Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Moni on toivonut, että laitettaisiin pelaajat kenttäkoostumuksittain, mutta esimerkiksi tällä hetkellä on neljä sentteriä ja vain kaksi laituria. Toisekseen, hommahan taitaa mennä käytännössä siten, että kun peliin liitytään, niin silloin pelataan sillä paikalla millä keretään.

Voihan noita kenttäkoostumuksiakin kyllä hahmotella, jos vaikka joskus sovitaan, että pelataan vuorotellen ketju ja pakkipari kerrallaan.

Muutin joukkueen maksimikooksi 24 pelaajaa. Ja muistakaa ilmoittaa myös pelinumeronne, koska luulen, että joukkueessa ei saa olla kahta samalla numerolla pelaavaa pelaajaa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

voin tulla vasemmaks laita hyökkääjäks kyllä me yhellä molarilla pärjätään? :D:D
jos ei Laitahyökkääjii ole tarpeeks
#23
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

voin tulla vasemmaks laita hyökkääjäks kyllä me yhellä molarilla pärjätään? :D:D
jos ei Laitahyökkääjii ole tarpeeks
#23

No onhan tässä vielä aikaa koota joukkuetta. Ja sehän olisi kuitenkin pääasia, että olisi joka pelissä aina vähintään se 1 maalivahti ja 5 kenttäpelaajaa. Tai ainakin kenttäpelaajat. Käsittääkseni joukkueella voi pelata vaikka yksin, jolloin muita pelaajia ohjaa tietokone (?!). Ketähän se sitten ohjailee ja millä perusteella? :confused:

Mutta vaihdetaanko KOURA laituriksi? Lahtiketjuun? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Moni on toivonut, että laitettaisiin pelaajat kenttäkoostumuksittain, mutta esimerkiksi tällä hetkellä on neljä sentteriä ja vain kaksi laituria. Toisekseen, hommahan taitaa mennä käytännössä siten, että kun peliin liitytään, niin silloin pelataan sillä paikalla millä keretään.

Kyllähän sitä vähän pelataan niillä paikoilla kuin ollaan ilmottauduttu. Itse teen just pakin oloisen kaverin, jota ei todellakaan voi laittaa sentteriksi, paitsi jos on vaan 6 pakkia mukana :)

Eli sillä mielin valitkaa paikat, että pelaat sit sitä paikkaa AINA, paitsi hätätilanteissa. Ei sillai, että mä haluunki sitki pelata maalivahtia, ku pakkina on tylsää...

Unelmien täyttymys olisi pelata Kiketsin kanssa pakkina. Luulen, että yhteinen sävel löytyy helposti. Tunnenhan kaverin tyylin 08:sta. Niin teamplaya, ettei mitään järkeä. Saat olla mun puolesta vielä HP jos haluat... :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No onhan tässä vielä aikaa koota joukkuetta. Ja sehän olisi kuitenkin pääasia, että olisi joka pelissä aina vähintään se 1 maalivahti ja 5 kenttäpelaajaa. Tai ainakin kenttäpelaajat. Käsittääkseni joukkueella voi pelata vaikka yksin, jolloin muita pelaajia ohjaa tietokone (?!). Ketähän se sitten ohjailee ja millä perusteella? :confused:

Mutta vaihdetaanko KOURA laituriksi? Lahtiketjuun? :D

No jos tulee liika molareita ni sitte
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mukana! Mieluiten olisin vasen laitahyökkääjä (oikeakin käy jos vasemmalle ei enää mahdu). Pelinumero on sitten ehdoton 5!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

mietin vaa, notta mites tässä sitten noi ketjunvaihdot toimii, että mistä tietää millon on oma vuoro mennä aitioon... ja meneekö automaattisesti, meinaa jos joku ei haluaisikaan mennä ja jää luistelemaan sinne ja sitten se jonka pitäis päästä jäälle ni nyhjöttää vaihtoaitiossa :o
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

mietin vaa, notta mites tässä sitten noi ketjunvaihdot toimii, että mistä tietää millon on oma vuoro mennä aitioon... ja meneekö automaattisesti, meinaa jos joku ei haluaisikaan mennä ja jää luistelemaan sinne ja sitten se jonka pitäis päästä jäälle ni nyhjöttää vaihtoaitiossa :o

