkaan realistisuudesta vaan autenttisuudesta.
Siinä on vivahde ero.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Ai Rally Championshipissä on paremmat graffat kuin RalliSportissa? (suurempaa resoluutiota ei tietenkään lasketa mukaan)

Okei...

Kannattaa panostaa tuohon luetun ymmärtämiseen... Jopo ilmeisesti tarkoittaa sitä, että Rallisportin nähdessään häneltä eivät pudonneet silmät päästä niin kuin aikoinaan Rally Championshipissä.
 
Kaikki, mitä Halosta täällä on kirjoitettu, tuntuu olevan hurmioitunutta (suorastaan hysteerisen) hyminää sen loistavuudesta. Oikeutetusti? Ehkäpä, en tiedä vielä, en ole päässyt vielä kovin pitkälle siinä - rysäytin vasta alas pelastuskapselilla planeetta kiertävälle renkaalle.
Lupaavaa alkua hieman himmentää (nyt ulkotiloihin päästyäni)
sankarimme hieman nykäyksittäin tapahtuva liikkuminen.
Hutiloidun Pal-käännöksen tekosia?
Kertokaapa pitemmälle ehtineet kollegat ja erit. jenkki-version
omistajat esiintyykö teillä tälläistä, vai nipotanko ihan turhaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Azathoth
Lupaavaa alkua hieman himmentää (nyt ulkotiloihin päästyäni)
sankarimme hieman nykäyksittäin tapahtuva liikkuminen.

Siis mikä? Ei minulla nyi ollenkaan... Tai kerran nykäisi kun hyppäsin warthogilla (pahkasika?), käänsin lennossa 180 astetta ja gatling lauloi koko ajan. Sekin oli samanlainen nykäisy kuin niissä checkpointeissa, eli töks ja jatkuu...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Azathoth
Lupaavaa alkua hieman himmentää (nyt ulkotiloihin päästyäni)
sankarimme hieman nykäyksittäin tapahtuva liikkuminen.
Hutiloidun Pal-käännöksen tekosia?
Kertokaapa pitemmälle ehtineet kollegat ja erit. jenkki-version
omistajat esiintyykö teillä tälläistä, vai nipotanko ihan turhaan?

Koittapas vaikkapa pyyhkäistä sitä cd:tä jollain pehmeällä liinalla, nimittäin tuo ei ole yleistä. Jos vika ei ole Halossa se voi olla koneessa, joten puhelin käteen ja huudot mikrosoftille. No, en tiiä. Kannattaa kuitenkin kokeilla pyyhkiä sitä cd:tä jollain jos siinä vaikka olisi joitain sormenjälkia tms.

P.S. Tai et kai sitten vahingossa liikkunut hieman nykien? Niinku rämpyttelit sitä tattia eteen, eteen, eteen, eteen.... :D
 
nyt harmittaa kun oon jo menny puhumaan halosta sen vähän kokemuksen jäkeen... sillon meinaan kehuin peliä mahtavaksi... noh... ei ole enempää ylistäviä sanoja mielessä =))

sillä nyt vasta ennestään jo mahtava peli, sai vielä upeammat piirteet... tiedätte kyllä mistä puhun kun huomaatte lumisateen ja jumalattomia ammuksia ampuvan tankin =))

ja edelleenkään minulla ei halo nyi... paitsi load, save pointit ja se alkudemon ukon kävely =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter


Kannattaa panostaa tuohon luetun ymmärtämiseen... Jopo ilmeisesti tarkoittaa sitä, että Rallisportin nähdessään häneltä eivät pudonneet silmät päästä niin kuin aikoinaan Rally Championshipissä.

Correct amundo...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Kannattaa panostaa tuohon luetun ymmärtämiseen... Jopo ilmeisesti tarkoittaa sitä, että Rallisportin nähdessään häneltä eivät pudonneet silmät päästä niin kuin aikoinaan Rally Championshipissä.
Puuuh....

Voisit sinäkin lukea noi edelliset kommentit, ennen kuin alat sanomaan mitään mun äikän taidoista (tosin en kyllä väitäkkään, että olisin mitenkään superhyvä ;)), mutta luin kyllä Jopon viestin juuri niinkuin se oli tarkoitettukin. Sitten kysyin, että mikä on hänen mielestään paremman näköinen peli kuin RalliSport (kts. Jopon kommentti: 'Lähinnä pelaan PC:llä johon noita pelejä nyt vertaan, eli on sitä PC:llä nähty paljon komeampaa jälkeä ralli peleissä kuin tuossa Ralli Sportissa.'), ja hän vastasi, että Rally Championship. Sitten kysyin, että RC:kö on muka paremman näköinen kuin RalliSport, ja sitten sinä tulet haukkumaan mun äikäntaitojani.... ;)
 
Halosta asiaa

Nyt on Halo pelattu läpi co-oppina. Ei voi muuta sanoa, kuin v**un siistii!!
Armeijan opeista on yllättävän paljon apua pelissä, kun tst-parin kanssa vyöryttää käytäviä.

