Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: Halo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
No huoh ei kannata verrata Haloa GC:n graafisesti vaatimattomimmasta päästä olevaan peliin. Jos olisit kokeillut GC:n graafisesti hienointa peliä, elikkäs Rogue Leaderia, niin ehkä puntit olisivat aikalailla tasan.

Rogue Leader menettää kuuleman mukaan paljon ilman s-video-kaapelia, joten toivotaan, että kaupat tajuaisivat sitä sitten käyttää.
 
Halo..halooo?

Pelailin tuossa viime viikonloppuna Haloa eikä peli oikeen jaksanut säväyttää.. Ei grafiikan, ei pelattavuuden eikä minkään muunkaan suhteen. Ihmettelen vaan miksi peliä on ylistetty parhaaksi peliksi tänä vuonna etc vaikka ei nähtävästi paljon mitään tarjoa.

No pelimausta saa tietysti kiistellä mutta.. Grafiikka on tietysti parempaa kuin ps2:sella mutta ei niin paljon kun olisi voinut odottaa. Toivon että xboxille tulisi vastedes jotain omaperäisiä, hyviä pelejä niin saataisiin vähän kilpailua markkinoille ja konsolien sekä pelien hinnat alas..

Mitäs mieltä te ootte? Onks Halo teidä mielestä täyttänyt sille asetetut vaatimukset aivan uudesta mullistavasta pelistä?

Mutta pitää todeta: Halo oli mulle pettymys..ja suuri sellainen
 
Katos katos. Et ole ensimmäinen kuka noin ajattelee. Itseäni Halo ei kiinnosta pätkääkään. Täysin EVVK.

Taitaapi olla äksbox poikien tällänen "onhan meillä Halo" pointti kuten PS2 pojilla on GTA3.
Välillä ihan naurattaa miten jotkut keskinkertaiset pelit nostetaan jalustalle pelkästään sen takia että niitä on hypetetty.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurdt
Välillä ihan naurattaa miten jotkut keskinkertaiset pelit nostetaan jalustalle pelkästään sen takia että niitä on hypetetty.

Kumman hyvin tuo hype tuntuu uppoavan arvostelijoihinkin. Metacriticin 97 ka on varmaan vain hypeä sekin. Pelit-lehden arvostelusta nyt puhumattakaan. Peli voi nimittäin olla hyvä, vaikkei siitä itse pitäisikään.
 
Re: Halo..halooo?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *****
Pelailin tuossa viime viikonloppuna Haloa eikä peli oikeen jaksanut säväyttää.. Ei grafiikan, ei pelattavuuden eikä minkään muunkaan suhteen. Ihmettelen vaan miksi peliä on ylistetty parhaaksi peliksi tänä vuonna etc vaikka ei nähtävästi paljon mitään tarjoa.

No pelimausta saa tietysti kiistellä mutta.. Grafiikka on tietysti parempaa kuin ps2:sella mutta ei niin paljon kun olisi voinut odottaa. Toivon että xboxille tulisi vastedes jotain omaperäisiä, hyviä pelejä niin saataisiin vähän kilpailua markkinoille ja konsolien sekä pelien hinnat alas..

Mitäs mieltä te ootte? Onks Halo teidä mielestä täyttänyt sille asetetut vaatimukset aivan uudesta mullistavasta pelistä?

Mutta pitää todeta: Halo oli mulle pettymys..ja suuri sellainen
Jep, olen samaa mieltä siitä lievästä pettymisestä mutta jos totta puhutaan oli se aikas hyvä julkaisu peliksi vai kuinka?
Jos mä vertaan näitä XB:n ja PS2:sen julkaisu pelejä niin ei tartte paljoa miettiä kummat on tasokkaampia!!
:o
 
Re: Re: Re: Re: Halo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe


Rogue Leader menettää kuuleman mukaan paljon ilman s-video-kaapelia, joten toivotaan, että kaupat tajuaisivat sitä sitten käyttää.

No enpä usko että kaupat kunnon piuhoja käytä, ja ne telkkaritkin on yleensä tosi paskoja. Niinku GT3:n julkaisun aikaan testasin sitä anttilassa niin aattelin että "Täähän on niinku ps one-peli" Kotona sitten näyttikin jo paaaaaljon paremmalta!
Ja kun 3.5. Gamecuben ostan niin RGP-kaapeli tarttuu kyllä heti mukaan! Tuo peli nimittäin mielestäni pieksee graafisesti melkeinpä kaikki muut pelit mitä olen nähnyt!
 
Pelailin tuossa viime viikonloppuna Haloa eikä peli oikeen jaksanut säväyttää..
Sama juttu. Olen tällä hetkellä pelissä kohdassa, jossa (spoilereita tulossa) lennetään Bansheella ja käydään tuhoamassa niitä fuusioreaktoreita. Mitään uutta peli ei ole tähän mennessä tarjonnut, mitä nyt grafiikkaengineä ja grafiikkaa ylipäätänsä aloin arvostamaan enemmän tuon myötä. Viime aikoina on kyllä alkanut tympiä FPS-genre, joten osittain voi johtua myös siitä.

Jotain hyvääkin pelistä löytyy grafiikan lisäksi:
sopivan vaikea jopa normalilla - paikoitellen tuotti vaikeuksia immeiselle, joka on muutama vuosi sitten hakannut Doomia ja Doom II:sta Nightmare-tasolla.

health packeja ei jaeta joka välissä - tästä koituu kyllä paikoitellen se ongelma, että checkpoint tulee juuri epäedullisessa kohdassa suojien ollessa nollilla ja energian lopussa eikä viitsisi palata takaisin sinne, missä viimeksi moisen näki. Loppupuolella niitä kyllä nähtävästi jaetaan varsin usein..

