Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tuun jossai tunnin päästä ku veli ja joku sen kaveri ny pelaa Guitar Heroo tai jtn muuta sönkköpelii :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jou

Joo onha se hyvä että muutamilla alkaa peli hitsautuu jne, Mutta suurin osa tästä porukasta ei vielä ole varmaan saanut peliäkään. Sitten jos ja kun julkaisun jälkeen pukuhuone pullistelee porukkaa niin mitenkähän mahtaa se ketjujen sumpliminen edes onnistua. Eikai siellä voi alkaa huutelee et tietyt tyypit häipykää aulasta jne? Itse olen tyytyvainen jos pukuhuoneessa on edes se kolme että saadaan peli alkuun ja mulle on sama ketä siel on kuha ne on meidän joukkueesta. Tottahan se on että optimi olis pelata samojen kanssa enemmän , mutta miten toteuttaa? Ja itse en ole havainnut että pukuhuoneita olisi esim kaksi. Eli vaikka menen pukkariin clubin kautta tai suoraan niin samat kaverit siellä aina on ollu ? Eikö? Ja itelläki yleensä peliaika voi alkaa klo 21=> niikuin taisi bomituksellakin olla eli perheellisiä kun ollaan :)
Pelataan joukkueelle !
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oli kyllä äske hyvät matsit. Itelläni tehot ekasta 2+3:D. Eka maali tuli ku joku syötti mulle ja hirvee lämäri yläkulmaa. Sit jatkoajalla meikä sohii maalilla ja kiekko pomppaa lapaa ja rannaril luukusta sisään. Jäähyjä tais tulla kolme kappaletta. Mut sitte toisessa pelissä toisen erän alussa sammu koko kone ja siihen se sitte jäiki.:mad:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tais jäädä meikäläiseltä pelit vähäks aikaa, äsken jääty peli latausruutuun, buuttasin koneen ja enää se ei lue mitään levyjä. :(
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä haluasin vaihtaa pelinumeroni 9 ---> 71.

Seuraavaksi Malkiniksi haaveileva... ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Saatiin poppoolle oma yhteisö tänne KonsoliFIN:iin. Yhteisö löytyy jokaisen käyttäjän "Käyttäjän OP" valikosta kohdasta Yhteisöt. Sieltä vaan anomusta kehiin niin joko minä tai Hele hyväksytään niitä pyyntöjä sitä tahtia sitte. Meille on myös varattu oma pikku osio tältä foorumilta.

Hiphei ja kiekkoa reppuun!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Alkaa paten kanssa toimia jo tuo yhteispeli ainakin kentällä liikumisen perusteella. Hyvin ollaan hoidettu mm. rännikiekot. Muutenkin kentän yhteispeli jatkaa tutulla kaavalla. Välillä todella nautittavan sujuvaa. Vastustaja ei ehdi kissaa samoa, kun kiekonmenetyksen jälkeen kiekko on pelattu pakin tai sentterin kautta KOURAlle tai MYLille täyteen vauhtiin.

Vielä kun saisi lämärit joskus uppoamaan, niin olisi tosi jees. Kiemuroitakin voisi vähän vähentää, mutta karvaajia on kiva välillä kiusata...

Vaihdetaas vielä pelinumero pakille sopivammaksi. #56 alá Zubov. Lupaan Hele, että oli viimeinen vaihto:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Alkaa paten kanssa toimia jo tuo yhteispeli ainakin kentällä liikumisen perusteella. Hyvin ollaan hoidettu mm. rännikiekot. Muutenkin kentän yhteispeli jatkaa tutulla kaavalla. Välillä todella nautittavan sujuvaa. Vastustaja ei ehdi kissaa samoa, kun kiekonmenetyksen jälkeen kiekko on pelattu pakin tai sentterin kautta KOURAlle tai MYLille täyteen vauhtiin.

Vielä kun saisi lämärit joskus uppoamaan, niin olisi tosi jees. Kiemuroitakin voisi vähän vähentää, mutta karvaajia on kiva välillä kiusata...

Vaihdetaas vielä pelinumero pakille sopivammaksi. #56 alá Zubov. Lupaan Hele, että oli viimeinen vaihto:p

Olin just kirjoittamassa samaa. Roikkukiekoissa toinen hakee kiekon rännistä ja toinen on jo hakemassa paikkaa josta voi jatkaa ykkösellä hyökkääjille. En tiedä oletko huomannut, mut oon vähentänyt hyökkäämistä radikaalisti, koska mitäpä tuonne mennä ku pojat hoitaa homman. Katteli välillä, että jätkäkin otti nousuja joten jäin kylmästi alas varmistaan.

