Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Vastaus: Hattrick

Puolustajia kaipaaville supernormaaliin hintaan: 1milj.

Jean Shortall (37368135)
18-vuotias, kelvollinen kunto, terve
Hän on kiistelty henkilö, joka on tasapainoinen ja täysin arvaamaton.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on heikko johtaja.


Erikoisuus: Arvaamaton

Kansallisuus: Oceania
Total Skill Index (TSI): 3 120
Palkka: 1 008 /viikko Sisältää 20% Bonuksen
Omistaja: Senaattorit
Varoitukset: 2


Kestävyys: kelvollinen Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: heikko Syöttäminen: kehno
Laituri: heikko Puolustus: mahtava
Maalinteko: heikko Erikoistilanteet: kehno
 
Vastaus: Hattrick

Joo ite treenaan hyökääjiä; 21v loistava+hyvä syöttely, 21v mahtava+hyvä syöttely, 19v mahtava, 18v erinomanen, 18v kelvollinen, 20v hyvä HUOM! Otin huomioon vanhentumisen nyt ensi viikolla, eli tosiasiassa nuo ovat vielä 1vuoden nuorempia!

Ensi kauteen aattelin lähteä 3-4-3 vastahyökkäyksillä...

edit: Taidankin pelata 4-3-3 kun sain ostettua hyvä pakki+kelv laituri+ hyvä syöttely. Tuollanen on just sopiva pakki vastahyökkäyksiin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hattrick

Joskus tuli testattua tätä peliä, mukavan monipuolinen peli.
Viikonpäivät peliä jaksoin aktiivisesti pelailla, sitten rupesi välillä unohtelemaan ja joukkue kärsi tästä.. Mukava peli, vaatii aktiivisuutta paljon.
 
Vastaus: Hattrick

Onkos kukaan muu testannut ManagerZone nimistä managerointia? Itse loin tuonne joukkueen pari päivää sitten ja vaikuttaisi kyllä HUOMATTAVASTI Hattrickiä monipuolisemmalta, fiksummalta ja graafisesti paremmalta systeemiltä. Varsinkin pelaajien henkilökohtainen valmentaminen on erittäin iso plussa. Myös joukkueen kokoonpanon pystyt määrittämään mies mieheltä hiirellä siirtelemällä. Ainoana miinuksena Hattrickiin nähden on pelin maksullisuus. Tosin ei tuo pelimaksu varmaan ketään konkurssiin vie (2.24 e)

Jos managerointi kiinnostaa, niin käykääpä tsekkaamassa!
 
Vastaus: Hattrick

Eikös tuossa MZ:ssa saa sitä parempia ominaisuuksia käyttöön, mitä enemmän rahaa siihen lappaa? Tuo 2.24 on vain perumaksu.

Sitäpaitsi, jos monipuolista ja realistista managerointia haluan, pelaan CM:ä. Jos taas pikkukivaa ajankuluksi, Hattrickia :)
 
Vastaus: Hattrick

Shaban sanoi:
Eikös tuossa MZ:ssa saa sitä parempia ominaisuuksia käyttöön, mitä enemmän rahaa siihen lappaa? Tuo 2.24 on vain perumaksu.

Yes, näinhän se menee. Myös miltei kaikkiin erillisiin turnauksiin osallistunimen on maksullista (n. 1 e), mutta tosin niissä onkin palkintoina voittajille kaikkea kivaa (esim. iPod, PS2, joku kännykkä yms.). Perusmaksulla tosin saa jo kaiken tarpeellisen käyttöönsä.

Shaban sanoi:
Sitäpaitsi, jos monipuolista ja realistista managerointia haluan, pelaan CM:ä. Jos taas pikkukivaa ajankuluksi, Hattrickia :)

Laadukkaampaa pikkukivaa ajankuluksi, ManagerZone ;)
 
Vastaus: Hattrick

Ehkä vähän offtopiccia, mutta mainostetaan nyt täälläkin www.hockeyarena.net lätkämanagerointi peliä. Minuun ei tuo hattrick tarttunut koska olen aina ollut enemmän lätkäfani kuin fudisfani. Yllättävän monipuolinen tuo hockeyarena joten kaikki lätkästä sekä manageroinnista innostuneet, ei muuta kuin joukkuetta hakemaan.
 
Vastaus: Hattrick

Vollust sanoi:
Onkos kukaan muu testannut ManagerZone nimistä managerointia? Itse loin tuonne joukkueen pari päivää sitten ja vaikuttaisi kyllä HUOMATTAVASTI Hattrickiä monipuolisemmalta, fiksummalta ja graafisesti paremmalta systeemiltä. Varsinkin pelaajien henkilökohtainen valmentaminen on erittäin iso plussa. Myös joukkueen kokoonpanon pystyt määrittämään mies mieheltä hiirellä siirtelemällä. Ainoana miinuksena Hattrickiin nähden on pelin maksullisuus. Tosin ei tuo pelimaksu varmaan ketään konkurssiin vie (2.24 e)

Jos managerointi kiinnostaa, niin käykääpä tsekkaamassa!

Tuo on juuri tuota. Hattrickin suola on juuri siinä, ettei joukkueen kaikkia pelaajia voi reenailla. Että niin!
 
