Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Onko se halo muuten niin hyvä kun väitetään? Xbox!

Jaa-a, siitähän väitellään nyt vaikka mitä. Itse alotin hypetyksen noin 6kk ennen pelin tuloa. En ole ehkä koskaan hypennyt mitään peliä yhtä paljoa, mutta pettymyksiä en kokenut. Single player on yksinään todella mielenkiintoinen kaikkine juonenkäänteineen ja kuvittele vain kun pääset pelaamaan sitä läpi parhaan kaverisi kanssa. Multiplayerkin on silkkaa hauskaa alusta loppuun (jos nyt sellaista on :D). Eli sanoisin että KYLLÄ.
 
Arvosteluista en tiedä, mutta omasta mielestäni se on. Kaikki muu on turhaa. Hyvä? Vähintäänkin. Loistava? Ehdottomasti! Paras? Omaan top3:een se pääsi Civilizationin ja Jagged Alliancejen seuraksi.
 
Pirhana! Pitänee sittenkin ostaa tuo xbox kun tulee jo vesi kielelle peliä katsellessa!
 
Saako Haloon muuten pistettyä omia biisejä soimaan taustalle? Kuulemma siinä on tosi hyvät musiikit jo ennestään mutta tuo olisi plussaa ynnä kaikki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Saako Haloon muuten pistettyä omia biisejä soimaan taustalle? Kuulemma siinä on tosi hyvät musiikit jo ennestään mutta tuo olisi plussaa ynnä kaikki.

Ei, se vaan pilaisi tunnelman kun musiikin pitää tulla tietyssä kohdassa ja tietynlaisena, musiikkia on kyllä aika paljon. :)
 
Kuinka pitkä tuo halo oikein on? Onko se co-opin juoni ja välidemot tismalleen samat?
 
Joo-o. Valitettavasti. Niinkuin on itse peli muutenkin aika pitkäveteinen. Kyllä sen nyt pari kertaa läpi hakkasi. Kenttädesign on syvimmästä hornasta.
 
Noista tämän otsikon alkupään keskusteluista pitää sanoa että minä ainakin ihastuin tuohon ohjaimella ohjattavuuteen aivan älyttömästi.
Minun mielestäni paljon kätevämpää kun kaikki napit on yhdessä kasassa, juuri oikeilla kohdilla kätevästi ja kaikki toimii loistavasti. En ole koskaan järin pitänyt siitä että joutuu asetteleen näppäimet näppäimistöön ja jos niitä on monta niin sitten on kaikille omansa ja se on ihan jo faktanakin vaikeampaa koska joutuu ihan oikeasti siirtämään sormiaan eri toimintojen takia ;) Tuossa kun kädet on kahvassa kiinni niin sitä ei tarvi kun ehkä peukaloita liikutella, muut napit onkin kätevästi sormien alla jo valmiiksi ja ihan hollilla.

En koita ketään käännyttää, joten ei riitaa kiitos. Olen ennen ollu sitä mieltä ettei yhtäkään firstpersonia saada järemmin toimimaan peliohjaimella ja että hiiri on se paras ja melkeinpä ainoa väline ympärilleen katseluun ja tähtäilyyn mutta halo ja xboxin ohjain juuri muutti kaiken. Ajatus näppäimistöstä ja hiirestä haloon ainakin minulle aiheuttaa ikävän tunteen ja uskoisin että hieman tunnelmaa häviäis ilman ohjainta.. after all liipasimet on kuin oikeassa aseessa ja ne kaikki asiat vaan toimii NIIN HYVIN, etten haluaisi niitä mitenkään muutoin.

Hehkutustahan tämä vaan on mutta minä ainakin yksinkertasesti rakastuin tuohon ohjattavuuteen. Kätevä, Pätevä, Vaivaton.

Ja muutenkin kaikki halossa on ollut mahtavaa. Pelaan ekaa kertaa läpi vasta, mutta uskon olevani aika loppupuolella..
Ainoa asia mikä hieman häiritsi/puudutti oli ne aivan samannäköiset sisätilat uudestaan ja uudestaan.. niitä kun jauhettiin kaverin kanssa niin tuli tokaistua että "ei v*ttu alkaa aivot sulaa" .. ei sen puoleen, oltiin pelattu jo 5 tuntia putkeen ennen sitä. :)

Eli tiivistettynä:

Minä olen sitä mieltä että tuo ohjain on paras mahdollinen ohjausväline mitä haloon voi olla. En silti väitä etteikö paremmin voisi olla, mutta en vain itse keksisi mitään parempaa..
ja hei.. If it ain't broken, don't fix it.

En siis ostaisi PC versiota koska omistan jo xbox version. Ja jos saisin päättää nyt kumman ostaisin, se olisi silti xboxversio.

Nyt takaisin pelaamaan kun telkka vapautu ;D

ja kuinkakohan pitkä tuo vielä on... nyt siinä piti just tuhota generaattorit. Voikos kukaan sanoa että onko peli kuinka lähellä loppuaan vai onko vielä paljon pelattavaa ?... Toivottavasti olisi ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mortaali
ja kuinkakohan pitkä tuo vielä on... nyt siinä piti just tuhota generaattorit. Voikos kukaan sanoa että onko peli kuinka lähellä loppuaan vai onko vielä paljon pelattavaa ?... Toivottavasti olisi ;)

Yhdyn kyllä täysin mielitpiteeseesi, Halossa kaikki tuntuu loksahtavan kohdalleen niin ohjattavuuden, äänien, pelattavuuden, juonen ja grafiikoiden kohdalla.

Ja tuohon kysymykseesi. Peli alkaa kyllä lähestyä loppua päin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mortaali
ja kuinkakohan pitkä tuo vielä on... nyt siinä piti just tuhota generaattorit. Voikos kukaan sanoa että onko peli kuinka lähellä loppuaan vai onko vielä paljon pelattavaa ?... Toivottavasti olisi ;)

Mikäli et ole vielä pelannut läpi, niin tuossa taitaa tuon jälkeen olla enää kaksi kenttää. Keyes ja The Maw. Kummatkin ovat kuitenkin aika pitkiä, ja sen jälkeen niitä voi pelata vielä vaikeammallakin. Minua alkoi surettaa loppu tekstien aikana, että näinkö nopeasti peli loppui. Onneksi jaksoin pelata sitä viel paljon sen jälkeen.
 
Millä ohjausherkkyydellä pelaatte?

Itse aloitin 3 jolla vedin ½ pelistä ja vaihdoin 4:seen.
Ja pitkän harkinnan jälkeen olen siirtynyt asteeseen 5. :)
 
Ylös Bottom