Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Hattrick-urani vittumaisin välikohtaus sattui iltapäivällä. Eilen oli bookmarkeissa joitain hyvin kokeineita pelaajia kelvollisella/hyvällä johtajuudella. Huomasin, että olin missannut kaikkien, paitsi yhden, deadlinen. Siinä sitten tutkin siirtohistoriasta kuinka kalliilla nuo oli mennyt, ja olin helpottunut, kun olivat menneet minulle aivan liian kallilla. Päätin katsoa milloin tuo viimeisen pelaajan deadline oli ja mitä vielä: sehän päättyi minutti sitten! Aivan uskomattomalla 295k(!) hinnalla meni hyvä/hyvä(!!) pelaaja, eikä biddaaja ollut edes linjoilla. Vieläkin ketuttaa. Yleensä nuo tuntuvat menevän melkein miljoonalla.
 
Nyt on FC Vuorentaustakin liittynyt supporter-joukkueiden joukkoon. Tervetuloa "ihastelemaan" logoa ja spämmäämään vieraskirjaan!

Ps. Onko kellään tarvetta 19v hyvälle pelinrakentajalle (myös välttävä laituri ja puolustus)? Etsikää Fredrik Byman joukkueestani, on myynnissä hintaan 69k.
 
Jan Jacob van Harskamp (24909093)
18-vuotias, hyvä kunto, terve
Hän on kiistelty henkilö, joka on levollinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on välttävä johtaja.

Kansallisuus: Nederland
Arvo: 406 000
Palkka: 1 404 /viikko Sisältää 20% Bonuksen
Omistaja: FC Puhkin
Varoitukset: 0


Kestävyys: tuhoisa Maalivahti: hyvä
Pelinrakennus: tuhoisa Syöttäminen: tuhoisa
Laituri: tuhoisa Puolustus: kurja
Maalinteko: tuhoisa Erikoistilanteet: kurja

lähtee halvalla:
MYYNNISSÄ
Siirtolista: Maalivahti

Määräaika: 9.5.2004 kello 14.32

Hintapyyntö: 17 500

Korkein tarjous:
82 000 ostaja: Krokens FC
 
Nyt on kyllä pakko avautua kun vituttaa sen verran paljon. Joskus muistaakseni kauden allussa nostin kelvollisen maalintekijän kelvollisella syöttelyllä ja päätin jatkaa sen treenaamista. Maalinteon nousuun meni täydet 8 viikkoa. Muutama viikko sitten nostin hyvän 17v maalintekijän kehnolla syöttelyllä, josta sain ihan mukavat 350 000. Jannulla meni kaksi viikkoa kehittyä erinomaiseksi. Mukavat rahat kerää kyllä uudempi omistaja tuosta...
 
Paljonkohan näistä junnuista kehtaisi pyytää?

Niko Kairasuo
52 000 , 17 vuotias, kelvollinen kunto
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on välttävä johtaja

Kestävyys: välttävä Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: heikko Syöttäminen: heikko
Laituri: kelvollinen Puolustus: välttävä
Maalinteko: kehno Erikoist.: kelvollinen

Kimmo Huotari
39 000 , 19 vuotias, kelvollinen kunto
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on kehno johtaja [Tekninen]

Kestävyys: heikko Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: kurja Syöttäminen: heikko
Laituri: kurja Puolustus: hyvä
Maalinteko: kehno Erikoist.: välttävä

Juhana Niemelä
25 000 , 19 vuotias, kelvollinen kunto
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on kurja johtaja [Arvaamaton]

Kestävyys: heikko Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: heikko Syöttäminen: välttävä
Laituri: välttävä Puolustus: kehno
Maalinteko: kehno Erikoist.: heikko
 
Kerrankin tuli jotain junnujoukkueesta. Huomenna on deadline jos jotain kiinnostaa.

Markku Soininen (31660282)
18-vuotias, kelvollinen kunto, terve
Hän on kiistelty henkilö, joka on tulisieluinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on tuhoisa johtaja.


Erikoisuus: Tekninen

Kansallisuus: Suomi
Arvo: 118 000
Palkka: 1 100 /viikko
Omistaja: Pihliz United
Varoitukset: 0


Kestävyys: kehno Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: välttävä Syöttäminen: heikko
Laituri: heikko Puolustus: hyvä
Maalinteko: heikko Erikoistilanteet: kelvollinen

Määräaika: 25.5.2004 kello 19.56

Hintapyyntö: 90 000
 
Arvosta päätellen voi olla vieläpä hyvin lähellä erinomaista. Tälläistä tänne:


Anttoni-Toni Uutela (31655495)
18-vuotias, kelvollinen kunto, terve
Hän on sympaattinen kaveri, joka on tasapainoinen ja suoraselkäinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on heikko johtaja.


