Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Originally posted by DemonWithin
Hemmetti kun ei saa tarpeeksi irti juttua halosta tuolta netistä. Kaikissa vaan kehutaan samoja asioita. Voisitteko heitellä joitain mageita juttujua mitä teille on pelissä tapahtunu kuhan ei kauheen spoilaavia ole. Ja vähän juttuja noista eri ajokeista ja semmosta.
Jäi vaan semmonen ärsyttävä kutina päälle kun tuli siellä GW:ssä raapastua pelin pintaa. Jollain sitä täytyy raapia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
...joutuu kyyhöttään selkä kyyryssä näppiksen ja hiiren kanssa, kun taas huomattavasti mukavampi vaihtoehto on rötvätä sohvalla ja jalat pöydällä! Jos ohjattavuudesta joutuu vähän tinkiin, niin ei meinaa mitään!
Siis kumpi nyt oikein kiinnostaa, raakuus á la sisälmykset seinille vai itse peli, eli Halo? Ei tullut oikein selväksi...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
No täytyy myöntää...en oo sellanen aivot seinälle sisälmysten kanssa-fni mut jotenkin toi kiinnostaa...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Toivoinkin että peli ei ois silleen raaka jotta sitä jaksaa pelata, oon muuten huomannu et ne pelit missä verta löytyy joka paikasta on aivan paskoja, ja niihin on yritetty saada lisää iloa sillä et se mikä äsken oli pään paikalla löytyy muusina lattialta...
Kiitti !!!
Sanos muuta. Ykkönen oli ehkä paras yksinpeli FPS PC:lle. Lopun sci-fi meni kyllä vähän yli, mutta kokonaisuutena helvetin hyvä. Ja saihan tuossa sen goren määrää vähennettyä, jos halusi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Sof2:sta odotellessa![]()
Sairasta, sanon minä!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olli.aalto
No ei minustakaan ole kiva pelata peliä jossa veri roiskuu ja päät lentää.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey
Sairasta, sanon minä!
Myöntäkää, ettei mikään tee yhtä hyvää kuin kunnon teurastus koulun jälkeen, jossa vihollisten päät leviävät pariin kymmeneen palaseen, aivot losahtavat seinälle, kädet irtoilevat verisateen lomassa, maa täyttyy sisäelimistä ja verestä, koko ajan kuuluu armoton valitus ja viholliset kaatuvat toisensa jälkeen lattialle toisten ruumiiden joukkoon. Tai toisin sanoen pari polygonia muuttuu punaisiksi ja irtoaa toisistaan samalla kun punertavat pikselit sinkoilevat ympäri teksturoitua huonetta.
No joo.. hauskaa se on kumminkin.(Olenkohan hullu?)