Vastaus: Hattrick

w00t, tänään lähti supporter tilaukseen. Saa nähdä kauan menee tolla pankkisiirrolla, varmaan 1viikko tai jotain :cool:

Haluun lauantaina 3x erinomasen
 
Vastaus: Hattrick

No niin nostetaas aihe ylös. Tänään napsahti se junnujoukkueen tähti :)

Teemu Kuoksa (76150044)
17-vuotias, kelvollinen kunto, terve
Hän on miellyttävä heppu, joka on tasapainoinen ja oikeudentuntoinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on heikko johtaja.


Erikoisuus: Nopea

Kansallisuus: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 650
Palkka: 725 /viikko
Omistaja: Flying Broilers
Varoitukset: 0
Loukkaantumiset: Terve


Kestävyys: heikko Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: hyvä Syöttäminen: kelvollinen
Laituri: kehno Puolustus: välttävä
Maalinteko: heikko Erikoistilanteet: välttävä
 
Vastaus: Hattrick

benew sanoi:
No niin nostetaas aihe ylös. Tänään napsahti se junnujoukkueen tähti :)
Ja vielä heti ensimmäisellä viikolla :D. Napsahtipa sopivasti.

Itse nostin seuraavanlaisen hepun:

Kestävyys: kurja
Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: kelvollinen
Syöttäminen: hyvä
Laituri: kelvollinen
Puolustus: kehno
Maalinteko: kehno
Erikoistilanteet: heikko

Harmi vain että jannu on 18-vuotias, eli ei tuosta taida mitään miljoonia saada.
 
Vastaus: Hattrick

19-vuotias triplaheikko sieltä tuli :/

Kahden ja puolen vuoden ht-uran aikana ei mitään huippujunnuja ole noussut. Paras taitaa olla viime kauden alkupuolella nostettu Erkki, joka oli erinomainen maalintekijä ja lisukkeena hyvä syöttö, mutta ikää 18 v. Omaan treeniin jäi ja saanee pian paikan ykköskokoonpanosta, kunhan yksi vanhus (uu, se on 22 v.) saa nostettua taitonsa titaaniseen ja lähtee etsimään uutta seuraa.

Supporterista sen verran, että kun sen on kerran hankkinut niin ei voi olla ilman. Kahden vuoden supporteriuden jälkeen ajattelin etten enää taida kolmatta vuotta maksaa, mutta ilman suppoa HT näytti niin tylsältä ja lippukokoelmakin oli piilossa joten pakko se oli vaan maksaa :)
 
Vastaus: Hattrick

Olen viime keväästä asti Hattrickkiä pelaillut ja nyt kun on kunnolla päässyt perille touhuun, täytyy kyllä sanoa että olen ihan koukussa. Onneksi Hattrickissä ei ole niin paljon tekemistä, että siihen voisi jäädä ns. kunnolla koukkuun (toisin kuin esim. KonsoliFIN ;))...

Joukkueeni nimi on FC Ripurapu ja minut saa haastaa ystävyysotteluun... ;)
 
Vastaus: Hattrick

Haa, aikoinaan aloitin Hattrickin luettuani tätä samaista puuta. :cool:
Sittemin on muutama sarjaporras tullut noustua, ja tällä kaudella väännän kolmosessa. Aika tiukkaa tekee sarjassa menestyminen, mutta cupissa voisi yrittää pitkälle. Joukkue FC Noppajalat.
 
Vastaus: Hattrick

Ensi tiistaina 20.12. kello 20:00 tulee telkkarista ykköseltä dokumentti Hattrickistä.

Tosi tarina: Unelmien pelikentät (YLE TV1 20.12.2005 kello 20:00)

32-vuotias muurari Eero Honka löysi netistä toukokuussa 2004 virtuaalisen manageripelin, Hattrickin. Perustaessaan oman jalkapallojoukkueensa FC Sopolin hän ei aavistanut miten paljon uusi harrastus tulisi vaikuttamaan hänen elämäänsä.
 
Vastaus: Hattrick

Mitä apuohjelmia käytätte hattrickissä?
Itse käytän Hattrickorganizeria minusta ihan passeli ohjelma..
Muuten voisko joku luova henkilö suunnitella logon mun FC K+K joukkueelle?
Pitäs olla joukkueen nimi+since 7/2005.
 
Vastaus: Hattrick

HAM on ollut käytössä ja välillä HO. HAMista joutuu pulittamaan pienen rekisteröitymismaksun. Vaikka HO on periaatteessa vähintään yhtä hyvä ohjelma olen jostain syystä tykästynyt HAMiin. HO eduksi on tietenkin laskettava, että se toimii Windowsin lisäksi muissa käyttiksissä, minkä vuoksi se on suosittu ainakin Linux-kavereiden kesken.
 
Vastaus: Hattrick

Itse en ole vielä noihin apuohjelmiin ja muuhun syventynyt niin hyvin... ehkä päivän pelin jälkeen, jos tulee rökäletappio, on syytä ainakin kokeilla kyseisiä ohjelmia.

Pitäkäähän peukkuja, että Ulkoistetut (556529) voittaa tänään kotonaan Essoxxin ;)

Tällä hetkellä kun yksi peli kaudesta on takana 5-2 tappion jälkeen olen kuudentena sarjassa VIII.900

Kovin pelaaja tällä hetkellä on ehdottamasti meikäläisen mokke, joka on saanut parhaat arvostelut ja tähdet joka pelissä tähän saakka. Go Riko go! :D
 
Ylös Bottom