Erikoisuus: Arvaamaton


Kansallisuus: Suomi
Arvo: 28 000
Palkka: 640 /viikko
Omistaja: FC Kolistelijat
Varoitukset: 0


Kestävyys: välttävä Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: kehno Syöttäminen: heikko
Laituri: heikko Puolustus: kelvollinen
Maalinteko: kurja Erikoistilanteet: kurja

Maaleja uralla: 0
Hattutemppuja uralla: 0
Maalit sarjapeleissä tällä kaudella: 0

Annetaan ilmaiseksi. Deadline tänään 18.59 FIN.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Kerrankin tuli jotain junnujoukkueesta. Huomenna on deadline jos jotain kiinnostaa.

Katsotaan jos sopisi Deliriouksen tiimiin. Joukkueen pelaajamateriaalia kun pitäisi laajentaa ennen vitoseen nousua.. Treeniin ei kyllä pääse.
 
voiko vaikeammaksi mennä...

Ei voi kuin hymyillä tämänhetkistä tilannetta...pelaan ensimmäistä kautta vitosdivarissa (V.134) ja johdan tällä hetkellä sarjataulukossa, vielä toistaiseksi. Divarimestaruus ja nousukarsinta oli vahvasti tulossa vielä kuukausi sitten, kunnes alkoi tapahtumaan:

Intensiteetti koko kauden 99% ja fysioterapeutteja 8, vaan muutama ottelu sitten alkoi uskomaton loukkaantumissuma, jossa keskikentän ja puolustuksen kovimpia nimiä lähti pitkille monen viikon lomille. Pahimmat loukkaantumiset nakertivat tehoja ratkaisevassa kärkipelissä vieraissa, joka olisi melkoisella varmuudella voitettu tai ainakin saavutettu tasapeli. Nyt tuo tappio alkaa tulla todella kalliiksi, sillä toiseksi viimeisessä pelissä lähti paras laituri jopa 6 viikon huilille ja nyt illalla on sopivasti matsi joukkuetta vastaan, jossa vahvat laiturit olisivat elintärkeitä.

Kuin kirsikaksi kakkuun, toisen huippulaiturini sekä parhaimman kk-pelaajan kunto laski kriittisesti heikkoon ja pitkään loukkaantuneena ollut kokenut keskikenttäkarpaasi (joka on jo pitkään ollut laastarimies), ei edes parantunut lauantain terveyspäivityksessä ja joutuu nyt pelaamaan kokoonpanossa heftat p*erseessä.

Kuusi lisälääkäriä hankittiin neljän lääkärin jatkeeksi, fysioterapeutteja lisättiin 8:sta täyteen 10:een myös ja intensiteettiä laskettiin 99%->97% näiden kirvelevien viikkojen aikana, mutta tuho on tehty ja kamppailu noususta erittäin tiukassa.

(Skenaario: mikäli häviän tämäniltaisen matsin, joudun tsemppaamaan voittajaani hänen viimeisessä matsissaan pahinta vastustajaani vastaan sekä ottamaan pakkovoiton itse)

En kiellä, etteikö nykytilanne voisi paremmalla tuurilla olla toisenlainen. ;)
T: FC Jyväskylä United (253635)
 
No olipas lopputulos...häviöön jo valmistautuneena matsivääntö päättyikin reiluun rökitykseen vieraskentällä: 2-7.

Mahdollisuudet ovat taas omissa käsissä. Yeah.

PS. yhden pelin loukkaantumattomisputkeni katkesi, taas tuli yksi laastarimies. :p
 
Itse olen ehtinyt vaikuttaa joukkueeni menestykseen vasta kolmen sarjakierroksen ajan, ja arpa antoi minulle huonot pisteet kesken kauden kun perin sarjajumbon paikan. Kolmesta ottelusta on otettu täydet 9 pistettä, mutta nyt ensi kauden cup-paikka taitaa silti karanneen käsistä.

Tällä hetkellä olen kuudentena, mutta maaliero on surkea (-19). Viidenteen sijaan olisi yhden pisteen matka, mutta 5. oleva joukkue pelaa seuraavan ottelun sarjan heikointa joukkuetta vastaan ja saanee siitä 3 pistettä. Itselläni puolestaan on ottelu kakkosta vastaan, joten mahdolliset pisteet eivät tule helpolla. Jos onnistuisin jotenkin voittamaan tuon matsin niin saattaisin päästä tarpeeksi korkealle 6-divarin kutosten keskenäisessä vertailussa päästäkseni cupiin mukaan.

