Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tein nyt kaksi eri joukkuetta. Tai periaattessahan tässä ollaan yhtä ja samaa joukkuetta, mutta kaksi eri ryhmää. Näin saadaan pelattua ja treenattua myös vastakkain.

Erotin joukkueet toisistaan vain numerolla, mutta hyviä nimiehdotuksia otetaan vastaan. Ajattelin myös, että molemmilla joukkueilla on sitten sama peliasu ja jos pelataan vastakkain, toinen pitää kotiasua ja toinen vierasasua. Jos toinen joukkue ei tunnu täyttyvän, tehdään vain yksi isompi joukkue sitten. Toisaalta, jos tulee paljon lisää porukkaa, tehdään kolmas ryhmä tai vastaavasti kaksi isompaa ryhmää.

Jos Helellä ei oo tekemistä, ni tees ne kentälliset tai noi joukkueet sillee, että Toiseen kasaat Lahtelaiset, tai nii paljo ku niitä tulee ja toiseen sitte loput :)

Jos Helellä ei oo tekemistä, ni tees ne kentälliset tai noi joukkueet sillee, että Toiseen kasaat Lahtelaiset, tai nii paljo ku niitä tulee ja toiseen sitte loput :)

Eli kaikki kaksi lahtelaista toiseen joukkueeseen? Vai onko niitä enemmänkin?

Mistäs Muulle Suomelle sitten maalivahti? :confused:

Edit. Olihan niitä enemmänkin...

Edit 2. No sehän kävi kun heitti molarit vaan toiselle puolelle...

Hianoo täähän tuntuu edistyvän. Ei oikeen jaksais odottaa pelin julkasua :)

Eli kaikki kaksi lahtelaista toiseen joukkueeseen? Vai onko niitä enemmänkin?

Mistäs Muulle Suomelle sitten maalivahti? :confused:

Edit. Olihan niitä enemmänkin...

Edit 2. No sehän kävi kun heitti molarit vaan toiselle puolelle...

katos, sitte katotaa ku peli on käsissä tai edellisenä iltana, että mitkä ne lopulliset kentälliset on :rolleyes:

katos, sitte katotaa ku peli on käsissä tai edellisenä iltana, että mitkä ne lopulliset kentälliset on :rolleyes:

Tai sitten sovitaan ne ajoissa ja pidetään kiinni niistä mitä on sovittu. Eikä aleta enää viime tipassa sooloilemaan ja vaihtelemaan, ettei koko homma leviä käsiin. :D

Tai sitten sovitaan ne ajoissa ja pidetään kiinni niistä mitä on sovittu. Eikä aleta enää viime tipassa sooloilemaan ja vaihtelemaan, ettei koko homma leviä käsiin. :D

mä tarkotin, notta jos ei tuu tarpeeks pelaajia :p

Ja jos Ea:n puolelta on kaikki kunnossa ja voidaan pelata kunnolla, niin toivottavasti porukka sitten pelaisin eikä tulisi niitä yhen pelin ihmeitä eikä porukkää näkyisi enään missää sen jälkeen.

Ja jos Ea:n puolelta on kaikki kunnossa ja voidaan pelata kunnolla, niin toivottavasti porukka sitten pelaisin eikä tulisi niitä yhen pelin ihmeitä eikä porukkää näkyisi enään missää sen jälkeen.

eiköhän tehä silleen, että yhen illan ihmeet jos ei pelaa ku yhen tai kaks peliä, jos siis kaks putkee ja sit ei vähää aikaa näy, niin potkut liigasta vain, jos siis mitään yleispätevää syytä esim. Olin ydinsodassa Eteläisellä napajäätiköllä tule, niin takaisin heitä ei sitten oteta :)
Tästä liigasta pitää nääs saada erittäin toimiva, siis jätkät jotka pääsee aina pelaamaan, tosin mullahan se on helpompaa ku oon mokke, jos nääs tulee toinen mokke, niin sitten mä voin olla sillon tällön pois, ku mulle löytyy korvaaja :D
Kuis monta peliä muute moket pelaa tässä, että molemmat saa peliaikaa, oisko hyvä jos vaihettas aina parin pelin jälkee, muutenhan toinen molari voi ottaa hatkat kun ei pääsekkään pelaamaan :o

