Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

pate ja muut joko aletaan potkimaan munille? Kai tässä hommassa pitää jonkinlaista aktiivisuutta osoittaa?

Ite ehdottaisin että kylmästi pihalle vaan, niin avautuis pari paikkaa pelaajille joilla enemmän aktiivisuutta ja innostusta tähän. Esim. ainakin jo Topsu havitteli paikkaa edellisellä sivulla.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ite ehdottaisin että kylmästi pihalle vaan, niin avautuis pari paikkaa pelaajille joilla enemmän aktiivisuutta ja innostusta tähän. Esim. ainakin jo Topsu havitteli paikkaa edellisellä sivulla.

Mä luulen, ettei me oteta tässä vaiheessa ainakaan lisää väkeä, vaan keskitytään vain joukkueen yhteen hitsaamiseen. Kokoonpanomuutokset saattaisivat järkyttää joukkueen harmoniaa ja yhteishenkeä. Pitäähän FIBille ja muillekin jättää pelaajia. Enkä pistäisi vastaan jos syntyisi lisää paikallisvastustajia. :D

Vai mitä mieltä muut on?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä luulen, ettei me oteta tässä vaiheessa ainakaan lisää väkeä, vaan keskitytään vain joukkueen yhteen hitsaamiseen. Kokoonpanomuutokset saattaisivat järkyttää joukkueen harmoniaa ja yhteishenkeä. Pitäähän FIBille ja muillekin jättää pelaajia. Enkä pistäisi vastaan jos syntyisi lisää paikallisvastustajia. :D

Vai mitä mieltä muut on?

Joo ilman muuta lisää vastustajia meille ja toivottavsti torstain jälkeen saadaan paljon nopeammin pelejä, kun kaikki kuitenkin euroopassakin saavat pelinsä kaupoista.
Mutta hoidappas se juttu mitä bomitus sulle viestitteli... toivottavasti viestitteli :o
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eipä oo mullekkaan peli vielä tullu... rupee pikkuhiljaa palaan käpy #%"Q¤

Mistä tilasit ja koska?


Onko muut muuten huomanneet kun pelaa jenkkien kanssa teamplayta niin oma äijä liikkuu kuin täi tervassa ja syötöt lähtee paljon myöhemmin kun on syötön antanut, täytyy vaan odotella et pääsee eurooppalaisten kanssa pelaamaan, kun ei tuosta jenkkien kanssa tule oikeen yhtään mitään...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eipä oo mullekkaan peli vielä tullu... rupee pikkuhiljaa palaan käpy #%"Q¤

no jos VG+:sta tilasit, niin mulla meni ainakin tasan 7kalenteripäivää kun oli itellanpate polkassu pyörinensä sen tänne meille... eli perjantaina tilattu ja perjantaina myös oli käsissäni...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

no jos VG+:sta tilasit, niin mulla meni ainakin tasan 7kalenteripäivää kun oli itellanpate]/B] polkassu pyörinensä sen tänne meille... eli perjantaina tilattu ja perjantaina myös oli käsissäni...



Eipä mennä taas henkilökohtaisuuksiin. Toisaalta polkemiset ovat jäänet aika vähälle ku oon aina kopissa odottamassa joukkuekavereita.. Joten eipä taida se sun peli tulla vielä tänäänkään... :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mun mielest porukkaa saa rupee tiivistämää.. eli epäaktiiviset kylmästi pois. Ei kuitenkaa liikaa saa rupee tiivistämää sillee et jengin sisälle tulee jengejä. ymmärrätte kai? ettei viel tuu semmosii porukoita et ne vaa pelaa keskenää. antakaa meillekki mahiksii hitsautuu porukkaa ku tää nhl tulee eurooppaa. jookos? :D
On muute samalla siistii :) ja samalla ärsyttävää :( lukee teijän kokemuksii pelist ku sitä ei viel ittellä oo.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Itelläkin alkaa aktiivisuus nousta kunhan eurooppalaisia jengejä saadaan jäille. Yöpelailu ei meikäläisellä onnistu eikä juuri päivisinkään kun pitää pojan kanssa tolskata. :)

Peliaika on aikalailla rajoitettu klo 21-23 aikavälille.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä luulen, ettei me oteta tässä vaiheessa ainakaan lisää väkeä, vaan keskitytään vain joukkueen yhteen hitsaamiseen.

Vai mitä mieltä muut on?