No ensi kaudella sitten täysillä yrittämään, jopa nousua vitoseen.
 
Tässä otsikossa pohdimme fysioiden tehoa

Fysioita minulla on 10, koska intensiteetti on 100%.

Viime lauantaina loukkaantui ykkösveska kolmeksi viikoksi. Tänään sitten kesken matsin 1-0 johdossa loukkaantui kakkosveska. Kolmosveskaa ei ole, joten maaliin arvottiin joku puolen tähden rotsi. Turpaan tuli 2-7. Myös toiseksi paras keskikenttäpelaaja loukkaantui viideksi viikoksi. Hienoa. Tasurilla (mikä olisi ollut arvosanojen perusteella hyvin todennäköinen vaihtoehto) olisin saavuttanut varman karsintapaikan.

Noh, ellen ensi viikon matsia sarjan toiseksi viimeiselle häviä seitsemällä maalilla, pääsen karsimaan. Muuten tipun suoraan vitoseen.

Edit:

Vittuuntuneisuus muuttuikin hyväksi fiilikseksi. Uusi valmentaja on ollut haussa jo pari viikkoa, mutta vähintään hyvä kokemus + kelvollinen johtajuus kombinaatiosta on saanut joka kerta (otos pari kymmentä heppua) maksaa yli 500k ja näin mennyt yli budjetin. Nyt oli käytettävissä 480k ja aloitin etsinnäin jokaisesta maasta. Hyviä ehdokkaita löytyi monta, mutta Espanjassa räjähti. Hyvä kokemus + kelvollinen johtajuus + arvo 3000. Tarjosin siitä 300k, ja koska pelaajasta voi tarjota korkeintaan 100 kertaa pelaajan arvon, tuota ei siis voi enää korottaa. Nyt sain halvalla tulevan valmentajan. FEEL THE BEET!

Arvosanatakin olivat matsista hyvät, kun ottaa huomioon, että veskana on puolen tähden kurja lahjakkuus, ja hyväkuntoinen erinomainen pelinrakentaja loukkaantui ja tilalle tuli kehnokuntoinen hyvä pelinrakentaja.

FC Kolistelijat
Pelaajien arvostelu ja joukkueen kokoonpano

Joukkueen asenne: Normaali
Taktiikka: Normaali
Taktiikkataito: (---)

Keskikenttä: hyvä
Oikea puolustus: hyvä
Keskuspuolustus: hyvä
Vasen puolustus: hyvä
Oikea hyökkäys: häikäisevä
Keskushyökkäys: armoitettu
Vasen hyökkäys: hyvä
 
HT-jumalat käänsivät minulle selkänsä ja menetin nousumahdollisuudet. Pari viikkoa sitten alkoi loukkaantumisputki, vaikka palkkasin yhden fysioterapeutin lisää. Ensin loukkaantui 51-vuotias valmentaja loppuiäkseen, sitten erinomainen pelinrakentaja (varamies vain kelvollinen) ja treenattava hyökkääjä, joka kuitenkin onneksi sai treenin. Viikko sitten loukkaantui toiseksi paras pakki ja myös laastareita on tullut.

Lähinnä tuon keskikenttämiehen puuttumisen takia olen nyt hävinnyt 2 peliä putkeen. Eilen tuli tappio kotikentällä näillä arvosanoilla:

FC Vuorentausta

Taktiikka: Hyökkäys keskeltä ja 3-4-3
Taktiikkataito: erinomainen

Keskikenttä: kelvollinen
Oikea puolustus: hyvä
Keskuspuolustus: loistava
Vasen puolustus: kelvollinen
Oikea hyökkäys: kelvollinen
Keskushyökkäys: loistava
Vasen hyökkäys: mahtava

FC Lotila

Taktiikka: Hyökkäys keskeltä, 3-5-2
Taktiikkataito: erinomainen

Keskikenttä: kelvollinen
Oikea puolustus: mahtava
Keskuspuolustus: loistava
Vasen puolustus: hyvä
Oikea hyökkäys: välttävä
Keskushyökkäys: mahtava
Vasen hyökkäys: kelvollinen

Hallinta vastustajalla 53% ja 51%. 0-5 murskatappio. Epäreilua :mad:

Edit: Lisää tekstiä :p
Ykköspaikan menetys ei toisaalta haittaa paljoa, koska neloseen ei ole tällä joukkueella mitään asiaa. Karsintapeli olisi kyllä tehnyt taloudelliselle tilanteelle hyvää.

