Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Mitä siin tapahtu semmosta mitä normal vaikeus asteella ei tapahtunu?

(Ihan vain varmuuden vuoksi)Maalaa teksti näkyviin:

Ennen Pillar of Autumnin räjähdystä, se tummaihoinen kersantti taistelee yhtä Elitea vastaan, ja kun he näkevät, että PoA on räjähtämässä, se kersantti sanoo "This is it, hold me..." ja sitten he halaavat ja BOOM!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
(Ihan vain varmuuden vuoksi)Maalaa teksti näkyviin:

Ennen Pillar of Autumnin räjähdystä, se tummaihoinen kersantti taistelee yhtä Elitea vastaan, ja kun he näkevät, että PoA on räjähtämässä, se kersantti sanoo "This is it, hold me..." ja sitten he halaavat ja BOOM!
Ai sen ökrymökryn kaa?
 
Viimeviikon perjantaina sain Halo:n pelattua "kokonaan läpi" Eli olen mennyt kaikki kentät läpi kaikilla vaikeusasteilla. JESH!
 
Mä näin yhdeltä dvd:tä mis oli kaikkee tietoo xbox:ta ja uusia pelejä mitä ei oo julkaistu nii niistä oli demoja ja katoin Halo2 nii siinä tulitettiin maata (covenantit) taistelualuksillaan (ehkä covenanttien en oo varma) mut kuitenki sit mc hyppäs sinne alukselle päin.....

Vau sanoin minä ku näin sen :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Mä näin yhdeltä dvd:tä mis oli kaikkee tietoo xbox:ta ja uusia pelejä mitä ei oo julkaistu nii niistä oli demoja ja katoin Halo2 nii siinä tulitettiin maata (covenantit) taistelualuksillaan (ehkä covenanttien en oo varma) mut kuitenki sit mc hyppäs sinne alukselle päin.....

Vau sanoin minä ku näin sen :cool:

Tais olla The Difference?
Se dvd kyllä puri, sai minut ostamaan Xboxin...:D
Ja totta turiset siitä trailerista,
mutta sen olisi kyllä voinut mainita tuolla Halo2 keskustelun puolella, kun siitä on niin kiivaasti jo siellä keskusteltu, niin moderaattori sedät ja tädit(?) eivät suutu.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Mä näin yhdeltä dvd:tä mis oli kaikkee tietoo xbox:ta ja uusia pelejä mitä ei oo julkaistu nii niistä oli demoja ja katoin Halo2 nii siinä tulitettiin maata (covenantit) taistelualuksillaan (ehkä covenanttien en oo varma) mut kuitenki sit mc hyppäs sinne alukselle päin.....

Vau sanoin minä ku näin sen :cool:

Wanha.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!
Tais olla The Difference?
Se dvd kyllä puri, sai minut ostamaan Xboxin...:D
Ja totta turiset siitä trailerista,
mutta sen olisi kyllä voinut mainita tuolla Halo2 keskustelun puolella, kun siitä on niin kiivaasti jo siellä keskusteltu, niin moderaattori sedät ja tädit(?) eivät suutu.:)

öö.. onko tuo The Difference joku leffa?
pitääpi lainata, näkee sen trailerin televisiolla ja 5.1...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
öö.. onko tuo The Difference joku leffa?
pitääpi lainata, näkee sen trailerin televisiolla ja 5.1...

Se on MS:n tekemä DVD jossa on trailereita xboxin peleistä ja muusta kivaa juttua. Mulla on niitä 2 haluutko ostaa yhen viidellä eurolla :D?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Se on MS:n tekemä DVD jossa on trailereita xboxin peleistä ja muusta kivaa juttua. Mulla on niitä 2 haluutko ostaa yhen viidellä eurolla :D?

Multa saat 4,5 eurolla tuon dvd:n. :D
 
En jaksa käsittää mikä halossa on niin käsittämättömän hienoa. Itse antaisin pistearviona pelille 85. Ihan perusräiskintää. Makuasioista ei kannata juuri kiistellä, mutta silti..

