Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Vastaus: Hattrick

Jesh meikän joukkue poistettiin hattrickistä. Syynä oli se että mulla on muka ollut useampi joukkue hallussa. katsoin toista joukkuetta joka sattui olemaan mun veljen joukkue mikä myös bannattiin. Siis mitä mitä, veljeksillä ei niinkun saa olla omaa joukkuetta. Ja samalla tavalla meillä molemmilla on ollut joukkueet monta vuotta jo. Ja minä en varmasti ole pelannut muilla kun omalla joukkeella.
 
Vastaus: Hattrick

Zos kia cultus sanoi:
Jesh meikän joukkue poistettiin hattrickistä. Syynä oli se että mulla on muka ollut useampi joukkue hallussa. katsoin toista joukkuetta joka sattui olemaan mun veljen joukkue mikä myös bannattiin. Siis mitä mitä, veljeksillä ei niinkun saa olla omaa joukkuetta. Ja samalla tavalla meillä molemmilla on ollut joukkueet monta vuotta jo. Ja minä en varmasti ole pelannut muilla kun omalla joukkeella.

Pelaatteko peliä samalta koneelta? Kiintee ip?
 
Vastaus: Hattrick

Zos kia cultus sanoi:
Jesh meikän joukkue poistettiin hattrickistä. Syynä oli se että mulla on muka ollut useampi joukkue hallussa. katsoin toista joukkuetta joka sattui olemaan mun veljen joukkue mikä myös bannattiin. Siis mitä mitä, veljeksillä ei niinkun saa olla omaa joukkuetta. Ja samalla tavalla meillä molemmilla on ollut joukkueet monta vuotta jo. Ja minä en varmasti ole pelannut muilla kun omalla joukkeella.
Kannattaa varmaan pistää postia moderaattoreille osoitteeseen suomi@hattrick.org (toivottavasti tuo nyt on oikein, en ole ihan 100% varma). Kyllä ainakin internetissä liikkuessa olen tavannut useampiakin tapauksia joissa sukulaiset pelaavat hattrickia samalta koneelta eikä mitään bannauksia huijausepäilyjen takia ole sattunut. Ette kai ole harrastanut mitään epäilyttävää kauppaa (ostanut ylihintaan pelaajia toisiltanne, yms.)? Minun kokemuksieni mukaan hattrickin moderointi on kyllä toiminut tähän asti niin loistavasti, että ihme tapaus jos tosiaan ilman mitään syytä jouduit bannatuksi.
 
Vastaus: Hattrick

Siis ei olla minkäännäköisiä kauppoja ikinä tehty, ystävyysottelu on ainut mitä ollaan toistemme välillä pelattu. Ja Jarmo kyllä sama ja kiinteä ip on käytössä. Siitä kyllä mainitsin näille hattrickin modeille. Siis me ollaan pelattu vuosia samalla tavalla, eli samasta ip:stä. Ja nyt tuli nuo syytökset.
 
Vastaus: Hattrick

Kylläpä kyllä. Sähköpostia tuli vielä ja siinä sanottiin, että he tietävät että olen pelannut myöskin veljeni joukkueella. Hyvähän se on pelata jos ei tiedä toisen salasanaa joukkueeseensa. Vuosikaudet pelattu samalla tavalla samasta mökistä, ja nyt! ei jestas.
 
Vastaus: Hattrick

Tipuin seiskaan viime kauden lopuksi, mutta kun kutosesta siivottiin bottijoukkueet pois, niin nousin saman tien takaisin kutoseen täksi kaudeksi. Käyhän tuo minulle. :)
 
Vastaus: Hattrick

Vanhaa topiccia voisi taas vähän nostaa, kun oletettavasti vieläkin Konsolifinistä löytyy Hattrickin pelaajia.

Hattrickiinhan tuli tänään uusi ominaisuus, junioriakatemia, jonka sisällä voi luoda omia junioriliigoja ja oman juniorijoukkueensa voi sitten laittaa pelaamaan niihin. Loin tässä äsken Konsolifinille oman liigan. Jos joku haluaa liittyä, niin laittakaa Hattrick-nimimerkkinne tänne niin lähetän kutsua. Laitoin varovasti maksimipaikoiksi vain 6, sillä en oikein tiedä kuinka paljon täältä löytyy vielä porukoilta innostusta Hattrickiin. Ilmeisesti tuo liiga on vain jokin kertaluontoinen tapahtuma, eli sitten tuleviin liigoihin voi laittaa enemmän paikkoja jos tarve vaatii.
 
Vastaus: Hattrick

Thomas Svensson (169902289)
17 vuotta ja 31 päivää, kelvollinen kunto, terve
Hän on ilkeä tyyppi, joka on levollinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on heikko johtaja.

Erikoisuus: Voimakas

Seuraava syntymäpäivä: 5.10.2007
Kansallisuus: Suomi
Total Skill Index (TSI): 2 440
Palkka: 670 /viikko
Omistaja: Hell Patrol
Varoitukset: 0
Loukkaantumiset: Terve


Kestävyys: hyvä Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: kehno Syöttäminen: välttävä
Laituri: hyvä Puolustus: kurja
Maalinteko: hyvä Erikoistilanteet: kehno

Ostakaapas tuosta pelaaja. Kunnollisella treenauksella kyseessä varma U20 kaveri. Kyseessä luultavasti Suomen paras vk1 nostettu hyökkääjä tällä kaudella. DL 18.7 klo: 17:51
 
Vastaus: Hattrick

Rupeaa jo travian maistumaan puulta. Jotenka siis liityin hattrickkiin. Ei vielä ole omaa joukkuetta mutta toivon mukaan kohta on. :) Kerran aikasemmin olen tätä peliä pelannut mutta se tyssäsi johonkin ja lopetin. Siitä on varmaan ainakin 3 vuotta.