Ensi kaudella teen luultavasti täydellisen taktiikan vaihdoksen. Ostin tämän kauden alussa kelvollisella kokemuksella, johtajuudella ja pelinrakennuksella varustetun pelaajan (melkoinen rasite kentällä pelillisesti) hintaan 110k. Kokemuksen noustua teen hänestä ehkä hyökkäävän valmentajan, kun nykyinen on puolustava. Lisäksi alan pelaamaan kaikki pelit 3-4-3 taktiikalla ja otan yhden uuden junnun reeniin. Hyökkäyksen luulisi nousevan aika kovaksi, ja puolustuksessa on vähän varaa laskea nykyisellään, ennätys on häikäisevä-häikäisevä-loistava.

Niin, ja onnitelut Shabanille loistavasta ostoksesta, on tainnut sullakin olla viime aikoina muuten huonoa tuuria :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kausi alkaa päättymään. Nousu vitoseen on jo varmistunut. Kaikki matsit vi.221:ssä olen voittanut maalierolla 75-15 (viimeisen matsin jälkeen 82-15).. Joten innolla odottelen ensi kauden alkua ja etenkin uusia haasteita.

Kauden vaihteessa olisi ohjelmassa valmentajan vaihdos, stadionin laajennus (miten suuri vitosessa tulisi olla.. nyt reilu 20k) .. Joukkuetta ajattelin parannella vasta ekojen matsien jälkeen niin näkee missä on suurimmat puutteet..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juhuri
Kauden vaihteessa olisi ohjelmassa valmentajan vaihdos, stadionin laajennus (miten suuri vitosessa tulisi olla.. nyt reilu 20k)

Joku 40k olisi varmaan hyvä. Itse pelaan nyt toista kokonaista kautta, faneja on vähän päälle 1200 ja stadionissa 27k paikkaa. Eilen oli sateesta huolimatta tupa täynnä, kun vastassa oli sarjaykkönen ja itse olin kakkosena. Laajennan suunnilleen 44k paikkaan heti, kun velat vähän kevenevät, eli joskus ensi kauden puolella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Itse olen ehtinyt vaikuttaa joukkueeni menestykseen vasta kolmen sarjakierroksen ajan, ja arpa antoi minulle huonot pisteet kesken kauden kun perin sarjajumbon paikan....
Me taidetaan olla samassa divarissa...? Jos sun divaria johtaa Arabia´s Finest niin kyllä... :) Katselin kun noita joukkueita vaihtunut nyt tiuhaan tahtiin ja kuvauksesi vaikutti tutulta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Killi
Me taidetaan olla samassa divarissa...? Jos sun divaria johtaa Arabia´s Finest niin kyllä... :) Katselin kun noita joukkueita vaihtunut nyt tiuhaan tahtiin ja kuvauksesi vaikutti tutulta...

Eip olla... oma divarini VI.504 ja joukkue Paloheinä Metropolitan.

Tossa kun laskeskelin pisteitä, niin voitolla saattaisin nousta tarpeeksi korkealle jotta pääsisin cuppiin. Mutta samalla loukkaantumissuma pitäisi saada pois, jotta olisi edes mahdollisuuksia tuota liigakakkosta vastaan. Paras maalintekijä ja keskikenttäpelaaja sekä yksi avauksen pakki on sairaslistalla, mikä on uudessa joukkueessa jo aika iso kolaus. Saattaa olla että parantuvat, tai sitten ei...
 
Tuskinpa neuvoja kaipaat, mutta tyrkytän niitä pari silti.

1. 4-3-3 on erittäin kyseenalainen taktiikka. Keskikenttä jää niin huonoksi, että pärjäämismahdollisuudet ovat aika huonot. Jos puolustajia treenaat, suosittelen ystävyysotteluissa pelaamista viidellä pakilla ja liigassa 4-4-2:lla ilman toista laituria. Saat siis treenattua 9 pakkia viikossa.

2. Kolmen tähden pelaajat eivät maksa paljoa. Kannattaa etsiä kokeineita päätaidolta kelvollisia pelaajia. Iällä ei loppujenlopuksi ole mitään väliä. Esim yli 30v kelvollinen kokemus + kelvollinen päätaito saattaa saada jopa alle 10 000:lla. Vetää todennäköisesti kelvollisess kunnossa tuon 3 tähteä.

Ja hehkutetaan vielä tämän päivän treenipäivitystä. Kunnot nousivat ja kahdella pelaajalla nousi maalinteko loistavaan, yhdellä häikäisevään :beer:
 
Ylös Bottom