Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sheg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Hattrick

Jarmo Hänninen sanoi:
:eek: Ei ollu Rikon päivä tänään ei... prkl!!! 1-7 tuli takkiin :o :o :o

Tuosta ei voi muuta kuin nousta ylöspäin :)
Kyllä se siitä nousee, itsellä meni parhaillaan alkuaikoina 4 matsia putkeen häviölle ja kaikki täydellisellä nöyryytyksellä, jotain 8-0 tyyliin :cool:

Kallekama sanoi:
Mitä apuohjelmia käytätte hattrickissä?
Itse käytän Hattrickorganizeria minusta ihan passeli ohjelma..
Samaa käytän itsekin. Vähän hidas ja raskas ohjelma (tehty javalla), mutta vaadittavat ominaisuudet löytyy ja on ilmainen. Eipä tuolla niin paljon väliä ole, kunhan vain on mahdollisuus järjestää pelaajat tietyn taidon mukaan ja mahdollisuus seurata kuinka monta viikkoa kukakin pelaaja on saanut treeniä.

Pollilan Pallollakin päättyi eilisillan ottelu pettymykseen. Tasapeliin jouduttiin tyytymään vaikka selvää voittoa lähdettiin hakemaan. Foxtrickin näyttämän statistiikan mukaan joukkueeni oli vieläpä jopa jokaisella osa-alueella parempi kuin vastustaja. Aina ei voi voittaa :mad:. Tasapelejä ja häviöitä ei kyllä tosiaankaan saisi kamalasti tulla varsinkaan kun olen ihan tosissani hakemassa nousua vitoseen.

Legioonalainen sanoi:
788163 haaste tohon vaan nii kyllä matsi aikaan saadaan :cool: ja helppo voitto siulle

Haaste heitetty ja mistään helposta voitosta en kyllä menisi ikinä puhumaan... joukkue on tainnut pelata yhteensä 5 liigapeliä (tai enemmänkin kait, mutta meikäläisen "täydellisessä hallinnassa" (lue: kaaoksessa) viisi... ja muutama ystävyysottelu. Pelaamaan taisin HT:ssä aloittaa joskus marraskuun loppupuolella - saattoi tuo olla joulukuutakin, mutta vuosi oli tuolloin 2005

:)

Hyvin on lähteny kausi liikkeelle, 4 voittoa takana maalierolla 22-3 ja 7 divarini ykkösenä eli toistaiseksi näyttää ainakin turhan hyvältä nousua ajatellen. Nimittäin 6 divarin joukkoeita vastaan ystävyysotteluissa on turpaan tullu niin, että tukka lähtee. Jos joku haluaa ottaa miehestä mittaa vaikka ensiviikolla ystävyysottelussa haastetta Hell Patrol:le (ID 21903)

Kausi myöskin alkanut mallikkaasti.
4 voittoa maaliero 21-2

Ja pieni pelaajamainonta loppuun ;)

Lauri Meriluoto (13617217)
36-vuotias, välttävä kunto, terve
I speak Suomi!

Hän on kiistelty henkilö, joka on tasapainoinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on hyvä, ja hän on välttävä johtaja.

Erikoisuus: Voimakas

Kansallisuus: Suomi
Total Skill Index (TSI): 150
Palkka: 500 /viikko
Omistaja: Flying Broilers
Varoitukset: 1
Loukkaantumiset: Terve

Kestävyys: erinomainen Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: heikko Syöttäminen: välttävä
Laituri: kelvollinen Puolustus: kelvollinen
Maalinteko: heikko Erikoistilanteet: hyvä

Siitä vaan pelitaitoinen(?) kaveri valmentajaksi! Parhaimmillaan 3,5* laiturina.
Tarjottu 60k. Deadline 2.1 20.16 HT-aikaa eli 21.16 suomiaikaa.

4-0 pieksit mun tiimin :cool: tosin suurin osa pelaajistani kentällä(lukuun ottamatta molari) oli vasta viime kaudella nostettu, joten kokemusta niillä ei oo hirveesti

Pelaajia myynnissä:

17v TSI 650 laituri, joku saa tästä myyntiajankohdan takia todella HALVALLA kelvollisen laiturin aputaidoilla, esim. treeniin. ID: 94488558

18v TSI 1120, erinomainen puolustus, välttävä kestävyys, välttävä maalinteko ja kelvollinen erikoitilanteet. hinta pyyntö 300k. ID: 94235831

Minä taas puolestani tipuin takaisin seiskaan. :( No, sieltä on taas hyvä ottaa vauhtia uuteen yritykseen. :)

Vitoseen mentiin ilman karsintaottelua. Sen verran ylivoimaisesti voitin sarjani. Vitosessa kyllä ei kovin kovaa menestystä ole odotettavissa mutta jos nyt edes pysyisi vitosessa eikä putoaisi takaisin kutoseen niin olisin iloinen ;).

pysyin kutosessa ja olen todella pettynyt. Kämmisin yhden pelin niin totaalisesti kuin vain voi. Ensi kaudeksi samaan sarjaan tippuu vitosesta botti, eli nousu on ensi kaudella jo käytännössä varma.

Sarjan viimiseen peliin laitoin paljon voimaa keskikentälle koska kakkossija oli jo ennen peliä selviö, tuloksena oli mahtava (korkea) keskikenttä 8)

Minulla kävi vähän samalla lailla kuin Benewillä, menin mokamaan täysin yhden "helpon" pelin ja nyt pelataan 7. tai 8. kausi putkeen 6.divarissa...:mad:

6 divariin tuli komennus ja jos yllä oleva linkki ajaa asiansa todella kovaan 6:n noustaankin. No ens kaudella sit taas 7:n Maalipörssin voitti pääs karkaamaan, 2 ja 3 paikat meni kyllä mun omistukseen, mutta eipä siitä ole paljoa apua jos vain pörssin voittaneelle maksetaan 15 000 kipuraha. Ens kausi jatketaan tod. näk. pelinrakennuksen treenaamista, ellei sitten ikäpäivityksen jälkeen satu nousemaan hyvä/kelvollinen 17v veskari junnuista.

Saabas sanoi:
mutta eipä siitä ole paljoa apua jos vain pörssin voittaneelle maksetaan 15 000 kipuraha.
eikös se 10 000 ole? Ainakin mulle rapsahti 10k kun maalipörssin voitin.

Nyt tarvii jännätä, jos vaikka mun kreikkalainen inneri pääsis u-20 rinkiin. kierroksella 14 oli koko HT:n 3.paras kreikkalainen 19v inneri joten tsäänssit on.

Ylös Bottom