Jos nyt väkisinkin pitää miinusta etsiä, niin sanonpa siihen sitten toiset asetoverit; jätä kymmenen miestä hetkeksi yksin parin covenantin kanssa, niin voit olla varma että omat miehesi pääsevät hengestään.
 
Minun Miinuksia Halossa Listani:
-Peli päättää välillä pelaajan aseet (tosin se helpottaa aseiden vaihtamista, mutta kun on hellinyt sinkoa niin ei TosiMies sitä pistooliin halua vaihtaa!:D)
-Corthalan (?) ääni häviää välillä taistelun alle.
-Joku kartta olisi ollut jees kenttiä ajatellen. Itseäni ainakin vaivasi välillä suunnan puute.
-Pari hassua epäloogisuutta jotka alentaa hieman tunnelmaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
-Corthalan (?) ääni häviää välillä taistelun alle.

Tuohan on vain realismiä. Äänissä voisi olla vieläkin enemmän dynamiikkaa eli puheet/musiikit hiljaisemmalla ja aseet/rähähdykset lujemmalla. Varsinkin nuo aseiden äänet ovat aivan liian pehmeän kuuloisia. Todellisuudessa yhdestä rynkyn laukauksesta voi saada pysyvän korvien soimisen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirvasto
Tuohan on vain realismiä. Äänissä voisi olla vieläkin enemmän dynamiikkaa eli puheet/musiikit hiljaisemmalla ja aseet/rähähdykset lujemmalla. Varsinkin nuo aseiden äänet ovat aivan liian pehmeän kuuloisia. Todellisuudessa yhdestä rynkyn laukauksesta voi saada pysyvän korvien soimisen.

No häiritsee silti. Varsinkin kun se ei niitä juttujaan toista, kuten realistisesti voisi kuvitella. Ja Chiefillähän on kypärä päässä, niin ei tuu korvaan pipi.:D
 
Idea

Halossa olisi saanut olla jonkinlainen logi, jossa kaikki puheet olisi tekstinä tallessa. Ei jäisi tärkeät asiat taistelun takia huomaamatta. :) Ihan sanatarkassa muodossa mieluiten, ja ehkä jopa puheilla varustettuna. Master Chiefin kyborgiasussa olisi varmasti tilaa tällaiselle ominaisuudelle. :D
 
Luulin jo ettei halo voi paljoa enää parantua... tiedän että Kunnon 32" TV:llä ja DD 5.1:llä kokemus olisi vielä makeempi...

mutta koitin huvikseni pelata suht arvokkailla kuulokkeillani HALO:a. WHOAAAA!!!! peli parani potenssiin 20, vaikka en uskonut sen olevan edes mahdollista!! TV:n omilla kajareilla en pelaa enää sekunttiakaan... Suosittelen että kaikki jolla on laadukkaat kuulokkeet, koittavat samaa!!

Eilen ajattelin kysästä sellaista että oletteko te huomanneet että vahingoittavatko vihollisten omat kudit yms. toisia vihollisia... (tiesin tietty kranut yms) mutta ei tarvii enää kysellä, sain houkuteltua vihu aluksen minun ja vihu tankin väliin... noh, sanotaan näin että välissä oleva vihollinen kuoli, ja minä en häntä fraginyt =))
 
Sählärit vauhdissa

Pelattiin kaverin kanssa cooperation modea. No perinteiseen tyyliin peli meni päin persettä, joten purimme agressiomme muita solttujamme vastaan. No viimeinen hengissä oleva solttu, joka muuten istui kanssamme jeepissä, hyppäsi ulos ja viskasi kranaatin jeepin alle. No siitähän aiheutui aikamoiset damaget ja suojatkin meni nollille. Sillä aikaa kun selvittelimme mitä oli tapahtunut oli tämä "sika" piiloutunut lähimmän kiven taakse. No eipä se auttanut häntä vaan, teuras...tai siis vapautimme maailman petturista. :D

Entä tiedä miten ihmeessä näin saattoi käydä. Voi olla että kyseessä oli jokin bugi, sillä en usko tuollaisen ominaisuuden lisäämiseen peliin. :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Suosittelen että kaikki jolla on laadukkaat kuulokkeet, koittavat samaa!!

Jep.. pakko pelata kuulokkeilla kun on asunto jossa ei pysty käyttämään >100 dB:n äänenvoimakkuuksia. :=) Hyvat kaiuttimet kyllä hakkaa kuulokeet menen tuleen (tm), koska kuulokkeilla äänikuva on niin luonnottaman kuuloinen. Kaikki äänet tuntuvat paikantuvan pään sisälle, kun kaiuttimilla äänet tulevat juuri siitä suunnasta mistä niiden pitääkin tulla.
 
olikos halon ikäsuositus E, eli niinQ kaikille? (vai onko se s/t tai joku tollanen tääläpäin)

itse ainakin olin niin fiiliksissä kun pääsin suolle, ja sielä seikkailin tiettyyn mestaan jossa alkaa taas välivideo... en viitsi spoilaa sillä itselläni tuo mesta saa todellakin kylmiäväreitä kulkemaan... ihan sairaan tiivis tunnelma, ja HALO:n juonesta ei kukaan voi sanoa pahaa sanaa, hyvin on peli "kirjoitettu"... toivon edelleen et kukaan ei mee spoilaa mitää... koska toi on niin must kokemus =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
olikos halon ikäsuositus E, eli niinQ kaikille? (vai onko se s/t tai joku tollanen tääläpäin)

Oman pelini kotelossa on 15 oranssissa neliössä ja jotain koodikieltä. Vaikka ei tuolla merkinnällä ole väliä, ellei se ole 18 ja punainen. Bingo.:D
 
Ylös Bottom