Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

joo mut kyllhän se aika siihe kummiski menee.. varsinki mulla ku on mun eka koeviikko ni kyl mun pitää kertaa koeviikollaki.. tapansa kullaki .;)

kellos pikasee et paljos tulee maksamaan, sekä notta kauankohan kestää saapua tänne?
Ja omistatko ruuvimesseleitä kuinka monta?

44 (prkleen dollari vahvistuu) ja 5-7 päivää on itellä kestäny.

Ja että ruuvimeisseleitä... ei taida kyllä perhana omasta kämpästä löytyä yhtäkään, veitsen kärki ajaa saman asian :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

joo mut kyllhän se aika siihe kummiski menee.. varsinki mulla ku on mun eka koeviikko ni kyl mun pitää kertaa koeviikollaki.. tapansa kullaki .;)

Sama juttu mullakin.. Oon kyllä lukenu läksyt, mutta kyllä sitä silti täytyy kerrata. Ja tottakai koulutyöt on tärkeämpiä kuin pelit. :)

44 (prkleen dollari vahvistuu) ja 5-7 päivää on itellä kestäny.

Ja että ruuvimeisseleitä... ei taida kyllä perhana omasta kämpästä löytyä yhtäkään, veitsen kärki ajaa saman asian :D

kerros huviksee saunakaljottelijalle, että mistä ihmeestä mä painan että voin rekisteröityä sinne? :o

Joo elikkä kenellekkä tää pakkipaikka ny meni:confused:?

Wilce:lle olis menossa, jos se vaan ilmottais itsestään jotain. Katotaan mitä Hele keksii, mut aktiivisuuden puolesta antaisin sen sulle, ku vähän väliä kyselet paikkaa tiimiin. OIKEA MEININKI! Loistavasti sopisit 1joukkueen raamikkaisiin ja karistaattisiin pakkeihin.. Eikö vaan Hele?

Wilce:lle olis menossa, jos se vaan ilmottais itsestään jotain. Katotaan mitä Hele keksii, mut aktiivisuuden puolesta antaisin sen sulle, ku vähän väliä kyselet paikkaa tiimiin. OIKEA MEININKI! Loistavasti sopisit 1joukkueen raamikkaisiin ja karistaattisiin pakkeihin.. Eikö vaan Hele?

Näin on. Tervetuloa jengiin TomppaFIN! Mikä numero pannaan?

Jos kenellekään hyökkääjälle tulee mieleen pienikään epäilys, että haluisinkohan sittenkin olla pakki niin täällä olisi vaihtoehdokas:rolleyes:

Saan rahaa vasta 30.9 ja käyn mikkelistä perjantai 3.10. Teidän pitää pärjätä ilman mua, jos ei ihmeitä tapahdu :)

Mikkeli vielä menee, mut toi 30pvä ei todellakaan passaa. OLET EROTETTU! :eek:

Ylös Bottom