Omasta puolestani voitaisiin alkaa epäaktiivisimpia heitellä poies. Tiivis & aktiivinen peliporukka olisi kaikkein paras ratkaisu.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Omasta puolestani voitaisiin alkaa epäaktiivisimpa heitellä poies.

mistäs tiiät ketkä on aktiivisia ja ketkä epäaktiivisia, osa ei oo peliä vielä ees saanutkaan ja mistä tietää, että kenellä epäaktiivisella peli on jo :confused:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sillai, että heitetään kaikki vekeen. Silloin aktiivisimmat aloittavat älyttömällä itkuhuuto -kohtauksella vaatimaan takaisinottamista? Eikö? Ne jotka tyytyvät kohtaloonsa ovat turhia ja heille kuuluukin sanoa, OLET EROTETTU ja potku munille muistoksi hyvistä hetkistä..

Onko ketään linjoilla paria peliä varten..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mun mielest porukkaa saa rupee tiivistämää.. eli epäaktiiviset kylmästi pois. Ei kuitenkaa liikaa saa rupee tiivistämää sillee et jengin sisälle tulee jengejä. ymmärrätte kai? ettei viel tuu semmosii porukoita et ne vaa pelaa keskenää. antakaa meillekki mahiksii hitsautuu porukkaa ku tää nhl tulee eurooppaa. jookos? :D
On muute samalla siistii :) ja samalla ärsyttävää :( lukee teijän kokemuksii pelist ku sitä ei viel ittellä oo.

En kyllä nää mitään vikaa siinä et jos jollain peli natsaa helvetin hyvin yhteen ni mun mielestäni aika luonnollist että se kenttä pelaa paljon yhdessä. Jos koko ajan kaverit vaihtuu vierellä eihän siitä tule yhtään mitään.

Esim Kouran ja Helen kanssa hyökkäyspeli toimii aivan helvetin hyvin kun aina tietää missä ketäkin on menossa ja, kun ollaan melkeen jatkuvasti pelattu yhdessä. Ja puolustuksessa taas Pate, Peoh ja Beermastah tietää miten me pelataan ja niiden on helppo avata peliä, ei ole mitään vaikeuksia hyökkäysten luomisessa. Lisättköön tuohon vielä Rasputin joka luutii millon missäkin paikalla :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

mistäs tiiät ketkä on aktiivisia ja ketkä epäaktiivisia, osa ei oo peliä vielä ees saanutkaan ja mistä tietää, että kenellä epäaktiivisella peli on jo :confused:

My Clubin ottelumääristä saa jo jotain perspektiiviä. Euroopan julkkari ei ole vielä ollut, asia on hyvin tiedossa. Parin viikon päästä aletaan jo näkemään, kuka eurojulkkarina pelin saanut on käynyt pelaamassa. Lisäksi epäaktiivisuus-asiaan voidaan tietysti soveltaa eri näkökulmia; esim. häipyykö pelaaja ohjaimen äärestä joksikin aikaa kesken liigamatsin.:rolleyes:

miesylilaidan sanoi:
Esim Kouran ja Helen kanssa hyökkäyspeli toimii aivan helvetin hyvin kun aina tietää missä ketäkin on menossa ja, kun ollaan melkeen jatkuvasti pelattu yhdessä. Ja puolustuksessa taas Pate, Peoh ja Beermastah tietää miten me pelataan ja niiden on helppo avata peliä, ei ole mitään vaikeuksia hyökkäysten luomisessa. Lisättköön tuohon vielä Rasputin joka luutii millon missäkin paikalla

Lisäisin tuohon joukkoon hyvällä omatunnolla hyökkääjistä ainakin ju5uin ja pakeista raisulin. Vaikka tuo MYL-Hele-KOURA-Pate79-peoh1985-ketjun yhteispeli onkin ollut välillä suht üüberiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tuli tuossa viikonloppuna pelattua velin luona NHL ja teidänkin kanssa pari matsia, kyllä heti löyty se oikea paikka itsellekkin tässä uusimmassa änärissä, mahtavaa pyöritystä oli kyllä tuolta MYLin kentältä ja ei turhaan ole yli-arvostettu kenttä kun jokaisesta hyökkäyksestä tuli vastustajan viimeinen päivä :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei pysty ku on pokerissa sittari kesken... sen jälkeen...

Pääsenkö teidän tiimiin?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Lisättköön tuohon vielä Rasputin joka luutii millon missäkin paikalla :D

Joo, näin on päässy käymään että musta on tullu joka pojan ja joka paikan höylä.

Nyt meikäläinen nukkuu tirsat, kun väsyttää niin pirusti. Sen jälkeen ilmestyn linjoille eli max. tunnin päästä. Toivottavasti sillon olis edes jonkun verran porukkaa pelaamassa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joo, näin on päässy käymään että musta on tullu joka pojan ja joka paikan höylä.

Nyt meikäläinen nukkuu tirsat, kun väsyttää niin pirusti. Sen jälkeen ilmestyn linjoille eli max. tunnin päästä. Toivottavasti sillon olis edes jonkun verran porukkaa pelaamassa.

Olen paikalla, SIR!
 
Ylös Bottom