Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Omistan PS2:en ja xboxin osto on suunnitelmissa...
Mutta, !!"MINUN"!! mielestäni hiiri+näppis sopii paremmin FPS-peleihin kuin padi. (Tuskin halokaan olisi huononpi hiirellä ja näppiksellä.)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Kiitoksia sille, joka neuvoi laittamaan Pal50-tilan päälle (Pal60-tilan sijasta). Halo ei nyi enää niin kuin aikaisemmin. Nythän tästä pääsee nauttimaan vieläkin enemmän. Kiitos kuitenkin vielä kerran kuka sitten olitkaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
itse kokeilin tuota myös, ja huomasin selviä nykimiskohtia pal50 tilaa käyttäessäni..
kun pistin pal60:n takaisin ei mitään nykimisiä ole tullut
Rahalla saa ja junalla pääseeLainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Remedyn miehetkään eivät huomanneet mitään nykimistä joten meni aina vaan omituisemmaksi. Luulisi että peliammattilaiset tietäisivät milloin peli pyörii ja milloin ei.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KimmoKe
miten ihmeessä peli on voinut saada jotakin palkintoja ja 10-arvosanoja grafiikoistaan? mitä ihmeellistä niissä nyt sitten on? onhan joku ruohotexture ihan hyvällä tarkkuudella, mutta ketä kiinnostaa kun maastossa on 4 polygonia kerrallaan ja kaikki on kulmikasta.
xbox pystyisi paljon parempaan, veikkaan että peli on tehty 2v vanhoille pc:ille enkä kertakaikkiaan pysty ymmärtämään miksi kukaan ylistäisi grafiikoita niin paljon kuin forumeilla on näkynyt, eikö nämä ihmiset ole pelanneet muita pelejä? melkein jokaisesta muustakin launch titlestä löytyy jollain forumilla "MAAILMAN PARAS PELI!½"-threadeja, ja veikkaankin että nämä on tulosta siitä, että kallis masiina on ostettu ja siihen tuo yksi peli.
Höpöhöpö. Sopii mainita vastaava peli, joka näyttää kokonaisuudessaan hienommalta. 1st person räiskyttelyt ovat koneelle raskaimpia pelityyppejä pyörittää. Sitten kun vielä Halon tapaan näkymät ovat suuria ja vihollisia ruudulla välillä todellinen lauma, on ihan selvä ettei yksityiskohtia ole samaan tapaan, kuin monessa muussa pelityypissä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Aivan! Itse olen huomannut tämän saman jutun mistä en pidä pc-grafiikassakaan: Kulmikkuus. Ovathan textuurit tarkkoja mutta kun jotenkin tuntuu että polygonia uupuu ja paljon. Kaikki hahmot esim. Halossa ovat todella kulmikkaita ja en ymmärrä tämän pelin saamaa graafista arvostusta.
Ja huvittuneena luin jonkun peelon "Halo on maailman paras peli"-juttua. Siinä mainittiin jotain tyyliin "Viimeisin 3d-räiskintä mitä pelasin oli Duke Nukem 3d ja kyllä ovat pahaiset kehittyneet aika paljon!"
Lyön kyllä pääni vetoa että Halo tuntuu kehittyneeltä jos on pelannut viimeks jotain Dukea.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KimmoKe
xbox pystyisi paljon parempaan, veikkaan että peli on tehty 2v vanhoille pc:ille enkä kertakaikkiaan pysty ymmärtämään miksi kukaan ylistäisi grafiikoita niin paljon kuin forumeilla on näkynyt, eikö nämä ihmiset ole pelanneet muita pelejä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Se on kyllä totta, että PC-peleistä näkyy helpommin kulmikkuutta. Syy on kuitenkin lähinnä siinä, että korkeampi resoluutio ja tarkka näyttölaite tuo ne esiin. Samoin nykypäivänä käytettävät todella tarkat tekstuurit korostavat polygonien määrän vähyyttä, kun niiden määrä ei ole kasvanut "samassa tahdissa" tekstuureiden kanssa. Kyllä minä silti mieluummin katselen tarkkaa kuvaa ja tarkkoja tekstuureja, vaikka se toisikin kulmia esiin kuin suttuista kuvaa ja suttuisia tekstuureja, jotka ne piilottavat.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza
Noni nyt tuli Xbox Halon kanssa taloon. Ja täytyy sanoa että tunnelma co-opissa on jotakin mitä peleissä ei ole nähty.
Ainoa mikä jäi vaivaamaan on grafiikka. Onhan se hienoa mutta ainakin jaetulla ruudulla kauempana olevat viholliset näyttävät vain pikselimössöltä. En tiedä johtuuko tämä siitä etten ostanut RGB piuhaa vaan pelaan tavallisella komposiitilla.