Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mistähän tämä juttu on lähtenyt, että joukkueet olisivat jotenkin paremmuusjärjestyksessä ja pelipaikka ykkösjoukkueessa irtoaisi näyttöjen perusteella? Käsittääkseni HC KonsoliFIN oli ensin vain yksi tiimi, mutta kun halukkaita tuli enemmänkin, niin perustettiin KFIN2. KFIN1:ssä pelaavat ensiksi ilmottautuneet, ei välttämättä kaikki parhaat (ja käytän esimerkkinä itseäni). Eikö tässäkin tempauksessa ole kaikista tärkeintä, että saadaan porukkaa kasaan ja päästään pelaamaan?

No se olisi ainakin realistista ja hauskaakin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

En taida jaksaa pelaa pakkia ykköstiimissä eli jos joku haluaa mukaan niin voi ottaa minun paikan.

noniin nyt rupee jo jätkät luovutta ennenku koko peli on kotona....:-D noh näin se maailma menee :D

Sopisko et mä Jesterin tilalle jos joku muu ei oo viel ehtiny?:)

kyllä ainakin minun puolesta saat tulla vierelle pakittamaan, jos osotat hyvää aktiivisuutta niin voipi tulla kovakin pakkipari.. toivottavasti on yhteiset harkkahuoneet niin voitas pakitteluakin harjotella sun kanssa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

noniin nyt rupee jo jätkät luovutta ennenku koko peli on kotona....:-D noh näin se maailma menee :D

Ihmettelin ihan samaa. Nuoruuden innolla ilmottaudutaan ja sitten ei yhtäkkiä enää nappaakkaan. Kaippa ne menee sitte jonnekki humpuukitiimeihin pelaamaan. HCKF pelaa nimittäin mestaruuksista. :cool:

Haluaisko Hele meittin koutsina tehhä meille yhteisön? :p

Kattoo nyt miten tämä touhu lähtee käyntiin ni josko sitä oikeen plokia jaksais alkaa pykätä asian tiimoilta.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tulipa tuossa demossa huomattua Crosbyna pelatessa (kun sentteri joukkueessa olen), niin en ole ainakaan mikään aloitusspesialisti. Joten veskan on syytä olla skarppina puolustuspään aloituksissa :D.

Vähän tekis mieli tehä sittenkin raamikkaampi sentteri, kuin aluks ajattelin. Muuten ei maalinedustalla oikein pääse kunnolla räyhäämään. Miten muuten noi ohjaukset oikein toimii? Ite oon tehnyt yhden vahinko ohjurin luistimella, mut en muuten oo onnistunut :o
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ensinnäkin kiitos Jesterille, että kävi perumassa paikkansa, kun tiesi, ettei nappaa.
Sopisko et mä Jesterin tilalle jos joku muu ei oo viel ehtiny?:)
Tuota, jos mennään ilmoittautumisjärjestyksessä, niin Hamsteri on seuraavan vapaiden agenttien listalla, joten pitää kysyä häneltä, ottaako hän tuon paikan.

Mun puolesta voitaisi laajentaa vaikka joukkueita. Mutta yleinen mielipide oli se, ettei laajenneta niitä liika, että pääsee enemmän pelaamaan ja johonkin se raja pitää vetää. Mutta eiköhän kokoonpano vielä elä.
Haluaisko Hele meittin koutsina tehhä meille yhteisön? :p

Mä voisin delegoida tämän homman jollekin innokkaalle gurulle. Saa väsätä halutessaan webbisivutkin, jos riittää aikaa ja kiinnostusta. Mulle on tämänkin ketjun ensimmäisen viestin ylläpitämisessäkin tarpeeksi hommaa. :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ensinnäkin kiitos Jesterille, että kävi perumassa paikkansa, kun tiesi, ettei nappaa.

Tuota, jos mennään ilmoittautumisjärjestyksessä, niin Hamsteri on seuraavan vapaiden agenttien listalla, joten pitää kysyä häneltä, ottaako hän tuon paikan.

Mun puolesta voitaisi laajentaa vaikka joukkueita. Mutta yleinen mielipide oli se, ettei laajenneta niitä liika, että pääsee enemmän pelaamaan ja johonkin se raja pitää vetää. Mutta eiköhän kokoonpano vielä elä.