eiköhän tehä silleen, että yhen illan ihmeet jos ei pelaa ku yhen tai kaks peliä, jos siis kaks putkee ja sit ei vähää aikaa näy, niin potkut liigasta vain, jos siis mitään yleispätevää syytä esim. Olin ydinsodassa Eteläisellä napajäätiköllä tule, niin takaisin heitä ei sitten oteta :)
Tästä liigasta pitää nääs saada erittäin toimiva, siis jätkät jotka pääsee aina pelaamaan, tosin mullahan se on helpompaa ku oon mokke, jos nääs tulee toinen mokke, niin sitten mä voin olla sillon tällön pois, ku mulle löytyy korvaaja :D
Kuis monta peliä muute moket pelaa tässä, että molemmat saa peliaikaa, oisko hyvä jos vaihettas aina parin pelin jälkee, muutenhan toinen molari voi ottaa hatkat kun ei pääsekkään pelaamaan :o

Se kumpi pelaa paremmin saa pelata kokoajan. Saa toinen näyttöpaikat taas harjotuspeleissä ;)
No eeeeeeei, iha hyvä toi 2 pelii putkeen systeemiki on.

Alustavat joukkueet voisivat muodostua noiden ilmoittautumisten/kentällisten mukaan...kattoo sit tarkemmin kun jokainen on sen oman pelaajansa joskus tulevaisuudessa saanut tehtyä, (25.9 :rolleyes:.), niin tiedetään minkä tyylisiä pelaajia on tarjolla.

Hieman offtopic, mutta EA:n sivun mukaan pelin pitäisi ilmestyä jo 9.9.2008. :D
KonsoliFIN näköjään ilmoittaa 25.9.2008.

Hieman offtopic, mutta EA:n sivun mukaan pelin pitäisi ilmestyä jo 9.9.2008. :D
KonsoliFIN näköjään ilmoittaa 25.9.2008.

Sen enempää totuutta tietäen seuraava veikkaus:

USA release 9.9.08
Europe release 25.9.08
:p

Edit: vois kattoo välillä sivua 1...

Tuo pakkipaikka käy hyvin mutta mikäli joku ilmoittaa pystyvänsä pelata pakkina varmasti kaikki matsit niin siirrä HELE mut 2-joukkueeseen.
Ei ole väliä, että kummalla puolella pelaan mutta maila viistää jäätä vasemmalla puolella. Eli oikea oikea pakki varmaankin, parempien veto paikkojen takia.

No en tiiä missä VPD on, mutta: 11.9. :p

OT: Hmm...mielenkiintoista, ite katoin tosiaan vaan tuolta konsolinetistä ton päivämäärän. En ollut jenkeistä tilaamassa. Mikä lienee sitten se THE päivä kun tuo peli Suomeen rantautuu. /OT

Mitä tuohon peluutukseen tulee, niin ihan hyvin kenttiä ja veskoja voi ainakin alkuun vuorotella ja katsoa sen jälkeen kuinka edetään. Esim. Alun jälkeen nähdään onko tarvetta sekottaa pakkaa, ketkä pelaa keitäkin vastaan jne. Mutta tuohon on vielä paljon aikaa....ikävä kyllä...

Voisin ilmoittautua tähän joukkueeseen oikeaksi laitahyökkääjäksi #4. Pitää sitten kattoo miten koulukiireiltä ehdin, mutta pyrin pelaan mahdollisimman paljon :D ei tarvi laittaa ihan ykköskenttään.. Toivottavasti tällänen kohta 16-vuotias kelpaa joukkueeseen.. PSN: Tomi19

Mut eihän me oikeesti pelata, tai jos pelataa, ni mä vaadin liigan pystyyn panijalta myös konkreettista palkaa euroissa tai dollareissa! :p

Mä voin laittaa Timppa dollareita tulemaan? Käykö vaikka 10 000 alkuun. On meinaan noita "monopoli" seteleitä laatikollinen :)

Ja mitä oon nyt vuoden verran katsonut sun toilailuja kaukalossa niin oot ehkä halvin pelaaja koko joukkueessa :p Eli laitan kerralla koko kauden palkan 100$ :)

Pitäiskö noita joukkueita "pikkuisen" tasoitella? Tuo 2. joukkue on kirjaimellisesti kakkos joukkue. No saadaanpa treenata ainakin maalintekoa :D

*vitsi vitsi*

Jan reikin on loistava lisä pakkikalustoon. Mahtavaa!

Ylös Bottom