Eiköhän se automaattisesti hoidu, ei kai tollasia ongelmia muutenkaan tule kun vaan se 6 kaveria voi olla samasta joukkueesta mukana pelissä. Luulen vähän ettei tääkään mode ole niin mahtava mitä ea antaa ymmärtää.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

mietin vaa, notta mites tässä sitten noi ketjunvaihdot toimii, että mistä tietää millon on oma vuoro mennä aitioon... ja meneekö automaattisesti, meinaa jos joku ei haluaisikaan mennä ja jää luistelemaan sinne ja sitten se jonka pitäis päästä jäälle ni nyhjöttää vaihtoaitiossa :o

Yhteen peliin pääsee vain maksimissaan 5 kenttäpelaajaa sekä 1 maalivahti per joukkue. Pelimuodossa ei ole ketjunvaihtoja. Eli peli pelataan 6 vs. 6.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Otteluissa siis on 5+veska per joukkue, ei enempää. En tiedä sit miten käytännössä tuo toimii...eli onkohan noista peleistä otettu väsymys kokonaan pois tai jotain paha sanoa kun ei missään kerrota.

JanRei
Tätä tarkoitin sillä joukkueen koolla eli onko siinä mahdollista (ja kuinka se on toteutettu) vaihtaa ketjuja ja onko tuo kunto otettu huomioon jne.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Yhteen peliin pääsee vain maksimissaan 5 kenttäpelaajaa sekä 1 maalivahti per joukkue. Pelimuodossa ei ole ketjunvaihtoja. Eli peli pelataan 6 vs. 6.

eli siis onlinessa ei tartte olla yht'aikaa kun ne 5pelaajaa + mokke :confused:
Toisin sanoen, mitäs me koko neljää kentällistä siinätapauksessa järkätään? tai sitten mä oon ihan pihalla :o
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

eli siis onlinessa ei tartte olla yht'aikaa kun ne 5pelaajaa + mokke :confused:
Toisin sanoen, mitäs me koko neljää kentällistä siinätapauksessa järkätään? tai sitten mä oon ihan pihalla :o

Sitä minä yritin tuossa aiemmin valottaa, mutta muutaman palstalaisen toiveesta hahmottelin myös kenttäkoostumukset.

Toisaalta; onkohan se muuten mahdollista, että pelaisi onlinessa HC Konsolifin - joukkueilla vastakkain. Tässä tapauksessa olisi hyvä koota kaksi tai neljä ketjua, jotka voisivat esimerkiksi harjoitella vastakkain. Tai sitten kootaan kaksi erillistä KonsoliFIN joukkuetta. Esimerkiksi 12 pelaajaa + 12 pelaajaa. Jos näin tehdään, niin myös toinen joukkue kannattanee koota tässä samassa ketjussa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sitä minä yritin tuossa aiemmin valottaa, mutta muutaman palstalaisen toiveesta hahmottelin myös kenttäkoostumukset.

Toisaalta; onkohan se muuten mahdollista, että pelaisi onlinessa HC Konsolifin - joukkueilla vastakkain. Tässä tapauksessa olisi hyvä koota kaksi tai neljä ketjua, jotka voisivat esimerkiksi harjoitella vastakkain. Tai sitten kootaan kaksi erillistä KonsoliFIN joukkuetta. Esimerkiksi 12 pelaajaa + 12 pelaajaa.

mitäs ne puheet oli siitä että omaan online joukkueeseen pääsee 50jantteria... on se jännä juttu (=välikevennys pasilasta) Eihän tossa mun mielestä oo mitään järkeä oikeesti, jättäis sen hypettämisen muualle ja keskittyis siihen, että oilisi ne vaihtuvat kentälliset, on se jännä juttu.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

mitäs ne puheet oli siitä että omaan online joukkueeseen pääsee 50jantteria... on se jännä juttu (=välikevennys pasilasta) Eihän tossa mun mielestä oo mitään järkeä oikeesti, jättäis sen hypettämisen muualle ja keskittyis siihen, että oilisi ne vaihtuvat kentälliset, on se jännä juttu.

Ei kai kukaan sitä kiistäkään, ettei olisi hienoa, että koko joukkue (4 ketjua, 3 pakkiparia ja kaksi maalivahtia) koostuisi oikeista pelaajista. Kuulostaa melko spektaakkelimaiselta ja uskon, että melko hankala toteuttaa. Saatikka, että homma vielä toimisi käytännön tasolla. Vaatisi melkein yhden pelaajan valmentajan pallille vaihtamaan kentällisiä ja taktiikoita. :D

Mutta kyllä, yhteen online-joukkueeseen mahtuu 50 pelaajaa, joista vain 6 voi pelata yhtäaikaa. Näin olen ainakin antanut itseni ymmärtää EA:n toimesta.