Mä voisin delegoida tämän homman jollekin innokkaalle gurulle. Saa väsätä halutessaan webbisivutkin, jos riittää aikaa ja kiinnostusta. Mulle on tämänkin ketjun ensimmäisen viestin ylläpitämisessäkin tarpeeksi hommaa. :D

Kyllähän mulla esimerkiksi taitoa löytyy webbisivujen tekemisestä mutta tarvitsen aina sisällön ennekuin rupean mitään tekemään. Yleensä olen ihan ilmaisella webbisaitti palvelulla tehnyt nuita sivuja ja ihan hienoja niistä on tullut.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kyllähän mulla esimerkiksi taitoa löytyy webbisivujen tekemisestä mutta tarvitsen aina sisällön ennekuin rupean mitään tekemään. Yleensä olen ihan ilmaisella webbisaitti palvelulla tehnyt nuita sivuja ja ihan hienoja niistä on tullut.

Nooh! Paljon tissejä ja... :p Sit meikä tykkää, ja pikkuisen jääkiekkoa? Pitäskö tota web-hässäkkää miettiä sit ku alkaa homma rullaamaan. Esim sinne vois laittaa mahdollisia peliaikoja, ideoita ja kuvioita, yms. Sillai, et vaan HCK I ja II:n jätkät pääsevät niitä lukemaan. Täällähän niitä lukee kaikki haluavat.

OT:na onko Hamsteri = OPA95 joka on potkittu useilla nimimerkeillä mäkeen tältä palstalta? Vai sotkenko johonkin? Jos on niin ei millään pahalla, mut historia ei vakuuta ainakaan mua ottaan samaan porukkaan...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nooh! Paljon tissejä ja... :p Sit meikä tykkää, ja pikkuisen jääkiekkoa? Pitäskö tota web-hässäkkää miettiä sit ku alkaa homma rullaamaan. Esim sinne vois laittaa mahdollisia peliaikoja, ideoita ja kuvioita, yms. Sillai, et vaan HCK I ja II:n jätkät pääsevät niitä lukemaan. Täällähän niitä lukee kaikki haluavat.

OT:na onko Hamsteri = OPA95 joka on potkittu useilla nimimerkeillä mäkeen tältä palstalta? Vai sotkenko johonkin? Jos on niin ei millään pahalla, mut historia ei vakuuta ainakaan mua ottaan samaan porukkaan...

Kyllää
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

OT:na onko Hamsteri = OPA95 joka on potkittu useilla nimimerkeillä mäkeen tältä palstalta? Vai sotkenko johonkin? Jos on niin ei millään pahalla, mut historia ei vakuuta ainakaan mua ottaan samaan porukkaan...

OT
Kyllähän se OPA on. Hänelle on annettu viimeinen mahdollisuus modejen puolelta.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

OT:na onko Hamsteri = OPA95 joka on potkittu useilla nimimerkeillä mäkeen tältä palstalta? Vai sotkenko johonkin? Jos on niin ei millään pahalla, mut historia ei vakuuta ainakaan mua ottaan samaan porukkaan...

OT: ei tosiaan vakuuta, jos historia on tuommoinen. Mieluummin antaisin tuon avautuneen paikan jolle kulle toiselle. Ja sit toinen OT: Prkl, konsolinetinkin mukaan ilmestyminen viivästynyt kahdella viikolla...kyllä harmittaa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

