Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pitäiskö noita joukkueita "pikkuisen" tasoitella? Tuo 2. joukkue on kirjaimellisesti kakkos joukkue. No saadaanpa treenata ainakin maalintekoa :D

*vitsi vitsi*

Ajattelin, että täytetään ensisijaisesti tuo 1. joukkue ja katsotaan riittääkö porukkaa toiseen joukkueeseen. Tasoitetaan joukkueita sitten lähempänä H-hetkeä, jos sopii.

Jaha, pitäisiköhän alkaa tekemään töitäkin välillä tässä. :o
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pitäiskö noita joukkueita "pikkuisen" tasoitella? Tuo 2. joukkue on kirjaimellisesti kakkos joukkue. No saadaanpa treenata ainakin maalintekoa :D

Ja mitä oon nyt vuoden verran katsonut sun toilailuja kaukalossa niin oot ehkä halvin pelaaja koko joukkueessa :p Eli laitan kerralla koko kauden palkan 100$ :)

Ehkä tämän kuukauden kaksi reiluinta kommenttia:D



Jan reikin on loistava lisä pakkikalustoon. Mahtavaa!

Tänks, tarkoitukseni on taklata aina kovaa ja laukoa aina kovaa. Ei sillä niin väliä, että osuuko kumpainenkaan mihinkään:p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pitäiskö noita joukkueita "pikkuisen" tasoitella?

Joo päätin kuitenki hieman tasoitella, saadaanpahan ainakin sitten kaksi joukkuetta kasaan ja treenipelit pystyyn. Jos jollakin on vastalauseita juuri tehdyistä treideistä, valitukset voi kohdistaa minulle. :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Olinpa pitänyt suuni kiinni, sillä Kiketsin kanssa menetettiin Jan "the Moukari" Rei toiseen tiimiin! DAAAM :p

Toisaalta tää kaukalo on liian pieni kahdelle mörssärille. Omasta kaveristahan tulee 203cm, 125kg. Top 3 skillsit olisivat nopeus, taklaus ja lämy.

Jos porukkaa tippuu matkalla pois niin tiivistettän yhteen joukkueeseen. Jos peli on niin hyvä kuin oletamme niin lasken jo nyt varmasti sitoutuvat(08 perusteella): Janrei, Timppa, kiketsi, minä jotka ovat lähes aina käytettävissä. Helestäkin mulla on positiiviset kutinat, vai johtuukohan meidän yhdenyön -jutusta neste rallissa tuo kutina..??
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Olinpa pitänyt suuni kiinni, sillä Kiketsin kanssa menetettiin Jan "the Moukari" Rei toiseen tiimiin! DAAAM :p

Toisaalta tää kaukalo on liian pieni kahdelle mörssärille. Omasta kaveristahan tulee 203cm, 125kg. Top 3 skillsit olisivat nopeus, taklaus ja lämy.

Jos porukkaa tippuu matkalla pois niin tiivistettän yhteen joukkueeseen. Jos peli on niin hyvä kuin oletamme niin lasken jo nyt varmasti sitoutuvat(08 perusteella): Janrei, Timppa, kiketsi, minä jotka ovat lähes aina käytettävissä."Helestäkin mulla on positiiviset kutinat, vai johtuukohan meidän yhdenyön -jutusta neste rallissa tuo kutina..?"
Hehehehehh:D


Hitto sä oot kyllä iha pimee äijä...
Mä tyydyn sellaiseen "normi" pakkiin ,fyysisessä mielessä siis. Oliskoha 187cm ja 93kg iha jees..? Pääpainona tosiaan samat, eli taklaus, lämäri ja nopeus. Ensin lämäriin tehoa, sitten vasta kehitetään tarkuutta.

Kyllä 08 ainaki on tullu jauhettua nii maan prkleesti, että eiköhän myös 09:iin aikaa löydy ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Aijai täällä jo kertaalleen peliuran lopettaneella hyökkääjällä alkaa tekemään mieli tehdä paluu jäille tyyliin Mario Lemieux, no mietitään vielä hetki rauhassa ja tehdään päätös parin viikon sisällä, tyyliin Teemu Selänne :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

pate, senhän piti olla meidän välinen salaisuus! ;) :D

Joo yritän kyllä päästä pelaamaan mahdollisimman useasti, mutta se on varmaa, ettei aina pysty kun on työt ja muitakin harrastuksia. Paremman puoliskon kanssakin pitää välillä leikkiä. Mutta siitä syystä onkin hyvä, että on pari kentällistä pelaajia per joukkue.