Ohjain sopii peliin loistavasti, vaikka itse olen ollut sitä mieltä, että FPS-peleihin tarvitaan näppis ja hiiri.

No, kohta pitää vetää se uudestaan läpi yksin. Jos välillä pelaisi rallia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Puuuh....

Voisit sinäkin lukea noi edelliset kommentit, ennen kuin alat sanomaan mitään mun äikän taidoista (tosin en kyllä väitäkkään, että olisin mitenkään superhyvä ;)), mutta luin kyllä Jopon viestin juuri niinkuin se oli tarkoitettukin. Sitten kysyin, että mikä on hänen mielestään paremman näköinen peli kuin RalliSport (kts. Jopon kommentti: 'Lähinnä pelaan PC:llä johon noita pelejä nyt vertaan, eli on sitä PC:llä nähty paljon komeampaa jälkeä ralli peleissä kuin tuossa Ralli Sportissa.'), ja hän vastasi, että Rally Championship. Sitten kysyin, että RC:kö on muka paremman näköinen kuin RalliSport, ja sitten sinä tulet haukkumaan mun äikäntaitojani.... ;)

OK..Ehkä kirjoitin epäselvästi, mutta tarkoitin, että tuo rallisport ei häikäissyt näyttävyydellään (siis tänäpäivänä) toisin kuin rally championship (silloin aikoinaan -99) joten odotin, että tänäpäivänä voitaisiin saada hienompaa jälkeä kuin silloin 99, MUTTA mielestäni ei näin ole. Eli peli näyttää aikas vaatimattomalta. Johon ei reson nosto vaikuta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
en tiedä vielä, en ole päässyt vielä kovin pitkälle siinä - rysäytin vasta alas pelastuskapselilla planeetta kiertävälle renkaalle.

Aluks kun pelasin halon alkua tuntu niinkun olisin tullut petetyksi, peli ei nimittäin tuntunut niin hyvältä kun luvattiin. Kun pääsin kolmanteen kenttään mun teki mieli ylistää peli maasta taivaaseen ja pelata sitä loppu elämäni, mutta perkele se parani vielä siitäkin ja nyt mul ei pyöri mitään muuta päässä kun Halo... Halo.. Halo :D .


Nyt on Halo pelattu läpi co-oppina. Ei voi muuta sanoa, kuin v**un siistii!!

Mäkin oon halo cooppina läpi pelannut enkä voi sanoo enää mitään kun suu on vieläkin auki ja kuolaa valuu. Mä oon ekstaasissa... :o
 
kentät

kenttiä tais olla joku kymmenen, mutta jokaiseen (paitsi ekaan) menee varmasti yli tunti ekalla kerralla ja joihinkin saattaa mennä kaksikin tuntia.
 
Onko nyt näin, että Halossa ei ole wide-screen tukea? Ainakin tämän saitin arvostelu väittää niin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet


Aluks kun pelasin halon alkua tuntu niinkun olisin tullut petetyksi, peli ei nimittäin tuntunut niin hyvältä kun luvattiin. Kun pääsin kolmanteen kenttään mun teki mieli ylistää peli maasta taivaaseen ja pelata sitä loppu elämäni, mutta perkele se parani vielä siitäkin ja nyt mul ei pyöri mitään muuta päässä kun Halo... Halo.. Halo :D .




Mäkin oon halo cooppina läpi pelannut enkä voi sanoo enää mitään kun suu on vieläkin auki ja kuolaa valuu. Mä oon ekstaasissa... :o

No nyt se peli on sitten testattu liikkeessä n. tunnin aikana ja se vaikutti ihan kelpo kamalta mutta mitään super hienoa peliä siitä ei ollu tehty?
Graffat oli ihan jees mutta ei mitään mullistavaa kuten tosta hypetyksestä voisi luulla..
Taidan odottaa vielä GC:n julkistamiseen saakka ja ostan masiinan vasta silloin(hinta putoo alas), mkay?
Nii joo Citarissa oli GC esittelyssä ja pelinä oli se vesijetti peli ja voin sanoa että kovin oli kälysen näköinen, huh huh!
Xbox veti pitemmän korren ja reippaasti!
 
Re: Re: Halo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99


No nyt se peli on sitten testattu liikkeessä n. tunnin aikana ja se vaikutti ihan kelpo kamalta mutta mitään super hienoa peliä siitä ei ollu tehty?
Graffat oli ihan jees mutta ei mitään mullistavaa kuten tosta hypetyksestä voisi luulla..
Taidan odottaa vielä GC:n julkistamiseen saakka ja ostan masiinan vasta silloin(hinta putoo alas), mkay?
Nii joo Citarissa oli GC esittelyssä ja pelinä oli se vesijetti peli ja voin sanoa että kovin oli kälysen näköinen, huh huh!
Xbox veti pitemmän korren ja reippaasti!

No huoh ei kannata verrata Haloa GC:n graafisesti vaatimattomimmasta päästä olevaan peliin. Jos olisit kokeillut GC:n graafisesti hienointa peliä, elikkäs Rogue Leaderia, niin ehkä puntit olisivat aikalailla tasan.
 
Ylös Bottom