OK, kansa on puhunut. Nimimerkki wilce, otatko vapautuneen pakin paikaan vastaan? Jos et, se menee nimimerkille TomppaFIN.
Ja sit toinen OT: Prkl, konsolinetinkin mukaan ilmestyminen viivästynyt kahdella viikolla...kyllä harmittaa.
Voihan harmi. Tosin, tuo 25.9. oli päivämäärä, jonka GS ilmoitti kun kävin pelin varaamassa, joten se on ollut ilmeisesti tiedossa jo pidempäänkin. Valitettavaa, ettei EA ole tästä ilmoittanut mitään. XBOX:llehan tuo taitaa tulla kuitenkin 11.9. ja Delay Stationille vasta kahden viikon päästä siitä. No, se tietää sitä, että Warrior of Time soi jatkossakin unissaan päässä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Harmikseni täytyy todeta, että jos julkaisu myöhästyy kaksi viikkoa, en pääse ensimmäisellä viikolla pelaamaan, koska minulla on silloin koeviikko, mutta tulen sitten gameihin mukaan toisella viikolla..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Muutes neidit ja rouvat... mitäs sanoisitte, että sittenkun olemma kopion koneesen saaneet, niin pelataan ja harjoitellaan pariviikkoa ja sitten käynnistetään Liika, että kaikki, varsinkin minä :D saadaan opetella :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Muutes neidit ja rouvat... mitäs sanoisitte, että sittenkun olemma kopion koneesen saaneet, niin pelataan ja harjoitellaan pariviikkoa ja sitten käynnistetään Liika, että kaikki, varsinkin minä :D saadaan opetella :)

Meidän mitää tarvii harjotella... suoraan vaan vastustajia tyrmäämään. Vai meinasitko harjotella jotain takaperin/käsillään seisonta/selvinpäin torjuntoja?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Muutes neidit ja rouvat... mitäs sanoisitte, että sittenkun olemma kopion koneesen saaneet, niin pelataan ja harjoitellaan pariviikkoa ja sitten käynnistetään Liika, että kaikki, varsinkin minä :D saadaan opetella :)

Nyt näyttää siltä, että ne jotka meinaa pelin tilata rapakon takaa, saavatkin harjoitella etukäteen. Kuinka moni muuten meinaa tilata pelin USA:sta? Minä aion odotella ja toivoa, että saan vihdoin ja viimein käyttää Gamestopin krediitit. Jos peli ei tule sinne ajoissa, se on haettava aina luotettavasta Prismasta bonuksineen.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nyt näyttää siltä, että ne jotka meinaa pelin tilata rapakon takaa, saavatkin harjoitella etukäteen. Kuinka moni muuten meinaa tilata pelin USA:sta? Minä aion odotella ja toivoa, että saan vihdoin ja viimein käyttää Gamestopin krediitit. Jos peli ei tule sinne ajoissa, se on haettava aina luotettavasta Prismasta bonuksineen.

Meikäläinen ainakin pisti NHL:n tilaukseen VG+:sta
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

EI VIDDU KU VIDUTTAA!!!!!!! :mad: Mullki alkaa koeviikko just samana päivänä ku tää ilmestyy... :( EA sais haistaa p*skan ku aina kaikki myöhästyy!! :mad: anteeks tää purkaus mutku harmittaa vaa nii paljo...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

EI VIDDU KU VIDUTTAA!!!!!!! :mad: Mullki alkaa koeviikko just samana päivänä ku tää ilmestyy... :( EA sais haistaa p*skan ku aina kaikki myöhästyy!! :mad: :mad: :mad:

Kun koeviikko alkaa, niin eikö koemateriaalit pitäisi olla jo luetttu? Eihän koeviikolle kirjojen aukaisemista jätetä. Hymiöiden määrää voisi muuten vähentää, kun pointti tulee muutenkin selväksi.

Täytyy myöntää, että änärin myöhästyminen kyllä harmittaa, mutta kyseessähän on vain peli. Jos vaihtoehtoina on liigamatsi ja tärkeä kouluprojekti/koe, niin pelaaminen jää auttamatta vähemmälle. Siksi tässä on isompaa rosteria kai laadittu, että porukkaa riittäisi peleihin? Kiinnostaisi muuten tietää, että miten tätä pelisysteemiä ollaan mietitty. Voiko esim. KFIN1 pelata eri porukoilla samaan aikaan omia pelejä? Pelaako esim. ketjut omina päivinään? Vai valitaanko joka peliin osallistujat koko rosterista etukäteen? Jos osallistujat valitaan huutoäänestyksellä, niin miten varmistetaan "Kaikki Pelaa"-periaate? Pidetääkö matsimääristä ja pisteistä kirjaa? Järjetetäänkö harkat noilla ketjuilla? How much is the fish?
 
Ylös Bottom