Aika harvoin menee enää vastustaja heitämällä ohi ku hyökkäävät, yleensä saadaan kiekko tökättyä kulmaan jonka toinen sit yleensä ehtii hakea. Muutenkin pelataan järkevästi, ettei molemmat olla samassa paikassa tai samassa miehessä kiinni vaan seuraavaa kiekotonta miestä häiritsemässä. Hienosti menee.. Ilo pelata vaikka onkin 80% puolustusvoittoista.

Muutamia nousuja tulee tehtyä, mut jos niissä hyökkääjät antavat huonon syötön/ne ajetaan pystyyn niin ollaan heti helisemmässä omassa päässä. Joten kun pakki nousee niin pelataan xtra tarkasti tilanne loppuun, MISSÄÄN nimessä kiekkoa ei saa menettää heti sinisen jälkeen, silloin en ehdi millään lähteä takas omaan päätyyn vaan tilanne on heti 3vs1 tai 2vs1..

Paras taktiikka on, jos noustaan Peohin kanssa se, että jäädään suosiolla toiseen aaltoon vetämään tai sit jakamaan kiekkoa, eikä rynnätä täysillä maalille.. Mut kyllähän toi peli toimii meidän 5:lla. Jossain pelissä oltiin 4-1 jäljessä ja vielä mentiin 6-4 voittoon :)

Rasputissa alkaa olemaan jo ihan OIKEAN veskan ainekset!! Nooh. edelleen tuntuu vaikeimpia olevan ne plörökiekot jotka pomppivat siihen eteen, etkä saa suljettua niitä allesi. Kaveri käy vaan luistelemassa päin ja kiekko maaliin. Lisäksi noi omat maalit pitää saada kitkettyä pois. Muuten TODELLA vahvaa vetämistä maalissa.

Hyökkääjiä en jaksa edes kehua...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

En tiedä oletko huomannut, mut oon vähentänyt hyökkäämistä radikaalisti, koska mitäpä tuonne mennä ku pojat hoitaa homman. Katteli välillä, että jätkäkin otti nousuja joten jäin kylmästi alas varmistaan.

Olen uskaltautunut tekemään jo muutamia nousuja, kun teikäläinen ei kokoajan ajaudu vastustajan maalille hakkaamaan ripareita:p

Rasputissa alkaa olemaan jo ihan OIKEAN veskan ainekset!!

Hyökkääjiä en jaksa edes kehua...

Sama ja sama.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Select -nappi on ollut kovassa käytössä. SIllä nään, että mihin oon taas hävinnyt :D Mut on tuonne hyökkäykseen noiden poikien kanssa vaikea ehtiä.. Ku pääsen sinisen yli niin tilanne on jo ohi :p

Mut eiköhän lopeteta Peoh toistemme kehuminen ku voi vaikka nousta päähän :D Mut ootsä kyllä aika IHQ!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Rasputissa alkaa olemaan jo ihan OIKEAN veskan ainekset!! Nooh. edelleen tuntuu vaikeimpia olevan ne plörökiekot jotka pomppivat siihen eteen, etkä saa suljettua niitä allesi. Kaveri käy vaan luistelemassa päin ja kiekko maaliin. Lisäksi noi omat maalit pitää saada kitkettyä pois. Muuten TODELLA vahvaa vetämistä maalissa.

Joo, potutti ankarasti kun siitä viimeisimmästäkin ottelusta olis nollapeli ollut otettavissa melko vaivattomastikin, mutta mutta....Ihmetyttää itseäkin välillä kun joskus tuo peittää noi kiekot melkein automaattisesti, mut sit välillä tuntuu mahdottomalta vaikka kuinka tattia vemputtaa kiekon suuntaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joo, potutti ankarasti kun siitä viimeisimmästäkin ottelusta olis nollapeli ollut otettavissa melko vaivattomastikin, mutta mutta....Ihmetyttää itseäkin välillä kun joskus tuo peittää noi kiekot melkein automaattisesti, mut sit välillä tuntuu mahdottomalta vaikka kuinka tattia vemputtaa kiekon suuntaan.

Mut KOHTA on vihut lirissä ku jätkä alkaa pelaan nolla pelejä.. The Wall Rapsu!
 
Ylös Bottom