Hienointahan tässä on kuitenkin se, että et ole kuka tahansa pelaaja, vaan oma itsesi. Voit itse luoda sellaisen pelaajan minkä haluat ja kehittää sitä haluamaasi suuntaan. Eli siis jääkiekkoroolipeliä. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Unodin mainita, että numeroksi haluasin 9:n.

Sillä pelalen salibandyssakin ;)

Ja niin, PSN on sitten Stranger93, kuten tuossa vasemmalla näkyy.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei kai kukaan sitä kiistäkään, ettei olisi hienoa, että koko joukkue (4 ketjua, 3 pakkiparia ja kaksi maalivahtia) koostuisi oikeista pelaajista. Kuulostaa melko spektaakkelimaiselta ja uskon, että melko hankala toteuttaa. Saatikka, että homma vielä toimisi käytännön tasolla. Vaatisi melkein yhden pelaajan valmentajan pallille vaihtamaan kentällisiä ja taktiikoita. :D

On se näin parempi. Saa sitten myös kunnolla pelata, kun oma vuoro koittaa. Ei tarvitse katsoa enemmän muiden peliä vaihtoaitiosta, vaan voi itse täysillä uppoutua matsiin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

On se näin parempi. Saa sitten myös kunnolla pelata, kun oma vuoro koittaa. Ei tarvitse katsoa enemmän muiden peliä vaihtoaitiosta, vaan voi itse täysillä uppoutua matsiin.

Kyllä online-puolella. Toivottavasti kuitenkin offline-pelimuoto on toteutettu siten, että koko joukkue pelaa ja saa välillä ryystää urheilujuomaa vaihdossa (kaljaa sohvalla) . :D

Vaikka ei tähän ketjuun kuulu, niin olen miettinyt, että saakohan offline-pelimuodossa muiden pelivuorot skipattua vai pitääkö niitä katsella vaihtoaitiosta käsin?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Vaikka ei tähän ketjuun kuulu, niin olen miettinyt, että saakohan offline-pelimuodossa muiden pelivuorot skipattua vai pitääkö niitä katsella vaihtoaitiosta käsin?

Tuota olen itsekin miettinyt. Lisäksi kiinnostaisi tietää miten loukkaantumiset on hoidettu tuossa 'be a pro' modessa. Voika oma pelaaja loukkaantua pitkäksikin aikaa ja oma tiimi sitten pelaa matsit ilman sinua.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ainakin EA:n Madden(nfl) sarjassa sai skipattua esim. hyökkäyksen vuoron jos pelasit ite puolustuksessa. Luulis, että tässäkin se mahis...

Kyllä täältä kannattaa pari 12 pelaajan joukkuetta kasata, joukkueiden nimiksi sellaset että vastustajat tietää että noutaja on tulossa(taas):D

JA se on pirun hyvä, että siinä pelataa omalla tyypillä. Kannattaa joukkueiden kokoonpanot miettiä suht tarkaan, että saa tasapainoisen ja tehokkaan kentällisen.
Lue: ei kaikki mitää 120kg jyriä:p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ainakin EA:n Madden(nfl) sarjassa sai skipattua esim. hyökkäyksen vuoron jos pelasit ite puolustuksessa. Luulis, että tässäkin se mahis...

Kyllä täältä kannattaa pari 12 pelaajan joukkuetta kasata, joukkueiden nimiksi sellaset että vastustajat tietää että noutaja on tulossa(taas):D

Mietin vaan, että kuinka toi vaihtoskippaus käytännössä onnistuisi näin lätkässä kun ne vaihdot ovat suht lennokkaampia verrattuna jenkkifutikseen, mut tiedä häntä...EA:n maailma on ihmeellinen.

2 x 12 pelaajan joukkuetta kuulostaa ihan hyvältä. Alustavat joukkueet voisivat muodostua noiden ilmoittautumisten/kentällisten mukaan...kattoo sit tarkemmin kun jokainen on sen oman pelaajansa joskus tulevaisuudessa saanut tehtyä, (25.9 :rolleyes:.), niin tiedetään minkä tyylisiä pelaajia on tarjolla.
 
Ylös Bottom