Ja hei, eikös ne pelaajat pidä tehdä omien mittojen mukaan!? No, meikäläinen on spezzamainen niin pelityylin, kätisyyden ja mittojenkin mukaan. No on Spezza vähän nuorempi ja rumempi. :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ja hei, eikös ne pelaajat pidä tehdä omien mittojen mukaan!?

No ei hemmetissä... Mitä ihmettä meidän joukkue tekis munlaisella kyniksellä pakkiosastolla(182cm / 78 kg):confused::D Ainahan mittoihin laitetaan kalamiehen-lisää...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Heh, hyvää settiä täällä, varsinkin Patelta.

Ite meinasin tehdä enemmän Gretzkyn tyylisen senan. Mittaa sellaset 183/84 ja pääpaino syötöille, vedolle ja nopeudelle. Laiturit saa hoitaa sit ton ajelu puolen.

Ei vaan kehdannut ottaa #99 jos vaikka ei kaikki toimiskaan nappiin...:o
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mulla koko riittää nippa nappa sähly peleissä, 178cm ja 75kg, mut ei noilla mitoilla viitsis ihan nhl:ään lähteä :) Voishan sitä Timosen tyylisen tehdä, mut silloin pitäis osata myös hyökätä.

Isolla kaverilla on parempi vaan estää kaverin nousut maalille ja omalla sinisellä antaa lonkkaa niin, että vihun proteesit laulaa hunajata hunajata! Veto politiikkaankin otan tuon Moukarin taktiikan(sählyssä toteutan myös), että kunhan kiekko liikkuu lujaa. Aivan sama missä on osoite, onpahan maskimiehillä enemmän hommaa ku kiekot tulevat maan ja yläparvin välissä. Arvaamattomuus on vedoissa kaiken A ja O :) Eli voima 90+ ja tarkkuus 50-60.

Taidan olla toivottu kaveri YV:lle :p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos vielä mahtuu mukaan ni voisin olla niskakyyryssä vastustajan pakin miinaan painava oikea laitahyökkääjä:)
psn:topias
numero#21
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sen enempää totuutta tietäen seuraava veikkaus:

USA release 9.9.08
Europe release 25.9.08
:p

Edit: vois kattoo välillä sivua 1...

Tuo pakkipaikka käy hyvin mutta mikäli joku ilmoittaa pystyvänsä pelata pakkina varmasti kaikki matsit niin siirrä HELE mut 2-joukkueeseen.
Ei ole väliä, että kummalla puolella pelaan mutta maila viistää jäätä vasemmalla puolella. Eli oikea oikea pakki varmaankin, parempien veto paikkojen takia.

Sehän on ollut päivän selvää jokuan sitten,että Euro versio tulee 11.9
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sehän on ollut päivän selvää jokuan sitten,että Euro versio tulee 11.9

Niin, ilmestyykö NHL09 euroopassa eri aikaan kuin USA:ssa. Jenkeissähän tuo julkaisupäivä on 9.9.2008. Perjantaina käydessäni Gamestopissa, niillä julkaisupäivä oli 4.9.2008. Mutta Gamestopin historian tietäen, NHL09 ei välttämättä tule sinne edes ennen joulua.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Konsolinetin sivuillakin julkaisupäivämääräksi on ilmoitettu 11.9.

Itse luotan konsolinetin pvm:iin aina, kun julkaisu on kumminkin kohtuu lähellä. Aina on pitänyt paikkansa omalla kohdallani ja pelin voi jopa saada päivän ennen virallista julkaisua niin kuin Soul Calibur 4:n kanssa kävi.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos pelejä ei ole tarkoitus jauhaa joka ilta viikosta ja ne alkavat klo 21:00 jälkeen, voisin ilmottautua läski-saloseksi ekaan tiimiin eli maalivahiksi. Jos ei passaa ni voin mää muutaki paikkaa pelata. Enivei numeroksi #27.

Oliko tuo eka tiimi nyt se "muu maailma" ja toka tiimi lahtelaisia? :p
 
Ylös Bottom