Vaikka Splinter Cell pyyhkii Halolla lattiaa.
 
Onhan tuo harmillista, jos se ei kolahda. Parempihan olisi, jos jokainen peli olisi miellyttävä. Minulle Halo oli mieluisa kokemus, jossa oli tosin vikoja. Ne eivät kuitenkaan suuresti haitanneet. Omassa pisteasteikossa mentäisiin yli 90-pisteen. Halon jälkeen ei oikein mikään fps-peli ole mielyttänyt. Medal of Honor, Unreal 2 (PC-peli), Timesplitters 2 ovat kaikki olleet jotenkin keskinkertaisia. Halossa vaan omalla kohdallani jokin loksahti paikalleen. Olen sitä yrittänyt vuoden päivät miettiä, samalla kun ole sitä jo melkein vuoden päivät pelannut suhteellisen säännöllisesti. En kuitenkaan osaa sanoa yhtä asiaa, mikä siitä tekin vain niin erinomaisen. Kaipa monet asiat vain loksahtivat paikalleen. Ainoa fps-peli, joka omassa mielessäni yrittää edes havitella Halon asemaa on Alien vs. Predator 2 (PC-peli). Sekin olisi muuten aika tusinapeli, mutta hyvä maailma nostaa sen tusinaräiskintöjen yläpuolelle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Compton
Itse antaisin pistearviona pelille 85. Ihan perusräiskintää.
85 pojoa ja peli on mielestäsi "perusräiskintää"? Mikä ihmeen arvosteluskaala tuo on? Peruspeli saisi olla kyllä 70 pistettä, ellei jopa allekin sen. Useimmat pelilehdetkin antavat pakostakin sen 75-80 pistettä vaikka peli on täyttä kuraa. Ärsyttää ja kovasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
85 pojoa ja peli on mielestäsi "perusräiskintää"? Mikä ihmeen arvosteluskaala tuo on? Peruspeli saisi olla kyllä 70 pistettä, ellei jopa allekin sen. Useimmat pelilehdetkin antavat pakostakin sen 75-80 pistettä vaikka peli on täyttä kuraa. Ärsyttää ja kovasti.
Edge... :cool:
 
Mun mielestä halo on yksi hienoimpia pelejä ikinä... Vakaa (ja aikaansa nähden erittäin kaunis, vieläkin hieno) grafiikka, loistavat musiikit, mahtavat kontrollit, ovela tekoäly, tasapainotetut aseet joilla on hauskaa ja erillaista tuhota, hyvä juoni, co-op moodi (todellakin, vaikka se on vaan co-op moodi se sinälllään on jo valtava plussa... kaikissa peleissä joissa se vaan on mahdollista pitäisi olla co-op moodi minun mielestäni) ynnä muut seikat saavat minut palaamaan halon pariin yhä uudelleen ja uudelleen, yksin tai kaverin kanssa. antaisin halolle 9.6 koska se onnistuu olemaan erittäin nautittava peli hyvinkin pitkään...

hassua sinäänsä että arvostelu taulukosta käytetään hyviin peleihin pisteitä 8-10, keskiverto peleihin seiskaa ja roskaan kutosta tai alempaa. Se tarkoittaa sitä että huonoja pelejä arvostellaan paljon tarkemmin kun hyviä vaikka niitä on paljon vähemmän.. hassua sinäänsä, sillä jos keskiverto peli olisi viitosen paikkeilla hyvien pelien hyvyydestä voitaisiin antaa parempi kuva.. sori jos on vähä sekavaa sälää, väsyttää
:o
 
Minusta halon maailma ja tapahtumat ovat todella hienosti toteutettuja. Monesti halossa tapahtuu jotain aivan ihmeellistä varsinkin co-oppina, kun molemmilla on ajoneuvot. Vaikeimmalla pelaaminen on jo todella haasteellista, kun niitä pirun eliittejä tulee joka raosta! :)

Kuinka paljon demoja siinä diiviidiillä on?
 
Ylös Bottom