Nyt sitten olisi tarkoitus valloittaa jalkapallomaailma :D

Olisin kiinnostunut tosta junioriliigasta mutta epäilenpä että ei ole vielä resursseja mihinkään juniorijoukkueeseen. Vai olenko ymmärtänyt asian väärin?
 
Vastaus: Hattrick

Jooseppi sanoi:
Olisin kiinnostunut tosta junioriliigasta mutta epäilenpä että ei ole vielä resursseja mihinkään juniorijoukkueeseen. Vai olenko ymmärtänyt asian väärin?

juniori tiimiähän kasvatellaan tuossa "oikean" joukkueen ohessa,
oma juniori-tiimi tuntuu olevan kovempi kuin virallinen joukkueeni :rolleyes:
rahaa menee junnu-tiimiin 20 000 / viikko.

minkälaisia treeni-ohjelmia te muut vedätte läpi muuten?
itselläni on käytössä tämmönen setti
Harjoittelu

Harjoittelutaso: 85 % (vaihdetaan 82%)
Harjoitustyyppi: Maalinteko
Kestävyysharjoittelun osuus: 5%
Valmentaja: Jerry Nababan (alkaen 25.5.2007)
Joukkuehenki: maltillinen
Itseluottamus: vahva

siltikin tuntuu tuo maalinteko olevan kovin vaikeaa jopa pelaajilta joilla on maalinteko mahtava.
 
Vastaus: Hattrick

Vinnie sanoi:
Minkälaisia treeni-ohjelmia te muut vedätte läpi muuten?

Itsellä joukkueessa FC Schweinsteiger tällainen harjoituspaketti:

Harjoittelutaso: 100 %
Harjoitustyyppi: Pelinrakennus
Kestävyysharjoittelun osuus: 50%
Valmentaja: Patricio De Paoli (alkaen 27.6.2006)
Joukkuehenki: maltillinen
Itseluottamus: vahva​
 
Vastaus: Hattrick

Vinnie sanoi:
juniori tiimiähän kasvatellaan tuossa "oikean" joukkueen ohessa,
oma juniori-tiimi tuntuu olevan kovempi kuin virallinen joukkueeni :rolleyes:
rahaa menee junnu-tiimiin 20 000 / viikko.


siltikin tuntuu tuo maalinteko olevan kovin vaikeaa jopa pelaajilta joilla on maalinteko mahtava.

Juu, sittenhän asia on pahv.Jos konsolifinin junioriturnaukseen jossain vaiheessa mahtuu mukaan, niin ilmottaudun mielelläni :)

Sais vaan sen joukkueen :mad:

Tuli mieleen, että josko sulla mättää syöttötaito (maalipaikkojen vähyys) kuin itse maalinteko? Näin olin lukevinani joltain foorumilta että pelkkä maalinteko-taito ei riitä pitkälle. (Näinhän se on oikeasti.kkin. Jonkun on ne paikat tarjoiltava)

Kysymys:
Vaikuttaako pelaajan johtamistaito pelaajana mihinkään? Vai onko se vain valmentaja-ominaisuus?
 
Vastaus: Hattrick

Viime kesän kaatuilut veivät suoran nousun kolmoseen. Tuon jälkeen ei enää oikein jaksanut kiinnostaa, ja näköjään Botiksi muuttunut koko joukkue.
 
Vastaus: Hattrick

Jos on tilaa siinä junioriliigassa niin minut voisi lisätä. Jooseppi nimellä siellä.
 
Vastaus: Hattrick

Ketään kiinnostais tämmönen 17v laituri

Erik Jonsson (173147580)
17 vuotta ja 99 päivää, kelvollinen kunto, terve
Hän on sympaattinen kaveri, joka on tulisieluinen ja epärehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on välttävä johtaja.

Kestävyys: välttävä Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: tuhoisa Syöttäminen: heikko
Laituri: kelvollinen Puolustus: heikko
Maalinteko: heikko Erikoistilanteet: välttävä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hattrick

Okei kiitos. Kun tuolla talous jutussa lukee että käteisvarat 50 000 (217 000), niin enkö pysty käyttään tuota suluissa olevaa summaa? Että pystyisin hankkiin sen hyvä valmentajan.
Voinko poistaa junioriakatemia joukkuettani?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hattrick

Doran sanoi:
Okei kiitos. Kun tuolla talous jutussa lukee että käteisvarat 50 000 (217 000), niin enkö pysty käyttään tuota suluissa olevaa summaa? Että pystyisin hankkiin sen hyvä valmentajan.
Voinko poistaa junioriakatemia joukkuettani?

Kyllä minun mielestäni pystyt käyttämään. Testaamallahan tuo selviää. Ei nyt ajatus kulje minulla ni en jaksa varmistaa asiaa.

Voit poistaa junioriakatemian mutta vain sarjatauolla. Junnuliigan sarjatauolla siis.
 
Ylös Bottom